23.11.18

ΟΛΙΒΙΕ ΖΙΡΟΥ: ΕΙΝΑΙ "ΑΔΥΝΑΤΟ" ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ


Ολιβιέ Ζιρού: Είναι «αδύνατο» να είσαι ομοφυλόφιλος στο χώρο του ποδοσφαίρου
protothema.gr, 16/10/2018
Την άποψη ότι είναι αδύνατο να είναι κανείς ομοφυλόφιλος στο χώρο του ποδοσφαίρου διατύπωσε ο επιθετικός της Τσέλσι και της Εθνικής Γαλλίας Ολιβιέ Ζιρού, ο οποίος το 2012 έχει ποζάρει στο εξώφυλλο περιοδικού για gay.
Μιλώντας στη Le Figaro ο Ζιρού παραδέχθηκε ότι «αντιλαμβάνομαι τον πόνο και τη δυσκολία» που εμποδίζει τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές από το να παραδεχθούν δημοσίως ότι είναι ομοφυλόφιλοι.
Ο Ζιρού έκανε ειδική αναφορά στον πρώην παίχτη της Άστον Βίλα, Τόμας Χιτσλσπέργκερ, ο οποίος το 2014 ανακοίνωσε ότι είναι gay, προσθέτοντας ότι αυτή η περίπτωση δείχνει ότι το ποδόσφαιρο δεν έχει ακόμα εκσυγχρονιστεί για το θέμα αυτό.
«Τα συναισθήματα ήταν πολύ έντονα. Τότε ήταν που είπα στον εαυτό μου ότι ήταν αδύνατον να παραδεχθεί κάποιος την ομοφυλοφιλία του στο χώρο του ποδοσφαίρου. Στα αποδυτήρια υπάρχει πολύ τεστοστερόνη, πολύ συντροφικότητα, κοινά μπάνια... Είναι δύσκολο αλλά έτσι είναι» είπε στη Le Figaro.
«Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία των ποδοσφαιριστών να κάνουν δημόσια παραδοχή της ομοφυλοφιλίας τους. Εγώ είμαι εξαιρετικά ανεκτικός σε αυτό - όταν ήμουν στη Μονπελιέ είχα εμπλακεί στον αγώνα αυτό ποζάροντας για το περιοδικό για gay, Tetu. Στην Άρσεναλ όποτε μου ζητούσαν να φορέσω τα χρώματα του ουράνιου τόξου για να στηρίξω την κοινότητα των ομοφυλοφίλων, το έκανα. Υπάρχει πολύ δουλειά να γίνει σε αυτό το θέμα» πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: