.
Η επικινδυνότητα του έρωτα –το πιο σπουδαίο ίσως συστατικό του- είναι στο δόσιμο, στο χαμό. Επικινδυνότητα δεν είναι να βρεθείς σφαγμένος ένα πρωί αλλά το να διαλύσεις τα όρια του εγωισμού σου χωρίς να ξέρεις το σημείο που θα φτάσεις. Δεν έχει αυτό σχέση με το αν κινδυνεύεις σε ύποπτες συνοικίες.
Η επικινδυνότητα του έρωτα –το πιο σπουδαίο ίσως συστατικό του- είναι στο δόσιμο, στο χαμό. Επικινδυνότητα δεν είναι να βρεθείς σφαγμένος ένα πρωί αλλά το να διαλύσεις τα όρια του εγωισμού σου χωρίς να ξέρεις το σημείο που θα φτάσεις. Δεν έχει αυτό σχέση με το αν κινδυνεύεις σε ύποπτες συνοικίες.
.
Κατά κανέναν τρόπο δεν θα δεχτώ τη μουσική κρίση ενός ζωώδους νέου κι ας με ελκύει σεξουαλικά. Οι νέοι που μ’ ενδιαφέρουν είναι αυτοί που μ’ ανακαλύπτουν. Όπως κι εγώ, νεαρός, μες στην αγέλη της ηλικίας μου ανακάλυπτα τους δασκάλους μου, έτσι θάθελα να με βρουν οι νέοι σήμερα. Μόνο μέσα από μια τέτοια παιδευτική σχέση ανάμεσα στους παλιούς και τους νέους επιλέκτους, προχωράει η ποίηση μέσα σ’ αυτή την πόλη.
Μάνος Χατζιδάκις
Στάθης Τσαγκαρουσιάνος: αντίο παλιέ κόσμε (Δρομέας, 1999)
Κατά κανέναν τρόπο δεν θα δεχτώ τη μουσική κρίση ενός ζωώδους νέου κι ας με ελκύει σεξουαλικά. Οι νέοι που μ’ ενδιαφέρουν είναι αυτοί που μ’ ανακαλύπτουν. Όπως κι εγώ, νεαρός, μες στην αγέλη της ηλικίας μου ανακάλυπτα τους δασκάλους μου, έτσι θάθελα να με βρουν οι νέοι σήμερα. Μόνο μέσα από μια τέτοια παιδευτική σχέση ανάμεσα στους παλιούς και τους νέους επιλέκτους, προχωράει η ποίηση μέσα σ’ αυτή την πόλη.
Μάνος Χατζιδάκις
Στάθης Τσαγκαρουσιάνος: αντίο παλιέ κόσμε (Δρομέας, 1999)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου