24.4.18

ΜΙΑ ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΣΕ "ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ";



Κόντρα μεγατόνων με αρπαγή και «ροζ αποχρώσεις»
Ντέμη Ντάβαρη, Αλκίνοο Μπουνιά (
espressonews.gr, 24/4/2018)
Eνας σκηνοθέτης διεθνούς φήμης, μια καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός, μια θεατρική παραγωγός και μια υπόθεση «εξαπάτησης» με πικάντικες προεκτάσεις θα μπορούσαν να συνιστούν το σενάριο κινηματογραφικής ταινίας. Ομως, ο βραβευμένος με Οσκαρ σκηνοθέτης Ανγκ Λι, η Πέμυ Ζούνη και η Μπέσσυ Γιαννοπούλου αποτελούν τους πρωταγωνιστές μιας πρωτοφανούς διαμάχης, που άρχισε πριν από περίπου έναν χρόνο με αφορμή την παράσταση «...και Ιουλιέτα» και διερευνάται πια από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας.
Το σκάνδαλο γύρω από τον πολύκροτο μονόλογο που ερμήνευσε η γνωστή ηθοποιός υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Ανγκ Λι και ανέβηκε στη σκηνή του Ιδρύματος Κακογιάννη τους πρώτους μήνες του 2017 ξέσπασε λίγο πριν από τη λήξη των παραστάσεων, όταν πληροφορίες αποκάλυπταν πως ο σκηνοθέτης από την Ταϊβάν δεν είχε καμία σχέση με την παράσταση, με αφορμή το photoshop στις φωτογραφίες στις οποίες εμφανιζόταν με την Πέμυ Ζούνη. Τότε η ηθοποιός είχε ζητήσει δημοσίως συγγνώμη, ενώ τόσο η ίδια όσο και το Ιδρυμα Κακογιάννη, υπό το βάρος των αποκαλύψεων, στράφηκαν κατά της Μπέσσυς Γιαννοπούλου, που είχε αναλάβει την εκτέλεση της παραγωγής της παράστασης, επιρρίπτοντας σε αυτήν τις όποιες ευθύνες για το σκάνδαλο.
Εναν χρόνο αργότερα, τον Μάρτιο του 2018, η παραγωγός περνά στην αντεπίθεση. Με υπόμνημα που κατέθεσε στον εισαγγελέα, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας, όχι μόνο προσκομίζει στοιχεία που, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν ότι ο Ανγκ Λι πράγματι σκηνοθέτησε την παράσταση, αλλά ζητεί και την άσκηση αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης εις βάρος του ιδρύματος και της ηθοποιού, με την οποία μάλιστα, όπως υποστηρίζει, είχαν έρθει «πολύ κοντά».
Συγκεκριμένα, ζητεί να ασκηθούν κατά περίπτωση διώξεις για τα αδικήματα -μεταξύ άλλων- της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της απάτης στο δικαστήριο, της ψευδούς ανωμοτί κατάθεσης, καθώς και της ψευδούς καταμήνυσης εις βάρος της ίδιας της ηθοποιού, του συζύγου της και της αδελφής της, αλλά και των υπευθύνων του ιδρύματος, ενώ επιφυλάσσεται να προσφύγει και στα αστικά δικαστήρια αξιώνοντας αποζημίωση για την επαγγελματική και ηθική βλάβη που υπέστη. Μάλιστα, αποδίδει στη γνωστή ηθοποιό διευθυντικό ρόλο σε... εγκληματική οργάνωση και κάνει λόγο για «ψευδείς και χαλκευμένες μηνύσεις» από τα ανωτέρω πρόσωπα προκειμένου «να αποσοβήσουν τις δικές τους ευθύνες».
Στις 235 σελίδες του υπομνήματος που κατέθεσε στον εισαγγελικό λειτουργό η θεατρική παραγωγός εξιστορεί και το χρονικό της «ιδιαίτερης» σχέσης της με την Πέμυ Ζούνη, προσκομίζοντας στοιχεία που φέρεται ότι αποδεικνύουν πως οι δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους είχαν έρθει πολύ κοντά. Τα στοιχεία αυτά (φωτογραφικό υλικό, μηνύματα, e-mail κ.ά.) έρχονται, κατά την πλευρά της παραγωγού, ως απάντηση στη μήνυση της ηθοποιού, που είχε προηγηθεί και στην οποία την κατηγορούσε μεταξύ άλλων και για... αρπαγή!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πρωτοφανής είναι η κόντρα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Πέμυς Ζούνη και
της πρώην συνεργάτιδάς της Μπέσσυς Γιαννακοπούλου αρκετούς μήνες μετά την
παράσταση «… Ιουλιέτα».
Αφορμή για την κόντρα τους στάθηκε το σκάνδαλο που ξέσπασε με την
επεξεργασμένη στο Photoshop φωτογραφία της ηθοποιού με τον βραβευμένο
με Όσκαρ Άνγκ Λι για την παράσταση που ανέβηκε στη σκηνή του ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη στις αρχές του 2017.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, ξέσπασε σάλος, αφού
αποκαλύφθηκε πως ο σκηνοθέτης από την Ταϊβάν δεν είχε καμιά σχέση με την
παράσταση και πως οι φωτογραφίες που είχαν κυκλοφορήσει με εκείνον και
την Πέμυ Ζούνη ήταν προϊόν επεξεργασίας στο Photoshop.
Τότε, η Πέμυ Ζούνη είχε βγει και είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη και τόσο η
ίδια όσο και το ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη στράφηκαν εναντίον της Μπέσσυς
Γιαννακοπούλου που είχε αναλάβει την παραγωγή.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, όμως, το Μάρτη του 2018, η
παραγωγός φαίνεται να περνά στην αντεπίθεση. Με υπόμνημα που κατέθεσε
στον εισαγγελέα, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας, όχι μόνο
προσκομίζει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο Άνγκ Λι σκηνοθέτησε την
παράσταση, αλλά ζητά και την άσκηση αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης εις
βάρος του ιδρύματος και της ηθοποιού.
Συγκεκριμένα, ζητά να ασκηθούν κατά περίπτωση διώξεις για αδικήματα –
μεταξύ άλλων- της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της απάτης στο
δικαστήριο, της ψευδούς κατάθεσης, καθώς και της ψευδούς καταμήνυσης εις
βάρος της ηθοποιού, του συζύγου της και της αδελφής της, αλλά και των
υπεύθυνων του ιδρύματος, ενώ επιφυλάσσεται να προσφύγει και στο αστικό
δικαστήριο αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική και επαγγελματική βλάβη.
Στις 235 σελίδες του υπομνήματος που κατέθεσε η θεατρική παραγωγός
εξιστορεί και το χρονικό της «ιδιαίτερης» σχέσης της με την Πέμυ Ζούνη,
προσκομίζοντας στοιχεία που φέρεται οτι αποδεικνύουν πως οι δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους είχαν έρθει πολύ κοντά.
Τα στοιχεία αυτά έρχονται ως απάντηση- από την πλευρά της παραγωγού- στη μήνυση της ηθοποιού, που είχε προηγηθεί, και στην οποία την κατηγορούσε μεταξύ άλλων και για... αρπαγή!
Η Πέμυ Ζούνη, στον απόηχο του σκανδάλου γύρω από την παράσταση στα τέλη Μαρτίου του 2017, στράφηκε κατά της Μπέσσυς Γιαννακοπούλου κατηγορώντας την για απάτη που της προκάλεσε ζημία άνω των 200.000 ευρώ αλλά και αρπαγή, καθώς με δέλεαρ τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση την υποχρέωνε να διαμένει μαζί της σε σπίτι που τους είχε παραχωρήσει ο σύζυγος της ηθοποιού.
«Η πίεση αυτή για μια συμπεριφορά πιο ''εναλακτική'', με διαχυτικότητες που δεν μου ταίριαζαν καθόλου, συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια του ''εγκλεισμού''. Ένιωθα τελείως παγιδευμένη... ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση αλλά έκανα κουράγιο, γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές κι αν ήταν οι μέρες, ο εφιάλτης θα τελέιωνε σύντομα», φέρεται ότι υποστηρίζει η Πέμυ Ζούνη στη μήνυσή της.
Η ηθοποιός κατηγορεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Espresso, την παραγωγό ότι παρακολουθούσε και έλεγχε κάθε της βήμα, απομακρύνοντάς την από τους οικείους της.
«Κάποια στιγμή περνώντας- μαζί με την κυρία Γιαννακοπούλου φυσικά- από το μαγαζί του συζύγου μου μπόρεσα να του δώσω κρυφά ένα σημείωμα, στο οποίο του έλεγα να μην ανησυχεί. Δεν είχα προλάβει να μιλήσω μαζί του για αυ΄τον τον εγκλεισμό και την παρακολούθηση, αφού αυτό είχε συμβεί απροειδοποίητα» επισημαίνει η ηθοποιός και υποστηρίζει ότι έκανε υπομονή για χάρη της καριέρας της.
Σε κάθε περίπτωση, τον τελευταίο λόγο στη κόντρα των δύο πλευρών θα έχει η δικαιοσύνη που καλείται να αποφασίσει ποιος τελικά είναι το θύμα και ποιος ο θύτης. (protothema.gr)