9.11.09

Η ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ

Image Hosted by ImageShack.us
Anthony Gayton(Ην. Βασίλειο)
.
Ο GREG TOMEONI

Ήμουν στη Δευτέρα Γυμνασίου
όταν αυτός ήταν στην πρώτη.
Αγόρασε δίσκο του Ντίλαν την ίδια μέρα
με μένανε, κι ήθελε
να κοιμηθεί μαζί μου («παιχνίδια»
τό ‘λεγε). Κι έτσι, δοκιμάσαμε.
Η ανάσα του μύριζε χάμπουργκερ
κι εγώ έγλειφα τα δόντια του
καθώς με φίλαγε.
Κρατούσε τον καρπό μου
σοβαρά λες κι ήτανε γιατρός.
Ήταν ένας Ιταλός μελαχρινός, γεμάτος ζωντάνια
και μακριά μαλλιά. Του άρεσαν
τ’ αγόρια τα ψιλόλιγνα σαν εκείνον.
Ήμουν ο πρώτος μέσ’ από χιλιάδες, είπε.
Θυμάμαι τη στάση μας,
ο ένας δίπλα στον άλλον, το γρήγορο ρυθμό
της αναπνοής μας, άλλοτε σταθερός,
άλλοτε διαφορετικός, για τον καθένα μας
σαν δυό δρομείς σε αγώνες.
Θυμάμαι πως μου είπε ότι μ’ αγαπούσε
κι εγώ του είπα ευχαριστώ
και πως δεν χύσαμε (πολύ μικροί, νομίζω)
μα βαρεθήκαμε γύρω στο ξημέρωμα,
γυρίσαμε καπνίζοντας πλάτη με πλάτη
γεμίζοντας το δωμάτιο με
ένα σύννεφο ωχρό, μια μυρωδιά φαγιού.
Κοιμηθήκαμε κάποια ζεστή, γαλάζια νύχτα.

Dennis Cooper /ΗΠΑ
Μετάφραση: Ανδρέας Αγγελάκης
.
Image Hosted by ImageShack.us
Anthony Gayton(Ην. Βασίλειο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: