20.5.09

KAIΝΟΥΡΓΙΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Σήμερα κλείνουμε ήδη 14 μέρες γνωριμίας. Ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα. Όλο αυτό που ζω είναι πολύ όμορφο. Να είμαι με κάποιον που τον θέλω και με θέλει κι αυτός. Να λαχταράω να τον δω και να τον αγκαλιάσω. Για μένα ουσιαστικά αυτή είναι η πρώτη μου σχέση. Άργησα λίγο αλλά βρήκα κάτι τέλειο. Ελπίζω να κρατήσει και γιατί όχι άλλωστε;
(...) Τις βραδιές που είχε τους ημιτελικούς της eurovision, τους παρακολουθήσαμε αγκαλιά και μετά κοιμήθηκε σπίτι μου. Τι ωραία που ήταν... Περάσαμε το βράδυ μαζί και το πρωί η φατσούλα του ήταν το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα.
Μέχρι πρόσφατα όταν περπατούσα στον δρόμο ή έπινα τον καφέ μου σε μία καφετέρια κι έβλεπα ζευγάρια να περπατάνε πιασμενοι χέρι χέρι ή να φιλιούνται τρελαινόμουν, ζήλευα πολύ. Σκεφτόμουν "Γιατί όχι κι εγώ; Δεν αξίζω να έχω κι εγώ τον ανθρωπό μου;" κι έπεφτα σε κατάθλιψη. Αλλά τώρα άλλαξε η κατάσταση. Πλέον είμαι σε μία σχέση που με καλύπτει απόλυτα.Έφυγε επιτέλους εκείνο το κενό που ένιωθα μέσα μου. Άντε και στα δικά σας οι λεύτεροι!
,
(...) τις προάλλες ανησυχούσα επειδή ήσουν όλη τη μέρα σε διαδρομές στην πόλη και σου έλεγα πως για να μην κουραστείς, επειδή έχεις και πρωινό ξύπνημα, ας μην κοιμηθούμε μαζί, και ίσως να πήγαινες σπίτι σου. Και τότε αφού μου έριξες ένα μεγαλοπρεπές χαστούκι μου είπες :
-Λίγη σωματική κούραση παραπάνω, δε συγκρίνεται με την κούραση που νιώθω όταν πέφτω στο κρεβάτι και δεν είσαι δίπλα μου ή όταν ξυπνάω και δε βλέπω το πρόσωπό σου.
Δε μπορούσα να πω κάτι. Και τι να πω άλλωστε...
Ξέρω όμως πως όταν κοιμόμαστε και ξυπνάω πρώτος και περιμένω να ανοίξεις τα μάτια σου, με βλέπεις και χαίρεσαι τόσο πολύ. Και αν νυστάζεις ακόμα, δεν το δείχνεις. Καταλαβαίνω πως όταν περπατάμε στο δρόμο και με κοιτάς θες να με φιλήσεις αλλά δεν το κάνεις γιατί ντρέπεσαι. Διαισθάνομαι ότι είσαι χαρούμενος όταν με κοιτάς να κάνω γκριμάτσες και χαμογελάς.
Και το ωραίο ποιο είναι; Με καταλαβαίνεις και εσύ. Ξέρεις τι νιώθω, τι σκέφτομαι, κάποιες φορές ακόμα και τι θα πω. Κοιτώντας τα μάτια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: