19.6.08

ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 2. Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ "ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΚΑΙ ΤΩΝ "ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ"

Image Hosted by ImageShack.us
.
(Αναδημοσίευση σχολίων από πρόσφατες αναρτήσεις του ιστολογίου Old Boy, τα οποία αποδεικνύουν το ενδιαφέρον των σχολιαστών για τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς του έθνους)
.
Nomad: είναι σύνηθες σε μια κοινωνία ακόμα και οι ανθρωποι που δεν εχουν κανενα προβλημα με την ομοφυλοφιλία, να εκφράζονται μειωτικά κατ ιδίαν η σε παρέες, χωρίς αναγκαστικά να το εννοούνε. Ειλικρινά σου μιλω, εχω φίλους αρκετούς και δεν εχω κανένα ζήτημα ομοφοβίας, σε καμιά περίπτωση. Αλλα εχω πει στην πλάκα "ρε παλιαδερφή" ή "παλιόπουστα". Δεν το μετανοιώνω, δεν εκφράζω ετσι την απεχεθιά μου, αλλα την υποτλεειά μου αν θες σε γλωσσικούς κώδικες που καποτε θα αλλαξουνε αλλα ακόμα υπαρχουν.
Costinho: Ας είμαστε λιγότερο δυσκοίλιοι όμως παρακαλώ. Και ας μην υποτιμούμε και τόσο την πλούσια λαογραφία μας. (...)
δεν πρέπει να γίνει η χάρη κανενός δικηγοράκου, του οποίου η ευαισθησία μπορεί να τον οδηγήσει να κυνηγάει τα παιδάκια στο Δημοτικό επειδή μέσω των ποντιακών ανεκδότων που συχνά λένε στα διαλείμματα, συναινούν στη σφαγή των Ποντίων, ενισχύουν το ρατσισμό και την ξενοφοβία, είναι εν γένει φοβικοί κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ.
xasodikis: και εγώ χρησιμοποιώ συχνά, εν τη ρύμη του λόγου, τη λέξη "πουστιά" με απαξιωτικό τρόπο. Όπως επίσης τις λέξεις "βλαχος", "τσομπάνης", "πόντιος" (εντελώς ενδεικτικά μεταξύ πολλών άλλων, γιατί είμαι και αθυρόστομος πανάθεμά με). Αυτό προφανώς, στα μάτια κάποιων διαπρύσιων ιεροκηρύκων της πολιτικής ορθότητας, με καθιστά αυτομάτως ρατσιστή απέναντι στους ομοφυλοφίλους, τους Βλάχους, τους βοσκούς και τους Πόντιους. Μήπως λίγο να συνέλθουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: