1.3.12

ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΩΝ

Τι γίνεται όταν έναν κορίτσι είναι ερωτευμένο με τον ομοφυλόφιλο φίλο της;

Το γράμμα της αναγνώστριας:
Αγαπητό Queen.gr,
Σου γράφω γιατί μου αρέσει ο τρόπος που απαντάς στα γράμματα των αναγνωστριών σου και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου και το δικό μου πρόβλημα –αν και πάνω κάτω ξέρω τι πρέπει να κάνω.
Είμαι ερωτευμένη, λοιπόν, με ένα αγόρι που κάνουμε κολλητή παρέα εδώ και αρκετά χρόνια και γνωρίζω πως είναι ομοφυλόφιλος. Μάλιστα, μου συστήνει κατά καιρούς και τους συντρόφους του, όμως εγώ εκεί συνεχίζω να τον κοιτώ και να βγαίνουν καρδούλες από τα μάτια μου. Τι να κάνω;
Ευχαριστώ πολύ,
Μαριλού

Η άποψη του Queen.gr
Αγαπητή Μαριλού,
Δεν είσαι η πρώτη ούτε η τελευταία που ερωτεύεσαι τον gay φίλο σου. Όμως, δυστυχώς τα νέα δεν είναι καλά.
Καθώς, όπως καταλαβαίνεις υπάρχει μια διαφορά «γούστων» ανάμεσά σας δεν πρόκειται ποτέ αυτός ο άνθρωπος να σε κάνει πραγματικά ευτυχισμένη με τον τρόπο που εσύ θέλεις. Ακόμη και αν κάποια στιγμή σε φιλήσει, σε κοιτάξει περίεργα, σε αγκαλιάσει, δεν είναι σημάδι πως τσιμπήθηκε μαζί σου, ούτε πρέπει να φαντασιώνεσαι πως εσύ θα τον αλλάξεις -μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. Είναι απλά ο τρόπος του να σου δείξει πόσο σε αγαπά.
Το καλύτερο, λοιπόν, που έχεις να κάνεις είναι να αφήσεις στην άκρη τα συναισθήματά σου και να συνεχίσεις να κάνεις παρέα μαζί του ως πραγματική φίλη του. Έτσι και έναν άνθρωπο που αγαπάς δεν θα χάσεις και κανείς σας δεν θα πληγωθεί.

queen.gr, 28-2-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: