22.6.10

ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΑ 1

Τους λόγους για τους οποίους δεν δάκρυσε κατά την ανάκορουση του εθνικού ύμνου της Χιλής... αποκάλυψε ο μέσος της Μπόκα Τζούνιορς, Γκάρι Μεδέλ. "Στο άκουσμα του εθνικού ύμνου, μου ήρθε να κλάψω αλλά δεν το έκανα γιατί δεν ήθελα να με πουν γκέι πίτμπουλ"...
Το... straight πίτμπουλ, ωστόσο εξήγησε στη συνέχεια πως η συμμετοχή του στο κορυφαίο διεθνικό τουρνουά, αποτελεί την ύψιστη τιμή για τον ίδιο, που όπως ανέφερε δεν πέρασε και τα ευκολότερα παιδικά χρόνια.
"Θυμήθηκα την οικογένειά μου, αυτούς που με βοήθησαν, και τις θυσίες που έκανα αφού έχω περπατήσει μέχρι και τρεις ώρες για να πάω να προπονηθώ. Η συμμετοχή μου στο Μουντιάλ είναι ότι πιο ωραίο θα μπορούσε να συμβεί στη ζωή μου". (sportnet.gr, 18/6/2010)

Τελειωμό δεν έχουν οι περίεργες τοποθετήσεις του Ντιέγκο Μαραντόνα σε κάθε δημόσια εμφάνισή του. Έτσι, μετά τις προ Μουντιάλ δηλώσεις του πως θα περπατήσει γυμνός στο κέντρο του Μπουένος Άιρες, σε περίπτωση που η Αργεντινή κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο και τη συνέντευξη Τύπου στην οποία «έκραξε» Πλατινί και Πελέ, ήρθαν και οι χθεσινές μετά τη νίκη με τους Νοτιοκορεάτες (4-1) για να υπενθυμίσουν σε όλους πως… του αρέσουν ακόμα οι γυναίκες!
Αφορμή για την αναφορά του «Πίμπε Ντ’ Όρο» στα περί ανδρισμού του, στάθηκαν αιχμές δημοσιογράφου, για τις αγκαλιές και τα φιλιά που ανταλλάσει ο προπονητής της εθνικής Αργεντινής με τους διεθνείς, μετά την επίτευξη κάθε γκολ. «Προτιμώ ακόμα τις γυναίκες. Βγαίνω με τη Βερόνικα η οποία είναι 31 ετών και ξανθιά. Δεν είμαι γκέι αν αυτό ρωτάτε. Απλά μου αρέσει να επιβραβεύω και να συγχαίρω τους ποδοσφαιριστές μου μετά από κάθε όμορφη ενέργεια», η απάντηση του Μαραντόνα. (sport-fm.gr, 18/6/2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια: