23.4.09

ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ SANT JORDI

Image Hosted by ImageShack.us
Η 23η Απριλίου, ημέρα θανάτου του Σαίξπηρ και του Θερβάντες, έχει οριστεί
από την Unesco ως Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου - μια παράδοση που έχει πλέον
εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Στη Βαρκελώνη για παράδειγμα όλη η πόλη συμμετέχει στη γιορτή προσφέροντας
ένα βιβλίο και ένα τριαντάφυλλο σε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο
(η περίφημη γιορτή του San Jordi!).
ekebi.gr
.
Άρχισε να σκίζει το περιτύλιγμα. Το πρόσωπό του φωτίστηκε μόλις είδε ποιο βιβλίο ήταν. Έλαμπε πραγματικά όταν μου είπε "Είναι τέλειο. Σ' ευχαριστώ".
"Έχει και αφιέρωση" είπα κι αμέσως με μίσησα που το είπα, γιατί ήταν σαν να προσπαθούσα να τον πείσω να του αρέσει, ενώ με είχε ήδη ευχαριστήσει και το πρόσωπό του είχε ήδη φωτιστεί. Κι όλα αυτά πριν καν δω το βιβλίο που μου είχε χαρίσει -τι αγένεια! Αλλά μου ήταν αδύνατο να συγκρατηθώ. Να γιατί είμαι τόσο χάλια στο να κάνω εγώ την πρώτη κίνηση: νιώθω τρακ και μιλάω ασταμάτητα. "Είναι για σένα, αν και δεν ήξερα τι όνομα να του πω να γράψει".
"Τζούλιαν" είπε.
Είπα το όνομά του κι ένιωσα τη γεύση του στα χείλη μου. Με κοιτούσε στα μάτια.
Την επόμενη στιγμή γείραμε ο ένας στον άλλον, και πρώτα οι ανάσες, ύστερα τα χείλη μας συναντήθηκαν σ' ένα υπέροχο, ατελείωτο φιλί.
.
Lawrence Schimel: Δύο Αγόρια Ερωτευμένα (Πολύχρωμος Πλανήτης, 2006)

Δεν υπάρχουν σχόλια: