27.4.09

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ 2

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
.
Καποτε σκεφομουνα οτι με το να ερθω στην αθηνα ...θα μπορεσω κι εγω να λυσω ενα θεμα που πραγματικα με βασανιζει. . .το τι μ αρεσει ρε παιδι μου!!! απο τα 12 μου με θυμαμαι να ερωτευομαι απο μεσα μου παντα αγορι στο σχολειο... και τι να πεις??? σε γουσταρω??? ασε που πιστευα οτι τελικα ειναι μια φαση και θα μου περναγε... αλλα ωραιο θα ηταν αν ολα λυνονταν τοσο απλα οσο μια γριπη... επαιρνες ενα φαρμακακι και τελος...
Χρονια με τα χρονια το ανέβαλα, έλεγα οκ ρε συ θα το ψαξεις του χρονου... και του παραχρονου... και εφτασα 18... εδωσα πανελληνιες και μολις ηρθαν οι διακοπες ειδα ποσο κακο ειχα κανει εν τελει στον εαυτο μου!!! οκ δινεις, περνας βγαζεις 19 και ομως... τι σημασια εχει?? τι σημασια εχει αν τελικα εχεις επιλεξει να κανεις μια ζωη για τους αλλους... για να ικανοποιηθουν οι αλλοι... και δεν εννοω απο πλευρας διαβασματος... οπως καταλαβαινετε... ενα παιδακι στα 16 του τι δυναμη να βρει να πει οχι στους δικους του, αλλα στον εαυτο του τον ιδιο!!!
Αλλα ελα που οταν αρνεισαι να ζησεις αυτα που θες,η ιδια η ζωη σε προκαλει... σου λεει -κοιτα τι χανεις,βρε βλακα---. Περπαταγα περυσι τελη αυγουστου στο δρομο και βλεπω ενα ζευγαρι ανδρων (κουκλοι) να φιλιεται!!! Κι ειναι πολυ πρωτοτυπο αν σκεφτειτε οτι εγινε σε επαρχια!!! Εμεινα μαλακας, κοιταζα σαν κουτος!!! Και μεσα μου τα χα παρει... οχι μ αυτους αλλα με μενα... γιατι πιεζα τη ζωη μου, αρνιομουν τον εαυτο μου... δεν ηθελα να δεχτω κατι που νομιζα οτι με μειωνε σαν ανθρωπο... ποσο βλακας μπορει να σαι!!! Και το πιο κορυφαιο... πιστευα οτι ειμαι ο μονος πανω στον ελλαδικο χωρο που <επασχα> (γιατι ψυχικη νοσο το θεωρουσα) απο ομοφυλοφυλια!!!
Οταν επιτέλους ήρθα στην Αθήνα, κατάλαβα οτι ο κοσμος ειχε μια αλλη θεωρηση σχετικα με τις σεξουαλικές επιλογές ενός ατόμου...ΟΤΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ... και ειναι η αλήθεια αυτη!!! και συμβουλευω και σας να ασπαστειτε αυτη τη γνωμη!!! γιατι η αγαπη ειναι αγαπη οπου και να δινεται...

Being a gay boy in a... straight... world

2 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

και εγώ τα ίδια σκεφτόμουν όπως εσύ, και ας ήμουν στην Αθήνα. τα πράγματα θέλουν τον καιρό τους, και λίγη τύχη. όταν με πιάνει το γαμώτο για το χρόνο που 'έχασα' προσπαθώ να σκέφτομαι πως ότι έγινε, έγινε - τα καλά αρχίζουν τώρα...

Ανώνυμος είπε...

τα καλά αρχίζουν τώρα... πότε θα ρθει αυτή η χρονικη στιγμή;;;;;;;;;;;;;;;