15.4.09

ΚΙ ΕΦΕΓΓΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ, ΜΕΣ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Image Hosted by ImageShack.us

ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ

Ιδού ει καλός αδέλφιδός μου και γε ωραίος προς κλίνη
Ημίν σύσκιος, δοκός ημων κέδροι,
Φατνώματα ημων κυπάρισσοι.
ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ Α 16, 17

Κι έφεγγαν τα μάτια Σου, Καλέ μου,
μες στη μαύρη νύχτα του Κυρίου,
κι ήτανε χυμένη στη μορφή Σου,
σα μιαν ηδονή μαρτυρίου’

κι έλεγαν τα μάτια Σου, Καλέ μου,
σα για μιαν αλάθητη θυσία,
-κι όλη μας η κάμαρα, Καλέ μου,
φάνταζε βαθιά, σαν εκκλησία’

κι ήρθανε τα χέρια Σου, Καλέ μου,
τα λευκά χεράκια τα γλυκά μου,
κι έμειναν ακίνητα, Καλέ μου,
σαν πουλάκια, μέσα στα δικά μου.

Κι όλη νύχτα, τρέμοντας, Καλέ μου,
μες στο βουβαμό του μυστηρίου,
λιώναμε, κι οι δυο, σα δυο λαμπάδες,
την Αιώνια Δόξα του Κυρίου…

Ναπολέων Λαπαθιώτης
Τα ποιήματα (Ζήτρος, 2001)

1 σχόλιο:

gay super hero είπε...

Πάρα πολύ όμορφο ποιήμα :-)

'Οπως είπε και ο Μπενίνι |"Η μεγαλύτερη παρηγοριά δεν είναι η πίστη - είναι ο έρωτας."