11.2.09

ΚΥΠΡΟΣ. ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΜΠΑΡΕ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ιδιοκτήτες καμπαρέ και καλλιτεχνικοί πράκτορες σε απόγνωση
Δε βρίσκουμε καλλιτέχνιδες με πτυχία!
Πολίτης, 9/2/2009
Επαναφορά των παλαιών κανονισμών εργοδότησης καλλιτέχνιδων στα καμπαρέ απαιτούν οι ιδιοκτήτες τους και οι καλλιτεχνικοί πράκτορες οι οποίοι υποστηρίζουν ότι με τις αλλαγές που επήλθαν δυσπραγούν και δυσκολεύονται να βρουν εργατικό δυναμικό.Οι ιδιοκτήτες καμπαρέ και οι καλλιτεχνικοί πράκτορες ισχυρίζονται ότι οι νέοι κανονισμοί που έχουν εφαρμοστεί τους τελευταίους μήνες, λειτουργούν αποτρεπτικά για την ποιοτική λειτουργία των υποστατικών τους και ταυτόχρονα θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη του "θεσμού"...
(…)
"Μας έφαγαν τα gay clubs..."
Πρόσφατα, ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Βουλής δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό ότι υπάρχουν περίπου 500 καμπαρέ στην Κύπρο και 5000 καλλιτέχνιδες. Τους ίδιους αριθμούς επικαλέστηκε και ο κ. Πουργουρίδης πριν λίγες μέρες. Κάτι τέτοιο όμως συνιστά παραπληροφόρηση, καθώς σήμερα υπάρχουν μόνο 60 νυχτερινά κέντρα σε παγκύπρια κλίμακα και 500 μόνο καλλιτέχνιδες!" Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών είναι κάθετος. Το βασικότερο αίτιο της κρίσης που περνούν τα καμπαρέ είναι για τον κ. Χατζαντώνη η αυξανόμενη εμφάνιση των κέντρων διασκέδασης που απευθύνονται σε ομοφυλόφιλους. "Άλλαξαν οι καιροί... Κλείνουμε τα καμπαρέ και ανοίγουμε gay clubs...", μας λέει με απογοήτευση.

9 σχόλια:

erva_cidreira είπε...

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ιδιοκτήτες καμπαρέ και καλλιτεχνικοί πράκτορες σε απόγνωση

Δε βρίσκουμε καλλιτέχνιδες με πτυχία!


Επαναφορά των παλαιών κανονισμών εργοδότησης καλλιτέχνιδων στα καμπαρέ απαιτούν οι ιδιοκτήτες τους και οι καλλιτεχνικοί πράκτορες οι οποίοι υποστηρίζουν ότι με τις αλλαγές που επήλθαν δυσπραγούν και δυσκολεύονται να βρουν εργατικό δυναμικό.

Οι ιδιοκτήτες καμπαρέ και οι καλλιτεχνικοί πράκτορες ισχυρίζονται ότι οι νέοι κανονισμοί που έχουν εφαρμοστεί τους τελευταίους μήνες, λειτουργούν αποτρεπτικά για την ποιοτική λειτουργία των υποστατικών τους και ταυτόχρονα θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη του "θεσμού"... Πενταμελής αντιπροσωπεία των Συνδέσμων Ιδιοκτητών Νυχτερινών Κέντρων Θεάματος και Καλλιτεχνικών Πρακτόρων επισκέφτηκε τα γραφεία του "Π", θέλοντας να εκφράσει το παράπονό της για "μεροληπτική αντιμετώπιση" από στήλη της εφημερίδας μας. Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί τους και να ακούσουμε και την άλλη άποψη. Η πενταμελής ομάδα αποτελείτο από τους: Αντώνη Χατζαντώνη, πρόεδρο του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Νυχτερινών Κέντρων Θεάματος, Ντίνο Ιωάννου, γενικό γραμματέα του Συνδέσμου, Ζήνωνα Κωστή, γραμματέα του Συνδέσμου, καθώς και δύο καλλιτεχνικούς πράκτορες, τις κυρίες Ξένια Λοϊζίδου και Καλλισθένη Νικολάου.


Ουτοπικά κριτήρια
"Παρόλο που σε παλαιότερη συνάντησή μας με τον κ. Υπουργό Εργασίας θέσαμε κάποια αιτήματα για τη σωστή λειτουργία των καμπαρέ και την αποκατάσταση του ονόματός μας, τα αιτήματα αυτά δεν εισακούστηκαν. Ως εκ τούτου, το Υπουργείο θέσπισε κάποια κριτήρια για την πρόσληψη ξένων καλλιτέχνιδων ερήμην μας και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη μας", τονίζει ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Νυχτερινών Κέντρων Θεάματος, Ντίνος Ιωάννου. Πρόκειται για τέσσερα κριτήρια τα οποία η πενταμελής αντιπροσωπεία κρίνει ότι πλήττουν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών της:
1. Επικυρωμένα αποδεικτικά στοιχεία ότι οι καλλιτέχνιδες αποτελούν ομάδα (όχι μικρότερη των τεσσάρων ατόμων) στην πλειοψηφία των μελών της κατά τα τελευταία δύο χρόνια.
2. Επικυρωμένα αποδεικτικά στοιχεία προσόντων (πτυχίο, δίπλωμα, βεβαίωση) και διετούς πείρας.
3. Επικυρωμένα αποδεικτικά στοιχεία ότι ο καλλιτέχνης είναι επαγγελματίας και τα τελευταία δύο χρόνια συντηρείται από το εισόδημά του ως καλλιτέχνης.
4. Επικυρωμένα αποδεικτικά στοιχεία ότι ο καλλιτέχνης είναι διάσημος στη χώρα του ή διεθνώς, αν είναι απαραίτητο.

Οι ιδιοκτήτες καμπαρέ και οι καλλιτεχνικοί πράκτορες υποστηρίζουν ότι τα κριτήρια είναι εκτός τόπου και χρόνου και εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Έχουν μάλιστα τα δικά τους επιχειρήματα.
* Η κ. Νικολάου μάς πληροφορεί ότι τρία χρόνια τώρα ψάχνει ένα μπαλέτο για ένα μαγαζί (που δεν είναι καμπαρέ) αλλά δε μπορεί να βρει καθώς μπαλέτα δεν υπάρχουν. Και αν πάραυτα βρεθεί κάποιο αξιόλογο μπαλέτο, θα το πάρει το Moulin Rouge ή κάποιο καζίνο των κατεχομένων.
* Μια κοπέλα διπλωματούχος και με πτυχία δε θα έρθει στην Κύπρο για να δουλέψει στα καμπαρέ της Ρηγαίνης, αλλά θα προτιμήσει μεγάλα καμπαρέ του εξωτερικού.
* Είναι τόσο δύσκολο να χορεύει μια κοπέλα στην μπάρα ώστε να απαιτείται δίπλωμα;
* Πόσοι από τα μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού διαθέτουν τα διπλώματα που ζητούν ή έστω οποιοδήποτε δίπλωμα;
* Είναι αδιανόητο μια καλλιτέχνιδα ή ένα γκρουπ να είναι για δύο συνεχόμενα χρόνια στον ίδιο χώρο.
* Το κράτος επεμβαίνει με αυτά τα κριτήρια στα προσωπικά δεδομένα των κοριτσιών, αποτρέποντάς τις να εργαστούν, έστω κι αν το υποστατικό δεν έχει πρόβλημα να τις προσλάβει.
* Γιατί για τις οικιακές βοηθούς δε ζητούν διπλώματα;
* Αν οι κοπέλες έρχονται μία-μία είναι πόρνες, οι κοπέλες που έρχονται τέσσερις-τέσσερις υπό μορφή μπαλέτου είναι παρθένες;

* Αν μια καλλιτέχνιδα έχει δίπλωμα δικαιούται να είναι πόρνη, αλλά χωρίς δίπλωμα δε δικαιούται;

Αποζημιώστε μας να κλείσουμε!
Δεδομένου ότι κατά τη γνώμη των ιδιοκτητών καμπαρέ και των καλλιτεχνικών πρακτόρων δεν υπάρχουν ούτε κοπέλες ούτε μπαλέτα με τα προσόντα που υπαγορεύουν οι νέοι κανονισμοί, προτείνουν κάποιες εναλλακτικές λύσεις:
1. "Αφού ούτως ή άλλως στόχος τους είναι να μας κλείσουν, γιατί δεν μας αποζημιώνουν και να φύγουμε;", διερωτάται ο Ντίνος Ιωάννου.
2. Αν κριθεί ότι ο "θεσμός" των καμπαρέ πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει, τότε είναι απαραίτητο να αρθούν οι περιορισμοί στον αριθμό των καλλιτέχνιδων που εργοδοτεί κάθε υποστατικό. "Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να κάνουμε σόου ποιοτικά ανάλογα του εξωτερικού, με ταχυδακτυλουργούς και χορεύτριες κλπ.", υπογραμμίζει η Καλλισθένη Νικολάου.
3. Να θεσπιστούν νόμοι για τα νυχτερινά κέντρα θεάματος και να σταματήσει το επάγγελμα να ταλανίζεται από διατάγματα και κανονισμούς που αυθαίρετα τροποποιεί ο εκάστοτε Λειτουργός Μετανάστευσης. "Με την κατάλληλη νομοθεσία και εμείς ως ιδιοκτήτες και καλλιτεχνικοί πράκτορες θα ήμασταν κατοχυρωμένοι, αλλά και οι ίδιες οι κοπέλες. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι η από κοινού συμμετοχή όλων μας στη διαμόρφωση της νομοθεσίας αυτής", τονίζουν ομόφωνα και οι πέντε. "Δεν μπορεί ο κάθε υπουργός να αφήνει μετέωρο έναν επαγγελματία που επένδυσε σε μια επιχείρηση πριν δύο χρόνια, βάσει των τότε δεδομένων, αλλάζοντας αυθαίρετα τις προϋποθέσεις που μέχρι τώρα ίσχυαν εν μία νυκτί!"




--------------------------------------------------------------------------------

Εμείς δεν τις εξωθούμε αλλά...
Μπορεί και να εκδίδονται...
Ρωτήσαμε τους ιδιοκτήτες καμπαρέ και τους καλλιτεχνικούς πράκτορες... το αυτονόητο. Παραδέχεστε ότι οι πλείστες καλλιτέχνιδες εκδίδονται;
Η κ. Ξένια Λοϊζίδου ήταν αφοπλιστικά ασαφής: "Δεν είπαμε το αντίθετο. Αλλά ούτε παραδεχόμαστε ότι εκδίδονται. Το αν θα πάνε με κάποιον μετά τη δουλειά, αυτό είναι δικαίωμά τους και δε μπορούμε να τις ελέγξουμε! Όσες εκδίδονται το κάνουν από δική τους επιλογή, δεν τις αναγκάζουμε εμείς. Εξάλλου υπάρχει τόσο αυστηρός έλεγχος από την Αστυνομία, που είναι αδύνατον ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης να αναγκάσει μια κοπέλα να πάει με το ζόρι με κάποιον πελάτη". Ωστόσο, δεν μπορεί κάποιος να παραβλέψει ότι τα καμπαρέ λειτουργούν ως χώροι συνάντησης των καλλιτέχνιδων με τους πελάτες διευκολύνοντας έτσι τα "ολισθήματα". Η κ. Ξένια Λοϊζίδου δεν αποκλείει κάτι τέτοιο αλλά όπως υποστηρίζει κάτι τέτοιο δεν το γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες των καμπαρέ. "Ούτε ελέγχουμε τι κάνουν οι κοπέλες όταν σχολάσουν. Δεν είναι υπό τη δικαιοδοσία μας. Από τη στιγμή όμως που η Αστυνομία, όταν έρθουν στην Κύπρο, τους λέει ότι είναι υποχρεωμένες να δουλεύουν από τις 21.00 μέχρι τις 2:30, και από τις 3 και μετά είναι ελεύθερες να πάνε όπου θέλουν, γιατί, αν η ίδια η Αστυνομία συλλάβει μια κοπέλα στις 5:00 το πρωί να εκδίδεται, να κατηγορεί το καμπαρέ γι' αυτό;". Ο κ. Ζήνωνας Κωστή δίνει και μια άλλη διάσταση στο θέμα: "Ας μην ξεχνάμε ότι τόποι συναντήσεως υπάρχουν πολλοί: μπιραρίες, δισκοθήκες, κλαμπ... Αν εγώ ως θαμώνας πάω σε ένα κλαμπ και εκεί γνωρίσω μια τουρίστρια και φύγω μαζί της, αυτό σημαίνει ότι η κοπέλα εκδίδεται; Μπορεί και να της κερνούσα ποτά όλο το βράδυ, μπορεί και να μου είπε ότι ήρθε διακοπές και ότι έμεινε απένταρη, μπορεί και να μου ανέφερε ότι χρειάζεται ένα ζευγάρι παπούτσια, και εγώ να της έδωσα λεφτά επειδή τη λυπήθηκα... Αυτό σημαίνει ότι εκδίδεται; Γιατί να θεωρείται τόσο κακή η δική μου φιλοτιμία να τη βοηθήσω;"




--------------------------------------------------------------------------------

Τα καμπαρέ ψυχομαχούν
Περισσότερες οι Κύπριες καλλιτέχνιδες!
Ο κ. Χατζαντώνης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Νυχτερινών Κέντρων Θεάματος, προβληματίζει, θέτοντας το εξής ερώτημα: "Τι θα γινόταν αν άλλες, γειτονικές μας χώρες, χρησιμοποιούσαν παρόμοια κριτήρια για τις Κύπριες καλλιτέχνιδες; Διότι δεν είναι λίγες οι Κύπριες καλλιτέχνιδες που δουλεύουν στην Ελλάδα λόγου χάρη, αν και υποτίθεται ότι σπουδάζουν! Και αν αυτές οι Κύπριες αρτίστες επέστρεφαν στο νησί μας για να εργαστούν, θα τις ζητούνταν τα ίδια χαρτιά; Και το κράτος μας θα τους τα παρείχε αυτά τα χαρτιά;" Όπως μας πληροφορεί ο κ. Χατζαντώνης, παλαιότερα οι αρμόδιοι είχαν παροτρύνει τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων θεάματος να προτιμούν τις Ελληνοκύπριες καλλιτέχνιδες, καθώς οι συμπατριώτισσές μας αρτίστες είναι πολύ περισσότερες από τις Ρωσίδες αρτίστες που εργάζονται στην Κύπρο. Μετά όμως αρνήθηκαν ότι είπαν κάτι τέτοιο...

Μας έφαγαν τα gay clubs...
"Πρόσφατα, ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Βουλής δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό ότι υπάρχουν περίπου 500 καμπαρέ στην Κύπρο και 5000 καλλιτέχνιδες. Τους ίδιους αριθμούς επικαλέστηκε και ο κ. Πουργουρίδης πριν λίγες μέρες. Κάτι τέτοιο όμως συνιστά παραπληροφόρηση, καθώς σήμερα υπάρχουν μόνο 60 νυχτερινά κέντρα σε παγκύπρια κλίμακα και 500 μόνο καλλιτέχνιδες!" Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών είναι κάθετος. Το βασικότερο αίτιο της κρίσης που περνούν τα καμπαρέ είναι για τον κ. Χατζαντώνη η αυξανόμενη εμφάνιση των κέντρων διασκέδασης που απευθύνονται σε ομοφυλόφιλους. "Άλλαξαν οι καιροί... Κλείνουμε τα καμπαρέ και ανοίγουμε gay clubs...", μας λέει με απογοήτευση.

Κοινωνικό έργο
Τι θα γίνει όμως αν η κρίση αυτή, σε συνδυασμό με τα απανωτά χτυπήματα των αρμοδίων, καταφέρουν να κλείσουν τα καμπαρέ; Οι κοινωνικές συνέπειες θα είναι καταστροφικές, υπογραμμίζει ο κ. Ιωάννου. "Θα αυξηθεί η βία! Ένας χωρισμένος, ένας χήρος, πού μπορεί να μοιραστεί τον πόνο του, να αγαπηθεί και να αγαπήσει; Και δεν εννοώ να κάνει σεξ. Στο καμπαρέ φυσικά... Κάποιος που αντιμετωπίζει οικογενειακά προβλήματα, πού θα πάει να ξεθυμάνει; Κάποιος όχι ιδιαίτερα όμορφος, που δεν μπορεί να φλερτάρει μια γυναίκα στο δρόμο, πού θα πάει να κάνει τον όμορφο; Θα αρχίσει να βιάζει γυναίκες; Ή θα πάει να βρει συντροφιά σε ένα καμπαρέ;"






--------------------------------------------------------------------------------


Τους πνίγει το "δίκιο"
Όλες "καλλιτέχνιδες";
Η κ. Λοϊζίδου εκφράζει την αγανάκτηση των ατόμων του χώρου των νυχτερινών κέντρων θεάματος για την έμμεση δυσφήμηση που υφίστανται. "Είναι απαράδεκτο κάθε ξένη κοπέλα που συλλαμβάνει η Αστυνομία, είτε πρόκειται για οικιακή βοηθό είτε για γκαρσόνα είτε για μασατζού, να τη βαφτίζει "καλλιτέχνιδα"! Και ο τύπος να βάζει δίπλα μια φωτογραφία από καμπαρέ απλά επειδή το καμπαρέ πουλά! Πρέπει να σταματήσει αυτή η γενίκευση του όρου "καλλιτέχνιδα" διότι βλάπτει σοβαρά την καλή εικόνα του χώρου που προσπαθούμε να κτίσουμε!"
Ο κ. Ιωάννου διερωτάται με τη σειρά του: "Πόσοι έκαναν ένα βραδινό περίπατο στο μόλο Λεμεσού, στην πλατεία του "Όχι" στη Λευκωσία, έξω από τον αστυνομικό σταθμό στην Πάφο, στις Φοινικούδες στη Λάρνακα; Οι κοπέλες (και όχι μόνο) που βολτάρουν εκεί έτοιμες να πωλήσουν το κορμί τους είναι καλλιτέχνιδες; Πρέπει να σταματήσουν να διασύρουν το επάγγελμά μας τοιουτοτρόπως!"

Υποκριτές
Το πιο ενοχλητικό όμως για τον κ. Ιωάννου είναι η υποκρισία της κοινωνίας, που κρύβει τον σάπιο εαυτό της πίσω από την φτιαγμένα κακή εικόνα των καμπαρέ. "Η μεγαλύτερη υποκρισία χαρακτηρίζει κάποιες κυρίες που ωρύονται στην τηλεόραση για τα δικαιώματα των 500 καλλιτέχνιδων που εργοδοτούνται σήμερα σε καμπαρέ, αλλά ξεχνούν τις 40 χιλιάδες οικιακές βοηθούς που έχουν στα σπίτια τους, δίνοντάς τους μόνο 150 λίρες το μήνα, και αναγκάζοντάς τις να δουλεύουν από τις 7 το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα, και τις δανείζουν και στις γειτόνισσές τους!"

Γραβατωμένοι "Μέσα στα καμπαρέ ποιοι πάνε; Οι καμπαρετζήδες μεταξύ τους ή οι γραβατωμένοι που παίζουν τους κυρίους το πρωί;", διερωτάται η Ξένια Λοϊζίδου. "Και γιατί χτυπούν όλοι τα καμπαρέ και δεν ελέγχουν και τι γίνεται σε γνωστά ξενοδοχεία πολυτελείας, όπου κάποιοι (των οποίων η τσέπη βέβαια σηκώνει τέτοια κονδύλια) έχουν με το μήνα κρατημένες σουίτες, όπου τους γίνονται delivery πόρνες;"




--------------------------------------------------------------------------------


Αστυνομικά "παιχνίδια"
Η πενταμελής επιτροπή μάς διαβεβαιώνει ότι τα τελευταία χρόνια τα δεδομένα έχουν αλλάξει άρδην και ο χώρος των καμπαρέ διέπεται πλέον από επαγγελματισμό και σεβασμό προς τις κοπέλες, οι οποίες έρχονται πλήρως ενημερωμένες στην Κύπρο τόσο από τους καλλιτεχνικούς πράκτορες όσο και από το Τμήμα Μετανάστευσης. Έτσι, όχι μόνο δεν υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι θα εξαναγκαστούν να εκδοθούν, αλλά και όταν χρειαστούν την όποια στήριξη την έχουν και από τους καλλιτεχνικούς τους πράκτορες και από τις αρμόδιες αρχές.
"Από τη στιγμή όμως που χωρίς λόγο καταγγέλλουν τα καμπαρέ με στημένες υποθέσεις της Αστυνομίας, είναι δυνατόν οι επιχειρηματίες να τολμήσουν να πωλήσουν κοπέλα με το ζόρι;", διερωτάται η Ξένια Λοϊζίδου. Και ο Ζήνωνας Κωστή συμπληρώνει: "Όλες ανεξαιρέτως οι υποθέσεις πορνείας σε καμπαρέ έχουν εμπλεκόμενο ένα άτομο της Αστυνομίας, το οποίο μάλιστα είναι συχνά το ίδιο! Ένας συγκεκριμένος δηλαδή συνεργάτης της Αστυνομίας πηγαίνει σε διάφορα μαγαζιά και δημιουργεί προβλήματα. Είναι δυνατόν αυτό να είναι τυχαίο; Ή μήπως είναι η ίδια η Αστυνομία που προκαλεί τέτοια περιστατικά παρανομίας για να παίρνει μετά τη δόξα;"

ΓΡΑΦΕΙ: ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΗΣ - 09/02/2009

Ανώνυμος είπε...

Πως σχετιζεται το κοινο του γυναικειου στριπτιζ με τα gay clubs δεν εχω καταλαβει.

Ανθρωποι της νυχτας και της αγορας σου λεει μετα..

ColourfulMind είπε...

Ευχαριστώ για το link!

@ανώνυμος
Μια χαρά τα λένε και ξύπνιοι είναι, μην το λες. Η ομοφοβία είναι το καλύτερο καταφύγιο και λειτουργεί πολύ θετικά στο θυμικό των Κυπρίων. Ασε που οι περισσότεροι γονείς όταν το παιδί τους βιάζει μια κοπελλα (είναι βιασμός αφού οι περισσότερες εξαναγκάζονται να πηγαίνουν με πελάτες) ενθουσιάζονται και το προτιμούν βεβαίως παρά να τους βγει "τοιούτος".

ΥΓ. Στη Κύπρο η πιο επικερδής κι αφορολόγητη επιχείρηση είναι το νταβατζιλίκι. Αν τολμήσει καμία κοπέλλα να κάνει καταγγελία η διαδικασία είναι γνωστή κι επαναλαμβανόμενη. Αυτή απελαύνεται και μέχρι τη δίκη του νταβατζή δεν υπάρχει μάρτυρας κατηγορίας!

apparos είπε...

Από ότι άκουσα η σωματεμπορία στην Κύπρο αποτελεί μεγάλο πρόβλημα.

Εκπλήσσουμε που αναφέρονται δημόσια για ύπαρξη gay clubs! Πόσο μάλλον για την ύπαρξη ομοφυλοφιλίας...

Αλλά ναι, οι πούστιες αυξάνονται. Φταίνε οι λίγες καλλιτέχνιδες. Τι άλλο θα μάθουμε;

erva_cidreira είπε...

Απορία μου:
Πώς μπορεί σε ένα τόσο μικρό μέρος, όπου όλοι σχεδόν γνωρίζονται μεταξύ τους, να υπάρχει τόσο απροσχημάτιστη υποκρισία;
Εκτός αν αυτό συνεπάγεται τη συνενοχή, δια της σιωπηλής συγκατάθεσης, πολλών...

Tales from the other side of town είπε...

μα συνήθως στα μικρά μέρη δεν είναι που υπάρχει η μεγαλύτερη υποκρισία; όπου όλα γίνονται, όλοι τα γνωρίζουν και, ταυτόχρονα κάνουν ότι δεν τα γνωρίζουν; - αρκεί να κρατούνται οι ισορροπίες προς όφελος κάποιων βέβαια...

erva_cidreira είπε...

Μόνο που αυτοί οι κάποιοι ή είναι πολλοί, πάρα πολλοί ή υπάρχει ένα κλίμα τρομοκρατίας των λίγων που επωφελούνται προς τους πολλούς που εξαναγκάζονται να σωπαίνουν.
Στην προκειμενη περίπτωση τι να συμβαίνει;

apparos είπε...

Τι να πω. Την ίδια απορία έχω. Μιλάμε για υποκρισία σε πολλά θέματα.

σιωπηλή συγκατάθεση των ΜΜΕ. Είναι αστεία οι αμνηστία που έχουν οι πολιτικοί.

Διαβάζω για λογοκρισία και ακούω για πολλά που αποσιωπήθηκαν για να μην ταραχτεί η "ομαλότητα" της κοινωνίας. (όπως αναφέρει ο Tales from the other side of town)

Όσο για το "δικό" μας θέμα, δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση πως "βολευόμαστε" σε μια ζωή. Όποιος τολμήσει να κυνηγήσει το κάτι παραπάνω, μην πω μόνο με την υποψία, τιμωρείται σκληρά από την κοινωνία (τολμώ να πω και από τους "όμοιους" του). Βλέπε περίπτωση Ιρανού αιτητή ασύλου και από τι περάσανε αυτός και ο σύντροφος του. Τέτοιες κοροϊδίες δεν περιορίζονται μόνο στην ομοφυλοφιλία αλλά και σε άλλα θέματα που προτιμά η κοινωνία να υποκρίνεται πως δεν υπάρχουν (αναπηρίες, μετανάστες, βια στην οικογένεια, βιασμοί κτλ)

Ελπίζω να είναι μόνο η ιδέα μου.

Αναφέρω επίσης και κάτι που μου έκανε εντύπωση με την δολοφονία του Σεριανόπουλου.
Στα δελτία ειδήσεων κυπριακών καναλιών η (έστω υποτιθέμενη) αιτία δολοφονίας αλλά και η ομολογία του θύτη αποτελούσε μυστήριο ενώ στο δορυφορικό της ΕΡΤ όλες οι πληροφορίες ήταν εκεί! Ήταν τραγικό να αλλάζεις σταθμό και να βλέπεις την διαφορά.

gay super hero είπε...

Πάντως ας μην είμαστε άδικοι με την Κύπρο. Και η Ελλάδα είναι ένα πολύ μικρό μέρος όπου συμβαίνουν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Το πρόβλημα της σωματεμπορίας είναι το ίδιο οξύ και ανεξέλεγκτο και εδώ όσο και εκεί.