26.2.09

ΦΥΛΟΜΕΤΑΒΑΣΗ Α ΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 1

Image Hosted by ImageShack.us
.
Πριν λιγες βδομαδες εψαχνα ενα γιατρο του ασφαλιστικου μου ταμειου να μου γραψει τις εξετασεις καρυωτυπου που ειχα κανει (κοστιζουν 50 ευρω). Αρχικα πηγα σε ενα παθολογο. Αυτος μου δηλωσε πως ιδεα δεν εχει τι ειναι αυτες οι εξετασεις και οταν του εξηγησα πως ειναι μερος της διαδικασιας transition και πως ειμαι transgender, αρχισε να με ρωταει. "Δηλαδη τι εισαι; Αγορι που θελει να γινει κοριτσι; Τι εισαι;" Εν τελει δεν μου τις εγραψε και πηγα σε μια γυναικολογο. Το θεμα εδω ειναι πως οι περισσοτεροι γιατροι οχι μονο ειναι ανιδεοι αλλα ειναι και αγενεις! Σκεφτητε τι ωραια που θα περναγαμε, με τον ιδιο γιατρο, αν ειχα παει για εξεταση μετα απο τρεις μηνες στη τεστοστερονη. Περισσοτερο θα ασχολουταν με την φυσιολογια μου παρα με τη διαγνωση.
Μετα ειναι η ασφαλιστικη καλυψη των εξοδων του transition. Στα ασφαλιστικα ταμεια δεν υπαρχει πουθενα γραμμενη αυτη η λεξη. Το να εισαι τρανς ομως διαγιγνωσκεται ως ασθενεια που χρειαζεται θεραπεια. Υπαρχει καποια αντιφαση εδω ή εμενα μου φαινεται;
Τελος τι γινεται με τις δουλειες; Ακομα δεν βγηκα στην αγορα εργασιας ως τρανς αγορι αλλα θα το κανω το καλοκαιρι. Εχω μεγαλη απορεια για το τι θα συμβει αν παρω σβαρνα τα μαγαζια του γκαζιου ζητωντας δουλεια ως αγορι με γυναικεια χαρτια...

My Urban Sky

6 σχόλια:

Tales from the other side of town είπε...

εύχομαι στον femmeboi να έχει τύχη στην αναζήτησή του στο γκάζι.

γνωρίζω όμως ότι υπάρχουν μπαρ εκεί που δεν επιτρέπου σε τρανς γυναίκες την είσοδο (σε ένα περιστατικό ήμουν παρών).

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω δει κανένα μπαρ στο γκάζι να γράφει ότι απαγορεύει την είσοδο σε τρανς και δεν έχω δει καμία τρανς να φοράει σήμα είμαι τρανς. Που το καταλαβαίνουνε και απαγορεύουνε την είσοδο; Tι περιστατικό εννοείς;

Tales from the other side of town είπε...

προφανώς και δεν το γράφει στην είσοδο. όσο για το αν φοράει σήμα ότι είναι τρανς, δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο ανώνυμε/η. υπάρχουν τρανς γυναίκες που φαίνεται ότι είναι τρανς και τρανς που δεν φαίνονται. γι' αυτές που φαίνεται μιλάω.

μιλάω για περιστατικό σε ένα από τα πιο δημοφιλή γκέι μπαρς στο γκάζι. σ' αυτό ήμουν παρών και μπορώ να το βεβαιώσω. έχω ακούσει και άλλες περιπτώσεις. είμαι σαφής νομίζω σ' αυτά που λέω.

mahler76 είπε...

kai giati sta magazia tou Gaziou? tosa magazia iparhoun.

Ανώνυμος είπε...

Tales δεν είσαι σαφής όταν δε λες τι έχουνε και τι δεν έχουνε οι τρανς που \'φαίνονται'\. Θα ήθελες να εξηγήσεις;

Tales from the other side of town είπε...

όχι ανώνυμε/η προφανώς ζείς σε έναν κόσμο τόσο αποστειρωμένο που ότι και να σου πώ μάλλον δεν θα καταλάβεις. και μάλλον σ' αυτό τον κόσμο δεν χωρούν οι τρανς.

γιατί μπορεί εκεί έξω να υπάρχει αρκετή ομοφυλοφοβία για τους ομοφυλόφιλους από την ετεροφυλόφιλη πλειοψηφία, αλλά υπάρχει και αρκετή τρανσφυλοφοβία (και) στους κύκλους κάποιων γκέι που δεν θέλουν να παραδεχθούν όσα αντιμετωπίζουν οι τρανς.