7.2.09

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΝΣ ΑΓΟΡΙ...

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ειμαι ενα τρανς αγορι.
Συμφωνα με τον κο Β… (πλαστικος χειρουργος), ειμαι στρειτ, πιστος και μονογαμικος.
Συμφωνα με την κα Κ… (γεννετηστρια), εχω ειτε ψυχολογικη διαταραχη, ειτε καποια γονιδιακη μεταλλαξη, ειτε καποιου αλλου ειδους διαταραχη που μενει να μελετηθει για να αποδειχθει.
Ισως οι γονεις μου να ειναι συγγενεις. Ισως και αλλα μελη της οικογενειας μου να εχουν το ιδιο "προβλημα". Ο αδελφος μου ειναι "φυσιολογικος" αραγε;
Συμφωνα με την εκπομπη του Σ. Θ…, καποιο μερος του εγκεφαλου μου λειτουργει διαφορετικα απο των υπολοιπων ανθρωπων (τους νορμαλ;).
Ισως να εχω καρυοτυπο ΧΥ, ΧΧΥ, ΧΧΧ, ΥΥΥ, ή οποιαδηποτε αλλη μορφη ανεξερευνητη και περιεργη.
Συμφωνα με τον ψυχιατρο στη Στεφανιδου ειμαι, το λιγοτερο, ψυχοπαθολογικη περιπτωση.
Συμφωνα με τον υπευθυνο ψυχικης υγειας του Υπουργειου Υγειας πρεπει να μελετηθω, με στοργη βεβαια...
Συμφωνα με το ελληνικο κρατος και την νομοθεσια του, δεν υπαρχω. Υπαρχουν ομως, ακομα και εκτος νομου, συγκεκριμενοι κανονες που μου ρυθμιζουν τη διαδικασια του transition (παρακολουθηση απο ψυχιατρο, ορμονες, εγχειρησεις, ολα απαραιτητα για την αλλαγη χαρτιων).
Ειμαι ενα τρανς αγορι.
Εμενα θα με ρωτησει ποτε κανεις πως νιωθω και τι βιωνω, καθε φορα που οι "ειδικοι" ψυχιατροι, τηλεπαρουσιαστες και οποιος αλλος πιστευει οτι εχει το προνομιο της κανονικοτητας, προσπαθει να μου φορεσει τα "φωτα" του για το πως πρεπει να ζω;
Εμενα θα με σεβαστει κανεις οταν οι "ειδικοι" μου καταπατανε ολα τα δικαιωματα ,που οι ιδιοι υπογραφουν ως "ανθρωπινα" και "οικουμενικα";
Κρατηστε τις "γνωσεις" σας μακρυα απο τη ζωη μου. Ειμαι πολλα περισσοτερα απο οσα θα θελατε να ειμαι.

My Urban Sky

2 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Απλά, υπάρχεις!
Κι’ ασ’ τους να κουρεύονται...

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Urban Sky!
Bravo pou ta les - etsi einai, stin Ellada fainetai oti gia na anextoun tous trans, prepei na tous kataxwrisoun san ena lathos tis fisis kai na psaxnoun ta parapano xromosomata kai tous vlammenous egefalous - ki as min iparxei apodeiksi gi auta kamia. Filaksou apo tous pseuto epistimones me tis omofovies tous!

Na sai kala
Stan (trans episis)