13.6.07

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΠΕΣΟΑ

Image Hosted by ImageShack.us
Fernando Pessoa ( 13/6/1888 – 30/11/1935)
Ποιητής, Πορτογαλία
.
Το πέρασμα των ωρών
Αισθησιακή ωδή
(απόσπασμα)

Για να νιώσω τον εαυτό μου, πολλαπλασιάστηκα
Για να νιώσω τον εαυτό μου, ανάγκη είχα τα πάντα να νιώσω,
Ξεχείλισα, βγήκα απ’ τον εαυτό μου, παρασύρθηκα
Γυμνώθηκα, παραδόθηκα
Και σε κάθε γωνιά της ψυχής μου
Βωμός σε διαφορετικό Θεό υπάρχει.

Τα μπράτσα όλων των αθλητών με έσφιξαν στην αγκαλιά τους,
Ξαφνικά θηλυκό,
Κι εγώ, μόνο με τη σκέψη,
Λιποθύμησα στης φαντασίας τα μπράτσα.

Στο στόμα μου φιλήθηκαν όλοι οι εραστές
Στην καρδιά μου οι αποχαιρετισμοί μαντίλια κυμάτιζαν
Όλες οι πρόστυχες προσκλήσεις με ματιές και με χειρονομίες
Μ’ έβρισκαν κατ’ ευθείαν στο κορμί, που δίψαγε
Στο ερωτικό του κέντρο.
Ήμουν όλοι οι ασκητές, οι περιθωριακοί, οι ξεχασμένοι όλοι.
Και όλοι οι παιδεραστές – τελείως όλοι (δεν έλειπε κανείς).
Ραντεβού κόκκινο και μαύρο στο βαθύ της ψυχής μου!


Fernando Pessoa : Ποιήματα (Printa)
Μετάφραση: Γιάννης Σουλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: