7.5.14

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΣΙΚΩΘΗΚΕΣ - 2

Ο Γιάννης Τριανταφύλλου είναι ένας νέος ταλαντούχος ηθοποιός που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο του θεάτρου. Σε συνέντευξη του στο diaskedasi.info μίλησε για την παράσταση, Γιατί μου κατσικώθηκες, του Στρατή Λιμνιού, στην οποία συμμετέχει, για τον ρόλο που υποδύεται και για τα επαγγελματικά του σχέδια για το μέλλον.

Σας βρίσκουμε στη παράσταση, Γιατί μου κατσικώθηκες. Μιλήστε μας για το ρόλο σας και την συνεργασία σας με τον σκηνοθέτη Μενέλαο Τζαβέλλα.
Το έργο είναι πολύ καλό, με πολλές και διάφορες σκηνές. Αξίζει να το δει ο κόσμος, γιατί παρουσιάζει πολλά θέματα που αφορούν στην κοινωνία μας. Η συνεργασία μου με τον σκηνοθέτη κύλησε πολύ ομαλά και όλα πήγαν καλά. Το έργο θίγει την ομοφυλοφιλία με έναν ιδιαίτερο τρόπο, θα μπορούσε να είναι κάτι πολύ τραβηγμένο, αλλά η προσέγγιση είναι αξιοπρεπής. Ο ρόλος μου στην παράσταση είναι ο Τζίμης, φίλος του Ορέστη, το αντίπαλο δέος θα έλεγα. Έχουν και οι δύο την ίδια ηλικία περίπου και ξεκίνησαν να κάνουν «καριέρα» πουλώντας το κορμί τους…
Στο έργο, το κάθε πρόσωπο αφηγείται την αλήθεια μέσα από τα δικά του μάτια. Ο ήρωας που υποδύεστε είναι τελικά θύτης ή θύμα;
Όλοι οι χαρακτήρες είναι και θύτες και θύματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα έλεγα ότι είμαι και θύμα και θύτης, δηλαδή και πήρα και έδωσα…
Οι σκηνές με τα φιλιά σας προκάλεσαν στην αρχή αμηχανία;
Η αλήθεια είναι ότι μου προκάλεσαν αμηχανία, έχω ξαναπαίξει βέβαια ερωτική σκηνή, αλλά με γυναίκα. Ήταν η πρώτη φορά που υπήρξε φιλί με άντρα.
Τα τελευταία χρόνια παίζονται πολλές παραστάσεις με θεματική την ομοφυλοφιλία. Πώς ανταποκρίνεται το κοινό;
Το ελληνικό κοινό έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και γενικότερα η κοινωνία το έχει αποδεχτεί. Ο κόσμος υποστηρίζει το έργο και είμαστε χαρούμενοι για αυτό.
Πιστεύετε δηλαδή ότι η σύγχρονη ελληνική κοινωνία είναι πλέον ανεκτική στην διαφορετικότητα;
Ναι ως ένα μεγάλο βαθμό. Βέβαια για την ομοφυλοφιλία και για οποιαδήποτε άλλη ιδιαιτερότητα, πρέπει να υποστηρίζουμε τους ανθρώπους που είναι δίπλα μας και να στηρίζουμε τις επιλογές τους. Τα τελευταία χρόνια είμαστε πιο ανοιχτόμυαλοι ως προς αυτή την ιδιαιτερότητα και το δεχόμαστε πιο εύκολα.
Τι γνώμη έχετε για τους γάμους ομοφυλόφιλων και για την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια;
Το δικαίωμα να έχει ο καθένας ένα παιδί δεν μπορεί να του το στερήσει κανείς. Πιστεύω ότι ένα παιδί ολοκληρώνει τον άνθρωπο, όπως και ένας γάμος. Νομίζω ότι στην Ελλάδα, όσον αφορά τον γάμο ομοφυλοφίλων είναι ένα θέμα ταμπού και δυσκολεύεται η κοινωνία να το αποδεχτεί.
[…]
(diaskedasi.info)


Δεν υπάρχουν σχόλια: