27.5.10

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ 2

Ακόμα και με ομοφυλόφιλους είχα κάνει έρωτα. Καλά παιδιά, θερμά παιδιά. Είχε κάνα τεσσάρι που ήταν παντρεμένοι, τους λέγανε, τους ονομάζανε μπινέδες, δηλαδή πηγαίνανε και με γυναίκες και με άντρες. Ο Θεός να τους συγχωρέσει, κάτι τους έχει ενοχλήσει, δεν μπορώ εγώ να το πω αυτό. Από ναρκωμανείς, κλέφτες, σωματοεμπόρους, νάναι παντρεμένοι και να πουλάνε τις γυναίκες τους και τις αδελφές τους, καλύτερα αυτοί που ορίζουν το σώμα τους, ο πούστης για μένα είναι ανενόχλητος, δεν πειράζει κανέναν, ο πιο καλός άνθρωπος. Τον πούστη μην το πειράξεις, σ' έφαγε λάχανο, άφησέ τον δεν σ' ενοχλεί. Εγώ είχα και με στάνταρ πούστηδες, λελέδες, κι έξω είχαμε βγει, χορεύουνε πάρα πολύ ωραία, ντύνονται πολύ ωραία, με τα αρώματά τους, καθαροί, όμορφοι. Μια φορά ήρθε ένας να κάνουμε έρωτα, εμπερδευτήκανε τα κυλοτάκια μας, βγάζει 3/4 κυλοτάκι αυτός, 3/4 κι εγώ, δαντελίτσα αυτός, δαντελίτσα κι εγώ, Αντριάνα πού είναι το πιπί σου, μακάρι νάξερα. Τούτο είναι το δικό μου, τούτο το δικό σου. Εφοπλιστού παιδί απ' τη Θεσσαλονίκη. Πολύ ωραίος. Ήρθε εδώ πέρα στο Πανεπιστήμιο να σπουδάσει και πήγε στην Κρεβατική σχολή. Μετά το μετάνιωσε, παντρεύτηκε κι έχει δύο κοριτσάκια. Ωραία παιδιά, μου φέρνανε δωράκια στην γιορτή μου. Τέτοια παιδιά θυμάμαι την Αντριάνα, την Λουΐζα, την Τερέζα, ήτανε η Γιάννα, ήτανε η Γιώργα, ήτανε η Αθανάσω, ο Θανάσης είναι στην Αθήνα τώρα στα μπορντέλα, είναι μεγάλος τώρα και η μεγάλη Αντριάνα κι από δυνατός κωλομπαράς κατάντησα φτωχοπούστης, λέει μια παροιμία. Τα πρώτα στελέχη της ομορφιάς και της πουστιάς στην Πάτρα. Καλά παιδιά, γιόρταζα και μου φέρνανε κασέτες, να με πάρουνε να βγούμε έξω, ωραία παιδιά και πολύ θερμά. Έχω να το πω και θα το πω μέχρι να πεθάνω ότι πας πούστης άγιος και πάσα πουτάνα σκατά. Ούτε κλέφτης μπαίνει μέσα τον βλέπεις, πόσο είναι κυρία μου η βίζιτα σας, πάρτε, ή κύριε θέλω ένα άρωμα, ένα πορτοκάλι, ή κύριε θέλω μια πάστα, τον βλέπεις γεια σας κι ευχαριστώ. Σε γοητεύει. Στο χορό του, στις κινήσεις του, στην ομορφιά του; Στην ωραία του ενδυμασία; Που ερχόντουσαν τα παιδιά και φοράγανε τότε άρωμα με 5000. Αυτοί σε γοητεύανε κι εσύ που ήσουνα γυναίκα έλεγες νάχω πέντε μάτια να τους κοιτάζω, γδυνόντουσαν κι είχαν ωραία χυτά σώματα, που βγαίνουν έτσι οι άλλοι άντρες, δεν ξέρω γυμναστικές κάνανε, κάτι ωραία σουλούπια.

Γιώργος Χρονάς: Η γυναίκα της Πάτρας

- από την Οδό Πανός, τ.34 / Ιαν.1988

Δεν υπάρχουν σχόλια: