17.3.08

COMING OUT 6

Image Hosted by ImageShack.us
.
Dear mum,
i’m gay/lesbian/ομοφυλόφιλη/λεσβία (πες το όπως θες).
στο επιβεβαίωσα όταν με ρώτησες.
έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια από τότε.
στο “εξήγησα” άπειρες φορές.
κάθε φορά που μου το κάνεις ζήτημα κάθομαι ήρεμα και συζητάω.
όμως είναι πολύ σκληρό να μου ζητάς να “επανεξετάσω” γιατί δεν έχω τίποτα να ξανασκεφτώ.
έτσι γεννήθηκα.
δεν είναι άποψη, δεν είναι κολλητικό, δεν “δοκιμάζω”, δεν πειραματίζομαι”, δεν φταις εσύ, δεν φταίει ο μπαμπάς, δεν “φταίει” κανείς.
μου λες ότι είμαι όμορφη ότι μπορώ να έχω όποιον άνδρα θέλω ότι δεν είμαι ”σαν λεσβία” και μου περιγράφεις ένα στερεότυπο.
μπορεί να μην ταιριάζω σε αυτό το στερεότυπο και γι’αυτό να σου είναι πιο δύσκολο να καταλάβεις ότι δεν είναι οι ομοφυλόφιλοι είτε θηλυπρεπή αγόρια ή ανδροπρεπή κορίτσια (sic).
αλλά είναι σκληρό να εξηγώ αυτό που είμαι ξανά και ξανά.
και επίσης είναι σκληρό να σε βλέπω να στεναχωριέσαι ορισμένες φορές γιατί δεν είναι ζήτημα για να στεναχωριέται κάποιος.
δηλαδή αν είχα ένα πρόβλημα υγείας πόσο θα στεναχωριόσουν?
είμαι μια χαρά.
αφού με βλέπεις και το λες και η ίδια.
αφού και η ίδια έχεις δει πού ζω, πώς ζω, έχεις γνωρίσει τη Χ. και βλέπεις πόσο ήρεμη και χαρούμενη είμαι με τη ζωή μου.
γιατί δεν πάμε παρακάτω?
αυτή η Κυριακή ήταν η τελευταία που συζητήσαμε ξανά τα ίδια πράγματα.
συγνώμη αλλά είναι σαν να μου ζητάς να εξηγώ κάθε Κυριακή “γιατί” είμαι αριστερόχειρας.

freedom island

αυτο που καταλαβα απο ολη την διαδικασια ειναι οτι χρειαζεται πολλη μα παρα πολλη υπομονη και γερα νευρα. Ακομη οι γονεις εχουν την ταση οπως και ολοι οι ανθρωποι να θαβουν και να κανουν οτι δεν θυμουνται ο,τι τους ενοχλει. Γνωμη μου ειναι να μην τους αφησετε να το ξεχασουν γιατι τοτε δεν θα σας αποδεχτουν ποτε αληθινα και δεν εχει μεγαλη αξια να τους το πειτε αν ειναι να συμπεριφερονται λες και δεν τους το ειπατε ποτε. Φυσικα αυτο ειναι απλα η γνωμη μου.

The Gay Side of Life

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

welcome back erva.

dgalanis είπε...

;-)

Ανώνυμος είπε...

Φαινόσουνα σοβαρό άτομο. Για δεκαπέντε μέρες έβαλες αυλαία και μας έκανες να σε πιστέψουμε? Πολλά ψυχολογικά έχετε μερικοί μερικοί.

erva_cidreira είπε...

ανώνυμε: Η απόσυρση είναι συμβατή στις μέρες μας με επιστροφή για περιορισμένο αριθμό αναρτήσεων ή με guest εμφανίσεις στα σχόλια άλλων ιστολογίων.
Ξεχάστε την εποχή της ...Γκρέτα Γκάρμπο.

nventris, manifesto: :))

Ανώνυμος είπε...

Αμα δεν είχες σκοπό να σταματήσεις γιατί μας αποχαιρέτησες? Για να τρέξουμε να σε παρακαλέσουμε να μείνεις?

Η οθόνη που βλέπεις μπροστά σου είναι οθόνη πισιού. Την έχεις δει για σταρ? Αυλαίες Γκρέτα Γκάρμπο και guest εμφανίσεις ο Κόλιν Φάρελ νομίζεις ότι είσαι? Πάρα πολλά ψυχολογικά έχετε μερικοί μερικοί και γινόσαστε γελοίοι. Και ερχόμαστε σα βλάκες να πιστέψουμε τα ασόβαρα άτομα.

erva_cidreira είπε...

ανώνυμε,
Μην χάνετε το χιούμορ σας.
Και μην μου συγχύζεστε άδικα.
Να είστε σίγουρος/η ότι θα κάνετε πολύ καιρό να με ξαναδείτε.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τόση κακία ανώνυμε? Και τί πειράζει αν κάποιος σταματήσει να γράφει ή όχι? Πού είναι το πρόβλημα?
Υπάρχουν πραγματικά πολλά προβλήματα στο κόσμο που αξίζει να συγχιστεί κανείς αλλά το αν πεί πως σταματά να γράφει ο Erva και τελικά γράφει ένα post δεν είναι πραγματικά πρόβλημα!
geonurse