19.2.08

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ 3

Image Hosted by ImageShack.us
.
11 μέρες για να με πάρει η μαμά πατρίδα!
Πως το λέω έτσι! Λες και θα πεθάνω! Οκ οκ, δε θα είναι τόσο άσχημα, αλλά δε μπορώ να ακούω μαλακίες τύπου «θα καλοπεράσεις κουφάλα, τόσους άντρες εκεί μέσα, θα τους βλέπεις και γυμνούς!». Έλεος, δε πάω εκεί για να βγάλω γκόμενο! Ούτε για να πηδιέμαι με όλο τον λόχο, ούτε καν για να παίρνω μάτι! Πω απλώς να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις ως Έλλην πολίτης!
Δεν ήξερα πως ο στρατός έχει τόσα έξοδα! Να πάρω κάλτσες, χακί, που δε θα ξαναφορέσω ποτέ στη ζωή μου. Να πάρω μπλουζάκια, χακί, που θα γίνουν και ωραιότατες πιζάμες μετά τη θητεία (σέξι!). Σακίδια, υπνόσακο, μαύρα εσώρουχα (τέρμα τα χαρούμενα μποξεράκια μου!). Να κουρευτώ! (αυτό δε με χαλάει, μου πάει το κοντοκουρεμένο) και άλλα πολλά.. (…)
Σήμερα πήγα στα hondos για τα ήδη πρώτης ανάγκη του στρατού. Πήρα ένα νεσεσέρ! Πρώτη φορά έχω νεσεσέρ! Και δε ξέρετε πόσο χάρηκα! Είναι Benetton μαύρο, μια γλύκα! (πόσο βλάκας μπορεί να είμαι για να χαίρομαι με ένα νεσεσέρ;) Για να το γεμίσω πήρα οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, αποσμητικό για τη μασχάλη, νυχοκόπτη, σαμπουάν και αφρόλουτρο μαζί, ξυραφάκια, αφρό ξυρίσματος και μία ενυδατική για τα χέρια (θα φάω κράξιμο;). Μου διαφεύγει κάτι νομίζετε; Απευθύνομαι στους άντρες αναγνώστες που έχουν πάει φαντάροι και ξέρουν.. Αν ναι πείτε μου!
.
.
Ευπειθώς αναφέρω πως σε λίγες μέρες από σήμερα θα φοράω μόνο χακί, εκτός από Σαββατοκύριακα και αργίες που θα το "σπάω" με λίγο ροζ. Και πρέπει να προλάβω να κάνω τόσα πράγματα...
Να ψωνίσω, να πάω για ιατρικές εξετάσεις, να κάνω πλύση εγκεφάλου απ' όλες τις συμβουλές που έχω ακούσει που ξεκινάνε με το "Ήταν φρικτά..." για να καταλήξουν στο "αλλά θα περάσεις ωραία", να μάθω καινούριες λέξεις (και συγκεκριμένα αρχικά λέξεων - ή μήπως να πω α.λ.?) ώστε να μπορώ να συνεννοηθώ, και να αποστηθίσω τα λόγια από ένα τραγουδάκι - σε περίπτωση που πάμε πεζοπορία - πάντα χρειάζεται ένα εμψυχωτικό τραγούδι...!!!
Πάντως, αν θέλει κανείς να έρθει είναι ευπρόσδεκτος.
Έμαθα ότι αν θες να πάρεις κάτι μαζί σου στο στρατό, το κρύβεις απλά σε κάλτσες και έχω ήδη συνεννοηθεί με την κυρία που έρχεται μια στις τόσες και καθαρίζει το σπίτι να της φορέσω μια κάλτσα στο κεφάλι και να έρθει να μου στρώνει το κρεβάτι, να μοιραζόμαστε τις σκοπιές και να παίζουμε ξερή και τόμπολα!
Θα είναι φρικτά... αλλά εσύ θα περάσεις ωραία! :Ρ
.