11.12.06

ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ 5 - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

Δεν είμαι αναίσθητος, όπως με κατηγορεί ο Χιου, αλλά τα πράγματα αλλάζουν όταν είσαι με κάποιον πάνω από δέκα χρόνια. Δεν κάνουν σχεδόν ποτέ ταινίες για ζευγάρια που είναι χρόνια μαζί, και υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος γι’ αυτό: είμαστε βαρετοί. Το φλερτ είχε τις καλές στιγμές του, αλλά τώρα έχουμε εξελιχθεί στο προβλέψιμο Δεύτερο Μέρος, που κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα πλήρωνε για να δει. («Κοίτα, ανοίγουν το λογαριασμό του τηλεφώνου!») Ο Χιου κι εγώ είμαστε μαζί για τόσον καιρό, που για να ξεσηκώσουμε άσβεστο πάθος πρέπει να πιαστούμε στα χέρια. Μια φορά με χτύπησε στο πίσω μέρος του κεφαλιού με ένα σπασμένο ποτήρι, και έπεσα στο πάτωμα προσποιούμενος πως ήμουν αναίσθητος. Αυτό ήταν ρομαντικό, ή τουλάχιστον θα ήταν αν είχε τρέξει στο πλευρό μου αντί να περάσει από πάνω μου για να πιάσει το φαράσι.
.
Davis Sedaris: Μια σχεδόν φυσιολογική οικογένεια (Μελάνι)

1 σχόλιο:

Aphrodite είπε...

LOL LOL LOL LOL!!!!!

(no need to mention the sex of the lovers, it is completely irrelevant!)

SEE what I mean?