17.9.18

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΑ - 1


Η ζωή του κυλούσε ήρεμα. Ήταν υπάλληλος σε μια τράπεζα και ετοιμαζόταν να παντρευτεί την αγαπημένη του. Όμως, ένα εγκεφαλικό του άλλαξε τη ζωή και τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.
Μόλις συνήλθε από το εγκεφαλικό, ο Κρις Μπρίς (Chris Birch) παραιτήθηκε από τη δουλειά του, μίσησε όσο δεν πάει τον αθλητισμό που τόσο λάτρευε και έγινε ομοφυλόφιλος. Η μητέρα του δεν μπορεί να αναγνωρίσει το παιδί της το οποίο πλέον εργάζεται ως κομμωτής.
"Όταν κοιτώ παλιές φωτογραφίες πριν το εγκεφαλικό βλέπω έναν εντελώς διαφορετικό άνθρωπο. Πάντα μου άρεσαν οι γυναίκες και δεν είχα κανένα πρόβλημα στα ραντεβού μου. Η μεγαλύτερη σχέση που είχα ήταν με την πρώην μου, την Jemma", αποκαλύπτει στην εφημερίδα "Mirror" ο 26χρονος. 
Ωστόσο, το 2005 είχαν έναν έντονο τσακωμό που τους χώρισε. Ο Κρις για να ξεχαστεί πήγε με τους φίλους του σε μια παμπ. Το απόγευμα πήγαν να παίξουν μπάλα όταν ξαφνικά ένιωσε πόνο σε όλο του το κορμί και αμέσως μετά τα πάντα μαύρισαν. 
"Το πρώτο πράγμα που θυμάμαι όταν άνοιξα τα μάτια μου ήταν η μητέρα μου που στεκόταν πάνω από το κρεβάτι του νοσοκομείου. Οι γιατροί μου εξήγησαν πως θα χρειαζόμουν μήνες για να επανέλθω. Όταν επέστρεψα σπίτι έκανα φυσικοθεραπείες, έμαθα από την αρχή να περπατάω, να τρώω και να μιλάω", θυμάται. 
Ο ίδιος αναφέρει πως όταν οι φίλοι του τον επισκέπτονταν διαπίστωσε πως δεν είχε να πει κάτι μαζί τους. Δεν τον ενδιέφερε πλέον το ράγκμπι, ούτε να παρακολουθεί ποδόσφαιρο, ούτε να πηγαίνει σε παμπς. 
"Όλοι μου έλεγαν πόσο έχω αλλάξει, πόσο σαρκαστικός έχω γίνει αλλά εγώ ένιωθα φυσιολογικά. Έτσι, ξέκοψα από τους παλιούς φίλους μου που δεν αποδέχονταν αυτό που πλέον είμαι", συμπληρώνει. 
Ο Κρις άρχισε να καταλαβαίνει ότι είναι gay όταν είδε μια διαφήμιση με έναν άνδρα που τον τράβηξε σεξουαλικά. "Ξετρελάθηκα όταν τον είδα", τονίζει. Μάλιστα, τους τελευταίους 18 μήνες διατηρεί δεσμό με έναν 19χρονο. Ακόμη διαπίστωσε πως η δουλειά του στην τράπεζα ήταν τόσο βαρετή που την άφησε και έγινε κομμωτής.
Επισημαίνει πως ο αδερφός του είναι ο μόνος που τον καταλαβαίνει και τον στηρίζει από τους συγγενείς τους ωστόσο προσθέτει πως η οικογένειά του προσπαθεί να συνηθίσει το νέο Κρις.


https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Birch
https://www.vice.com/en_uk/article/qkqjj7/catching-up-with-the-man-who-had-a-stroke-that-made-him-gay 

Δεν υπάρχουν σχόλια: