24.5.17

Η... ΕΛΛΗΝΙΔΑ ARIANA GRANDE

Η Αριάνα Γκράντε γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου του 1993 στην πόλη Μπόκα Ρατόν της Φλόριντα. Γονείς της είναι η Τζόαν Γκράντε και ο Έντουαρντ Μπουτέρα και εμπνεύστηκαν το όνομά της από την πριγκίπισσα Οριάνα από το καρτούν Felix the Cat. Η οικογένειά της μετακόμισε από τη Φλόριντα στη Νέα Υόρκη όταν η μητέρα της ήταν έγκυος σε εκείνη αλλά οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν 8-9 ετών.
Αν και αρχικά, ακόμα και η ίδια πίστευε ότι είχε ιταλική καταγωγή, τον Απρίλιο του 2014 είχε ανεβάσει στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter πως οι παππούδες της ήταν Έλληνες και έχει ρίζες και από τη Βόρεια Αφρική.
«Μόλις έμαθα ότι οι παππούδες μου ήταν Έλληνες και εν μέρει από τη Βόρεια Αφρική. Νόμιζα πως είμαι Ιταλίδα. Ποια είμαι; Όλη μου η ζωή είναι ένα ψέμα» είχε γράψει χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, τον περασμένο Μάιο είχε βρεθεί στην Ελλάδα για να κάνει διακοπές με την παρέα της στη Μύκονο. Και από εκεί ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες και video από τις στιγμές της στο ελληνικό νησί.
Αν και μεγάλωσε ως Καθολική, έχει αποκηρύξει τον Χριστιανισμό, όταν ο Πάπας Βενέδικτος χαρακτήρισε ως αμαρτωλούς τους ομοφυλόφιλους και τις εργαζόμενες γυναίκες.
Ο ετεροθαλής αδερφός της, Φρανκι, ο οποίος τραγουδιστής, ηθοποιός, και παραγωγός στο επάγγελμα,  είναι γκέι και αυτό την συγκλόνισε.
Έκτοτε έχει ασπαστεί την Καμπάλα.
«Όταν ο αδελφός μου είπε ότι ο Θεός δεν αγαπά τους ανθρώπους σαν κι αυτόν, είπα «αυτό δεν είναι καλό». Μετά μάθαμε για την οικοδόμηση ενός κέντρου για την Καμπάλα, εγώ και ο Frankie πλησιάσαμε και δημιουργήσαμε μια βαθιά σύνδεση με αυτή την θρησκεία»είχε αναφέρει σε συνέντευξή της.  (star.gr)



Δεν υπάρχουν σχόλια: