13.11.16

HEARTSTONE

Heartstone / Η πέτρα της καρδιάς (2016)
Σ’ ένα απομακρυσμένο ψαροχώρι της Ισλανδίας, δύο έφηβοι περνούν ένα ανήσυχο καλοκαίρι, καθώς ο ένας προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά ενός κοριτσιού, ενώ ο άλλος ανακαλύπτει πως τρέφει άλλου είδους αισθήματα για τον κολλητό του. Όταν το καλοκαίρι τελειώνει και τα καιρικά φαινόμενα της Ισλανδίας επιστρέφουν δριμύτερα, τα αγόρια θα αντιμετωπίσουν τις πιέσεις από το περιβάλλον τους και τις εσωτερικές τους συγκρούσεις, που έχουν τη δύναμη να τους χωρίσουν…
Μια ιστορία ενηλικίωσης για την αδελφική φιλία, τα χειραφετημένα κορίτσια και τη σημασία της οικογένειας, που αντλεί έμπνευση από τη φύση, αλλά και από τα έντονα συναισθήματα που ξυπνούν καθώς βαδίζεις σε απάτητο έδαφος.

Υπάρχουν και αυτοβιογραφικά στοιχεία στην ιστορία του σεναρίου, το οποίο γράψατε ο ίδιος, ;
Guðmundur Arnar Guðmundsson: Ναι. Η πόλη όπου μεγάλωσα ήταν μια μικρή πόλη σαν αυτή της ιστορίας. Μεγάλωσα μαζί με τη μητέρα μου και τις δύο μεγαλύτερες αδερφές μου και η μητέρα μου ήταν και αυτή μια από τις ομορφότερες και ελκυστικότερες γυναίκες της περιοχής. Επίσης, σαν μικρός που ήμουν, δεν μου άρεσε το γεγονός να βρει η μητέρα μου άλλο σύντροφο μετά τον πατέρα μου με τον οποίο είχαν χωρίσει.
Τέλος, πως αποφασίσετε να αγγίξετε τα συγκεκριμένα ευαίσθητα κοινωνικά θέματα (σεξουαλικότητα στην παιδική και μη ηλικία, κοινωνική θέση της γυναίκας);
G.A.G: Εκεί όπου μεγάλωσα, η ομοφυλοφιλία ακόμη δεν ήταν αποδεκτή. Τουλάχιστον τώρα η κατάσταση έχει αλλάξει σε ολόκληρη τη χώρα της Ισλανδίας.  Θυμάμαι, τρία αγόρια προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν επειδή ήταν γκέι. Αυτό  με ώθησε στο να γράψω (και) για αυτό το θέμα. Παράλληλα, όπως ανέφερα και πριν, η μητέρα μου θέλησε να συνεχίσει τη ζωή της με άλλον σύντροφο μετά το διαζύγιο της,  αλλά ο κόσμος σχολίαζε…
Πιστεύω πως ακόμη και μέχρι σήμερα, για τις γυναίκες δεν είναι τόσο εύκολο να απελευθερωθούν σεξουαλικά όπως συμβαίνει με τους άντρες. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. (cinefreaks.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: