9.11.16

ΚΟΥΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

Επίθεση στον Λάκη Λαζόπουλο με απίστευτους χαρακτηρισμούς έκανε ο Αλέξης Κούγιας, αποκαλώντας τον ηθοποιό-παρουσιαστή τον «μεγαλύτερο κρυφό γκέι που υπάρχει στην Ελλάδα».
«Είναι ο μεγαλύτερος κρυφός... γκέι που υπάρχει στην Ελλάδα και είναι και ανήθικος άνθρωπος στην ακραία του μορφή επειδή στοχοποιεί τίμιους ανθρώπους», δήλωσε ο δικηγόρος στον «Arena FM 89,4».
«Εχει αλλοιώσει την προσωπικότητά μου και έφτιαξε έναν επίπλαστο χαρακτήρα μου. Στη προσωπική μου ζωή ό,τι ήθελα να πάρω το πήρα. Δεν έχω κάποιο κόμπλεξ, απλά δεν μου αρέσει η παράφραση της πραγματικότητας. Ενας γκέι με είπε κοντό επειδή δεν είχε κάτι άλλο να πει. Ο άνθρωπος δεν είχε τι άλλο να πει και έφτιαξε μια διαδικασία δυσφημήσεως προς το πρόσωπό μου και όταν συναντηθήκαμε από κοντά μου ζητούσε γονατιστός συγγνώμη», πρόσθεσε.
Ο Αλέξης Κούγιας μιλώντας για την κόντρα του με τον Λάκη Λαζόπουλο ανέφερε: «Ενας πολύ γνωστός γκέι, που ποτέ δεν ομολόγησε την ιδιαιτερότητά του, ο Λαζόπουλος με έχει χαρακτηρίσει πολλές φορές. Ενώ είναι γνωστό το τι κάνει στη προσωπική του ζωή, δεν το έχει ομολογήσει ποτέ».
«Εγώ έχω ύψος 1,79 μ. Στο ποδόσφαιρο έπαιζα στόπερ και αμυντικό χαφ και στην εποχή μου ο μέσος όρος ήταν μικρότερος. Ο ψηλότερος παίκτης, ο Στεφανάκος, ήταν 1,82. Με ενοχλεί όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα στους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούν κάποιοι. Δεν μπορεί να πει κάποιος πως δεν έχω κάνω πράγματα στη ζωή μου, ανεξαρτήτως διαφορών», είπε ο κ. Κούγιας. (iefimerida.gr, 7/11/2016)

«Αθώωσα τον Λαζόπουλο και θέλει να με καταστρέψει» δηλώνει στο Freddo ο Αλέξης Κούγιας, ξεσπώντας εναντίον του Λάκη Λαζόπουλου.
Ο γνωστός ποινικολόγος αποκαλύπτει πως ήταν η αιτία για να αθωωθεί ο δημοφιλής ηθοποιός όταν είχε εμπλακεί το όνομά του στο σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει πριν από χρόνια, όπου είχε ακουστεί πως μαζί με άλλους επωνύμους επέβαινε σε σκάφος ανοιχτά της Μυκόνου μέσα στο οποίο είχαν βρεθεί ναρκωτικά: «Είναι τόσο ανήθικος που ξέχασε ότι κάποτε τον βοήθησα. Εκτελεί συμβόλαιο εις βάρος μου, προσπαθεί με κάθε τρόπο να με γελοιοποιήσει και να με απομυθοποιήσει επαγγελματικά. Ξεχνάει πόσο τον είχα βοηθήσει όταν πιάσανε έξω από τη Μύκονο το σκάφος με την κοκαΐνη, στο οποίο επέβαινε γνωστός ψυχίατρος μαζί με άλλους επωνύμους. Εξαιτίας μου δεν καταδικάστηκε. Ο Λαζόπουλος είναι ο μεγαλύτερος κρυφός γκέι της Ελλάδας».
«Γνωρίζω πολύ καλά στην καθημερινότητά του τον κύριο Λαζόπουλο» λέει ο Αλέξης Κούγιας και συνεχίζει: «Κάντε μια έρευνα όποιο βράδυ θέλετε και αν τον δείτε ποτέ να τον συνοδεύει γυναίκα και όχι πέντε πιτσιρικάδες, να έρθετε να μου το πείτε. Και αυτό που σας λέω συμβαίνει σε οποιοδήποτε μέρος κι αν πάει για να διασκεδάσει ο Λαζόπουλος.
«Ας μου κάνει μήνυση» τονίζει ο γνωστός ποινικολόγος με απόλυτη σιγουριά για τα λεγόμενά του:
«Είναι παλιάνθρωπος και αγνώμων. Θέλει να καταστρέψει το επαγγελματικό μου προφίλ, που έχω χτίσει με τόσο κόπο. Με παρουσίασε κοντό, ανήθικο και έδωσε λαβές να με στοχοποιήσουν τρομοκράτες, όταν υπερασπίστηκα τον ειδικό φρουρό της Ελληνικής Αστυνομίας Επαμεινώνδα Κορκονέα στην υπόθεση της δολοφονίας του 16χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου. Είχε βγει και πει ο Λαζόπουλος ότι «λάθος Αλέξη χτύπησε η σφαίρα. Αυτό το λέει όλα για το ποιόν αυτού του ανθρώπου». (enikos.gr, 8/11/2016)

Δεν υπάρχουν σχόλια: