3.1.10

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΚΕΪ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ;

Image Hosted by ImageShack.us
Ο John DeLuca και ο Rob Marshall
.
«Υπάρχουν σκηνοθέτες που χρειάζονται εντάσεις και προστριβές για να αποδώσουν, αλλά εγώ δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι», λέει ο Ρομπ Μάρσαλ, σκηνοθέτης του μιούζικαλ «Εννέα»- που προβάλλεται αυτές τις ημέρες στις ελληνικές αίθουσες- και βραβευμένος με Όσκαρ για το επίσης μιούζικαλ «Σικάγο». «Για εμένα είναι σημαντικό να υπάρχει χαρά. Να δημιουργείται θετική ενέργεια».
Στην πορεία του- από ηθοποιός, τραγουδιστής, χορευτής και χορογράφος, μέχρι την τρέχουσα ιδιότητα του σκηνοθέτη- είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει και να μάθει πολλά. «Ήμουν τυχερός», λέει, «γιατί έχω ζήσει εκ των έσω τα πράγματα και έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου. Ένα απ΄ αυτά είναι ότι οι επιτυχημένες ταινίες γίνονται από σκηνοθέτες που υπηρετούν τους ηθοποιούς - και όχι το αντίθετο».
Ιδιαίτερα στο «Εννέα», η καλή ατμόσφαιρα μεταξύ ηθοποιών και σκηνοθέτη ήταν προϋπόθεση, γιατί «αυτοί οι άνθρωποι δοκιμάζονταν σε πράγματα για πρώτη φορά», όπως ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις που χορεύει και τραγουδάει. (…)
Ο Ρομπ Μάρσαλ απορεί ακόμα με την προθυμία με την οποία έσπευσαν να τον πλησιάσουν οι ηθοποιοί και κυρίως οι γυναίκες. «Όλο το Χόλιγουντ παρήλασε», λέει. «Οι γυναίκες δε, ήρθαν όλες!».
Αλήθεια, γιατί οι γκέι αγαπούν τόσο πολύ τα μιούζικαλ; «Δεν ξέρω», απαντάει ο ίδιος. «Ωραία ερώτηση. Μάλλον θα έχει να κάνει με τη χαρά που βγάζει ένα μιούζικαλ... Για εμένα πάντως, που λατρεύω τον χορό, έπαιξε ρόλο κι αυτό».
Ο Μάρσαλ έχει μόνιμη σχέση, εδώ και 27 χρόνια, με τον χορογράφο συμπαραγωγό τού «Εννέα», Τζον Ντελούκα. Όταν ο δημοσιογράφος τον ρωτάει αν γοητεύθηκε από τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις, απαντάει: «Οh, no. Υπάρχει μόνο ένας άνδρας στη ζωή μου: ο Τζον!».(tanea.gr, 31/12/2009)
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: