23.7.09

ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΗΠΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ο Μικρος Πριγκηπας μου εστειλε μηνυμα και μου γραψε “για σου ομορφε, εχεις σχεδια για αποψε? Εχω αλκοολ και ταινειες, με καλεις σπιτι σου?”. Ε και φυσικα… Ναι. Ειπα ψεματα στον Αστροφυσικο οτι με ποναει το στομαχι μου και δεν πηγα στο αποχαιρετηστηριο του (βεβαια τελικα αυτος εκανε σεξ με καποιον που γνωριστε στο παρτυ του).. και βουρ πηγα σουπερμαρκετ…βουρ… exfoliate και βουρ αλλαμα σεντονιων και συγυρισμα… Και γυρω στις 10 εφτασεν ο ομορφος, εφοδιασμενος με αλτερνατιβ ταινειες, εναν πολλα ωραιο ροζε τζιαι διαθεση για παρεα τζιαι κουβεντουα...
Ειδαμε τη ταινια..λα λα και το αλλο… και το πολλα καλο κομματι εξεκινησε μετα… Λαλω του... ξερεις εισαι πολλα ενδιαφερον, θελω να ξαπλωσω τζιαι να μου μιλας, να μου μιλας τζιαι να σε ακουω για ωρες. Τζαι σαν ηταν ξαπλωμενος, γυμνος μεσα στα χερια μου, εγυρισεν τζιαι φυλησεν με, τζιαι ειπεν μου οτι εν το πιο ωραιο πραμα που του ειπαν ποττε (εστω τζιαι αν ηταν ψεματα, εμενα αρεσεν μου η κινηση). Ρωτω γιατι.. και λεει μου οτι γενικα ουλλοι κοιταζουν την εμφανιση του, οι αντρες σπανια ενδιαφεροντε για το μεσα του.. Τζιαι γω αναψα τσιγαρο, εκοιταξαν τον τζιαι λαω του Μιλα...
Μες το μισοσκοταδο, με φως μονο που τον υπολογιστη να καπνιζουμε , εγω μεσ την αγκαλια του τζιαι να μιλουμε… Σε καποια φαση λαλει μου.. Ξερω οτι θελεις να ρωτησεις τζιαι εν ρωτας... Οποτε ρωτα οτι θελεις.. αλλιος θα φυγω. Τζιαι λαλω του.. Ναι, να παιξουμε χιλιες και μια νυχτες... μονο που εσυ θα εισαι η Σιεχαραζε και γω ο Σουλτανος... Γελασε τζιαι εξεκινησε να μου μιλα, απο το ενα θεμα στο αλλο, για την καριερα του, τη ζωη του σε διαφορα μερη της γης,, για τη ζωη του αναμεσα στο Μιλανο και το Λος Αντζελες, τους αντρες, τις σκεψεις του..
Τζιαι γω τζιαμε.. με τα μαθκια μου σχεδον κλειστα, να τον βλεπω, μες την αγκαλια του ξαπλωμενος και απλα να ακουω, να ακουω… Εχει πιο ομορφο πραμα?
Εφυγε καπως αγαρμπα η ωρα 8 το πρωι, τωρα να δουμε. Εν Μικρος Πριγκηπας τουτος. Φεφκει, Πετα, εν Περηφανος. Λαλω του “εισαι ο καλυτερος που εγνωρισα δαμε”... τζιαι λαλει μου ¨”ενταξει, τουντον εννοειται¨. Τζαι εχει τζιαι δικαιο. Εν καλα να ξερουμε την αξια μας.
.
.
Image Hosted by ImageShack.us
Nuno Manuel Baptista (Πορτογαλία)

2 σχόλια:

afisisis είπε...

γεια...
χαιρομαι που σου αρεσε η αναρτηση μου.. και που μου την διακοσμησες με φωτογραφιες!!
να περνας συχνα απ' το μπλογκ μου οπως και γω απο τι δκο σου..

Αφηγησης (Μουρμουρω!)

erva_cidreira είπε...

:)