18.6.12

ΤΑΚΗΣ ΣΑΓΙΩΡ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΚΕΪ

"Εγώ δεν ήθελα, αλλά ο Θεός αποφάσισε να γίνω χορευτής"
espressonews.gr, 17.6.2012
Από τους πρώτους αναγνωρισμένους χορευτές της Ελλάδας. Σκηνοθέτησε και έντυσε με τις εμπνευσμένες χορογραφίες του επιθεωρήσεις των πλέον καταξιωμένων σεναριογράφων και σκηνοθετών: Σακελλάριου, Νικολαΐδη, Μακρίδη, Δαλιανίδη, Μαστοράκη. Εμφανίστηκε στην τηλεόραση στις σειρές «Λούνα παρκ», «Αστέρια στα αστέρια», «Η γειτονιά μας» και πολλές άλλες. Για πολλά χρόνια πάνω στη σκηνή ή πίσω από αυτή είναι ο καλλιτέχνης που έχει αφήσει ιστορία με τις έξοχες χορογραφίες του.
[...]
- Ανέκαθεν οι χορευτές κουβαλούσαν τη σεξουαλική ταυτότητα του γκέι;
Είναι κακό να είσαι γκέι; Εγώ είμαι... Τότε οι μεγάλοι χορευτές όπως ο Καστρινός, ο Φλερύ, δεν έβρισκαν χορευτές, γιατί δεν υπήρχαν! Εβρισκαν «κουνιστά παιδάκια» που έλεγαν ότι είναι χορευτές, επειδή ήξεραν να χορεύουν καλά μάμπο και έκαναν τη δουλειά τους. Υπάρχουν όμως και μεγάλοι χορευτές, οι οποίοι δεν είναι γκέι και έκαναν καριέρα σε όλη την Ευρώπη. Οντως συνηθίζουν να λένε «α, είσαι χορευτής, είσαι “τοιούτος”». Ισα-ίσα, ο χορευτής πρέπει να είναι χειροδύναμος και να έχει νεύρο για να μπορεί να σηκώσει την παρτενέρ του, οι πολύ γκέι είναι λίγο «πάστα φλόρα». Γι’ αυτό και δεν επιτυγχάνουν οι πολύ θηλυπρεπείς.
- Πόσες φορές έχετε παντρευτεί ;
Εχω κάνει τρεις γάμους και δύο αρραβώνες. Τώρα, από αυτές τις κυρίες ποιες το παραδέχονται και ποιες όχι, λίγο με ενδιαφέρει... Υπ’ όψιν, όλες τους από το πρώτο φλερτ μας γνώριζαν ότι είμαι γκέι. Τους το έλεγα εγώ... Και δεν το έλεγα με καμάρι, απλώς δεν μου άρεσε να κρύβω την αλήθεια. Ο πρώτος γάμος μου ήταν δυστυχώς με μια κοπέλα δεκαπέντε χρόνων, ενώ εγώ ήμουν δεκαοκτώ. Μαζί κάναμε ένα παιδί, που τώρα βρίσκεται στην Αμερική. Είναι η πρώτη φορά που το λέω... Κατόπιν παντρεύτηκα τη Μελίντα, τη μεγάλη αγάπη της ζωής μου. Οταν χωρίσαμε, αρραβωνιάστηκα με τη Μαίρη Λίντα, πολύ μετά τον θάνατο του Μανώλη Χιώτη. Ημασταν κάποια χρόνια μαζί και χωρίσαμε λίγο πριν παντρευτούμε, λόγω ασυμφωνίας χαρακτήρων. Και τέλος με την Τέτα Παπαπολίτη, που και με εκείνη χώρισα λίγες ήμερες πριν από τον γάμο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: