28.1.08

ΖΕΥΓΑΡΙΑ 3

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
.
Μου αρέσει να κοιμάμαι τις πιο απίθανες ώρες… την ώρα που μυρίζει το φαί στο φούρνο, λίγο πριν πεις ότι “έγινε” και σε 5 λεπτά τρώμε… ή την ώρα που βλέπεις ειδήσεις και σχολιάζεις…και εγώ έχω αφεθεί στην αγκαλιά σου.
Freedom Island

Όρθιος εκεί μπροστά με τα μάτια κλειστά. Του καθενός μας η καρδιά άλλα τραγούδια λέει κρυφά. Πριν τελειώσει το πρώτο ρεφρέν, ένοιωσα τα χέρια του Άρη, να τυλίγουν τη μέση μου. Τα σκέπασα με τα δικά μου. Τελευταία φορά τα δικά σου σκαλιά ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα. Η αναπνοή του πίσω από το αφτί μου. Τα χείλια του προσπάθησαν να ακολουθήσουν τα λόγια του τραγουδιού. Μη με μαλώνεις σαν παιδί τώρα μαθαίνω απ ΄τη ζωή. Έγειρα μια ιδέα πιο πίσω το κεφάλι μου. Έγειρε ολόκληρος αριστερά. Πάλι φεύγω από δω μ΄ ένα βήμα αργό κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα. Με πήρε μαζί του. Αφέθηκα στη στιγμή μας.
- Ευτυχία, αξία ανεκτίμητη, είπα εγώ.
- Μη λες τίποτα τώρα...
Λύσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: