29.9.06

Η ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 5. EARLY 90s

ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ
Είμαι τριάντα πέντε χρονών, είμαι gay και ζω σε μια μονοκατοικία σ’ ένα απομακρυσμένο προάστιο. Μια νύχτα άκουσα θόρυβο από το υπόγειο και αφού πήρα ένα περίστροφο που έχω, κατέβηκα να δω τι γίνεται. Ξαφνικά, αντίκρισα κάποιον που έψαχνε. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφος με τα μακριά του μαλλιά και το τζην που κόλλαγε πάνω στο κωλαράκι του. Όταν είδε ότι τον σημαδεύω με το όπλο, κιτρίνισε. Όταν τον ρώτησα πώς τον λένε, μου είπε με φωνή που ίσα-ίσα ακουγόταν ότι το όνομα του ήταν Πάνος.
Του είπα ότι δεν θα ‘λεγα τίποτα στους μπάτσους, αν έκανε ό,τι ήθελα…
.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ…Αγγελίες

Είμαι ένα 22χρονο αγόρι που έχει σιχαθεί αυτούς που κατακρεουργούν τη λέξη και την έννοια του «σ’ αγαπώ». Όποιο αγόρι πιστεύει ειλικρινά σ’ αυτή τη λέξη, ας μου γράψει στην ΤΘ …

Είμαι νέος 19 χρονών, gay, όμορφος, αρρενωπός, με γυμνασμένο σώμα και μυώδη πόδια και ζητάω νέο ως 40 χρονών για τολμηρή ερωτική αλληλογραφία. Φωτογραφία όσο γίνεται πιο αποκαλυπτική. Γράψτε προς… Θα απαντηθούν όλα τα γράμματα.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ

Τα πόδια είναι το πιο παραμελημένο μέρος του σώματός μας. Κι όμως, η φροντίδα των ποδιών είναι πάρα πολύ σημαντική, γιατί από εκεί ξεκινούν πολλά προβλήματα. Εκτός αυτού, τα όμορφα πόδια δεν παύουν να είναι ένα στολίδι του σώματος. Πόσες φορές αλήθεια δεν έχετε αισθανθεί πολύ άσχημα, επειδή σας σφίγγουν τα παπούτσια σας; Να λοιπόν μερικές ιδέες για να δώσετε υγεία κι ομορφιά στο τμήμα του ποδιού κάτω από τον αστράγαλο…

(Αναδημοσίευση από το περιοδικό LOOK, τεύχος 1, Ιανουάριος 1991)

3 σχόλια:

amvro είπε...

ναι ναι κι άλλο Look!!

erva_cidreira είπε...

Χωρίς αμφιβολία το LOOK υπήρξε η αβύθιστη ναυαρχίδα των ελληνικών γκέι εντύπων τα τελευταία 15 χρόνια. Του χρωστάμε πολλά, δεν νομίζεις; :)

divine mitsakos είπε...

:)))