30.12.08

RICHARD RENALDI. ΓΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Richard Renaldi (ΗΠΑ)
.
I began this series of photographs of older gay and lesbians because I wanted to create beautiful and dignified portraits of this segment of America. Our culture is so consumed by its worship of youth that often we fail to see anything else. Just as gay and lesbian people have long felt invisible by the larger culture, so too are elderly gay men and women often ignored by younger members of the community.
In part this ageism is obviously the product of a market-driven economy for which youth is so heavily commodified. Fear of progressive decay and eventual death is also a natural reaction to getting older. Whatever the cause, in our success obsessed culture the family has been fractured to such an extent that the bond between younger generations and their parents and grandparents is weaker now than ever before.
In my own life I wish I had more relationships with older people. I think it is useful to have people in our lives who have lived a fuller arc of life, and I know that many older people appreciate what we have to say too. When I asked my subjects if they had experienced age discrimination in their lives, the answer was most often no. But when I asked if they had relationships with younger people, most of them again said no.
I think this missing bond with younger people is another manifestation of ageism. Rosalee Regal, a 64 year-old retired telephone worker and member of the New York City group Senior Action in a Gay Environment, told me, "We cannot recognize ageism until we recognize it in ourselves." She believes that many old people have internalized negative feelings about being old and rejects euphemisms like elderly and seniors. She also asks, "Does the community reflect who we are?"
I hope that by showing these images I am helping to broaden the scope of gay and lesbian society and that, like any society, it can include a full spectrum of life.

NATE NDOSI. OLDER BEAUTY

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Nate Ndosi

"When old age shall this generation waste,
Thou shalt remain, in midst of other woe
Than ours, a friend to man, to whom thou say'st,
'Beauty is truth, truth beauty,' – that is all
Ye know on earth, and all ye need to know."
- John Keats "Ode on a Grecian Urn"

29.12.08

28.12.08

ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΟ ΓΑΛΑ (DULCE DE LECHE) ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ

Image Hosted by ImageShack.us
Raphael T. Deinert
.
Σε ένα κατσαρολάκι αδειάζετε δυο κουτιά ζαχαρούχο γάλα και λίγο γάλα εβαπορέ.
Ζεσταίνετε το μείγμα σε μέτρια φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς για περίπου 1,5 ώρα.
Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και λίγη βανίλια.
Όταν αποκτήσει την όψη και υφή μιας καφετίζουσας καραμελωμένης κρέμας το βγάζετε από το μάτι, το αδειάζετε σε ένα γυάλινο δοχείο και το αφήνετε να κρυώσει.

Δοκιμάστε το με φρέσκα κρουασάν, με κέικ, με σουφλέ σοκολάτας,
…ή όπου αλλού η φαντασία σας προστάζει.
.
Image Hosted by ImageShack.us

27.12.08

ΚΕΪΚ ΜΕ ΤΡΙΑ ΓΑΛΑΤΑ (TRES LECHES) ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Κέικ με τρία γάλατα (Tres leches)

6 αυγά – 200 γρ. ζάχαρη – 200 γρ. αλεύρι – 1 φακελάκι μαγιά – 400 γρ. συμπυκνωμένο γάλα – 400 γρ. ζαχαρούχο γάλα – 250 γρ γάλα – 1 κουτ. Σούπας μαύρο ρούμι - 1 κουτ. γλυκού εσάνς βανίλιας σε υγρή μορφή – 500 γρ. σαντιγί – βούτυρο

Προθερμάνετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς. Περάστε από την κρησάρα το αλεύρι με τη μαγιά. Χωρίστε τους κρόκους από τα ασπράδια. Χτυπήστε τους κρόκους με τη ζάχαρη, ώσπου να ασπρίσουν και προσθέστε στη συνέχεια το αλεύρι με τη μαγιά. Χτυπήστε τα έξι ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα και προσθέστε την προσεκτικά στο προηγούμενο μείγμα. Βουτυρώστε και αλευρώστε τη φόρμα και αδειάστε μέσα τη ζύμη. Ψήστε το γλυκό για 30 λεπτά. Ελέγξτε αν έχει ψηθεί καλά, βυθίζοντας τη λάμα ενός μαχαιριού στη μέση πρέπει να βγαίνει στεγνή. Χτυπήστε το συμπυκνωμένο γάλα με το ζαχαρούχο, το ρούμι και τη βανίλια. Αδειάστε το μείγμα επάνω από το κέικ, αμέσως αφού το βγάλετε από τον φούρνο, χωρίς όμως να το ξεφορμάρετε. Αφήστε το κέικ να κρυώσει και να απορροφήσει τη σος με τα τρία γάλατα. Κατόπιν ξεφορμάρετέ το. Πριν το σερβίρετε, γαρνιρίστε το με σαντιγί.*
.
Image Hosted by ImageShack.us
.
*Από το Marie-Ange Unbekandt: Συνταγές από τη Λατινική Αμερική (Κασταλία)

ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟ ΦΥΛΛΟ 1

Image Hosted by ImageShack.us
.
ruth_less είπε...
Ακόμα και αν διαφωνείτε, μπορείτε να αφήσετε σχόλιο... Το λέω απλά γιατί σήμερα είχα τις περισσότερες επισκέψεις στο μπλογκ μου από κάθε άλλη φορά αλλά και τα λιγότερα σχόλια.
Θα σας αγαπώ το ίδιο :)
Y.Γ. Είπαμε, ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν καθορίζει τους ανθρώπους, αλλά η Ανθρωπιά.
(σχόλιο στο ποστ Ο Ματσάκης και οι gay... )
.
Ανώνυμος είπε...
ma giati na xitimazoumen to Matsaki, afou enen o monos pou ta pisteuei touta. ekfrazei nomizw mian olokliri koinwnia. en oulloi stin kypro pou en antithetoi me tous gamous twn gkei. apla xreiazetai nomizw agwnas na allaxoume siga siga tin koinwnia.
(σχόλιο στο ποστ Το μαρτύριο του Οσίου Μάριου )
.
ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...
Sioura xreiazetai agwnas gia na allaxoun ta pramata. Alla pou thn allh poios enna ton kamei? Nai aftoejorizoumaste makrya pou ta spiQkia mas tziai ths oikogeneies mas apla gia na mporoume na agapoume tzeinon h tzeinh pou Qeloume. Exoume fobo gia tis douleies mas tziai gia to mellon mas. H prwth timwria einai na se apolysoun na se kamoun na peinaseis tziai na se baloun sto periQwrio. Egiw proswika en briskw to Qarros na vkw mprosta. Fooume gia to mellon mou.
Ντέμης
είπε...
"η αλήθεια είναι πως δεν επέστρεψε στην Κύπρο διότι είναι ομοφυλόφιλος" Μέχρι που το είδα έτσι ξεκάθαρα γραμμένο δεν είχα συνειδητοποιήσει πως αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ. Κρυβόμουν πίσω απ' το δάκτυλό μου κι έλεγα πως οι λόγοι είναι άλλοι. Τραγικό! Αλλά κι εγώ είμαι δειλός, δεν μπορώ την αντίδραση του κόσμου, αυτό το μίσος που νοιώθουν και το αισθάνεσαι να πέφτει πάνω σου σαν τείχος....
(σχόλια στο ποστ Πολίτης - Ψυχικό νόσημα η ομοφυλοφιλία στην Κύπρο )
.
.
Η σήραγγα του χρόνου
Αποποινικοποίηση ομοφυλοφιλίας
Λευκωσία,Κύπρος,21/05/1998 (ΚΥΠΕ)
Η Ολομέλεια της Βουλής ενέκρινε τελικά το απόγευμα, κατά πλειοψηφία, το νομοσχέδιο για την αποποινικοποίηση της ομοφυλοφιλίας.
Υπέρ του νομοσχεδίου, το οποίο να σημειωθεί συζητήθηκε πρώτο στη σημερινή ημερήσια διάταξη του Σώματος, ψήφισαν οι 36 παρόντες βουλευτές του ΔΗΣΥ, του ΑΚΕΛ, της ΕΔΕΚ και των Ενωμένων Δημοκρατών. Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισε και ο Πρόεδρος της Βουλής και Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Σπύρος Κυπριανού.
Εναντίον του νομοσχεδίου ψήφισε η συντριπτική πλειοψηφία της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΔΗΚΟ, και συγκεκριμένα ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Τάσσος Παπαδόπουλος, και οι βουλευτές Νίκος Μουσιούττας, Νίκος Κλεάνθους, Μάριος Ματσάκης και Νίκος Πιττοκοπίτης.
Κατά του νομοσχεδίου ψήφισαν επίσης τρεις βουλευτές του ΔΗΣΥ και συγκεκριμένα οι Ευάγγελος Σιαμμούτας, Στέλιος Γερασίμου και Στέλιος Στυλιανού.
Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ, Στάθης Κιττής τήρησε αποχή. Δεν υπήρξαν τοποθετήσεις ούτε αιτιολόγηση ψήφου για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, ενώ προηγήθηκαν έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, οι οποίες άρχισαν το πρωί και εντατικοποιήθηκαν το απόγευμα.

26.12.08

ΟΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΟΙ

Image Hosted by ImageShack.us

Είμαι μόνος…

Είμαι μόνος. Βραδιάζει. Τι να κάνω...
Τα χέρια μου είναι τόσο απελπισμένα!
Τα χέρια μου είναι τόσο κουρασμένα!
Τ’ αφήνω και γλιστρούν, αργά, στο πιάνο...
.
Παίζω στην τύχη, κάτι αγαπημένο,
κάτι παλιό, και γνώριμο, και πλάνο...
Και πάλι σταματώ. Δεν επιμένω.
Μάλλον θα προτιμούσα να πεθάνω...

Ναπολέων Λαπαθιώτης

Image Hosted by ImageShack.us

Ενός λεπτού σιγή

Εσείς που βρήκατε τον άνθρωπό σας
κι έχετε ένα χέρι να σας σφίγγει τρυφερά,
έναν ώμο ν' ακουμπάτε την πίκρα σας,
ένα κορμί να υπερασπίζει την έξαψή σας,
κοκκινίσατε άραγε για την τόση ευτυχία σας,
έστω και μια φορά;
είπατε να κρατήσετε ενός λεπτού σιγή
για τους απεγνωσμένους;

Ντίνος Χριστιανόπουλος

ΤΡΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΔΡΕΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Παραμονή Χριστουγέννων… Έχουν συγκεντρωθεί τόσα πολλά σύννεφα που είναι αδύνατο να διακρίνει κάποιος το φεγγάρι… Ευτυχώς που είχα προνοήσει και ζωγράφισα στο παράθυρο ένα εντυπωσιακό σεληνόφως… Ο Μιχάλης ανέλαβε να διακοσμήσει όλο το σπίτι με στολίδια… με χριστουγεννιάτικα στολίδια… Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Κυκλοφορώ μ’ ένα τεράστιο χαμόγελο… Η ευτυχία ξεχειλίζει από μέσα μου κοιτάζοντας το τεράστιο χριστουγεννιάτικο δέντρο στη μέση ακριβώς του σαλονιού… Από την ημέρα που ακυρώσαμε το ταξίδι μας στην Ελλάδα, ξεκίνησα σιγά-σιγά να το στολίζω με μπάλες και λαμπιόνια που αγόραζα κάθε τόσο… Κάθε χρόνο μ’ αρέσει να στολίζω το χριστουγεννιάτικο δέντρο, φέτος όμως το έκανα λόγω του Λουκά… για να χαρεί κι αυτός μαζί μας… για να απολαύσει τα πολύχρωμα φωτάκια που αναβοσβήνουν…Ο Μιχάλης κάθεται στο πάτωμα, κοντά στο δέντρο, και κρατάει στην αγκαλιά του τον Λουκά… Ολόγυρα του βρίσκονται διάσπαρτα απλωμένα λογής-λογής παιχνίδια, τόσο πολλά παιχνίδια που δεν σου φτάνουν ούτε τρεις ημέρες να παίξεις μαζί τους… Κάτω από το δέντρο έχουμε βάλει σε πακέτα τα δώρα που έχουμε πάρει κρυφά ο ένας για τον άλλο… τα δώρα που έχουμε πάρει και οι δυο μας για τον Λουκά… Ένα δώρο όμως το έχω κρύψει μέσα στη γέμιση της γαλοπούλας… Είναι ένα δώρο-έκπληξη… Το αγόρασα με τη βοήθεια και τις συμβουλές της μητέρας μου, η οποία φτάνει αύριο για να περάσουμε μαζί αυτές τις γιορτινές ημέρες…
«Εντάξει μωρό μου… στόλισες όμορφα το σπίτι μας…», λέω και βαδίζω προς το μέρος του… Ο Λουκάς χορτάτος από τις εικόνες των παιχνιδιών, σηκώνει το κεφάλι του και στρέφει το βλέμμα του σ’ εμένα…
«Μήπως είναι λίγο κιτς όλα αυτά;», με ρωτάει…
«Τίποτα δεν είναι κιτς τα Χριστούγεννα…», του απαντώ… «… ξέχασες να βάλεις το αστέρι στη κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου…», του επισημαίνω…
Σχηματίζει μια αψίδα με το φρύδι του…
«Περίμενα να το βάλεις εσύ εκεί πάνω… άλλωστε εσύ ανάλαβες να στολίσεις το δέντρο…», μου λέει…
Παίρνω το αστέρι και το βάζω στο κεφάλι του… Το στηρίζω ανάμεσα στα μαλλιά του…Χαμογελάει… Χαμογελάω κι εγώ…
Γελάμε…
Γελάει και ο Λουκάς…
Τα γέλια μας ενώνονται…
Τινάζω τη χρυσόσκονη του αστεριού από τα μαλλιά του. Ανακατεύω τις μπούκλες του… Σκύβω και τον φιλώ απαλά στα χείλια…
«Θέλω να ξέρεις ότι θα σε αγαπώ για μια ζωή…», του ψιθυρίζω στο αυτί…
Τα μάγουλά του κοκκινίζουν…
Από το μάτια μου βγαίνει ένα βλέμμα, όλο προστασία…
Δίνω ένα φιλί και στον Λουκά…
Μοιράζω διαδοχικά φιλιά και στους δυο άντρες της ζωής μου…
Μοιράζω φιλιά και αγκαλιές…
Δεν ξέρω ποιος από τους δυο έλαβε τα περισσότερα φιλιά…

Η ...ΑΝΕΤΟΙΜΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ανέτοιμη η κυπριακή κοινωνία να δεχτεί την υιοθέτηση παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια
Ψυχικό νόσημα η ομοφυλοφιλία στην Κύπρο
ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ (ΠΟΛΙΤΗΣ - 22/12/2008)
Είναι νωρίς να μιλάμε για οικογένειες ομοφυλοφίλων στην Κύπρο, απ' ό,τι φαίνεται. Με αφορμή το περιστατικό με τον Μάριο Ματσάκη στο Ευρωκοινοβούλιο, μιλούν στον "Π" ομοφυλόφιλοι που ζουν στο περιθώριο και στην καταπίεση λόγω της διαφορετικότητάς τους. Ο Αλέκος Μοδινός καταδικάζει τη στάση Ματσάκη
Στη γνωστή αμερικάνικη τηλεοπτική σειρά Friends, η πρώην γυναίκα του Ρος τον εγκατέλειψε για τα μάτια μιας... φίλης της. Το παιδί που είχε κάνει με τον Ρος μεγάλωνε τώρα μαζί με τις δύο γυναίκες. Όταν παρακολουθούσα τη σειρά η νεοδημιουργηθείσα οικογένεια δεν με ξένιζε γιατί είναι εύκολο να δεχτείς κάτι όταν το τοποθετείς στη σφαίρα της μυθοπλασίας. Όταν όμως η προοπτική αυτής της νέας μορφής οικογένειας κτυπά την πόρτα της κυπριακής κοινωνίας, όλα παίρνουν μια διάσταση διαφορετική...
Το θέμα ξέσπασε με αφορμή τις αντιδράσεις του ευρωβουλευτή Μάριου Ματσάκη, όταν κάποιοι συνάδελφοί του του έστειλαν email με το οποίο του ανακοίνωναν τη διοργάνωση έκθεσης στο Ευρωκοινοβούλιο με θέμα τις οικογένειες ατόμων διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού. "Διαφορετικές οικογένειες, ίδια αγάπη", ήταν το σύνθημα αυτής της προσπάθειας. Προσβεβλημένος, ο κ. Ματσάκης έστειλε απαντητικό email διαμαρτυρίας στον κ. Cashman, πρόεδρο του γκρουπ ομοφυλοφίλων του Ευρωκοινοβουλίου, με το οποίο του ζητούσε να μην του αποστέλλονται "τέτοιες προσβλητικές εικόνες". Ως αποτέλεσμα, ο κ. Ματσάκης έλαβε εξυβριστικά ηλεκτρονικά μηνύματα και βρήκε τους διαδρόμους του γραφείου του τοιχοκολλημένους με αφίσες που απεικόνιζαν ομοφυλόφιλα ζευγάρια και οικογένειες.
Ο "Π" μίλησε με τον κ. Ματσάκη, ο οποίος τοποθετήθηκε για το περιστατικό αυτό και εξέφρασε τις απόψεις του για τέτοιες μορφές οικογένειας.
Λόμπι ομοφυλοφίλων
* Κύριε Ματσάκη, πιστεύετε ότι υπάρχει λόμπι ομοφυλοφίλων στο Ευρωκοινοβούλιο;
* Σίγουρα! Υπάρχει σύνδεσμος ομοφυλοφίλων, λεσβιών κλπ., ένα πολύ ισχυρό γκρουπ στο Ευρωκοινοβούλιο. Δεν ξέρω πόσα ακριβώς μέλη αριθμεί, μιλάμε όμως για ένα μεγάλο αριθμό. Πόσοι από αυτούς είναι ομοφυλόφιλοι και πόσοι απλά μέλη χωρίς να είναι οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι, αυτό δεν το γνωρίζω.
* Τι ήταν αυτό που σας ενόχλησε εξ αρχής και στείλατε το email στον κ Cashman;
* Είχα διατυπώσει την αντίθεσή μου για μια συνάντηση στο Ευρωκοινοβούλιο, που είχε στόχο να παρουσιάσει την οικογενειακή πλευρά της ομοφυλοφιλίας και να δώσει έμφαση στο γεγονός ότι τα παιδιά μέσα σε μια οικογένεια ομοφυλοφίλων μεγαλώνουν όπως σε οποιαδήποτε άλλη οικογένεια. Ήμουν παρών όταν πριν 4-5 χρόνια έγινε μια προσπάθεια από το γκρουπ των ομοφυλοφίλων να περάσουν ένα νομοσχέδιο που να επιτρέπει την υιοθέτηση παιδιών από ομοφυλοφιλικά ζευγάρια. Δεν πέρασε όμως. Σήμερα, λοιπόν, προσπαθούν να ξαναβάλουν αυτό το νομοσχέδιο στην ατζέντα. Μα αν θέλουν να το επαναφέρουν, να κάνουν μια δημοκρατική συζήτηση, και αν χρειαστεί να αποφασίσει ξανά το Ευρωκοινοβούλιο, καλώς. Μα να μην χρησιμοποιούν τις ίδιες τακτικές που κατηγορούν τους άλλους ότι χρησιμοποιούν εναντίον τους! Όταν κάποιος έγραψε υπέρ της άποψής μου, έγινε και αυτός στόχος!
* Πιστεύετε ότι είναι κακό για ένα παιδί να μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους γονείς;
* Δεν θεωρώ ότι είναι καλό για τα παιδιά να μεγαλώνουν σε τέτοιο περιβάλλον. Θεωρώ ότι ένα παιδί έχει το δικαίωμα να μεγαλώσει μέσα σε ένα περιβάλλον φυσιολογικό. Και το περιβάλλον στο οποίο και οι δύο γονείς είναι του ιδίου φύλου, δεν βρίσκεται μέσα στα όρια του φυσιολογικού.
* Είστε εναντίον των ομοφυλοφίλων;
* Δεν έχω τίποτα εναντίον των ομοφυλοφίλων, δεν είμαι ρατσιστής. Αντιτίθεμαι μόνο στην υιοθέτηση παιδιών από ομοφυλοφιλικά ζευγάρια. Δεν πρέπει να επιτραπεί αυτό.
* Θεωρείτε ότι πρέπει να παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι;
* Όχι. Αλλά αν δύο ενήλικες αποφασίσουν να ζουν μαζί, εγώ δεν έχω πρόβλημα ουσιαστικό. Φτάνει να μην εμπλέξουν μωρά. Τα δικαιώματα των παιδιών υπερτερούν του δικαιώματος των ομοφυλοφίλων να ζουν μαζί. Δεν μιλώ βέβαια για τις περιπτώσεις όπου υπάρχουν ήδη παιδιά προτού ο ένας εκ των δύο γονιών δημιουργήσει ομοφυλοφιλικό δεσμό - σ' αυτές τις περιπτώσεις βέβαια δεν λέω να τους παίρνουμε τα παιδιά. Μιλώ μόνο για άτομα ομοφυλόφιλα που αποφασίζουν να συνάψουν δεσμό ή να παντρευτούν και μετά κάνουν αίτηση για να πάρουν με υιοθεσία παιδιά.
Αλέκος Μοδινός"Μας έκανε ρεζίλι στην Ευρώπη"
Ο Αλέκος Μοδινός, υπεύθυνος του Απελευθερωτικού Κινήματος Ομοφυλοφίλων Κύπρου, καταδικάζει τη στάση του κ. Ματσάκη. "Είναι δικαίωμά του να έχει τις απόψεις του, όχι όμως και να χρησιμοποιεί τέτοια φρασεολογία. Στα ηλεκτρονικά μηνύματα που έστειλε στους ευρωβουλευτές χρησιμοποίησε τη λέξη "άσεμνος", και αυτό με ενόχλησε. Υπάρχουν πολλοί ευρωβουλευτές που καταδίκασαν τη στάση του. Μας έκανε ρεζίλι σε όλη την Ευρώπη!"Ο κ. Μοδινός είναι αυστηρός. "Το να κακοχαρακτηρίζει τις διαφορετικές οικογένειες, αυτό αποτελεί υποκρισία! Η κυπριακή παραδοσιακή οικογένεια έπαψε προ πολλού να υπάρχει. Σήμερα υπάρχουν, λόγου χάρη, γονείς που μεγαλώνουν μόνοι τα παιδιά τους, είτε διότι χώρισαν είτε διότι αποφάσισαν να γεννήσουν ένα παιδί χωρίς σύντροφο. Άρα, δεν μπορεί ο κ. Ματσάκης ό,τι διαφορετικό να το χαρακτηρίζει "μη φυσιολογικό"! Εξάλλου και η οικογένεια του κ. Ματσάκη είναι διαφορετική, δεν είναι συνηθισμένη κυπριακή οικογένεια, αφού δεν είναι παντρεμένος με τη σύντροφό του και έχουν παιδί και συγκατοικούν!".
Ο κ. Μοδινός υπογραμμίζει πως είναι υπέρ της υιοθέτησης παιδιών από ομοφυλοφιλικά ζευγάρια, νοουμένου ότι οι υποψήφιοι γονείς είναι άνθρωποι που μπορούν να προσφέρουν αγάπη και φροντίδα στο παιδί, να αφοσιωθούν και να το μεγαλώσουν σωστά. Τονίζει, όμως, ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μία στιγμή στην άλλη. Πρέπει πρώτα να γίνει κοινωνικά αποδεκτό. "Το πρώτο βήμα είναι η σωστή και πλήρης πληροφόρηση της κυπριακής κοινωνίας, η οποία υποφέρει από ξενοφοβία, ρατσισμό και ομοφυλοφιλο-φοβία, αλλά και ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας. Η αναγνώριση, δηλαδή, της συμβίωσης και του γάμου ομοφυλόφιλων ζευγαριών".
Ναι, είμαι ομοφυλόφιλος, αλλά διαφωνώ με τις υιοθεσίες
Ο Σταύρος Μαραγκός είναι από τα άτομα που δεν φοβούνται να πουν ότι είναι ομοφυλόφιλοι. Αυτό, βέβαια, τον έφερε σε ρήξη με την Πολιτεία, και μέχρι σήμερα βρίσκεται στα δικαστήρια για να βρει το δίκιο του. "Δουλεύω στη Στατιστική Υπηρεσία ως έκτακτος, και δεν με μονιμοποιούν διότι είμαι ομοφυλόφιλος!". Με τους συναδέλφους του, βέβαια, δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Ούτε με γείτονες και φίλους. "Έχω και πολλούς φίλους παντρεμένους με παιδιά. Με ρωτούν και πράγματα εντελώς προσωπικά, μου ζητούν συμβουλές για τα παιδιά τους".
Για την οικογένειά του, όμως, δεν ήταν τόσο εύκολο. "Η οικογένειά μου κρύφτηκε πίσω από το ότι ήμουν στο εξωτερικό για να μη δεχτεί ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Αυτό το κάνουν πολλοί: λένε ότι μετά τις σπουδές το παιδί τους έμεινε στο εξωτερικό να δουλέψει διότι είναι πάρα πολύ καλός, ενώ η αλήθεια είναι πως δεν επέστρεψε στην Κύπρο διότι είναι ομοφυλόφιλος".
Μας ομολογεί πως στην Κύπρο καταπιέστηκε πολύ. "Δεν συγκατοίκησα ποτέ με σύντροφό μου, δεν τολμώ να κάνω ακραία πράγματα εκτός της πεπατημένης στην Κύπρο. Για έξι χρόνια, μάλιστα, από το 1992 που επέστρεψα μέχρι το 1998, αρνούμουν να έχω οποιαδήποτε σχέση, ώσπου να αλλάξει η νομοθεσία για τους ομοφυλόφιλους. Το είχα βάλει όρκο. Ήταν προσωπική άρνηση, διότι εγώ δεν συμβιβάζομαι".
Όσον αφορά το περιστατικό στο γραφείο του κ. Ματσάκη, ο Σταύρος Μαραγκός διαφωνεί. "Πρόκειται για παρενόχληση! Δικαίωμά του να έχει διαφορετική άποψη. Έχει καιρό που είναι στο στόχαστρο ο κ. Ματσάκης με διάφορες κακεντρεχείς φημολογίες που δεν πιστεύω ότι ευσταθούν... Δεν είναι σωστός τρόπος αυτός να πείσεις κάποιον".
Στην ερώτησή μας αν είναι υπέρ της υιοθέτησης παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, ο κ. Μαραγκός είναι κάθετος: "Δεν είμαι υπέρ τού να υιοθετούν παιδιά οι ομοφυλόφιλοι. Αν χρειάζεσαι κάτι να ενδυναμώσει τη σχέση σου με τον άντρα σου, να πάρεις κόλλα! Δεν είναι το παιδί που θα παίξει το ρόλο της κόλλας για να επιτευχθεί η σύνδεση του ζευγαριού! Αν θέλει κάποιος να βοηθήσει, μπορεί να υιοθετήσει παιδιά εξ αποστάσεως, να στείλει λεφτά κλπ. Δεν δέχομαι τη χρήση των παιδιών για το χρηστικό κέρδος κάποιου άλλου. Ούτε τη μιμητική και τη μόδα! Αν είναι να βοηθήσεις πραγματικά κάποιον που έχει ανάγκη, ναι, αλλά όχι γιατί έχεις εσύ ανάγκη από ένα παιδί. Είχα και φίλες μου που μου ζήτησαν σπέρμα και τους αρνήθηκα, θα έδινα μόνο σε άγνωστους που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, όχι σε φίλες μου που καβαλίκεψαν το καλάμι και θέλουν να κάνουν παιδί μόνες τους".
Δήλωση ομοφυλόφιλου"Θέλουν να με παντρέψουν"
Ο Νίκος θέλησε να μείνει ανώνυμος. Δεν έχουν όλοι το σθένος να έρθουν σε ρήξη με τον κοινωνικό τους περίγυρο. Στα 35 τώρα, μας ομολογεί πως οι γονείς του προσπαθούσαν μέχρι πρόσφατα να τον φέρουν στον "ίσιο δρόμο", αναγκάζοντάς τον να παντρευτεί. "Πιστεύουν πως 'παρασύρθηκα' στην ομοφυλοφιλία όσο σπούδαζα στο εξωτερικό. Ο κόσμος στην Κύπρο, άτομα μεγαλύτερης ηλικίας κυρίως, πιστεύουν πως τέτοια 'ολισθήματα' είναι κακές επιρροές ξένων πολιτισμών...".
Για το αν κυκλοφορεί ελεύθερος με το δεσμό του στους κυπριακούς δρόμους, ούτε λόγος. Αναγκάζονται να κρύβονται. "Για τη ψευτοσυντηρητική κοινωνία μας η ομοφυλοφιλία δεν έχει ακόμη αποποινικοποιηθεί". Είναι εξάλλου τρομακτικό το ότι μέχρι σήμερα ένας ομοφυλόφιλος χαρακτηρίζεται "ανώμαλος", παραπέμποντας σε προηγούμενες δεκαετίες, τότε που η ομοφυλοφιλία θεωρείτο ψυχικό νόσημα.
"Οι στενοί μου φίλοι ξέρουν ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Οι συγγενείς μου, όμως, όχι - δεν θα το άντεχαν οι γονείς μου. Ούτε στη δουλειά μου το ξέρουν. Δουλεύω στο δημόσιο, βλέπετε...". Σκέφτηκε πολλές φορές να φύγει στο εξωτερικό. Δεν το παίρνει όμως απόφαση να αφήσει τα πάντα και να ξεκινήσει από το μηδέν... Νιώθει εγκλωβισμένος στην κοινωνική απόρριψη, ανίκανος να αντιδράσει. Οπόταν αρκείται στην αυτοκαταπίεσή του και στη φτιαχτή εικόνα που προβάλλει προς τα έξω. "Κάποιοι φίλοι μου ομοφυλόφιλοι δεν άντεξαν άλλο τον πόλεμο που αντιμετώπισαν όταν αποφάσισαν να συγκατοικήσουν. Έφυγαν στο εξωτερικό. Άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, ζουν τώρα ελεύθερα τον έρωτά τους...". Θέλει, όμως, μεγάλη ψυχική δύναμη να ρίξεις μαύρη πέτρα πίσω σου, δύναμη που δεν έχουν όλοι...

ΤΟ "ΚΗΡΥΓΜΑ ΑΓΑΠΗΣ" ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ XVI

Image Hosted by ImageShack.us
.
Pope attacks blurring of gender
BBC News, 23/12/2008
Pope Benedict XVI has said that saving humanity from homosexual or transsexual behaviour is just as important as saving the rainforest from destruction.
He explained that defending God's creation was not limited to saving the environment, but also about protecting man from self-destruction.
The Pope was delivering his end-of-year address to senior Vatican staff.
His words, later released to the media, emphasised his rejection of gender theory.
Speaking on Monday, Pope Benedict XVI warned that gender theory blurred the distinction between male and female and could thus lead to the "self-destruction" of the human race.
Gender theory explores sexual orientation, the roles assigned by society to individuals according to their gender, and how people perceive their biological identity.
Gay and transsexual groups, particularly in the United States, promote it as a key to understanding and tolerance, but the Pope disagreed.
When the Roman Catholic Church defends God's Creation, "it does not only defend the earth, water and the air... but (it) also protects man from his own destruction," he said.
"Rainforests deserve, yes, our protection, but the human being ... does not deserve it less," the pontiff said.
It is not "out-of-date metaphysics" to "speak of human nature as 'man' or woman'", he told scores of prelates gathered in the Vatican's sumptuous Clementine Hall.
"We need something like human ecology, meant in the right way."
The Catholic Church opposes gay marriage. It teaches that while homosexuality is not sinful, homosexual acts are.
Rev Sharon Ferguson, chief executive of Britain's Lesbian and Gay Christian Movement, described the Pope's remarks as "totally irresponsible and unacceptable".
"When you have religious leaders like that making that sort of statement then followers feel they are justified in behaving in an aggressive and violent way," she said.

25.12.08

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΑ

Image Hosted by ImageShack.us

Χριστουγεννιάτικη αγωνία

Ως πότε τη λαχτάρα μου σιμά σου θα σωπαίνω;
Ως πότε θα χαμογελώ μ’ ένα λυγμό στα χείλη;
Πότε θ’ αστράψει ο πόνος μου και το δυστυχισμένο
παράπονό μου, σαν του αφρού το κλάμα, θα σου στείλω…

Ως πότε πια τ’ αγριωπά τα κύματα θα πνίγω
που ξεχειλίζει μέσα μου μια απελπισμένη βρύση;
Μη με κοιτάς τόσο γλυκά, Χρυσέ μου… Ακόμα λίγο
και ο πόνος μου, που πνίγεται βαθιά, θα ξεφωνίσει…

Πώς μοιάζουν τα χειλάκια σου χλωμό χλωμό κεράσι,
κι είναι η ψυχούλα σου απαλό, γλυκό γλυκό μετάξι…
Δε με θωρείς, που όλο γελώ μην τύχει και προφτάσει
καμιά δροσιά στο βλέφαρο και μου γλυκοχαράξει;

Και τα ματάκια Σου γελούν στον πόνο μου τριγύρω,
σαν πεταλούδες χαρωπές στο πεθαμένο κρίνο…
Στην αγκαλιά μου σαν τρελός μια νύχτα θα σε σύρω,
και ώρες εκεί τα κλάματα, σου Σου ‘κρυψα, θα χύνω…

Μ’ απόψε είναι Χριστούγεννα!... Δεν έχει τόπο η θλίψη…
Μέσα στα γέλια να πονεί κανένας είναι τρέλα…
Σε μια γωνιά η αγάπη μου το κλάμα της θα κρύψει.
Άλλη βραδιά, καρδιά μου, κλαις… Απόψε, Πόνε, Γέλα…

Ναπολέων Λαπαθιώτης: Ποιήματα (Ζήτρος, 2001)

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Image Hosted by ImageShack.us
Tom of Finland (Φιλανδία)

Χριστούγεννα

Φυσούσε ένας διαβολεμένος βαρδάρης.
Καταφύγαμε σε ένα αχούρι.
Βολευτήκαμε όπως όπως στα άχερα και τους ψύλλους.

Ένιωθα σα να ήμασταν στη φάτνη της Βηθλεέμ.
Μόνο που αντί για ουράνιες μελωδίες
ένας μπανιστιρτζής μάς έκοψε πάνω στη γλύκα.

Ντίνος Χριστιανόπουλος: Ανυπεράσπιστος καημός (Διαγώνιος)

24.12.08

GAY CHRISTMAS

Image Hosted by ImageShack.us
Σχεδιασμός: Sergio Sebastián y Patricia de Miguel (αρχιτέκτονες)
Τόπος: Plaza de Chueca, Μαδρίτη
.
Image Hosted by ImageShack.us
Pink Christmas
Τόπος: Άμστερνταμ

GIA CARANGI

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Photo: Helmut Newton
Image Hosted by ImageShack.us
Photo: Chris von Wangenheim (Gia Carangi & Sandy Linter)
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

23.12.08

Ο ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΗΝΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Γράφω από το γραφείο τώρα. Δουλειά λιγοστή, νεύρα πολλά. Σκέφτηκα να φύγω, αλλά δεν έχω που να πάω. Να πάω σπίτι, δεν με περιμένει κανείς. Να πάρω τους δρόμους, δεν έχω προορισμό. Κλείνω απότομα το εμ ες εν, γιατί ένας γνωστός μου ευχήθηκε να περάσω καλά τούτες τις ημέρες και να τις χαρώ μαζί με τον Αρη. Παίρνω την απόφαση και ακυρώνω μ' ένα τυπικό μήνυμα την πρόσκληση ενός φίλου για αλλαγή πρωτοχρονιάς στο σπίτι του. Τηλεφωνώ και το ανακοινώνω στον Αρη. Εκείνος δεν λέει τίποτα. Ηθελε πολύ να πηγαίναμε μαζί, αλλά δεν μπορώ να κάνω τον ευτυχισμένο. Προτιμώ να είμαι αληθινός. Και τώρα ο Αρης, πού θα περάσει τη βραδιά εκείνη; Δεν έχω την απάντηση. Εγώ θέλω να πέσω για ύπνο από τις δέκα. Να τελειώνουν όλα όσο πιο ανώδυνα γίνεται. Να ξυπνήσω το επόμενο μεσημέρι μόνος, χωρίς να έχω αποχαιρετήσει τούτη τη χρονιά. Δεν θέλω και δεν μπορώ να το κάνω. Πάω να πάρω έναν εσπρέσο από το ΜΑΠ*. (...)
* Μηχάνημα Αυτόματων Πωλήσεων

Λύσης

δύσκολες μέρες - μια θλιψη, σαν κύμα, έρχεται κι αποτραβιέται - να δω τη ζωη αλλιως, ξανα, με νεα ματια, να με ανακαλυψω παλι, μοναδα - τρομακτικο - δεν μου αρεσει η μοναδα - το εγω ειναι τεραστιο και ξερω πως αυτο ειναι η πηγη ολων των κακων, το τεραστιο εγω ολων μας - και τωρα που καλουμαι να ξαναδω ποιο ειναι το δικο μου εγω για να το αγαπησω και μετα να το βαλω στην ακρη, ζοριζομαι /
ξερω τωρα πως ολα περνούν - ο χρόνος κανει το θαυμα του - κι ο ηλιος το κανει, και η μουσικη - ολα περνουν, γινονται στρωμα του δερματος, και καθονται πανω σου, δε φευγουν αλλα δεν πονανε, περνουν, το ξερω, σιγουρα πια, κι ετσι φοβαμαι λιγοτερο /
κι ομως κατι στην ακρη του δρομου με τρομαζει η συνειδητοποιηση
κατι
τα πραγματα που κανω σε μια προσπαθεια να ειμαι καινουργιος
το εφημερο σεξ η παρουσιαση του εαυτου μου - η βιτρινα μου - τα γλυκα μουτρακια μου και ο νεος ωροσκοπος μου
να 'μαι ξανα
δειτε με
αγαπηστε με
αρκει να μη χρειαστει να εξηγησω τιποτα για μενα - τιποτα για την κοσμοθεωρια μου - για τους ηχους μου - για τις γευσεις μου - για την οικογενεια μου
.
τρομακτικο, απλα

Κουσούρι

ΝΤΥΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΓΥΜΝΟΙ ΑΝΔΡΕΣ

Image Hosted by ImageShack.us
Thomas Eakins
.
Το υπαίθριο ξεγύμνωμα ήταν πράγματι ένα προνόμιο των ανδρών’ σε όλη την Ευρώπη οι άνδρες μπορούσαν να κολυμπούν γυμνοί, ενώ οι γυναίκες πήγαιναν σε άλλες παραλίες, ντυμένες από την κορυφή ως τα νύχια. Φαινομενικά, το θέμα στις αναπαραστάσεις γυμνών αγοριών σε παραλίες ήταν η αθώα υγιεινή άθληση’ όμως, οι περισσότεροι άρρενες ζωγράφοι που εξακολουθούσαν να το ζωγραφίζουν στα μέσα του εικοστού αιώνα είχαν τα δικά τους ομοφυλοφιλικά μυστικά.
Στο πέρασμα των αιώνων, συνηθίσαμε τόσο πολύ τη συμβατική συνύπαρξη ντυμένων γυναικών και γυμνών ανδρών στα έργα τέχνης, ώστε ελάχιστα την προσέχαμε. Κανείς δεν σχολιάζει το γεγονός ότι ο Ιησούς, είτε ως βρέφος είτε ως εσταυρωμένος, είναι σχεδόν ή τελείως γυμνός, ή ότι γυμνά ανδρικά πλάσματα με τη μορφή ερωτιδέων χοροπηδούν γύρω από βαριά ντυμένες πριγκίπισσες και αγίες, ή ακόμη ότι η Ψυχή είναι συνήθως ντυμένη και ο Έρωτας συνήθως γυμνός. Όταν αυτός ο άγραφος νόμος αρχίζει να επικρατεί στις απεικονίσεις αθλητών τον δέκατο ένατο αιώνα, η παραδοξότητά του γίνεται αμέσως αντιληπτή.

Ζερμέν Γκριν: Το αγόρι. Το αρσενικό φύλο στον Έρωτα και στην Τέχνη (Καστανιώτης, 2004)
.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Henry Scott Tuke

ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ 1

Image Hosted by ImageShack.us
.
Σε παλικαράκι
(Μειρακίῳ)

Με περιφρονείς επειδή είμαι φτωχός. Ωστόσο, κι ο Έρως γυμνός είναι, όπως και οι Χάριτες και τα’ αστέρια. Κι εγώ βλέπω στις ζωγραφιές τον Ηρακλή ντυμένο με προβιά ζώου και τις περισσότερες φορές να κοιμάται κατάχαμα, και τον Απόλλωνα με λεπτό χιτώνα να ρίχνει τον δίσκο ή το τόξο ή να βρέχει. (…) η φτώχεια δεν είναι κατηγόρια ούτε η τύχη του καθενός γίνεται εμπόδιο στη μεταξύ των ανθρώπων επικοινωνία.
Ρίξε μια ματιά στο θέατρο’ φτωχοί οι περισσότεροι θεατές. Παρατήρησε ποιοι παρακολουθούν τα δικαστήρια’ οι φτωχοί. Κοίταξε στις μάχες’ εκείνοι που έχουν πολυτελή και χρυσά όπλα λιποταχτούν, ενώ εμείς ανδραγαθούμε. Πρόσεξε πόσο μεγάλη είναι η διαφορά ανάμεσα σ’ αυτούς και σ’ εσάς, τα ωραία αγόρια. Περιφρονεί ο πλούσιος αυτόν που ενέδωσε σαν πουλημένο κι ο φτωχός νιώθει ευγνωμοσύνη σαν να τον ελεούν. Εκείνος καυχάται για το θήραμα, ο φτωχός σωπαίνει. (…) Όταν ο πλούσιος δίνει, αυτό γίνεται γρήγορα αντιληπτό σ’ όλους εκείνους που το πληροφορήθηκαν, έτσι που ούτε οι γείτονες ούτε οι περαστικοί να αγνοούν αυτό που έγινε.
(…) Αλλά γιατί να λέμε πολλά; Ο πλούσιος σε λέει ερωμένο, εγώ αφέντη’ εκείνος υπηρέτη, εγώ θεό. Εκείνος σε θεωρεί μέρος από τα αγαθά του, εγώ τα πάντα. Γι’ αυτό, αν ερωτευθείς πάλι αυτόν, θα είναι όμοιός του, ενώ ο φτωχός μια φορά ερωτεύεται. Ποιος μπορεί να μείνει κοντά σου όταν είσαι άρρωστος; Ποιος μπορεί ν’ αγρυπνήσει μαζί σου; Ποιος μπορεί να εκστρατεύσει μαζί σου; Ποιος μπορεί να προτάξει το στήθος του για να σε προστατεύσει από τα ξένα βέλη; Ποιος μπορεί να σκοτωθεί για χάρη σου; Σ’ όλα αυτά εγώ είμαι πλούσιος.

Φιλοστράτου. Επιστολαί ερωτικαί. (Αφοί Τολίδη, 1984)

ΚΟΝΤΡΑ ΞΥΡΙΣΜΑ 3

Image Hosted by ImageShack.us
.
Μοίρασαν τα ξυραφάκια κι άπλωσαν τον αφρό. Ο καθρέφτης δεν χωρούσε τα δυο χιονισμένα πρόσωπα. Κόλλησαν τα μάγουλά τους κι άρχισαν να παίζουν με τις λεπίδες του ξυραφιού. Αριστερά και δεξιά με πρόχειρες κινήσεις, και στο πηγούνι αργά και σταθερά. Φιλήθηκαν ξανά. Ο παραμορφωτικός καθρέφτης μεγάλωσε τόσο το φιλί τους, που έμοιαζαν και οι δυο σαν άγρια θεριά που είναι έτοιμα να αλληλοσπαραχθούν. Σταμάτησαν απότομα.
- Πρέπει να φύγω είπε ο Μάνθος. Σήμερα θα παρακολουθήσω εγχείρηση καρδιάς. Έχω αργήσει. Είναι εδώ κοντά. Στο St. George Hospital.
- Να έρθω μαζί σου; Προθυμοποιήθηκε ο Βαγγέλης.
- Να κάνεις τι;
- Δεν ξέρω. Εσύ να κοιτάς την καρδιά, κι εγώ θα μετράω τους χτύπους. Άσε με νά ‘ρθω.

Αντώνιος Ρουσοχατζάκης: Konitsa, my love (Πολύχρωμος Πλανήτης, 2006)

22.12.08

ΒΙΒΛΟΣ. ΜΕΝΟΥ Ή Α ΛΑ ΚΑΡΤ;

Image Hosted by ImageShack.us
.
Not Another Word on Gay Marriage Until They Execute an Adulterer
Cenk Uygur, huffingtonpost.com, 19/12/2008
The religious right picks and chooses which parts of the Bible they want to apply. And they choose based on which outsider group they would like to hate next. First, they emphasized slavery in the Bible when they wanted to hate black people. Now, they emphasize the parts condemning homosexuality so they can hate gay people.
They are completely and utterly disingenuous. They don't mean a word of it. They don't give a damn what the Bible says. They just want to use it as an instrument of hate.
The Bible says eating shellfish is an abomination. Yet there are no Red Lobster Amendments. The Bible says you shall not wear two different types of cloths at the same time. Yet there are no Propositions against cotton and wool combos.
The Bible says you should leave your family and join Jesus Christ. The religious right pretends that Jesus was about family values. He wanted you to abandon your family. Read the Bible.
The religious right pretends that the Bible says marriage is between one man and one woman. But that is a bald faced lie. Have any of these people ever read the Bible? The Bible is full of men taking on second wives, servants, prostitutes and concubines. And all the while, God heartily approves.
How many wives did King David have? Eight? Twelve? Let alone his possibly gay lover, Jonathan.
Now the Bible says that a man shall not lie with another man. That is true. But it also says, in the same exact book, that adultery is an abomination. And the
just punishment for this sin is execution. So, who will execute the first adulterer? Please step on up. May the one without any Biblical sin cast the first stone.
Here is a question no one can answer -- and lucky for the right wing, the media never bothers to ask -- why do you only focus on the part of the Bible against homosexuality but not on the part against adultery? It's one thing to say you're against adultery; it's another to take away their rights. How come no religious figure in this country has mounted a campaign to take away the rights of adulterers? Let alone execute them.
I'll tell you why. Because there are too many of them. Their followers are adulterers. They don't make for good scapegoats. They are not an easy target to ostracize and focus your hatred on. Gays are perfect. They are a small enough percentage of the population and different enough from the rest of us to be able to get people to focus their negative, barbaric instincts on them. The Bible is only a tool for this tribal, ugly tactic.
But I am tired of hearing people saying that homosexuality is a sin in the Bible when they never quote the rest of the Bible (probably because a great majority of church goers have never independently read the Bible or they have built up a reservoir of excuses for the parts they find inconvenient). So, from now,
I would like to tell the Rick Warrens of the world, you are perfectly allowed to say how much you would like to take gay people's rights away from them based on the Bible so long as you agree to do one thing first -- execute an adulterer.
If you can do that for me, then I'll believe that you actually believe in the Bible literally and will accept your literal argument against homosexuality. Fair is fair. Step on up.

ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ 1

Image Hosted by ImageShack.us
.
Ο τρόπος που ένας άνδρας την κοιτά είναι που κάνει την Sandra να νιώθει γυναίκα (…) Η Sandra δεν αντέχει πάνω της το βλέμμα που μπορεί να της ρίξει ένας ομοφυλόφιλος. «Δεν μου αρέσω καθόλου όταν με κοιτούν αυτοί. Μου αντανακλούν μια εικόνα μου που μου είναι δυσάρεστη». Όποτε κι αν συνάντησε ομοφυλόφιλους, θυμάται ότι αισθάνθηκε μια «επίθεση στη θηλυκότητά της». Η στοργή με την οποία μπορούν να περιβάλουν μια γυναίκα δεν είναι παρά επιφανειακή – σχεδόν αγάπη. «Πάντα απογοητευόμαστε από έναν ομοφυλόφιλο», βεβαιώνει με πίκρα. «Νομίζουμε ότι μας ακούει μέχρι να συμβεί κάποιο αγόρι να διασχίσει τον δρόμο. Γυρίζει το κεφάλι προς τα εκεί κι εμείς δεν υπάρχουμε».
Για την Sandra, οι γυναίκες δεν έχουν καμιά δουλειά με τους ομοφυλόφιλους. Σχέση με ομοφυλόφιλο δεν μπορεί παρά να γεννά απογοήτευση. Η απουσία επιθυμίας εκ μέρους ενός ομοφυλόφιλου για μια γυναίκα υποτιμά τη θηλυκότητά της. «Και όχι επειδή κάποια γυναίκα δεν είναι αρκετά όμορφη αλλά πολύ απλά επειδή είναι γυναίκα». Απέναντι σε έναν ομοφυλόφιλο, η Sandra αισθάνεται απογυμνωμένη από αυτήν τη θηλυκότητα, την ίδια θηλυκότητα που κάνει να αντανακλάται στα μάτια των αληθινών ανδρών. Και τελικά παραδέχεται: «Στο βάθος, νιώθω αγανακτισμένη όταν ένας άνδρας είναι δυνατόν να μην με επιθυμεί. Στην πραγματικότητα, η επιθυμία ανάμεσα σε δυο άνδρες μού δίνει μια ευτελισμένη εικόνα της γυναίκας».
Οι άνδρες όμως «μεταξύ τους» δεν την έχουν ανάγκη για να ικανοποιηθούν. Έτσι η Sandra νοιώθει σαν απόβλητο μιας σχέσης στην οποία δεν έχει καμιά θέση. Η ομοφυλοφιλία δείχνει στις γυναίκες ότι οι άνδρες μπορούν να κάνουν χωρίς αυτές: αυτή η αδικία καθιστά τους ομοφυλόφιλους ανυπόφορους για τη Sandra. Οργισμένη που τολμούν να μην την επιθυμούν, η Sandra θεωρεί τους ομοφυλόφιλους, άνδρες που δραπετεύουν από τις υποχρεώσεις τους: το να δίνουν ευχαρίστηση στις γυναίκες.

Virginie Mouseler: Οι γυναίκες και οι ομοφυλόφιλοι. Η ψεύτικη αδιαφορία (Παπαζήσης, 2006)

21.12.08

ΗΠΑ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΗΜΑΙΑ

Image Hosted by ImageShack.us
Δυο αστέρια έχει προς το παρόν η προτεινόμενη από γκέι πολίτες νέα σημαία των ΗΠΑ,
αντιπροσωπευτικά των Πολιτειών της Μασαχουσέτης και του Κονέκτικατ,
που έχουν κατοχυρώσει πλήρως τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων στον γάμο.

.
The flag is based in the custom of 19th century suffragettes. At their annual convention they would add a star to the flag for each state that had adopted a women's right to vote. Although there is no official order - the stars are generally read right to left in the order they were admitted to the Union. Represented are - Massachusetts and Connecticut.

Joe My God