14.10.10

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΙΝΗΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΩ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ

LIFO: Θα παντρεύονται και ζευγάρια ομοφυλόφιλων;
Γιώργος Καμίνης: Όχι, δεν θα το κάνω αυτό. Δεν θα το έκανα γιατί το ζήτημα κρίνεται αυτήν τη στιγμή στα δικαστήρια, επομένως δεν αφήνει περιθώρια ερμηνείας. Εγώ πάντοτε προασπίστηκα τη νομιμότητα.
lifo, τχ 220, 14/10/2010

36 σχόλια:

  1. Ο γαμπρός της Τήλου που συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο του κυρίου αυτού τι έχει να δηλώσει σχετικά με όσα αναφέρει ο επικεφαλής του συνδυασμού του περί... διασάλευσης της έννομης τάξης;

    Και νά ταν μόνο αυτό. Διαβάζω την ξεδιάντροπη προώθηση του συγκεκριμένου υποψήφιου στο σημερινό editorial του Τσαγκαρουσιάνου - που προφανώς έμεινε κι αυτός απόλυτα ικανοποιημένος από όσα δηλώνονται στη συνέντευξη:

    "Αν δεν ξέραμε πόσο θεμελιώδης είναι η επικοινωνιακή πολιτική σε εναν όχλο ψηφοφόρων που ανασαίνει μέσα στον στάβλο της tv, θα ήμασταν σίγουροι για την επικράτησή του: υπάρχει μια άβυσσος ανάμεσα στο πρόγραμμα του Καμίνη και τα πεπραγμένα του Κακλαμάνη.
    Αλλά ζούμε καιρούς τηλεοπτικούς.
    Συνεπώς, πρέπει στον χρόνο που απομένει, στη λογική να προστεθεί και η ευαισθησία.
    Αλλιώς, η πόλη αυτή θα γίνει ένας τριτοκοσμικός εφιάλτης."

    Για τα "πεπραγμένα" του Καμίνη φυσικά τσιμουδιά. Το μόνο που μας νοιάζει είναι πως θα αναδείξουμε τον κατάλληλο "τσοπάνη" για τον "όχλο" που μηρυκάζει στους "στάβλους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ερωταπόκριση είναι πραγματικά για σημειολογική ανάλυση.

    Ρωτάνε οι δημοσιογράφοι της Lifo:
    Θα παντρεύονται και ζευγάρια ομοφυλόφιλων;

    Πώς; Από μόνα τους σε κάποιον χώρο που θα παραχωρεί ο Δήμος; Όπως τα ομόφυλα ζευγάρια ετεροφυλοφίλων; Κατόπιν υποβολής πιστοποιητικού σεξουαλικού προσανατολισμού;

    Ο Γ. Καμίνης, πάλι, απαντά κατηγορηματικά:
    Όχι, δεν θα το κάνω αυτό.
    Επεξηγεί:
    Δεν θα το έκανα γιατί...
    Και καταλήγει με την κορώνα:
    Εγώ πάντοτε προασπίστηκα τη νομιμότητα.

    Τι πανδαισία υπαινικτικών ρηματικών χρόνων, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έκανα ("προασπίστηκα τη νομιμότητα")

    Δεν θα το κάνω

    Δεν θα το έκανα (ούτε περνάει απ'το μυαλό μου κάτι τέτοιο)

    Να τον χαίρεται το Pride...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Pride τη δουλειά του κάνει και τα συμφέροντά του κοιτάζει να εξυπηρετήσει.
    Όπως γνωρίζεις στην επιστολή με «Αιτήματα του Athens Pride προς τους υποψήφιους και τις υποψήφιες δημάρχους και τους συνδυασμούς που τους στηρίζουν» αυτά για τα οποία ενδιαφέρεται να ρωτήσει είναι σχετικά με:

    Αιγίδα του Δήμου στο Athens Pride - Φυσική παρουσία του Δήμαρχου κατά την παρέλαση - Παροχές από το Δήμο - Δημιουργία LGBT χώρου.

    Ο Γ. Καμίνης απαντά προφανώς ικανοποιητικότερα από τους άλλους, γι’ αυτό και η στήριξη. (Συν τις κατευθυντήριες γραμμές από τους «μέντορες».)
    Μέχρι εδώ, ας πούμε, πάει καλά.

    Διαβάζω, όμως, στην επιστολή με την οποία ο Δημήτρης Τσαμπρούνης γνωστοποιεί τη συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού Καμίνη τα εξής:
    …θετική απάντηση του επικεφαλής του συνδυασμού "ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ" κ. Γιώργου Καμίνη για έναν ουσιαστικό διάλογο και τη δέσμευσή του για στήριξη της LGBTQ (λεσβιακής, γκέι, αμφί, τρανς και queer) κοινότητας
    Ποια είναι, αλήθεια, τα αιτήματα της queer κοινότητας; Και πού τα έμαθε ο Γ. Καμίνης; Μήπως τα πληροφορηθούμε κι εμείς δηλαδή, όχι τίποτε άλλο.
    … εκτίμηση μου στο πρόσωπο του κ. Καμίνη, η οποία προέρχεται από την δράση του για την θεσμική προάσπιση της ισότητας
    … προτροπή του ίδιου να αναλάβω την προώθηση των αιτημάτων της LGBTQ κοινότητας στο Δήμο της Αθήνας

    Εντάξει, λοιπόν, ας τον χαίρεται το Pride, όπως λες.
    Εμείς για τι να χαρούμε; Ξέρει κανείς να μας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης προκαλεί εντύπωση πως τα ζευγάρια της Τήλου, οι...κουμπάροι τους και οι οργανώσεις στις οποίες συμμετέχουν δεν είχαν ούτε μία κουβέντα ευγνωμοσύνης ή έστω συμπαράστασης για το δήμαρχο της Τήλου που παραγματικά έκανε ό,τι περνούσε απ'το χέρι του και παραιτήθηκε πρόσφατα καταγγέλοντας φαινόμενα κυβερνητικής διαφθοράς...

    Αντίθετα τρέχουν να στηρίξουν τον Καμίνη που όχι μόνο δεν έκανε τίποτα για να "ανοίξει" η συζήτηση για τα ΛΟΑΔ δικαιώματα αλλά φρόντισε με κάθε τρόπο να την περιορίσει σε "αποδεκτά" από τον ίδιο και τα κόμματα που τον στηρίζουν πλαίσια (σύμφωνο συμβίωσης και όχι γάμος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητοί φίλοι - φίλες,

    οι οργανώσεις υποστηρίζουν όλους και όλες τις ανοιχτά LGBT υποψηφιότητες ανεξάρτητα σε ποιο πολιτικό χώρο ανήκουν (εκτός ΛΑΟΣ φυσικά) Σχετικά με την υποψηφιότητα του κ. Τσαμπρούνη υπάρχει όντος αυτό το παράδοξο που αναφαίρετε και συμφωνώ 100% μαζί σας. Παρόλα αυτά τον υποστηρίζω γιατί ακόμα και αν βάζει την προσωπική του ατζέντα σε προτεραιότητα δεν περνά απαρατήρητο το ότι είναι ένας ανοιχτά LGBT υποψήφιος. Την ψήφο μου βέβαια θα την δώσω στην Ειρήνη Πετροπούλου που κατεβαίνει με τον συνδυασμό της ανοιχτής πόλης για να τιμήσω την πλούσια συνεισφορά της στους LGBT αγώνες από την δεκαετία του 80, για τον ορθό πολιτικό της λόγο, γιατί είναι η πρώτη ανοιχτά λεσβία που βγήκε άφοβα στην τηλεόραση και υπερασπίστηκε την ύπαρξη μας και τέλος γιατί μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής και ανθρώπινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα ποια είναι αυτή η Ειρήνη Πετροπούλου;
    Μια που γράφει στο φόρουμ του gayworld με ψευδώνυμο και αβαντάρει τις "αλητείες" του unknownX;
    Τι θέσεις lgbt έχει περάσει στο συνδυασμό της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωχ. Βγήκαν τα μαχαίρια μεταξύ ολκε και πράιντ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και εγω συμφωνω μαζι σας
    ο Δημήτρης ειναι ενας ανοιχτά γκέη ακτιβιστής που ειναι υποψήφιος αλλά υπάρχει ενα σοβαρό θέμα με τον Καμίνη.
    Δεν ζω Αθήνα
    ψηφίζω Θεσσαλονίκη οπότε δεν έχω καν θεμα ποιον θα ψηφίσω
    αλλά σίγουρα νιώθω καλύτερα με την υποψυφιότητα της Ειρήνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tακιμιάσατε τώρα με τον Ιωαννίδη;

    Άντε, καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το «Απέναντι Πεζοδρόμιο» δεν προβάλλει προνομιακά, δεν στηρίζει, ούτε υποδεικνύει κάποιον συγκεκριμένο υποψήφιο για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές.
    Προσωπικά εύχομαι «καλή επιτυχία» σε ΟΛΟΥΣ τους ομοφυλόφιλους υποψήφιους από ΟΛΟΚΛΗΡΟ το πολιτικό φάσμα και είμαι βέβαιος ότι οι ομοφυλόφιλοι ψηφοφόροι έχουν τα δικά τους ασφαλή κριτήρια για να επιλέξουν τους καλύτερους.
    Ωστόσο, ευχαρίστως να φιλοξενήσω θέσεις και προτάσεις υποψηφίων, δημόσια δεσμευτικές, αναφορικά με θέματα που μας απασχολούν, κατά προτίμηση όμως όχι ερήμην ή σε αντίθεση με την επίσημη γραμμή του συνδυασμού τους. Και με την προϋπόθεση ότι δεν θα επιδείξουν αυτοί εν συνεχεία τις γνωστές δυσανεξίες στον σχολιασμό στα πλαίσια ενός δημόσιου διαλόγου.
    Για εκείνους τους αναγνώστες- ψηφοφόρους που, παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν «καθοδήγηση» υπάρχουν ήδη οι σχετικοί φετφάδες της ΟΛΚΕ, κλπ. Ας απευθυνθούν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. anonime to thema edo einai allo kai oxi i prosopiki sou antiparathesi me ton antrea

    episis o antreas mporei na simfonei me to apenandi pezodromio
    exei diafonisei sto parelthon
    toso kako einai

    ta prosopika sou lista allou

    oso gia to pia einai i petropoulou
    mathe loat istoria kai ela na ta poume meta poia einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ erva,
    στην προκειμένη συγκυρία η ΟΛΚΕ δεν έχει βγάλει κανένα φετφά, αλλα ένα δελτίο τύπου που χαιρέτιζε τις συγκεκριμένες υποψηφιότητες της Ειρήνης Πετροπούλου και του Δημήτρη Τσαμπρούνη, θεωρώντας ότι θα συμβάλουν στην ορατότητα και την προώθηση lgbt αιτημάτων. (Μπορείτε να το δείτε εδώ: http://stopomofovia.wordpress.com/2010/10/09/%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CE%BA%CE%B5-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82)
    Δηλώναμε επίσης σε αναμονή για επιπλέον υποψηφιότητες ώστε να τις υποστηρίξουμε. Είναι κοινή μας θέση πάντως ότι δε σκοπεύουμε να υποστηρίξουμε κανένα συνδυασμό ως σύνολο: πέρα από lgbt όλες/οι είμαστε και γενικότερα πολιτικά σκεπτόμενες/οι και διαφορετικές/οι ιδεολογικά μεταξύ μας.

    Αγαπητέ ανώνυμε, της 19 Οκτώβρη της 18:53, κανένα μαχαίρι δεν έχει βγει ανάμεσα σε ΟΛΚΕ και Pride, είμαι μέλος ΔΣ της ΟΛΚΕ οπότε όλο και κάτι θα είχα καταλάβει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωστής Σπηλιώτης20 Οκτωβρίου, 2010 15:51

    Δεν είμαι σίγορος αν υπέγραψα το σχόλιο που αναφερόταν στο δελτίο τύπου της ΟΛΚΕ και απαντούσε στον ανώνυμο της 18:53. (Αν το έχω υπογράψει, δε χρειάζεται να δημοσιευτεί η διευκρίνιση).

    Κωστής Σπηλιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κωστή,
    Πράγματι σε αυτό το δελτίο τύπου ήταν που αναφερόμουν. Αν και πρέπει να σημειώσω ότι το βρίσκω κάπως ασυνήθιστο να το υπογράφει το Δ.Σ της οργάνωσης και να μην βρίσκεται αναρτημένο στο επίσημο site της, αλλά σε κάποιο ιστολόγιο.
    Ας είναι, όμως.
    Διαβάζω:
    Συμπληρωματικά στα παραπάνω η ΟΛΚΕ θα ήθελε να επιστήσει την προσοχή όλων μας στο ότι η ψήφος σε κάποιον/α που γενικώς και αορίστως “φαίνεται λεσβία ή γκέι” ή “ξέρουμε από φήμες ότι είναι λεσβία ή γκέι” δε διασφαλίζει καμία απολύτως διεκδίκηση για εμάς, όσα καλιαρντά και να έχει χρησιμοποιήσει το πρόσωπο αυτό στο τηλεοπτικό prime time, όσο υψηλό στέλεχος και αν είναι σε ένα συνδυασμό. Για να αξίζει την ψήφο μας μια υποψηφιότητα οφείλει να είναι ορατή και μαχητική, να λέει τα πράγματα με το όνομά τους και να διεκδικεί εδώ και τώρα αλλαγές για την πραγματική ισότητα όλων μας, λεσβιών, γκεί, αμφί, τρανς και στρέιτ.
    Μου φαίνεται ότι «φωτογραφίζοντας» αρνητικά συγκριμένους άλλους υποψηφίους αποσκοπεί στο να λειτουργήσει σαν οδηγός προς αδαείς ναυτιλομένους από κάποιους που κατέχουν την αληθινή γνώση για τις διαδρομές της ισότητας (το όνομα των πραγμάτων).
    Μήπως θα ήταν πιο χρήσιμο αν ξέραμε για τι ακριβώς μιλάμε και τι επιλέγουμε να αποσιωπούμε και ο καθένας να αποφασίσει μετά κατά την κρίση του;


    Φετφά: 1. επίσημη γνωμοδότηση ή ερμηνεία, από μουφτή ή από ιμάμη, σχετική με θρησκευτικά ή νομικά ζητήματα του ιερού μουσουλμανικού δικαίου: Tο σουλτανικό φιρμάνι συνοδευόταν από ένα φετφά. 2. (μτφ., λαϊκότρ.) αυθαίρετη απόφαση, διαταγή: Bγάζω φετφά, παίρνω και ανακοινώνω μια αυθαίρετη απόφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κωστής Σπηλιώτης20 Οκτωβρίου, 2010 17:40

    Η διαφωνία μου ήταν ακριβώς ότι δεν αισθάνομαι να βγάλαμε μια αυθαίρετη απόφαση ή διαταγή, πόσο μάλλον να αποφανθήκαμε περί ιερού μουσουλμανικού δικαίου :-), αλλά ας μην κολλήσουμε στις λέξεις μιας και βάζεις ουσιαστικά ζητήματα.

    Το δελτίο τύπου δεν είναι ακόμη στο σάιτ μας, γιατί το σάιτ μόλις μας παραδόθηκε και ανεβάζουμε ό,τι προλαβαίνουμε. Καλά που το επισήμανες πάντως, ευχαριστούμε.

    Στην ουσία αυτού που λες: κάθε οργάνωση έχει κατακτημένα μια σειρά από πολιτικά κριτήρια και λογικές για τη δράση της. Στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου νομίζω πως διαγράφεται ένα πολιτικό σκεπτικό και όχι μια σαφής οδηγία: ότι το να είναι κάποιος/α οut, ή έστω να "φαίνεται", δε λέει τίποτα από μόνο του πολιτικά και ότι το ζήτημα είναι ρητές και συγκεκριμένες, διεκδικήσεις. Δεν θα χαρακτήριζα ισχυρά κατευθυντικό ένα τέτοιο σκεπτικό, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαβάσει κανείς/μιά ένα κείμενο, οπότε δε θα επιμέινω.

    Τώρα για το άλλο θέμα που βάζεις, είμαστε μάλλον εχθρικές/οι με τη λογική του Outing, οπότε επιλέξαμε συνειδητά στο δελτίο τύπου να μη μιλήσουμε "ακριβώς". Όσον αφορά στις διαδρομές της ισότητας, και να ήθελε η ΟΛΚΕ να διεκδικήσει το μονοπώλιο της γνώσης, δύσκολα θα το κατάφερνε μέσα στον αθηναϊκό αστερισμό των lgbt και queer οργανώσεων :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. «Όσον αφορά στις διαδρομές της ισότητας, και να ήθελε η ΟΛΚΕ να διεκδικήσει το μονοπώλιο της γνώσης, δύσκολα θα το κατάφερνε μέσα στον αθηναϊκό αστερισμό των lgbt και queer οργανώσεων :-) »

    Πόσο παρήγορο είναι αλήθεια όταν υπάρχει αυθεντική αίσθηση του χιούμορ!

    Σχετικά με το σάιτ της ΟΛΚΕ πρέπει να επισημάνω ότι η (ανα)κατασκευή του φαίνεται να έχει τον ατελείωτο αφού χρόνια τώρα λειτουργεί, λέμε τώρα, με τον ίδιο προβληματικό τρόπο. Και σου ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω πόσος χρόνος χρειάζεται πια για να αναρτηθεί ένα δελτίο τύπου όταν μάλλον περισσεύει για να αποσταλεί αυτό σε ολόκληρη λίστα επιλεγμένων παραληπτών.

    Στην ουσία τώρα: λες ότι κάθε οργάνωση έχει κατακτημένα μια σειρά από πολιτικά κριτήρια και λογικές για τη δράση της. Ποια είναι αυτά της ΟΛΚΕ;
    Τόσα χρόνια ρωτάμε κι απάντηση δεν παίρνουμε. Δεν υπάρχει πια καν πρόσβαση στο καταστατικό.
    Την ανακοίνωση την υπογράφει το Δ.Σ. που όμως αγνοούμε από ποιους απαρτίζεται και πώς αυτοί ενδεχομένως διαπλέκονται με υποψηφίους και συνδυασμούς στις επικείμενες εκλογές.
    Γράφεις ότι είστε μάλλον εχθρικοί προς το outing, όταν όλοι γνωρίζουμε στελέχη της οργάνωσης που επιδίδονται φανατικά μέσω facebook στο... σπορ, χωρίς αντιδράσεις από τους υπολοίπους.

    Προσωπικά θα εκτιμούσα, περισσότερο και από τις καθαρές κουβέντες, τη συνέπεια των καθαρών πράξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μιας και έγινε αναφορά στο νέο σάιτ της ΟΛΚΕ, έριξα μια ματιά και σημείωσα τρία πράγματα που μου δημιούργησαν απορίες. Αν κατάλαβα καλά και ο Κ. Σπηλιώτης συνδέεται επισήμως με την ΟΛΚΕ, θα ήταν καλά να απαντήσει, αν το επιθυμεί.

    1. Στα "LBGT Media" απουσιάζουν από τους συνδέσμους λοαδ θεματικής μπλογκς ενώ προτιμώνται ως σύνδεσμοι εμπορικά σάιτς. Πόσο συνάδει η προώθηση εμπορικών σάιτς με τους σκοπούς ενός μη κερδοσκοπικού σωματείου, έτσι όπως διατυπώνονται στο καταστατικό του; Γιατί αγνοούνται τα λοαδ θεματικής μπλογκς που συνέβαλαν καθοριστικά στην συνειδητοποίηση των αληθινών αναγκών, την εμψύχωση και την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των νεαρών, κυρίως, ελλήνων ομοφυλόφιλων; Αυτά ήταν που, μέσω της αλληλεπίδρασης, με υπομονή και επιμονή, κόντρα στις αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν, λειτούργησαν υποστηρικτικά, διεύρυναν τους ορίζοντές τους προς την ιστορική γνώση και το πεδίο των διεκδικήσεων όταν οι οργανώσεις, χρόνια μετά την έκρηξη του ίντερνετ στην Ελλάδα, ή ήταν διαδικτυακώς απούσες, ή είχαν ψόφια σάιτς, ή σάιτς για ...αλληλοκάλυψη και γνωριμίες μαζί με οργισμένους αφορισμούς και κατάρες κατά των "κρυφών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 2. Βλέπω κοινά δελτία τύπου ΟΛΚΕ-ΕΠΣΕ. Η ΟΛΚΕ ως οργάνωση δεν έχει διαμορφώσει δικές της προτάσεις ή δεν μπορεί να τις προωθήσει χωρίς το δεκανίκι του ΕΠΣΕ που οι σκοποί του ΔΕΝ αφορούν στους ομοφυλόφιλους της χώρας;

    και 3. Ποιες είναι και με ποιο τρόπο εμπλέκονται στο καταστατικό της ΟΛΚΕ "οι ιδιαίτερες εθνικές, εθνοτικές, θρησκευτικές, πολιτισμικές ή άλλες κοινότητες"; Δεν έρχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό που δηλώνεται ως σκοπός της;: "Η αλληλοαποδοχή, αλληλοϋποστήριξη και γενικότερα η ανάπτυξη αλληλεγγύης, μεταξύ των λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών, transsexual τρανσέξουαλ transgender – τρανστζέντερ, παρενδυτικών – ανεξάρτητα από την εθνική, πολιτισμική, θρησκευτική προέλευση, την γλώσσα, την ηλικία, την κατάστασης υγείας, τη σωματική κατάσταση ή άλλου γνωρίσματος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πάντως στο gayword.gr υπάρχουν οι συνεντεύξεις και των 2 υποψηφίων
    της Ειρήνης και του Δημήτρη
    το λέω γιατί για μερικούς ίσως είναι χρήσιμο να διαβάσουν τι λένε οι ίδιοι και τα συμπεράσματα δικά σας..ο καθένας πάντως ψηφίζει με τα δικά του κριτήρια και ότι αυτός θέλει.και οι επιλογές είναι σίγουρα παραπάνω από μια για πολλούς απο εμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρησιμότερο θα ήταν να απαντήσουν στις πραγματικές ερωτήσεις-απορίες που υπάρχουν στα πλαίσια ενός ανοιχτού διαδικτυακού διαλόγου σ' έναν ουδέτερο κι αξιόπιστο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κωστής Σπηλιώτης21 Οκτωβρίου, 2010 15:12

    [Το σπάω σε κομμάτια γιατί δε μου το δέχεται ολόκληρο ο blogger]

    Η συζήτηση ουσιαστικά μεταφέρθηκε από τις δημοτικές εκλογές στην ΟΛΚΕ, επειδή είμαι μέλος Διοικητικού της ΟΛΚΕ νομίζω πως έχω την ενημέρωση να απαντήσω σε κάποια από τα ζητήματα που βάζετε, αλλά καταλαβαίνετε ότι απαντώ με βάση την κρίση μου και την ενημέρωσή μου, και δεν εκπροσωπώ την ΟΛΚΕ ως σύνολο.

    Όσον αφορά το σάιτ της ΟΛΚΕ, όλες οι κριτικές δεκτές, αλλά μας παραδόθηκε πριν δέκα μέρες, το ενημερώνουμε τώρα και γίνονται αβλεψίες (π.χ. χάρη στον erva πήραμε χαμπάρι ότι είχαμε ξεχάσει να ανεβάσουμε το δελτίο τύπου και το ανεβάσαμε). Για τα χρόνια προβληματικής λειτουργίας του σάιττ που αναφέρει ο erva, δε θα διαφωνήσω, αλλα επειδή δεν ήμουν μέλος στα προηγούμενα ΔΣ θεωρώ σωστότερο να μη μιλήσω για χειρισμούς που δε γνωρίζω καλά. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε πάντως να αναθέσει το σάιτ σε επαγγελαματίες, έκανε έρευνα αγοράς, το ανέθεσε τον Ιούνη και το είχαμε έτοιμο αρχές Οκτώβρη. Νομίζω πως ήταν ένας αποτελεσματικός χειρισμός της κατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κωστής Σπηλιώτης21 Οκτωβρίου, 2010 15:13

    Για την απουσία λινκ έχει απόλυτο δίκιο η Κατερίνα, και προσυπογράφω μέχρι κεραίας την κριτική της για την απουσία συνδέσμων σε blog, υπάρχει έτοιμη μάλιστα μια δική μου αποδελτίωση από περίπου 300 lgbt blog, την οποία πρέπει να βρούμε το χρόνο και το μυαλό κάποια στιγμή να την ανεβάσουμε. Mη νομίζετε πάντως ότι δεν το θεωρούμε σημαντικό, απλώς δεν έχουμε μόνο το σάιτ να τρέχει αυτήν την περίοδο.

    Αγαπητέ erva για το καταστατικό και τις αρχές της ΟΛΚΕ είσαι λίγο άδικος, υπήρχαν και πριν σε άμεση πρόσβαση, απλώς ήταν λίγο πιο χωμένα στο προηγούμενο site. Τώρα τα βρίσκεις εύκολα στις εξής διευθύνσεις
    Βασικές αρχές
    http://www.olke.org/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=64
    Πολιτικό πρόγραμμα
    http://www.olke.org/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=29
    Καταστατικό
    http://www.olke.org/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=56
    Θεωρώ πως από αυτά τα κείμενα προκύπτουν κάποια πολιτικά κριτήρια και λογικές, τουλάχιστον εγώ τα βρίσκω πολύ χρήσιμα στο να με κατευθύνουν όταν συναποφασίζουμε με τα υπόλοιπα μέλη ΔΣ, ή όταν συνδιαμορφώνουμε όλοι/ες μαζί τα μέλη της ΟΛΚΕ σε σε μια Γενική Συνέλευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κωστής Σπηλιώτης21 Οκτωβρίου, 2010 15:14

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΚΕ έχει ανακοινωθεί με δελτίο τύπου και απαρτίζεται από τους/τις Ανδρέα Ιωαννίδη, Κωνσταντίνα Κοσμίδου, Νίκο Μυλωνά, Ειρήνη Πετροπούλου και Κωστή Σπηλιώτη. Είναι καλή ιδέα να το βάλουμε κάπου και στο σάιτ πάντως. Η Ειρήνη Πετροπούλου εμπλέκεται ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την Ανοιχτή Πόλη, αλλά καμία άλλη/ος από το ΔΣ δεν κατεβαίνει ως υποψήφιος/α. Ο Ανδρέας Ίωαννίδης από όσο ξέρω θα υποστηρίξει δημόσια την υποψηφιότητα της Ειρήνης, αλλά δεν είναι με κάποιο τρόπο μέλος της Ανοιχτής Πόλης.

    Και πάμε τώρα σε ένα ευρύτερο ζήτημα: όταν παρουσιάζω μια θέση της ΟΛΚΕ, μιλάω για την ΟΛΚΕ ως πολιτικό σώμα, για τις αποφάσεις των Διοικητικών της Συμβουλίων και των Γενικών της Συνελεύσεων (το βασικό της όργανο σύμφωνα με το καταστατικό της) τις οποίες μεταφέρουν μέλη της ΟΛΚΕ όταν την εκπροσωπούν. Η ΟΛΚΕ μπορεί να απαιτήsει από τα μέλη της να την εκπροσωπήσουν επαρκώς όταν τους το αναθέτει, όχι όμως και να είναι υπόδειγμα συμπεριφοράς γενικότερα (αν και σαφώς αυτό θα ήταν βοηθητικό για τη δημόσια εικόνα της ΟΛΚΕ δε διαφωνώ). Γνωρίζω την κατάσταση στην οποία αναφέρεσαι στο facebook, αλλά στο group Της ΟΛΚε στο facebook ουδέποτε έχει γίνει outing και επιμένω ότι η ΟΛΚΕ ως σώμα δε συμφωνεί με το outing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κωστής Σπηλιώτης21 Οκτωβρίου, 2010 15:14

    Επιπλέον πέρα από το να είμαστε μέλη της ΟΛΚΕ έχουμε και γενικότερες πολιτικές τοποθετήσεις, τις οποίε ςπρέπει να διακρίνουμε από τη δράση μας στην ΟΛΚΕ, αλλά δε μπορούμε να τις πάψουμε, ούτε να τις κρύψουμε. Το ότι για παράδειγμα εγώ αρθρογραφώ κατά καιρούς σε αντιεξουσιαστικά και αριστερά έντυπα δεν κάνει την ΟΛΚΕ αριστερή, εφόσον έχω τη σύνεση να υπογράφω μόνο με το νοματεπώνυμό μου και όχι ως μέλος ΔΣ της ΟΛΚΕ. Αντιστοίχως η Ειρήνη θεωρώ ότι έχει κινηθεί με την προσοχή που χρειάζεται όσον αφορά την υποψηφιότητά της, όπως και ότι η ΟΛΚΕ δεν πριμοδότησε με κάποιο τρόπο την υποψηφιότητα της, πέρα από το ότι έκανε αυτό που κάνει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, να ενημερώσει για τις ανοιχτά lgbt υποψηφιότητες με ένα δελτίο τύπου.

    Τέλος όσον αφορά το ζήτημα που βάζει η Κατερίνα για το ΕΠΣΕ, θα ήθελα να είμαι εδώ πιο φειδωλός γιατί θα πρέπει να μιλήσω και για μια άλλη οργάνωση της οποίας δεν είμαι μέλος. Σε κάθε περίπτωση η ΟΛΚΕ πάντως συνεργάζεται με ομάδες και οργανώσεις πάνω στα ζητήματα των lgbt δικαιωμάτων (πέρα από το ΕΠΣΕ, την τελευταία περίοδο συνυπογράψαμε δελτίο τύπου και με το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών, το οποίο σύντομα θα δημοσιευθεί, συνεργαστήκαμε σε εκδηλώσεις με τη Λεσβιακή ΟμάδΑ Αθήνας, συνυπογράψαμε φυλλάδιο της Be Positive κτλ). Η ΟΛΚΕ ως οργάνωση με συγκεκριμένη θεματική δεν έχει βέβαια θέση πάνω στην ευρύτερη ατζέντα του ΕΠΣΕ, για τους/τις Ρομα, την Εβραϊκή κοινότητα της Ελλάδας, την ύπαρξη ή μη εθνότητας Μακεδόνων στην Ελλάδα κτλ. Επίσης η ΟΛΚΕ έχει δικές της προτάσεις και τις στέλνει και από μόνη της. Ένα κοινό δελτίο τύπου, δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα κοινό δελτίο τύπου δύο οργανώσεων που συνεργάζονται. Κλείνοντας επιτέλους (συγγνώμη για το σεντόνι, αλλά την άμμο της θάλασσας έπρεπε να γράψω για αυτά που με ρωτήσατε :-) ) αγαπητή Κατερίνα, πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς η αλληλεγγύη απέναντι σε κοινότητες πλην της lgbt που υφίστανται κοινωνικό αποκλεισμό έρχεται σε αντίθεση με το να θεωρείς όλους τους ανθρώπους ίσους ανεξάρτητα από την εθνική, θρησκευτική κτλ. προέλευση. Μπορεί να χάνω κάτι εδώ, εξήγησέ μου σε παρακαλώ τι δεν καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Tουλάχιστον προέκυψε ένας σοβαρός και αξιοπρεπής διάλογος από αυτή την ανάρτηση. Με επιχειρήματα που ο καθένας μπορεί να κρίνει, να υιοθετήσει ή να απορρίψει αλλά χωρίς επαναστατικά κλισέ, ομοφοβικού χαρακτήρα επιθέσεις σε βάρος όσων δεν "ευθυγραμμίζονται" και άναρθρες κραυγές. Αν και δεν φτάνει, είναι κι αυτό μια αρχή.

    Συμφωνώ με τον Erva ότι είναι καιρός οι ίδιοι οι υποψήφιοι/ες να μπουν σε μια τέτοια διαδικασία σε ένα διαδικτυακό χώρο που να μπορεί να εγγυηθεί την ουδετερότητα και την ομαλή διεξαγωγή της συζήτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. συγχαρητήρια στον σοβαρό διάλογο, όντως. σπανίζουν τέτοιες συζητήσεις στο διαδίκτυο.. και προσωπικά συγχαρητήρια στον κο Σπηλιώτη για την παρουσία του.

    μοναδική παραφωνία ο Αντρέας Ιωαννίδης που εκμεταλλεύεται την ευκαιρία ψηφοθηρικά, ως "διευθυντής του πολιτικού γραφείου της Ειρήνης Πετροπούλου" - καλό είναι να θυμάται ωστόσο ότι είναι και μέλος της ΟΛΚΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με τον Αντρεα Ιωαννιδη γελαει ολο το face book. Διευθυντης του πολιτικου γραφειου της Πετροπουλου? Τι ειναι και θελει πολιτικο γραφειο με διευθυντη? Αμα βγει δημ.συμβουλος θα παρει και γραμματεα και συμβουλο?

    Λιγο ελεος ρε φιλοι και λιγη σοβαροτητα. Ξεκαβαλιστε το καλαμι γιατι γινομαστε ρομπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κωστή,
    Πράγματι ποταμός η απάντησή σου και με πολλές χρήσιμες πληροφορίες και διευκρινίσεις. Σ’ ευχαριστούμε.


    …προσυπογράφω μέχρι κεραίας την κριτική της για την απουσία συνδέσμων σε blog, υπάρχει έτοιμη μάλιστα μια δική μου αποδελτίωση από περίπου 300 lgbt blog, την οποία πρέπει να βρούμε το χρόνο και το μυαλό κάποια στιγμή να την ανεβάσουμε.

    Η ανομολόγητη αλήθεια είναι ότι τα ιστολόγια ενοχλούν, γι’ αυτό και χρόνια τώρα γίνεται συστηματική προσπάθεια να παραγκωνισθούν και ν' απαξιωθούν. Ο πλουραλιστικός λόγος τους, έξω από τις γνωστές ντιρεκτίβες, το συχνά υψηλό επίπεδό τους που ανεβάζει τον πήχη, κάτι όχι πάντα επιθυμητό, η άμεση ανταπόκριση τους στα γεγονότα και η παρεχόμενη ελευθερία έκφρασης σε έναν ανοιχτό δημόσιο διάλογο, η μη οικονομική εξάρτησή τους από χρηματοδότες είναι που δεν επιτρέπουν στους «μέντορες» να τα ελέγχουν όπως συνήθως συμβαίνει με τις οργανώσεις.
    Ο «αθηναϊκός αστερισμός των lgbt και queer οργανώσεων», που ανέφερες, δεν είναι, δυστυχώς, παρά μια σειρά συγκοινωνούντων δοχείων με, σε μεγάλο ποσοστό, τους ίδιους ακτιβιστές να περιφέρονται από οργάνωση σε εταιρεία και ιστοτόπους.
    Αρκεί η λίστα συνδέσμων του stop omofovia για να το διαπιστώσει κανείς, έστω κι αν υπάρχουν ίσως και κάνα δυο άσχετοι για ξεκάρφωμα. Κι ας μην επεκταθούμε εδώ σε πιθανές σχέσεις οικονομικής διαπλοκής, ή σε θέματα διαφάνειας και δεοντολογίας γενικότερα.
    Γι’ αυτό τον λόγο οι «lgbt πολυχώροι» που υπόσχονται κάποιοι φοβάμαι ότι το μόνο που θα κάνουν είναι να καταλήξουν στην αναπαραγωγή των ίδιων αποκλεισμών με... θεσμική κάλυψη.


    Γνωρίζω την κατάσταση στην οποία αναφέρεσαι στο facebook, αλλά στο group Της ΟΛΚε στο facebook ουδέποτε έχει γίνει outing και επιμένω ότι η ΟΛΚΕ ως σώμα δε συμφωνεί με το outing.

    ... ούτε όμως τοποθετείται δημοσίως κατά, ούτε επιβάλλει κυρώσεις στα μέλη της που την διασύρουν, παρ’ όλο που πάντα επικαλούνται την ιδιότητά τους αυτή – τι άλλο να επικαλεστούν άλλωστε; Αδιαφορία, έμμεση αναγνώριση αδυναμίας ή σιωπηλή συναίνεση και συνενοχή;


    Η ΟΛΚΕ ως οργάνωση με συγκεκριμένη θεματική δεν έχει βέβαια θέση πάνω στην ευρύτερη ατζέντα του ΕΠΣΕ, για τους/τις Ρομά...

    Δηλαδή για να καταλάβω, στη συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, δεν ασκείται ομοφυλοφοβική βία, δεν γίνονται διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό;
    Αλλά προφανώς το να τεθούν όλα αυτά δεν εξυπηρετεί τις σκοπεύσεις των «εμπνευστών των κοινωνικών συμμαχιών». Και βέβαια καταφέρνουν πάντα να βρίσκουν πρόθυμους, τους ίδιους πάντα διαρκώς ανακυκλούμενους, αλλά και κάποιους άλλους αφελείς ή καλοπροαίρετους για όσο αυτοί αντέξουν για να τους συμπαρατάσσουν έτσι που οι ίδιοι να δείχνουν «παράγοντες» με ευάριθμη επιρροή.
    Ας μην αναφέρω εδώ την ιστορία του κόμματος του «Ουράνιου τόξου» και της καπηλείας ενός συμβόλου που παγκοσμίως συνδέεται με το λοαδ κίνημα από συγκεκριμένους κύκλους. Με τη συναίνεση και της ΟΛΚΕ. Σίγουρα θα τη γνωρίζεις.


    Βεβαίως εσύ αντιλαμβάνομαι ότι αισθάνεσαι ότι δεσμεύεσαι μόνον από όσα γίνονται επί των ημερών σου και με τη συμμετοχή σου. Όμως ο ιστορικός χρόνος, αλίμονο, είναι συνεχής, και όχι στιγμιαίος. Και τα λάθη ή οι παραλείψεις πληρώνονται πάντα, και τελικά απ’ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κωστής Σπηλιώτης22 Οκτωβρίου, 2010 11:30

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια Oblivion!

    Αγαπητέ erva,
    συμφωνώ μαζί σου για την αξία των blog και αγαπώ πολύ κι εγώ τον πλουραλισμό τους και το μη κερδοσκοπικό τους χαρακτήρα. Αν κάποιοι τα φοβούνται και ενοχλούνται από αυτά, δεν είμαι ανάμεσά τους, οπότε δεν έχω και κανένα αντεπιχείρημα σε αυτά που γράφεις.

    Νομίζω όμως πως η περιγραφή σου για τις lgbt και queer οργανώσεις είναι ελαφρώς παραμορφωτική (χωρίς να της αναγνωρίζω οποιαδήποτε κακή πρόθεση). Η προσωπική μου εμπειρία και περιγραφή είναι για πέντε έξι ακτιβίστριες/ές που συμμετέχουν σε πολλά και φαίνονται πολύ, αλλά αυτό δεν αποτελεί κανόνα (το να έχεις λίγο νερό που τρέχει δεξιά αριστερά δε φτιάχνει και συγκοινωνούν δοχείο, για να αξιοποιήσω τη μεταφορά σου :-)). Η υπεργενίκευση με βάση γνωστές περιπτώσεις είναι ανθρώπινη αλλά όχι πάντα ακριβής (και για να μη γενικολογώ, από το παρόν ΔΣ της ΟΛΚΕ, καμιά/κανείς δεν εμπλέκεται σε υπεύθυνη θέση άλλης οργάνωσης, τα περισσότερα μέλη της Λεσβιακής Ομάδας Αθήνας εμπλέκονται μόνο στη Λεσβιακή Ομάδα Αθήνας, η Οργανωτική Επιτροπή του Pride τρέχει σαν την παλαβή σχεδόν μόνο με το Pride κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κωστής Σπηλιώτης22 Οκτωβρίου, 2010 11:40

    Για τα υπόλοιπα που γράφεις, η μόνη κύρωση που μπορεί να ασκήσει σε μέλος της είναι να το διαγράψει. Πολύ φοβάμαι ότι αν η ΟΛΚΕ αξιολογούσε τη γενικότερη συμπεριφορά των μελών της στο κατά πόσο συνάδει με τις αρχές και τους σκοπούς της και προχωρούσε σε διaγραφές, μπορεί να είχε διαγράψει και εμένα lol. Από την άλλη να τοποθετηθεί δημόσια η ΟΛΚΕ για σχόλια στο Facebook ή συμπεριφορές σε κάποιο γκέι κλαμπ, πολύ φοβάμαι ότι έχει άλλα προβλήματα ("είναι σοβαροί, τα λύσανε όλα και είπανε να ασχοληθούν με το facebook" κτλ).

    ΜΕ το ΕΠΣΕ ειλικρινά σε χάνω. Θεωρείς ότι το ΕΠΣΕ μιλάει για εθνοτικά και θρησκευτικά ζητήματα και όχι για το σεξουαλικό προσανατολισμό; Ότι η ΟΛΚΕ θα έπρεπε να έχει θέση για εθνοτικά και θρησκευτικά ζητήματα, επειδή σε όλες τις μειονότητες υπάρχουν και lgbt; Ότι το ΕΠΣΕ χρησιμοποιεί την ΟΛΚΕ; Δε συμφωνώ με τίποτα από όλα αυτά, αλλά μπορεί να σε καταλαβαίνω λάθος. Όσον αφορά συγκεκριμένα τη ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα και το Ουράνιο Τόξο, έχω συγκεκριμένη άποψη, αλλά δεν θα ήθελα να τη μοιραστώ, μίλησα πολύ σαν ΟΛΚΕ εδώ και μπορεί να μπερδέψω δικές μου κάπως “σκληρές” απόψεις με αυτά που πρεσβεύει η ΟΛΚΕ.

    Ε και προφανώς έχω άμεση ευθύνη για τις δράσεις που συμμετείχα και συναποφάσισα, αλλά η ΟΛΚΕ έχει την ευθύνη για όλη της την ιστορία. Μιλώ απλώς για αυτά που ξέρω από πρώτο χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μια λοαδ οργάνωση θα έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφέρεται για μια πληθυσμιακή ομάδα σε σχέση με τις διακρίσεις που υφίστανται μέλη της για λόγους σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας φύλου από το κράτος, τους υπόλοιπους συμπολίτες τους ή τα μη-λοαδ μέλη της ίδιας τους της ομάδας. Κάτι που ποτέ δεν έπραξε η ΟΛΚΕ.
    Η σχέση της με το ΕΠΣΕ μοιάζει να είναι μια σχέση υποτέλειας. Ακόμη και τα δελτία τύπου της θυμίζω ότι για πολύ καιρό τα έστελνε από το e-mail του ΕΠΣΕ.
    Να υποθέσω ότι δεν είχε καν δικό της και το ΕΠΣΕ της παρείχε γενναιόδωρα διαδικτυακή βοήθεια;

    Πολύ φοβάμαι ότι αν η ΟΛΚΕ αξιολογούσε τη γενικότερη συμπεριφορά των μελών της στο κατά πόσο συνάδει με τις αρχές και τους σκοπούς της και προχωρούσε σε διaγραφές, μπορεί να είχε διαγράψει και εμένα lol

    Κατανοητό, αλλά αν ένας ισχυρός λόγος για την ατιμωρησία εκείνων που παραβιάζουν το καταστατικό της οργάνωσης είναι ότι στο μέλλον μπορούν και κάποιοι άλλοι με τη σειρά τους να ελπίζουν ότι θα απολαύσουν σχετική ασυλία ή επιείκεια, τότε μάλλον αποτελεί… τζάμπα κόπο η ανάρτηση καταστατικού και εσωτερικού κανονισμού σε πιο περίοπτη θέση. :)
    Και με την ευκαιρία να ρωτήσω αν πρόκειται για τα αρχικά κείμενα ή έχουν υποστεί κάποια τροποποίηση;

    Υγ. στο προηγούμενο σχόλιο μου αντί ευάριθμη να διαβαστεί πολυάριθμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κωστής Σπλιώτης22 Οκτωβρίου, 2010 15:34

    Erva είσαι αρκετά ευφυής και ενήμερος για τα lgbt ζητήματα, ώστε να σε πείσω μέσα από ένα σχόλιο ότι η ΟΛΚΕ έχει κάνει στο μέτρο των δυνατοτήτων της ό,τι μπορουσε για το ζήτημα των διακρίσεων σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. Αναγνωρίζω φυσικά ότι δεν είσαι ο μόνος/η δύσπιστος/η στην κοινότητα. Μένει να δουλέψουμε ως ΟΛΚΕ περισσότερο και καλύτερα, σε αυτό φαντάζομαι ότι θα συμφωνήσουμε και οι δύο.

    Για το ΕΠΣΕ θα επιμείνω, μιλώντας για ό,τι έχω παρακολουθήσει ο ίδιος, είμαι κάθετος στο ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε σχέση υποτέλειας ανάμεσα σε ΟΛΚΕ και ΕΠΣΕ. Σε προσωπικό επίπεδο θα μου ήταν προσβλητική και θα παραιτούμουν. Για την τελευταία περίοδο, η οποία είναι η μόνη που γνωρίζω καλά, το ΕΠΣΕ δεν έχει προσφέρει οποιαδήποτε διαδικτυακή βοήθεια στην ΟΛΚΕ, τα καταφέρνει μια χαρά (ενίοτε και δυο τρομάρες) μόνη της :-)

    Για το Καταστατικό και τον Εσωτερικό Κανονσιμό στο έγραφα και πριν, δεσμεύει τα μέλη κυρίως όσον αφορά τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες της ΟΛΚΕ και κατά την εκπροσώπησή της. Αναγνωρίζω τις επιφυλάξεις σου, αλλά φοβάμαι ότι η εκδοχή των διαγραφών και δημόσιων επιπλήξεων έχει περισσότερα προβλήματα.

    Είμαι βέβαιος ότι στο διαδίκτυο παραθέτουμε με πιστότητα τα αρχικά κείμενα του καταστατικού και του εσωτερικού κανονισμού. Αν πιστεύεις κάτι διαφορετικό, είναι σημαντικότατο ζήτημα, αλλά συζητείται μόνο επί του συγκεκριμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. με την ελπίδα να συνεχιστεί ο όμορφος διάλογος που έχουμε στη συγκεκριμένη ανάρτηση: ο Δημήτρης Τσαμπρούνης στο παρακάτω βίντεο εκθέτει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να είναι υποψήφιος

    http://stopomofovia.wordpress.com/2010/10/23/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA/

    ίσως να απαντάει και στη διαφωνία που διατυπώσατε παραπάνω.
    με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Δημήτρης Τσαμπρούνης που υπογράφει το κείμενο

    Επιτελεστική δήλωση κοινωνικής ανυπακοής
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    [http://www.epohi.gr/1232006_issues_makedonia.htm]

    είναι ο ίδιος με τον γαμπρό της Τήλου που κατεβαίνει στις εκλογές με τον Καμίνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ anonymous 23:09, 26/10/10

    Καλά, δεν είναι καινούρια όλα αυτά.

    Και ο έτερος γαμπρός της Τήλου ακριβώς τα ίδια έλεγε πριν κάτι μήνες σε ένα άσχετο φόρουμ.

    Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ προσωπικά χαίρομαι όταν παρατηρώ σύμπνοια απόψεων μέσα στην ίδια οικογένεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή