25.3.09

ΕΞΑΡΧΕΙΑ. Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ

.
η επίθεση έγινε αργά το βράδυ. το μαγαζί έγινε λαμπόγυαλο και τραυματίστηκαν κάποιοι από τους θαμώνες. το σύνθημά τους ήταν "έξω οι πούστηδες από τα εξάρχεια". σίγουρα ένας πήγε στο νοσοκομείο για ράμματα. η βαρβαρότητα ήταν από ότι φαίνεται τρομερή. και συν όλα αυτά, το athens.indymedia έχει κρύψει τα ποστ που ενημέρωναν για την επίθεση. γιατί άραγε;
indy.gr

Άγρια επίθεση πρεζο-τραμπούκων: Τα ξημερώματα του Σαββάτου 21/3 το μαγαζί της πλατείας Εξαρχείων με το όνομα Κερίδο Κούκου δέχτηκε άγρια επίθεση από τραμπούκους μοϊκάνους που φώναζαν «έξω οι πούστηδες από τα Εξάρχεια», και «τι μουσική ακούτε ρε», και «πούστηδες θα σας γαμήσουμε όλους απ’ το κώλο, εδώ είναι εξάρχεια!». Έσπασαν δύο γκέι μύτες, μία στρέιτ μύτη, ενώ ράμματα και αρβυλιές στο σώμα και στο πρόσωπο δέχτηκαν πολλοί θαμώνες του μαγαζιού. Έσπασαν το μαγαζί και γροθοκόπησαν κόσμο μες στη πλατεία των Εξαρχείων, μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό! Θα τρελαθούμε ρε;;; Μέσα στα Εξάρχεια που υποτίθεται ότι συμβιώνουν διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικοί χώροι! Ντροπή ρε! Ντροπή για όλους μας! To Ιντι-μίντια έβαλε την είδηση, μετά την έβγαλε, για να καταλήξει στις κρυμμένες ειδήσεις. Οι θαμώνες του μαγαζιού καλούμε τις κοινωνικές ομάδες, τα στέκια, τους Εξαρχιώτες, όσα άτομα με λίγο νιονιό στο κεφάλι τους να πάρουν θέση! Δε ζητάμε να προστατέψετε την επιχείρηση, ζητάμε να μπορούμε να πάμε να πιούμε ένα ποτό στο μπαρ που γουστάρουμε, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα φάμε ξύλο, μέσα ή έξω απ’ αυτό. Να πάρετε θέση ρε! Με τη δημοσιοποίηση του γεγονότος, και εμπράκτως, με την καταδίκη του, με κείμενα, με συζήτηση. Είναι ντροπή και μεγάλη ξεφτίλα να γροθοκοπούνται άνθρωποι μέσα στη πλατεία εξαρχείων μόνο και μόνο επειδή είναι διαφορετικοί. Σκατά στο ρατσισμό, απ’ όπου κι αν προέρχεται! Τζάμπα δεκέμβρης! Σκατά στην ομοφοβία! Λευτεριά στα μυαλά, στις ψυχές και στα σώματα των ανθρώπων!

athens.indymedia.org
(Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο my Urban Sky , 23/2/2009 )

Αθήνα, 23 Μαρτίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ομοφοβική επίθεση σε μπαρ στα Εξάρχεια
Τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής 22 Μαρτίου σημειώθηκε ομοφοβική επίθεση στο μπαρ «Querido Coucou» στα Εξάρχεια. Άγνωστοι επιτέθηκαν και τραυμάτισαν θαμώνες του μπαρ με την υποψία ότι αυτοί ήταν γκέι, προπηλακίζοντας θαμώνες με φράσεις «έξω πούστηδες από τα Εξάρχεια, εδώ είναι Εξάρχεια ρε!». Το επεισόδιο σημειώθηκε στις 3 τα ξημερώματα και ενώ το μπαρ ήταν κατάμεστο από κόσμο. Σαν Athens Pride εκφράζουμε την ανησυχία μας για την γενικότερη έξαρση της βίας κι ειδικότερα τη βία με αφορμή το σεξουαλικό προσανατολισμό. Τονίζουμε ότι τα Εξάρχεια είναι μια ιδιαίτερα φιλική και ανοιχτή στην ποικιλομορφία συνοικία της Αθήνας, η οποία φιλοξενεί ομάδες τους LGBT χώρου.
Καταγγέλλουμε την παραδειγματική αδιαφορία της Αστυνομίας, η οποία παρά τις αλλεπάλληλες κλήσεις από θαμώνες και υπαλλήλους του μπαρ δεν εμφανίστηκε, όπως επίσης και την άρνηση του ΕΚΑΒ να στείλει ασθενοφόρα για να παραλάβει τους τραυματίες αυτής της επίθεσης!!. Διερωτόμαστε σε τι αποσκοπεί η εντονότατη παρουσία της Αστυνομίας περιμετρικά των Εξαρχείων, αν αυτή δεν είναι σε θέση να προστατεύσει τους πολίτες που θα έπρεπε να υπηρετεί.
Η οργανωτική επιτροπή του Athens Pride
.
____________________________________
Να σημειώσω ότι το Querido Coucou φιλοξενούσε τα τελευταία Σάββατα τη θεατρική παράσταση «Αγαπώ, Αγαπώ, Αγαπώ αυτόν τον άνδρα!».
Το μήνυμα, λοιπόν, δόθηκε.
Άντε να δούμε τώρα ποιες επιχειρήσεις θα ξανατολμήσουν να προβάλουν γκέι εκδηλώσεις.
.
Και κάτι ακόμη:

Μπορώ, παρακαλώ, να μην διαβάζω «μπούρδες» ότι
τα Εξάρχεια είναι μια ιδιαίτερα φιλική και ανοιχτή στην ποικιλομορφία συνοικία της Αθήνας;
Χρόνια τώρα όλοι γνωρίζουμε ότι στα Εξάρχεια η ομοφυλοφοβία πάει σύννεφο.
Και βέβαια το ότι δεν εμφανίστηκε το ΕΚΑΒ είναι απόρροια του διαβόητου «Άβατου». Για κάποιους που βολεύονται απ’ αυτό, ε, ήρθε η ώρα να επαληθευθεί το ουδέν καλόν αμιγές κακού. Για τους άλλους, ούτε ψύλλος στον κόρφο τους.

25 σχόλια:

  1. Ε όχι και "τζάμπα Δεκέμβρης"! Μια χαρά έκανε και συνεχίζει να κάνει τη δουλειά του ο Δεκέμβρης. 'Οταν το τζίνι της βίας βγαίνει από το μπουκάλι οι πρώτοι που την πληρώνουν πάντα είναι βέβαια οι πιο ανυπεράσπιστοι.

    'Οταν έγραφα τότε ότι αν το παιδί δεν είχε δολοφονηθεί στα Εξάρχεια αλλά στο Ζάπειο το θέμα δεν θα είχε απασχολήσει κανέναν μου είπαν ότι είμαι εγωιστής. 'Οταν είχα γράψει εδώ ότι "η ομοφοβία είναι εξίσου ισχυρή είναι και στους κόλπους της «ριζοσπαστικής» αριστεράς, των αντιεξουσιαστών και των εξωκοινοβουλευτικών που και αυτοί ελάχιστα ανέχονται όποιον αμφισβητεί τον παραδοσιακό ρόλο των δύο φύλων (μια ματιά στον οχετό των σχολίων που αφήνουν στο Indymedia ή το περιοδικό ΑΝΤΙ τις -ελάχιστες- φορές που προβάλλεται κάποιο γκέι θέμα μπορεί να σας πείσει)" είχαν έρθει διάφοροι θαμώνες του Indymedia να μου ζητήσουν το λόγο.

    Σήμερα μήπως μπορούμε να ζητήσουμε το λόγο από τους queers και λοιπούς πολέμιους του συστήματος που συνεχίζουν να πέφτουν από τα σύννεφα αλλά και από όσους ακόμα και μετά απ'αυτό επιμένουν να πλέκουν το εγκώμιο της "φιλικής και ανεκτικής" γειτονιάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό το σχόλιο σου, erva!Αν και θεωρώ κροκοδείλια τα δάκρυα του queer αντιεξουσιαστικού χώρου για το συγκεκριμένο γεγονός...Όταν χειροκρατούσαν ή ανέχονταν παρόμοια φαινόμενα τραμπουκισμού με θύματα άλλους πολίτες από το Δεκέμβριο και μετά ,θα έπρεπε να περιμένουν πως τα επόμενα θύματα αυτής της νοοτροπίας θα είμασταν εμείς. Ανέβασα σχετικό ποστ (http://folkefiende.blogspot.com/2009/03/blog-post_25.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άβατο για τα ασθενοφόρα πρώτη φορά διαβάζω. Μένω στα Εξάρχεια από το 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΚΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ
    ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
    Μη κερδοσκοπικό σωματείο - Αρ. Απ Πρωτοδ: 4126/2004
    ΤΣΑΜΑΔΟΥ 13, 10683 - ΑΘΗΝΑ - ΤΗΛ: 6947434353
    www.olke.org - email: info@olke.org

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Καταγγελία ομοερωτοφοβικής επίθεσης στα Εξάρχεια

    Τα ξημερώματα του Σαββάτου 21 Μαρτίου 2009, τραμπούκοι επιτέθηκαν στο
    bar Querido Coucou, όπου διεξαγόταν πάρτυ με συμμετοχή πολύ κόσμου
    μεταξύ των οποίων και γκέι.
    Οι νεαροί σε έξαλλη κατάσταση ξεκίνησαν προκαλώντας και συνέχισαν με
    ύβρεις και καταστροφές. Έσπασαν τραπέζια, καρέκλες, την βιτρίνα του
    μαγαζιού, εκσφενδόνιζαν σταχτοδοχεία και ποτήρια ενώ ταυτόχρονα
    εκστόμιζαν διαρκώς ομοερωτοφοβικά συνθήματα κατά πάντων ανεξαρτήτως
    σεξουαλικού προσανατολισμού. Ακολούθως άρχισαν να χτυπούν τον κόσμο
    που είχε απομείνει προξενώντας σοβαρότατους τραυματισμούς σε
    πολλούς/ες από αυτούς/ες, οι οποίοι/ες κατέληξαν στο νοσοκομείο. Η
    αστυνομία και τα ασθενοφόρα πάρα τις συνεχείς κλήσεις δεν εμφανίστηκαν
    ποτέ.
    Μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που το περιστατικό αυτό πέρασε σχεδόν
    απαρατήρητο, χωρίς καμία αντίδραση και συνέβη στα Εξάρχεια, μία από
    τις πιο ανεκτικές περιοχές της Αθήνας, γνωστή για την πολιτική και
    κοινωνική της πολυμορφία. Τα Εξάρχεια έχουν προσελκύσει πολλούς
    ανθρώπους οι οποίοι/ες είναι υπερήφανοι/ες για την διαφορετικότητά
    τους ανάμεσα τους και αρκετοί/ές γκέι, λεσβίες, αμφισεξουαλικοί/ές και
    τρανσέξουαλ. Παράλληλα, στην περιοχή δραστηριοποιούνται πολιτικές
    ομάδες και οργανώσεις που έχουν δείξει έμπρακτα τη στήριξή τους προς
    τον αγώνα μας για ισότητα και κατοχύρωση των θεμελιωδών δικαιωμάτων
    της κοινότητας μας.
    Δυστυχώς, τέτοια περιστατικά δεν είναι μεμονωμένα και η ΟΛΚΕ έχει
    δεχτεί πολλές καταγγελίες για βίαιες επιθέσεις σε μέρη όπου συχνάζουν
    γκέι, λεσβίες, αμφισεξουαλικοί/ές και τρανσέξουαλ. Θεωρούμε ότι τα
    περιστατικά αυτά αποτελούν άμεση συνέπεια της ρητορικής μίσους
    εναντίον των γκέι, λεσβίες, αμφισεξουαλικοί/ές και τρανσέξουαλ.
    Καλούμε όλους και όλες να συμμετάσχουν μαζί μας σε συγκέντρωση
    διαμαρτυρίας για να καταγγείλουμε τις εγκληματικές επιθέσεις και την
    ομοερωτοφοβία το Σάββατο 28/3/2009 στις 18.00 στην πλατεία Εξαρχείων.

    Αθήνα 24/3/2009
    Το Δ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε η ανακοίνωση της ΟΛΚΕ...Χαϊδεμα των αριστεριστικών οργανώσεων που εδρεύουν στην πλατεία και καμία αναφορά στο ότι η ιδεολογική νομιμοποίηση της βίας που παρέχουν τόσο καιρό αυτές οι ομάδες, γύρισε τελικά εναντίον των μειονοτήτων, δηλαδή των gay.Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως δεν ξέρω πόσο συνωμοσιολόγος ή φαντασιόπληκτος πρέπει να είναι κανείς για να διακρίνει μια ενδεχόμενη συσχέτιση της επίθεσης με τα γεγονότα του προηγούμενου Σ/Κ όταν οι lgbt οργανώσεις αρνήθηκαν τη σύμπραξη των "δεκεμβριστών" κατά τη διαμαρτυρία έξω από τη Λυρική και έβγαλαν ανακοινώσεις αποστασιοποίησης από την εκδήλωση (η οποία τελικά έγινε με κάλυψη από το Indymedia).

    Μήπως με μια επίθεση εναντίον ενός συμβολικού γκέι στόχου στα Εξάρχεια κάποιοι θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα πολιτικής κηδεμόνευσης του χώρου; Και πόσες ευθύνες έχουν τελικά γι αυτό οι οργανώσεις που κατοικοεδρεύουν στην περιοχή στα διάφορα "στέκια μεταναστών" που ποτέ στο παρελθόν (ούτε καν τώρα) δεν έχουν αποστασιοποίηθεί από το περιρρέον κλίμα της αντιεξουσιαστικής "αμφισβήτησης";

    Αλλά και μεμονωμένα άτομα που ένεκα της προσωπικής τους ιδεολογικής στράτευσης (λέγε με queer, αντιεξουσιαστές, δεκεμβριστές ή οτιδήποτε άλλο) τσαλαβουτούν σε θολά νερά εκτός του lgbt χώρου με αποτέλεσμα τελικά να μας εμπλέκουν δυνητικά όλους σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις οι οποίες μπορούν μόνο να μας βλάψουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "’Αβατο" τα Εξάρχεια;
    Περισσότερη αστυνομία και ΜΑΤ δεν νομίζω να υπάρχουν σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Αθήνας.

    @ gsh

    Αν κ το τελευταίο που θέλω να κάνω αυτή την στιγμή είναι να το υπερασπιστώ, το indymedia δεν το "καλεί" κανένας για να καλύψει οτιδήποτε. Όποιος θέλει μπορεί να κάνει ανάρτηση. Προφανώς κάποιος από τον κόσμο που ήταν στην διαμαρτυρία (κ δεν ασχολιόταν με την μόδα), έγραψε μια ανταπόκριση από την δράση.

    Θεωρείς λοιπόν ότι σωστά έπραξε η ΟΛΚΕ και το pride βγάζοντας προκαταβολικά τις ανακοινώσεις που αποδοκιμάζουν την διαμαρτυρία και εύχονται επιτυχή και ειρηνική έκβαση; Από τη μία λοιπόν διαμαρτύρεσαι που δεν μας υποστηρίζει ο αριστερός-αντιεξουσιαστικός χώρος κ μετά επίσης διαμαρτύρεσαι όταν συμμετέχει μαζί μας;
    Επειδή η πλειοψηφία του αντιεξουσιαστικού χώρου είναι ομοφοβική, θα αρνηθούμε την σύμπραξη με όσους από αυτούς μας υποστηρίζουν;

    Κλείνοντας, επειδή τονίζεις συνεχώς από τον Δεκέμβριο πόσοι θα βγαίναν στους δρόμους αν η δολοφονία ήταν στο Ζάπειο, να σε ρωτήσω αυτό που θεωρώ πολύ σημαντικότερο, ειδικά μετά από την γενική αποδοκιμασία των τελευταίων δράσεων:
    "Πόσοι από εμάς θα βγαίναν στους δρόμους;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @gsh: ο συλλογισμος σου ειναι πολυ "προωθημενος" και επικινδυνος, καθως στοχοποιει μια ομαδα ανθρωπων βασιζομενος σε απλες εικασιες και μπολικη φαντασια. μου δινεις την εντυπωση οτι παρακολουθεις τα γεγονοτα απλα μπροστα απο τον υπολογιστη σου και δεν εχεις ιδια εμπειρια των πραγματων. προφανως δεν ησουν το σαββατο στη λυρικη να δεις τι ειδους ανθρωποι ηταν εκει και πώς κυλησε το πραγμα. επισης, μαλλον δεν εχεις διαβασει την ανακοινωση που εβγαλε το πραϊντ και στην οποια ζηταει συγνωμη για τη βιασυνη του να αποστασιοποιηθει απο τη δραση του σαββατου.

    σχετικα με τις "ευθύνες που έχουν τελικά γι αυτό οι οργανώσεις που κατοικοεδρεύουν στην περιοχή στα διάφορα "στέκια μεταναστών" ", εκει απλα δεν εχω να πω τιποτα: η ολκε και λοα χρησιμοποιουν το στεκι ως χωρο για τις συγκεντρωσεις και τις εκδηλωσεις τους και το πραϊντ δανειζεται τα περιπτερα καθε χρονο απο την αποθηκη του στεκιου (ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος). υπαρχουν κι αλλες οργανωσεις που δραστηριοποιουνται στα λοατ θεματα και κατοικοεδρευουν εκτος εξαρχειων; τι ευθυνες μπορει να φερουν καποιες οργανωσεις ή συλλογικοτητες για ο,τιδηποτε συμβαινει στην περιοχη; ελεος!

    φυσικα αυτο που συνεβη τα ξημερωματα της κυριακης ειναι μια καραμπινατη περιπτωση ομοφοβιας στην πιο αγρια της μορφη, αλλα οσο ηλιθιο ειναι να θεωρει κανεις τα εξαρχεια ενα χωρο ελευθερης εκφρασης οπου γινονται σεβαστες ολες οι διαφορετικοτητες κτλ κτλ, αλλο τοσο ηλιθιο ειναι να ταυτιζεται μια περιοχη μονο με τα μπαχαλα ή να θεωρει καποιος οτι οποιος κυκλοφορει εκει ειναι ντε και καλα πολιτικοποιημενος ή οτι ανηκει στον α/α χωρο (ο νεολογισμος "δεκεμβριστης", ειναι καταπληκτικος και πιστευω με την παροδο του χρονου θα βρει τη θεση του στο πανθεον διπλα απο τη "μανα ρεηβερ").

    ειναι ομως γεγονος οτι οι περισσοτερες οργανωσεις που ασχολουνται με τα κοινωνικα και πολιτικα δικαιωματα δραστηριοποιουνται εκει. και ηταν εκει (στο πολυτεχνειο) που γινοταν οι συνελευσεις του "πολυχρωμου φορουμ" με "τεχνογνωσια" απο ατομα που "τσαλαβουτουσαν" σε νερα εκτος λοατ χωρου (γιατι πολυ απλα τοτε δεν υπηρχε λοατ χωρος) και ηταν παλι τα ιδια ατομα που οργανωσαν τα πρωτα queer block που συμμετειχαν στις μεγαλες αντιπολεμικες διαδηλωσεις της ιδιας περιοδου. αυτες οι δημοσιες εμφανισεις ηταν (στο δικο μου μυαλο τουλαχιστον) οι πρωτες μικρες προβες δημοσιας μαζικης παρουσιας μας που οδηγησαν τελικα και στο πραϊντ. και ηταν το δικτυο και κοσμος απο τα εξαρχεια που στηριξε και υλικα και ηθικα το πρωτο πραϊντ.

    ποιος τελικα ειναι ο χωρος μας σ'αυτη την πολη; ειναι το γκαζι; μα και εκει πριν απο 2-3 μηνες, καποιοι θερμοκεφαλοι εσπασαν στο ξυλο δυο γκέι παιδια ενα σαββατο βραδυ και κανεις δεν συγκινηθηκε. ουτε οι πορτιερηδες απο τα γκεομπαρα ουτε οι θαμωνες. και δεν ειδα καποια κινηση απο τις γκέι επιχειρησεις, μια ανακοινωση βρε αδερφη, οπου να καταδικαζουν το γεγονος υπερασπιζομενες το "γκέι χωριο". δεν λεω οτι πρεπει να σπασουμε τα μπαρ ή κατι τετοιο (το διευκρυνιζω γιατι η φαντασια καποιων υπερλειτουργει), απλα λεω οτι μια κοινοτητα δεν την δημιουργουν οι επιχειρησεις (πολλες απο τις οποιες μαλιστα μεχρι πριν καποια χρονια δεν ηθελαν καν να αυτοχαρακτηριζονται ως γκέι) κι οτι μαλλον τα εξαρχεια εχουν υπαρξει ενας χωρος γεωγραφικος και κοινωνικος που εχουν στηριξει ουσιαστικα το λοατ κινημα, οπως αυτο εξελιχθηκε τα τελευταια 15 χρονια σ'αυτη την πολη.

    προσωπικα, οσες φορες εχω αισθανθει οτι υπαρχει μια κοινοτητα ηταν γυρω απο το στεκι: σε καποιες συζητησεις της ολκε, κατι παρτυ της λοα και τα queer tea του qv.

    και καλες ειναι οι ηλεκτρονικες διαμαρτυριες για τον γαμο κτλ, αλλα τα δικαιωματα κατακτωνται στον δρομο. με τη φυσικη μας παρουσια. εκει, δεν βλεπω να κατεβαινουν οι αδερφες που γεμιζουν τα βραδια τα μπαρ στο γκαζι, αλλα ανθρωποι που "τσαλαβουτουν σε θολα νερα (;!;!;!) εκτος λοατ χωρου", γιατι τα θεματα των λοατ δεν ειναι αποκομμενα απο ο,τι συμβαινει τριγυρω. ειναι δικαιωμα της καθεμιας, η πολιτικη της δραση να μην περιοριζεται στις λοατ διεκδικησεις (και οι οποιες στην τελικη δεν ειναι ιδιες για ολες).

    η ομοφοβια υπαρχει παντου, αλλα τα εξαρχεια (το γκαζι, το παγκρατι, η δραπετσωνα, η κυψελη, το μπραχαμι...) ειμαστε και εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. “δεν λεω οτι πρεπει να σπασουμε τα μπαρ ή κατι τετοιο (το διευκρυνιζω γιατι η φαντασια καποιων υπερλειτουργει)”


    ArisMUC είπε...
    Καιρός είναι να καίμε rainbow σημαίες, να κάνουμε gay - shame, να ταρακουνήσουμε το ομοφυλοφιλικό κατεστημένο, τους ατελείωτους openly gay της χώρας, τους βολεμένους με τα τόσα δικαιώματα.
    http://genderterrorist.blogspot.com/2009/03/blog-post_23.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σορυ ανωνυμε, αλλα δεν πολυπιανω αυτο που θες να πεις... το αποσπασμα απο το σχολιο του ArisMUC ειναι ειρωνικο, αν το δεις μεσα στο κοντεξτ του, οποτε τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ υπέροχο τίποτα & .μ

    Καταρχάς να πω ότι χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία για μια ουσιαστική συζήτηση χωρίς περιττές αντεγκλήσεις και προσωπικές αψιμαχίες.

    Δεν βλέπω κάποια ουσιαστική διαφωνία καθώς συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα γράφετε. Προσωπικά δεν έγραψα ποτέ ότι το Γκάζι π.χ. είναι κάποιος παράδεισος "ανεκτικότητας". Δεν είδα όμως και καμία ΛΟΑΔ (και όχι βέβαια ΛεΠατ!) οργάνωση
    να το χαρακτηρίζει έτσι.

    Έχω κάποια επιφύλαξη σχετικά με αυτό που γράφει η/ο .μ "αλλο τοσο ηλιθιο ειναι να ταυτιζεται μια περιοχη μονο με τα μπαχαλα ή να θεωρει καποιος οτι οποιος κυκλοφορει εκει ειναι ντε και καλα πολιτικοποιημενος ή οτι ανηκει στον α/α χωρο " Το πρόβλημα είναι ότι ο α/α χώρος δεν είναι ούτε ενιαίος ούτε συγκεντρωτικός με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει κανείς ούτε ποιος ευθύνεται για τί, ούτε ποιος πρεσβεύει τί.

    Αυτό όμως δεν θα πρέπει να οδηγεί σε λογικές συλλήβδην αθώωσης του συγκεκριμένου χώρου με το σκεπτικό ότι για οτιδήποτε συμβαίνει με το οποίο δεν συμφωνούμε πολιτικά φταίνε πάντα οι "εγκάθετοι", οι "ανεγκέφαλοι" και οι "μπαχαλάκηδες" οι οποίοι βεβαίως είναι πάντα "μεμονωμένοι" και δεν διαθέτουν οποιαδήποτε ιδεολογία.

    Και οι αστυνομικοί που σκοτώνουν "μεμονωμένοι" είναι, τρέφονται όμως από τη λογική της ατιμωρησίας που επικρατεί στο σώμα τους. Κατ'αντιστοιχία και οι τραμπούκοι λειτουργούν μέσα σε ένα κλίμα ιδεολογικής νομιμοποίησης της βίας το οποίο προέρχεται από έναν συγκεκριμένο χώρο.

    Σχετικά με το θέμα αυτών που κάθονται μπροστά στους υπολογιστές τους. Προσωπικά ήμουν παρών σε όλα τα Pride από το 2005. Πριν όμως σπεύσουμε να κατηγορήσουμε όλους τους άλλους επειδή είναι απαθείς και κάθονται μπροστά στα pc τους μήπως να δούμε που μπορεί να οφείλεται αυτή η απάθεια;

    Κατά πόσο βοηθάει την αύξηση της συμμετοχής π.χ. η προσπάθεια πολλών νεόκοπων (και εντελώς ανώριμων κατά την άποψή μου) πολιτικών κινημάτων όπως οι αντιεξουσιαστές, οι φιλελεύθεροι, οι πράσινοι κτλ να αποκτήσουν προνομιακές προσβάσεις στο χώρο μας για τους δικούς τους λόγους; 'Η αντίστοιχα η προσπάθεια των κατεστημένων κοινοβουλευτικών κομμάτων να μας κηδεμονεύσουν και να τσουβαλιάσουν τις ψήφους μας; Για ποιον λόγο να έρθει κάποιος και να δώσει το παρόν όταν δεν γνωρίζει τελικά ούτε για ποιο λόγο τρέχει ούτε ποιος θα σπεύσει να το καρπωθεί όλο αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοί οι «μύθοι», καλύτερη όμως η αλήθεια.

    Υπέροχο τίποτα,
    Περισσότερη αστυνομία και ΜΑΤ μπορεί να μην υπάρχουν σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Αθήνας, αλλά, όπως και η ανακοίνωση του Athens Pride γράφει, βρίσκονται περιμετρικά, που θα πει από το αριστερό πεζοδρόμιο της Τοσίτσα και πέρα. Και, ναι, είναι πολλοί, για να δικαιολογούνται μισθοί και υπερωρίες, αλλά επιχειρησιακά ανενεργοί και τελικά άχρηστοι.
    Δεν καταλαβαίνω όμως πώς γίνεται εκείνοι που δεν τους θέλουν στην Πλατεία, να τους επικαλούνται τώρα και να τους μέμφονται για ολιγωρία.

    e-lawyer,
    Τα ασθενοφόρα, όταν έρχονται, επίσης παρκάρουν στο αριστερό πεζοδρόμιο της Τοσίτσα, και στην καλύτερη περίπτωση μεταφέρονται ως εκεί οι ασθενείς από τους τραυματιοφορείς, στη χειρότερη περπατώντας μόνοι τους ή με τη βοήθεια κάποιου συγγενή ή γείτονα.
    Προφανώς όποιος είναι νέος και υγιής και δεν του έχει τύχει να χρειασθεί το ΕΚΑΒ μπορεί βολικά να αγνοεί τι πραγματικά συμβαίνει.

    .μ,
    Στοχοποίηση ομάδας ανθρώπων βάσει απλών εικασιών και μπόλικης φαντασίας είναι να αποδίδει κανείς το περιστατικό σε «πρεζάκια».
    Όλοι γνωρίζουν ότι το ωράριο των χρηστών στην Πλατεία είναι από τις 11πμ μέχρι τη δύση του ηλίου, και μάλιστα τους τελευταίους μήνες να φθάνουν το πολύ μέχρι τον «Γρηγόρη».
    Όσο για την ανακοινωση που εβγαλε το πραϊντ και στην οποια ζηταει συγνωμη για τη βιασυνη του να αποστασιοποιηθει απο τη δραση του σαββατου φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι έγινε μετά από το «τράβηγμα των αυτιών» της Επιτροπής από γνωστό Μέντορα με e-mail που κυκλοφόρησε ευρύτατα στο διαδίκτυο με υποδείξεις του για το πώς κτίζονται οι «κοινωνικές συμμαχίες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο σχετικά με αυτά που γράφει η/ο .μ

    Προσωπικά θεωρώ ιδιαίτερα προωθημένη και επικίνδυνη τη λογική σύμφωνα με την οποία οι λοαδ οφείλουμε την ορατότητά μας στον πολιτικό χώρο των Εξαρχείων που μας πήρε στοργικά κάτω από τις φτερούγες του. Αυτό που συνέβη ήταν ότι εκείνοι που δημιούργησαν το Πολύχρωμο Φόρουμ και την ΟΛΚΕ έσπευσαν αυτοβούλως να ενταχθούν στην "αμφισβητησιακή" και εναλλακτική κουλτούρα της περιοχής, της παρείχαν και συνεχίζουν να της παρέχουν διαπιστευτήρια "ανεκτικότητας" εντασσόμενοι στη σούπα των διάφορων ομάδων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και επέλεξαν να κάνουν την πρώτη δημόσια παρουσία τους ως "κουκιά" σε αντιπολεμικές διαδηλώσεις.

    Προσωπικά διαφωνώ με τη λογική ότι ο λοάδ χώρος χρειάζεται "προστασία", ότι έχουμε γραμμάτια να ξεπληρώσουμε σε κάποιους και ότι τελικά αυτή η σχέση ωφελεί περισσότερο εμάς παρά αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα σε όλες/ους.
    @ gay super hero: συμφωνώ σε πολλά, αλλά ειναι δυνατόν να διαλέγεις ένα τέτοιο ψευδώνυμο και να διαφωνείς ότι ο ΛΟΑΤ / ΛΕΠΑΤ χώρος χρειάζεται προστασία;; από αυτή σου την επιλογή και μόνο ήμουν σίγουρη ότι πρώτος το είχες καταλάβει, αλλιώς ποιος ο λόγος για έναν γκει υπερήρωα; και δεν το εννοώ ειρωνικά, η έκπληξη μου είναι ειλικρινής. και επειδή, δυστυχώς, η προστασία δεν έρχεται από εμάς, τότε ναι, χρειαζόμαστε έναν άλλο χώρο να περιφρουρεί τις πορείες μας (και να θυμίσω τι έγινε στο περσινό pride με τους ακροδεξιούς που τους αντιμετώπισαν οι ακροαριστεροί -και όχι τα ΜΑΤ, τα οποία μόνο καφέ δεν τους κέρασαν).
    Προσωπικά, την ίδια εκτίμηση (δεν) τρέφω απέναντι σε όλους όσους χρησιμοποιούν βία, είτε ανήκουν στην Χρυσή Αυγή, είτε σε ακροαριστερές ομάδες -και όχι δε μου διαφεύγει η ομοερωτοφοβία που επικρατεί εκατέρωθεν. Και, ναι, μακάρι η ΟΛΚΕ και η ΛΟΑ να μην στεγαζόταν στο Στέκι (και γενικά να μην συστεγαζόταν με καμία μη ΛΟΑΤ / ΛΕΠΑΤ οργάνωση). Ακόμη καλύτερα, να υπήρχε ένας χώρος κοινός για τις οργανώσεις του χώρου, μήπως και άρχιζε και κανένας διάλογος μεταξύ τους, που θα οδηγούσε σε μία και όχι σε δεκατρείς.
    Όμως, επί του παρόντος, φιλοξενούνται. Μπορεί να μην συμφωνώ πάντα με τον οικοδεσπότη, αλλά τον προτιμώ από μαγαζάτορες και λοιπούς επιχειρηματίες.
    Και ένα τελευταίο: καλό θα ήταν να συνειδητοποιήσουμε όλοι (εμού συμπεριλαμβανομένης), ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κανένας πολιτικός ή/και κοινωνικός χώρος που να μας στηρίζει 100%. Απλώς, οι καλύτεροι από αυτούς δε μας βρίζουν κατάμουτρα.. και ξέρω ότι αυτό αφορά λιγότερο όσους ασχολούνται με οργανώσεις και ενημερώνονται από blog και περισσότερο όσους θεωρούν ότι τα έχουν λύσει όλα -εκτός από το τι θα βάλουν το βράδυ και γι'αυτό μένουν στην ντουλάπα τους να ψάξουν, αλλά ήθελα να το βγάλω από μέσα μου..
    Ευχαρισω για τη φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι θα πει ΛΟΑΤ / ΛΕΠΑΤ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ tgil

    Xωρίς να συμφωνώ απόλυτα καταλαβαίνω τί λες (αν και δεν θυμάμαι να μας προστάτευσαν τίποτις αριστεροί πέρσι, αλλά τεσπά). Αυτά τα λεπάτ και οι ομοερωτοφοβίες να έλειπαν θα ήταν ακόμα καλύτερα.

    Μπορεί να είναι λίγο άσχετο με το θέμα που συζητάμε αλλά δράττομαι της ευκαιρίας. Δεν θεωρώ ότι κανείς γκέι αντιπροσωπεύεται από τη λέξη "πούστης" που στα τούρκικα δηλώνει τον άντρα που έχει τον παθητικό ρόλο στον έρωτα και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου να προσπαθήσω να "εξουδετερώσω" την αρνητική της σημασία με το να την χρησιμοποιώ για τον εαυτό μου. Και γιατί "πούστης" αλλά όχι "τζιβιτζιλού";

    Ως προς την ομοφοβία πρόκειται για μια λέξη που είναι αντιδάνειο από τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Είναι ένας διεθνής όρος που χρησιμοποιείται σε όλες τις γλώσσες με την ίδια σημασία και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο πρέπει να τον τροποποιήσουμε στην ελληνική όπου έχει προσαρμοστεί περίφημα (αν κρίνει κανείς και από τα πρόσφατα δημοσιεύματα του τύπου για το θέμα της Λυρικής όπου για πρώτη φορά έγινε τόσο εκτενής χρήση του όρου). Θεωρώ ότι είναι προς το συμφέρον μας να διαδοθεί όσο το δυνατόν περισσότερο στην καθομιλουμένη και να μην δημιουργούμε σύγχυση με το να προτείνουμε δύο - τρεις διαφορετικές και άστοχα παραλλαγμένες βερσιόν μιας λέξης που ούτως ή άλλως είναι εισαγόμενη (όπως και τα περισσότερα πράγματα στη σύγχρονη Ελλάδα άλλωστε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Tgil είπε: Ακόμη καλύτερα, να υπήρχε ένας χώρος κοινός για τις οργανώσεις του χώρου, μήπως και άρχιζε και κανένας διάλογος μεταξύ τους, που θα οδηγούσε σε μία και όχι σε δεκατρείς.

    Καλά τα ευχολόγια, καλύτερη όμως η συζήτηση επί πραγματικών γεγονότων.

    Να θυμίσω λοιπόν ότι πέρσι τον Φεβρουάριο είχε διεξαχθεί ένας δημόσιος διάλογος μέσω e-mail σχετικά με το γκέι κίνημα, τον οποίο είχε αναδημοσιεύσει το Α.Π., και είχε επισήμως διατυπωθεί η πρόταση για κοινή συστέγαση των λοαδ οργανώσεων. Τότε η ΛΟΑ είχε απαντήσει αρνητικά γιατί την ενδιέφερε να κρατήσει την επαφή της κυρίως με το γυναικείο κίνημα και η ΟΛΚΕ απαξίωσε να τοποθετηθεί, μολονότι μέλη της μετείχαν στον διαδικτυακό διάλογο.
    Αυτά για όσα όλοι μας θυμόμαστε ή μπορούμε να ξαναδιαβάσουμε ακόμη και τώρα. Διότι υπήρξε και παρασκήνιο, με το προηγούμενο ΔΣ της ΟΛΚΕ να σαμποτάρει κάθε προσπάθεια συνύπαρξης, που όπως πάντα συμβαίνει σ’ αυτές τις περιπτώσεις δυστυχώς δεν είναι καταγραμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ gsh
    ευχαριστώ που μου θύμισες τα λεξιλογικά.. συμφωνώ με τη χρήση ενός όρου για κάθε πράγμα, στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από τα του οίκου μας, και εξαπλώνεται σε πολλά επιστημονικά πεδία.. όσο για το "τζιβιτζιλού", από μένα δε θα βρεις καμία διαφωνία, οι λέξεις μας ανήκουν και από μας εξαρτάται η χρήση τους. παρ'όλα αυτά, από εδώ και πέρα, και μέχρι να καταλήξουμε σε όρους οριστικά, θα επιστρέψω στο "lgbt", αλλά λέω να κρατήσω για λίγο ακόμη την "ομοερωτοφοβία" ;-)

    @ erva_cidreria
    διαφωτιστικά τα όσα λες, και θα το ψάξω στο blog σου για τις λεπτομέρειες.. δυστυχώς, αν όλα αυτά για το παλιό ΔΣ της ΟΛΚΕ ισχύουν, η μόνη απάντηση που έχω θα είναι ότι η μικρόνοια -για να μη πω τίποτα χειρότερο- αυτή με ξεπερνάει. Τουλάχιστον, πλέον υπάρχει ένα καινούριο ΔΣ, που ελπίζω (δε τα γλιτώνω τα ευχολόγια) ότι θα φανεί πιο έξυπνο και πιο λογικό.
    Όσο για τη ΛΟΑ... ας πω απλώς ότι έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να αποφασίζει μόνη της που θέλει να ανήκει -στο γυναικείο κίνημα ή στον lgbt χώρο. και άλλο σχόλιο δε θα κάνω γιατί δε θέλω να αρχίσω το σ/κ με περισσότερες κακίες.
    Ξανά, ευχαριστώ για τη φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ erva

    Είναι αφάνταστα κουραστικές οι συνεχείς αναφορές σε πρόσωπα και γεγονότα με υπονοούμενα καθώς και οι προτροπές να ερευνήσει όποιος ενδιαφέρεται τι ακριβώς είχε γίνει τότε. Θέλει πολύ χρόνο να ψάξουμε το τεράστιο αρχείο του απέναντι πεζοδρομίου για να τα βρούμε, πολλά από αυτά δεν βρίσκονται πια ή είναι συζητήσεις που έχουν γίνει απ’ ότι φαίνεται σε λίστες, και η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω είναι ότι η συζήτηση γίνεται για να καταλάβουν σχεδόν μόνο οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και όσοι ξέρουν πρόσωπα και καταστάσεις από πρώτο χέρι. Ποιο το νόημα; [π.χ. έψαξα όλο το αρχείο Φεβρουαρίου-Μαρτίου-Απριλίου ‘08 και δεν βρήκα πουθενά την συζήτηση που αναφέρεις]

    @gsh

    Τα περιστατικά αστυνομικής βίας μόνο μεμονωμένα δεν είναι, έτσι παρουσιάζονται κατά κύριο λόγω από τα ΜΜΕ. Προσπερνώ το γεγονός ότι βάζεις στην ίδια κατηγορία κόμματα και όχι κινήσεις όπως οι φιλελεύθεροι και οι οικολόγοι πράσινοι με τις διάφορες οργανώσεις του α/α χώρου, που μόνο νεόκοπος δεν είναι. Απ’ ότι φαίνεται θεωρείς ότι η συμπόρευση γίνεται για λόγους προστασίας. Προσωπικά το βλέπω ως μια κοινή διεκδίκηση ατομικών δικαιωμάτων, ο καθένας στον τομέα του και πολύ μακριά από την λογική του να λυθούν όλα τα υπόλοιπα προβλήματα και μετά να ασχοληθούμε και με την ομοφοβία. Και σταματάω εδώ γιατί δεν έχω καμιά διάθεση να απολογηθώ για τον γενικότερο α/α χώρο και τις αριστερές οργανώσεις.

    υγ. ονοματολογικά: όπως το θέτεις, υπονοείς ότι είναι υποτιμητικό να έχεις παθητικό ρόλο στον έρωτα. Πάντως θα συμφωνήσω ότι το ΛεΠΑΤ ακούγεται πολύ άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπέροχο τίποτα,
    εξίσου κουραστικές όμως μπορεί να είναι και οι γνώμες που εκφέρονται αβασάνιστα, και κυρίως ατεκμηρίωτα.
    Κατά τα άλλα, ναι, έχεις δίκιο, η συζήτηση στην οποία αναφέρθηκα είναι του Οκτωβρίου του 2007, εδώ: http://gaynewsingreek.blogspot.com/2007/10/blog-post_03.html#comments


    tgil,
    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η ΛΟΑ έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να αποφασίζει πού, πότε και με ποιους θα συμπορεύεται, κι ας λένε κάποιοι κακοπροαίρετοι ότι το φεμινιστικό κίνημα είναι για τις λεσβίες ο φερετζές της ομοφυλοφιλίας τους, αλλά φαντάζομαι ότι θα συμφωνήσεις και εσύ ότι επίσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάποιων άλλων να επιλέγουν πότε και πού θα βγουν από τη ντουλάπα τους. Κι όπως εσύ εκτιμάς ότι το «Στέκι Μεταναστών» είναι μια καλύτερη επιλογή από τα μαγαζιά του Γκαζιού, κάποιοι άλλοι εκφράζονται πιο ικανοποιητικά, αισθητικά και ιδεολογικά, από τα «γκεόμπαρα».
    Είναι σαφές ότι κανένας μας δεν είναι στη θέση του Πάρι να μπορεί να διαλέξει μεταξύ Ήρας, Άρτεμης και Αθηνάς, αλλά ας διατηρήσουμε τουλάχιστον όλοι μας το δικαίωμα της επιλογής.
    Έτσι κι αλλιώς στο τέλος θα κριθούμε από το αποτέλεσμα και όχι από τις προθέσεις, που καθόλου δεν αμφιβάλλω ότι σε όλους είναι αρχικά αγαθές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ υπέροχο τίποτα

    Καθόλου υποτιμητικό δεν το θεωρώ. Αυτό που λέω είναι ότι η συγκεκριμένη λέξη δεν είναι ταυτόσημη της λέξης ομοφυλόφιλος ή γκέι. Προέρχεται από ένα εντελώς διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον και η έννοιά της είναι πολύ πιο περιοριστική καθώς αναφέρεται σε σεξουαλικό ρόλο και όχι σεξουαλική ταυτότητα.

    Καταλαβαίνω τη λογική του να υιοθετούμε υβριστικές λέξεις για να "εξουδετερώσουμε" την αρνητική σημασία τους (κάτι που έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής μόνο οι γερμανοί με το schwul), αλλά αφενός έτσι δίνουμε "συγχωροχάρτι" σε όσους τις χρησιμοποιούν με αυτό τον τρόπο (πώς να καταγγείλεις ως ομοφοβικούς τους τραμπούκους που μπήκαν στο μαγαζί φωνάζοντας "έξω οι πούστηδες" όταν εσύ ο ίδιος χρησιμοποιείς τη λέξη;) και αφετέρου οι ομοφοβικοί θα χρησιμοποιήσουν αρνητικά ακόμα και "μη φορτισμένες" λέξεις (π.χ η λέξη gay έχει φτάσει σε σημείο να χρησιμοποιείται υβριστικά ανάμεσα στις νεαρότερες ηλικίες των αγγλόφωνων χωρών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...Δεν είναι ταυτόσημη της λέξης gay. Τι είναι δηλαδη η λέξη gay?
    Jolly good?

    That's pretty gay,
    που λεν και οι αγγλόφωνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι πολύ απλά τα πράγματα, όταν εμείς και οι συμμαχοί μας λένε την λέξη πούστης, τότε είναι ok, όταν την λένε άνθρωποι που είναι δηλωμένοι εχθροί μας, τότε είναι ομοφοβία.

    Γιατί μπερδεύεστε;

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θα ήθελα να αναφερθώ στο αρχικό θέμα της ανάρτησης.Ό,τι έγινε είναι επιεικώς απαράδεκτο και δείχνει ανθρώπους δειλούς και κολλημένους. Ήξερα ότι υπάρχουν προβλήματα -και μάλιστα πολλά- που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοι (με τους όρους ούτε εγώ τα πάω καλά αλλά θεωρώ τον συγκεκριμένο ανώδυνο και μη υβριστικό-διορθώστε με αν υπάρχει διαφορετική άποψη)αλλά αυτό πια παραπάει-να γίνεται επίθεση στο μαγαζί. Έλεος. Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλήθεια, πιστέψατε ότι η "επανάσταση" του Δεκέμβρη είχε κάποιο νόημα;
    Προσωπικά ποτέ δεν κατανόησα πως "ξεπλήθυκε" το αίμα του άτυχου Γρηγορόπουλου με το κάψιμο τυχαίων μαγαζιών άσχετων ανυποψίαστων συμπολιτών μας...
    Πως περιμένετε, αλήθεια, να σεβαστούν ανθρωπινα δικαιώματα όσοι δε σέβονται περιουσίες, εργαζόμενους και γενικα κανένα και τίποτα;
    Κι όμως... Αρκετοί κρυφοκαμαρωναν και τους χάιδευαν τα αυτιά.
    Τώρα χτυπούν τους γκέι , γιατί έτσι γουστάρουν! Άυριο όποιον άλλο τους τη δώσει!
    Αυτό σημαίνει ανοχή στη βία από όποια πλευρά κι αν προέρχεται.
    Η βία είναι καταδικαστέα και πρέπει συνολικά η κοινωνία να την απορρίψει! Καμία ανοχή! Αν την ανεχτούμε, θα τη βρούμε μπροστά μας.
    Αν δεν αγωνιστείς για το αυτονόητο, σύντομα θα συναντήσεις το αδιανόητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή