.
Πρωτοπάτησα στη Συγγρού τα δύσκολα εκείνα χρόνια που νόμος ήτανε ό,τι αποφάσιζε η Αλόμα και τα τσιράκια της. Η Ναργκίς, η Μπέττυ, η Λίτσα, η Παντέλω και πολλά άλλα κορίτσια τότε- γριές τώρα, όσες ζουν ακόμα- ήτανε οι πρώτες που σαν μπουμπούκια ξεπετάγονταν. Δεν ήτανε το εύκολο κέρδος που τις μαγνήτιζε στον δρόμο, αλλά η ανάγκη τους να επαναστατήσουν σε μια συντηρητική κοινωνία που εξαιτίας της χούντας δεν έμελλε να γνωρίσει τη σεξουαλική επανάσταση που έσκασε σαν βόμβα στην Αμερική. Ήταν οι πρώτες δηλωμένες gay/τρανσέτες.
Όλες την πάτησαν γιατί νόμισαν ότι μέσα στους κόλπους της η νύχτα κρύβει θησαυρούς έτοιμους να τους δώσει. Λάθος μεγάλο, γιατί η νύχτα κρύβει λάσπες και σκατά. Αφομοιώθηκαν όλες από αυτό το σύστημα που όλα τα μετράει σε λεφτά’ φρέσκο κρέας να θρέψει τους μαστροπούς, τους έμπορους ναρκωτικών και κάθε λογής πτωματοφάγα σκουλήκια. Έθαψαν τα όνειρά τους και έγιναν εμπόρευμα. Ακόμη και η Συγγρού, που είναι ένας δρόμος, είναι χωρισμένη σε δικαιοδοσίες, δηλαδή ένα κομμάτι του δρόμου ανήκει σε μια κοπέλα που πληρώνει «ενοίκιο» ή «ποσοστά» σε κάποιον, που με τη σειρά του δίνει λόγο σε κάποιον ανώτερο και πάει λέγοντας. Και φυσικά δεν είναι ολόκληρος ο δρόμος σε μια σταθερή τιμή ενοικίασης.
Τα βράδια της δεν είναι ποτέ ήρεμα και πώς να είναι όταν διαφορετικές κοπέλες ανήκουν σε προστάτες διαφορετικών ομάδων και τα συμφέροντα συγκρούονται; Όταν για μια «καλή» θέση σε κάποιο σημείο εμπλέκονται μαγαζιά, μπράβοι, κοπέλες, οι νταβατζήδες τους και το κακό συναπάντημα.
Ευάγγελος Αδαμάκης: ανήρ εκδιδόμενος (Καστανιώτης, 2008)
Πρωτοπάτησα στη Συγγρού τα δύσκολα εκείνα χρόνια που νόμος ήτανε ό,τι αποφάσιζε η Αλόμα και τα τσιράκια της. Η Ναργκίς, η Μπέττυ, η Λίτσα, η Παντέλω και πολλά άλλα κορίτσια τότε- γριές τώρα, όσες ζουν ακόμα- ήτανε οι πρώτες που σαν μπουμπούκια ξεπετάγονταν. Δεν ήτανε το εύκολο κέρδος που τις μαγνήτιζε στον δρόμο, αλλά η ανάγκη τους να επαναστατήσουν σε μια συντηρητική κοινωνία που εξαιτίας της χούντας δεν έμελλε να γνωρίσει τη σεξουαλική επανάσταση που έσκασε σαν βόμβα στην Αμερική. Ήταν οι πρώτες δηλωμένες gay/τρανσέτες.
Όλες την πάτησαν γιατί νόμισαν ότι μέσα στους κόλπους της η νύχτα κρύβει θησαυρούς έτοιμους να τους δώσει. Λάθος μεγάλο, γιατί η νύχτα κρύβει λάσπες και σκατά. Αφομοιώθηκαν όλες από αυτό το σύστημα που όλα τα μετράει σε λεφτά’ φρέσκο κρέας να θρέψει τους μαστροπούς, τους έμπορους ναρκωτικών και κάθε λογής πτωματοφάγα σκουλήκια. Έθαψαν τα όνειρά τους και έγιναν εμπόρευμα. Ακόμη και η Συγγρού, που είναι ένας δρόμος, είναι χωρισμένη σε δικαιοδοσίες, δηλαδή ένα κομμάτι του δρόμου ανήκει σε μια κοπέλα που πληρώνει «ενοίκιο» ή «ποσοστά» σε κάποιον, που με τη σειρά του δίνει λόγο σε κάποιον ανώτερο και πάει λέγοντας. Και φυσικά δεν είναι ολόκληρος ο δρόμος σε μια σταθερή τιμή ενοικίασης.
Τα βράδια της δεν είναι ποτέ ήρεμα και πώς να είναι όταν διαφορετικές κοπέλες ανήκουν σε προστάτες διαφορετικών ομάδων και τα συμφέροντα συγκρούονται; Όταν για μια «καλή» θέση σε κάποιο σημείο εμπλέκονται μαγαζιά, μπράβοι, κοπέλες, οι νταβατζήδες τους και το κακό συναπάντημα.
Ευάγγελος Αδαμάκης: ανήρ εκδιδόμενος (Καστανιώτης, 2008)
Δεν το έχω διαβάσει ακόμη το βιβλίο αυτό του κυρίου Αδαμάκη, παρά μόνο το απόσπασμα που έβαλες εδώ erva και την παρουσίαση του Τατσόπουλου και από αυτά και μόνο κρίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟφείλω να πω ότι υπάρχουν δύο τινά: είτε ο συγγραφέας έγραψε το πόνημά του χωρίς να κάνει κάποια έρευνα για τις διαφυλικές γυναίκες, τις «τρανσέτες» που γράφει χαρακτηριστικά, είναι δηλαδή εντελώς άσχετος, είτε πρόκειται για καθαρή περίπτωση τρανσφοβίας.
Λοιπόν, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η πορνεία των διαφυλικών γυναικών δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την πορνεία των γυναικών.
Δεν υπάρχει ούτε μαστροπεία, ούτε μαστροποί, ούτε βέβαια υπάρχει κανένα σημείο πουθενά ούτε στη Συγγρού ούτε πουθενά αλλού που να είναι διαχωρισμένο σε «δικαιοδοσίες» ή με «ενοίκιο» ή «ποσοστά». Το τράφικινγκ και η μαστροπεία δεν υπάρχουν στις τρανς. Γνωρίζω λόγω της ενασχόλησής μου με τα κοινά των διαφυλικών πάρα πολλές διαφυλικές γυναίκες. Αυτά που περιγράφει ο συγγραφέας είναι παντελώς ανύπαρκτα και αυτό το υπογράφω με πλήρη συνείδηση. Βρίσκονται μάλλον στην νοσηρή φαντασία του κυρίου Αδαμάκη και μόνο και ίσως και κάποιων άλλων που ηθελημένα ή άθελα κατασκευάζουν τέρατα και παρίες.
Φοβάμαι δε ότι μάλλον ο Αδαμάκης ανήκει στην δεύτερη περίπτωση, της τρανσφοβίας δηλαδή και όχι της τραγικής άγνοιας αν κρίνω από την γλώσσα που χρησιμοποιεί(τρανσέτες). Και λυπάμαι που πίσω από το κάλυμμα της «λογοτεχνίας» βρίσκουμε ακόμη μία φορά τρανσφοβικά μαργαριτάρια.
Ντρέπομαι ειλικρινά που διαβάζω αυτά τα πράγματα το 2008.
Οι διαφυλικές γυναίκες (στη χώρα μας τουλάχιστον) που ασκούν πορνεία βρίσκονται εκεί γιατί είναι αποκλεισμένες από την εργασία και δυστυχώς πολύ λίγες είναι αυτές που τα καταφέρνουν να ζουν στο φως της ημέρες. Αυτό είναι για μένα ξεκάθαρο πέρα για πέρα. Τελεία και παύλα σ' αυτό.
Καλέ τί που δεν έχει κάνει έρευνα ο συγγραφέας για το αντικείμενό του; Εδώ έκατσε κι είδε όλο τον Καραγιάννη - Καρατζόπουλο, δε βλέπεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου λέει, διαπλεκόμενα συμφέροντα στην Συγγρού. Ναι, και πίσω απ' όλα είναι ο Αλογοσκούφης, που τα παίρνει από τους νταβατζήδες.
Ας μιλησουμε με γεγονοτα , μιλαμε για το 1982 εποχη που η Αλομα ηταν ο δερβεναγας της Συγγρου , κουμαντο εκαναν ο Ροσσετο και ο Μαρκος τα ορια της κυριαρχιας τους ηταν μεχρι τον Ιπποδρομο ,αυτοι προσταατευαν τα κοριτσια και οσες δεν πληρωνα...ν τις μαχαιρωναν ,μπροστα στα ματια μου μαχαιρωσαν την Γιωργα ,γκομενα του Ροσσετου τοτε ηταν Η ΛΙΤΣΑ Η ΠΑΝΤΕΛΩ ...σκληρα χρονια ...Τι να ξεχασω την Παολα με το περιοδικο της στο ξεκινημα του (Εχω φυλαγμενο το πρωτο τευχος...)Η' τον Κωστα Ταχτση που αν τον ελεγες Φυλουμενα θα σου εβγαζε τα ματια ??? Αυτη ηταν η εποχη μου στην Συγγρου ( Συγγρου και Ατθιδων στην Δροσοσταλια....)
ΑπάντησηΔιαγραφή