11.10.07

ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΒΟΡΒΟΡΥΓΜΟΙ Ή Η ΓΚΡΙΖΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Το ιστολόγιο "Αθήναιου Βορβορυγμοί"(http://www.greekgastronomer.com/ ) το γνωρίζουμε οι περισσότεροι και κάποιοι μάλιστα ανήκουν στους τακτικούς σχολιαστές του.
Στις 8 Οκτωβρίου ανάρτησε ένα ποστ με τίτλο «Μικρός οδηγός επιβίωσης στα ελληνικά εστιατόρια», όπου με πολύ χιούμορ μάς δίνει πολύτιμες συμβουλές με πρώτη και καλύτερη :
- Δεν πάμε σε εστιατόριο για να μας "σπάσουν τα μούτρα" αλλά ούτε για να "σπάσουμε μούτρα". Δεν φταίει η καλλίγραμμη σερβιτόρος αν ο συνοδός μας την κοιτάει σαν λιγούρης ούτε ο θεότεκνος,τρίμετρος νεαρός σερβιτόρος αν η συνοδός μας κοιτάει τα μπράτσα του και της τρέχουν τα σάλια, ώστε ν'αρχίσουμε να τους φερόμαστε με εχθρότητα και αγένεια.
.
Αφήνω στο νο 16 το εξής σχόλιο:
Δεν φταίει η καλλίγραμμη σερβιτόρος αν ο συνοδός μας την κοιτάει σαν λιγούρης ούτε ο θεότεκνος,τρίμετρος νεαρός σερβιτόρος αν η συνοδός μας κοιτάει τα μπράτσα του και της τρέχουν τα σάλια, ώστε ν’αρχίσουμε να τους φερόμαστε με εχθρότητα και αγένεια.
Θεωρείτε αυτονόητους τους συγκεκριμένους συνδυασμούς της ερωτικής επιθυμίας;
erva_cidreira October 9, 2007 @ 4.41 pm

Κι ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
Τι ερώτηση είναι αυτή; ‘Ήρθε η αστυνομία του political correctness να μας υποβάλλει σε ανάκριση; Είμαι στρέιτ, τί παράδειγμα θέλετε να μου έρθει πρώτο στο μυαλό; Για σας παρακαλώ πολύ.
Φυσικά, αναφέρομαι στον erva
Αθήναιος October 9, 2007 @
4.45 pm
Θεωρείτε αυτονόητο ότι και οι αναγνώστες σας και οι συνοδοί τους είναι επίσης στρέιτ,όπως εσείς;
erva_cidreira October 9, 2007 @ 4.52 pm
Θεωρείτε αυτονόητο ότι θα πρέπει να με ενδιαφέρει τί κάνετε στο κρεβάτι σας εσείς που ενδεχομένως θα διαβάσετε το ποστ αυτό; Δλδ λίγο πολύ μου λέτε ότι οι δικές σας ερωτικές προτιμήσεις που έτυχε να διαβάσετε αυτό το ποστ πρέπει να καθορίζουν τον τρόπο που θα γράφω εγώ.Την πολιτική ορθότητα, τη θεωρώ άσκηση βίας σε βάρος μου. Σας παρακαλώ να μην βιοπραγείτε σε αυτό το μπλογκ και να μην προσβάλετε την αισθητική μου με το συντηρητισμό σας. Η συμπεριφορά σας με προσβάλει, τις απόψεις σας ( αν και δεν είδα καμία άποψη) τις σέβομαι αλλά αν θέλω να έρχομαι σε επαφη με αυτού του είδους τη βία, μπορώ να διαβάζω το μπλογκ σας.
Αθήναιος October 9, 2007 @ 5.01 pm

Θα σας βόλευε οι ερωτικές προτιμήσεις των μη-ετεροφυλόφιλων να είναι αποκλειστικά υπόθεση κρεβατιού; Αν την πολιτική ορθότητα, όπως αποκαλείτε τον σεβασμό προς τους άλλους, την θεωρείτε άσκηση βίας σε βάρος σας, δεν σας περνάει από το μυαλό ότι και κάποιοι άλλοι θεωρούν την προπαγάνδιση της ετεροκανονικότητάς σας βιαιοπραγία, και μάλιστα όχι αισθητικής φύσεως, αλλά πολιτικής. Η ενασχόλησή σας με τη ΦΣ στις τελευταίες εκλογές δεν σας δίδαξε τίποτα;Σε κάθε περίπτωση, αν δεν αντέχετε τον δημόσιο διάλογο, μπορείτε να βάλετε μετριασμό σχολίων, ή και να σβήνετε ό,τι δεν σας αρέσει. Θα εκτίθεστε λιγότερο.
erva_cidreira October 9, 2007 @ 5.21 pm
Το μαγαζάκι αυτό, είναι open kitchen. Ο καθένας μπορεί να λέει ο,τι θέλει. Το έντονο ύφος επιτρέπεται μόνον όταν ο συντάκτης των σχολίων απευθύνεται σε μένα, η άσκηση λεκτικής βίας σε άλλους σχολιαστές απαγορεύεται.
Δεν προτίθεμαι να αρχίσω το moderation για να προφυλάξω τον κόσμο από τη ρατσιστική βλακεία του, εσάς από τη ρατσιστική σας βλακεία στην προκειμένη περίπτωση. Αν δεν ανέχεστε κριτική επί των σχολίων σας που μπορείτε να τα γράφετε ελεύθερα, μπορείτε να μην ξανασχολιάσετε σε αυτό το μπλογκ κάτι που θα το επιθυμούσα κι όλας γιατί δεν μου αρέσουν τα ρατσιστόμουτρα εδώ μέσα αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για να επιβάλλω αυτή μου την επιθυμία ούτε θέλω. Αφήστε εσείς που διδάσκετε ( ανερυθρίαστα ) φιλελευθερισμό θα τη σεβαστείτε.
Εδώ μέσα οι σχολιαστές είναι ελεύθεροι μεν, όχι υπεράνω κριτικής δε. Τί να κάνουμε. Αυτά έχει η ελευθερία. Τσούζει. Τα έχουμε ξαναπεί.
Αθήναιος October 9, 2007 @ 5.33pm

Προφανώς υπεράνω κριτικής θεωρείτε ότι είστε μόνον εσείς.Είναι κι αυτό μια άποψη.
erva_cidreira October 9, 2007 @ 5.41 pm
Ποια κριτική κάνατε; Εμφανίστηκατε ως γκάιυ κομισάριος του τμήματος για την προστασία και τη διαιώνιση του πολιτικώς ορθού για να μας κάνετε ανάκριση. Εδώ δεν περνάνε αυτά. Αυτού του τύπου τη βία και την αισθητική, στο μπλογκ σας. Τέρμα.
Αθήναιος October 9, 2007 @ 5.49pm
.
Εσείς, τι συμπέρασμα βγάζετε ;

26 σχόλια:

  1. Για πήγαινε να δεις τι του έγραψα...

    Υπάρχουν βέβαια και πολύ, μα πάρα πολύ, χειρότερα μπροστά σ αυτό το πταίσμα.

    http://prezatv.blogspot.com/2007/10/koy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σημειώσω ότι και στο παρελθόν η συγκεκριμένη ιστολόγος έχει ασχοληθεί με το Απέναντι Πεζοδρόμιο κάνοντας υποτιμητικά, ομοφυλοφοβικής χροιάς σχόλια, τον περασμένο Δεκέμβριο μάλιστα αφιέρωσε και ένα ολόκληρο ποστ για το οποίο της δόθηκαν απαντήσεις από άλλους ιστολόγους, π.χ. εδώ κι εδώ.
    Ποτέ όμως δεν θα φανταζόμουν ότι μια απλή ερώτηση θα έξυνε την απαστράπτουσα επιφάνεια του φιλελευθερισμού της για να αφήσει να ξεχυθεί ένας τέτοιος οχετός μίσους και κακίας.
    Σε αντίθεση με τον πρέζα.τv, που κάθε έμπειρος αναγνώστης αξιολογεί εύκολα ως γραφικό, η Αθήναιος είναι, κατά τη γνώμη μου, μια επικίνδυνη περίπτωση, ακριβώς γιατί υποκρίνεται ότι υπερασπίζεται τις ατομικές ελευθερίες, αναπαράγοντας στην πραγματικότητα αποκλεισμούς με βάση τις προκαταλήψεις της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα επαναλάβω κι εδώ το σχόλιο που έγραψα στο "μητρικό ποστ" που διάβασα πριν λίγο ακολουθώντας το λινκ σας.

    --
    Οι αγενείς απαντήσεις πολλών bloggers σε ευγενείς αλλά "ενοχλητικές" ερωτήσεις σχολιαστών τους δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, ώστε να το αναλύσω περισσότερο. Υποθέτω ότι ο erva cidreira θυμάται ανάλογες συμπεριφορές και συμφωνεί με την παρατήρησή μου.

    Το δε γεγονός ότι ο Αθήναιος, ως "στρέιτ" όπως δηλώνει, δίνει συμβουλές προς στρέητ είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που κάνουν οι – πάλι κατά δήλωσή τους – ομοφυλόφιλοι bloggers. Θα ήταν υπερβολική η απαίτησή μας να καλύπτει το κάθε ποστ όλα τα σημεία που εμείς θεωρούμε σπουδαία ή να γράφει ο καθένας με την δική μας ματιά και θεώρηση των πραγμάτων, πολύ περισσότερο όταν αυτά που γράφει δεν είναι ευθέως προσβλητικά για τους άλλους.

    Το πράγμα όμως αλλάζει, αφού, όπως με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα λίγο παραπάνω, ο Αθήναιος είναι – ή ήταν - ενεργό μέλος ενός κομματικού σχηματισμού που ισχυρίζεται ότι οι θέσεις του για τους ομοφυλόφιλους δεν είναι όμοιες με αυτές που δείχνει πως έχει ο Αθήναιος, ειδικά έτσι όπως αποκαλύφθηκαν – σε όλο το ομοφυλοφοβικό μεγαλείο τους – μετά την έκρηξη της αγένειας και της έπαρσής του. Μια έκρηξη που ακολούθησε το ευγενώς διατυπωμένο σχόλιο-ερώτηση του erva_cidreira, που έδινε μια ευκαιρία για παραπέρα συζήτηση πάνω σ’ ένα θέμα, πολύ ενδιαφέρον κατά την άποψή μου, και, αναμφισβήτητα, πολύ πιο επιτακτικό και σύγχρονο από τις παρωχημένες συμβουλές εστιατοριακής συμπεριφοράς, δίκην cosmopolitan. Αντ’ αυτού, ο Αθήναιος, επέλεξε να εκφωνήσει ξεπατικωμένους δεκάρικους περί "άσκησης βίας", "προσβολής αισθητικής", ρατσισμού και ελευθερίας και άλλα γνωστά κλισέ.

    Όσα έβγαλε από μέσα του εν θερμώ ο Αθήναιος, μου θυμίζουν – σε αναλογία θέσεων και όχι δημοσιότητας, εννοείται – όσα είπε ο νεόκοπος βουλευτής του σύριζα Ψαριανός. Τόσο για τον Σύριζα όσο και για την Φιλελεύθερη Συμμαχία ισχύει αυτό που λέμε "άλλα λέει η θεια μου και άλλα ακούν τ’ αυτιά μου" όπου "η θεια μου" είναι τα κόμματα και "τ’ αυτιά μου" τα διάφορα στελέχη, υποστελέχη και ανθυποστελέχη τους.

    Επομένως, το πρόβλημα το έχουν τα κόμματα που προσθέτουν ένα ακόμα λιθαράκι στην αμφισβήτηση της αξιοπιστίας τους.

    Αν ο Ψαριανός, λόγου χάριν, από τις μουσικές επιμέλειες εκπομπών διανθισμένες με αγοραίες ατάκες και από τα γήπεδα βρέθηκε απροετοίμαστος στη βουλή, όπως και ο Αθήναιος από το ιστολόγιο-μαγειρείο και τους κατινισμούς των μπλογκς σε έναν κομματικό σχηματισμό, είναι ευθύνη των κομμάτων τους. Όταν συλλέγουν αδιακρίτως μέλη και στελέχη, ή όταν τα ρίχνουν αδιάβαστα στον ωκεανό της πολιτικής και του δημόσιου διαλόγου, εκτίθενται ανεπανόρθωτα. Αμφότεροι.

    Αν δεν υπάρχει πολιτική παιδεία αυτό είναι ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα.


    erva cidreira said: Και, κυρίως, φροντίστε να μην υπερτιμάτε τον εαυτό σας.

    erva_cidreira, μάλλον εσείς υπερτιμάτε τον Αθήναιο νομίζοντας πως ό,τι γράφει επηρεάζει εις το ελάχιστο την "κοινή γνώμη". Ακόμα κι αν ήταν στην κορυφή της αναγνωσιμότητας, θα πρέπει να δείτε λίγο πιο χαλαρά το θέμα "blogging". Επειδή κάποιοι "πολιτικοί" βρήκαν έτοιμο target group για καπέλωμα, κάποιοι εκδότες – δεδομένης της ένδειας του δυναμικού των στελεχών και των θεμάτων τους - ασχολούνται με τα blogs και κάποια κόμματα γεννιούνται μέσα από εικονικούς μπλογκοαγώνες, δεν σημαίνει ότι έχουν κάποια ιδιαίτερη αξία.

    Ένα χόμπυ εσωτερικού χώρου είναι και το blogging. Ας λέει και τις παπαριές του όποιος θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το πρώτο σου σχόλιο στο ποστ του ήταν άστοχο, περιττό και, όντως, ακραίως πολιτικά ορθό. Δεν περιείχε κάτι προσβλητικό η δημοσίευσή του απέναντι στους γκέι, οπότε γιατί η επίθεση;

    Βεβαίως πρέπει να προωθήσουμε την "ορατότητά" μας, αλλά ας ξεκινήσουμε εμείς οι ίδιο πρώτα, τολμώντας να πιάσουμε το χέρι του συντρόφου μας ή να τον φιλήσουμε σε δημόσιο χώρο, και *μετά* ας έχουμε την απαίτηση να μας λαμβάνουν υπόψη και οι στρέιτ.

    (Χμ, ξαναδιαβαζοντας το σχόλιό μου, βλέπω ήδη να μου απαντάς ότι εκεί που λέω "του συντρόφου μας" θα έπρεπε να γράψω "του/της συντρόφου μας" για να είμαι σωστός:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε το βρίσκω παράλογο να γράφουνε οι στρέϊτ ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Το ίδιο δε γίνεται και με τους γκέϊ? Ότι ιστολόγιο να δεις είναι γεμάτο με φωτογραφίες με γεννητικά όργανα και οπίσθια αντρών. Και για άσχετα θέματα να γράφουνε βάζουνε και ένα γυμνό άντρα και πιο πολύ από τη μέση και κάτω.
    Όπως δε λογαριάζει η Αθήναιος ότι δεν αρέσει στους γκέϊ να διαβάζουνε για οδηγίες σε στρέϊτ το ίδιο δεν λογαριάζουνε και οι γκέϊ ότι οι στρέϊτ δεν ενδιαφέρονται για τα αντρικά γεννητικά όργανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Artois: Τα γκέι ιστολόγια προσδιορίζονται ως τέτοια, ενώ ιστολόγια όπως το «Αθήναιου Βορβορυγμοί» θέλουν να δίνουν την εντύπωση ότι εκφράζουν μια οικουμενικότητα. Άλλωστε εκεί βρίσκεται το πρόβλημα με την συντριπτική πλειονότητα των "προοδευτικών" ή "φιλελεύθερων" ετεροφυλοφίλων: αρνούνται να δεχθούν ότι δεν αποτελούν το όλον, αλλά απλώς ένα πλειονοτικό μέρος.
    Ανώνυμε α’: Η πρώτη παρέμβασή μου δεν είναι σχόλιο, αλλά ερώτηση. Μια ερώτηση που θα μπορούσε να δώσει την αφορμή για μια γκάμα περαιτέρω συζητήσεων, από το πρόβλημα των αποκλεισμών που δημιουργεί η ίδια η γλώσσα, ακόμη και χωρίς τη δική μας πρόθεση, μέχρι το πώς μπορείς να επιβιώσει κανείς όντας γκέι σε ένα ελληνικό εστιατόριο.
    Κι αν οπωσδήποτε θέλεις να διορθώσω κάτι θα έλεγα ότι πάντα υπάρχει ένας βολικός πληθυντικός αριθμός που μπορεί να μας χωρέσει όλους μας. Για παράδειγμα:
    Δεν φταίει η καλλίγραμμη σερβιτόρος ούτε ο θεότεκνος,τρίμετρος νεαρός σερβιτόρος αν οι συνοδοί μας κοιτάνε σαν λιγούρηδες και τρέχουν τα σάλια τους, ώστε ν’αρχίσουμε να τους φερόμαστε με εχθρότητα και αγένεια.
    Ο σεξισμός της γλώσσας παραμένει, αλλά ο αποκλεισμός λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού λείπει.
    Ανώνυμε β: Παράλογο είναι να θεωρείς αυτονόητα τις προτιμήσεις σου προτιμήσεις και ΟΛΩΝ των άλλων. Και, βέβαια, να μιλάς για ατομική ελευθερία όταν τόσο απροκάλυπτα την στερείς στους άλλους, όπως κάνει η Αθήναιος. Κι ας αφήσω κατά μέρος "την αγένεια και την εχθρότητα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε α',
    μπορώ να καταλάβω τα πάντα στην απάντησή σου (αν και δεν πολυσυμφωνώ), εκτός από το εξής: πού κολλάει ως επιχείρημα στη συγκεκριμένη συζήτηση το αν εμείς αγγιζόμαστε και φιλιόμαστε δημοσίως;

    Καταρχήν, το αν εμείς αγγιζόμαστε και φιλιόμαστε δημοσίως ή όχι είναι σε άμεση συνάρτηση του περιβάλλοντος στο οποίο ζούμε. Αλλά έστω ότι κάποιοι από εμάς δεν τολμάμε να είμαστε "ορατοί". Μπορεί αυτό να νομιμοποιήσει διακρίσεις οποιασδήποτε μορφής;

    Και τέλος πάντων, εδώ συζητάμε ένα συγκεκριμένο θέμα, της σεξιστικής γλώσσας και της υστερικής ομοφυλοφοβικής αντίδρασης σε μια ευγενώς διατυπωμένη ερώτηση. Γιατί πρέπει να στρέψουμε πάλι τη συζήτηση εναντίον μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος α' εδώ.

    Φρονώ πως το τι πράττουμε εμείς οι ίδιοι έχει απολύτη σχέση με τις αξιώσεις που δικαιούμαστε να έχουμε από τους άλλους.

    Δεν μπορώ να έχω αξίωση από κάποιον να με λαμβάνει υπόψη όταν γράφει (θέμα δευτερεύον αλλά, δεκτόν, σε καμία περίπτωση ανούσιο) ή όταν νομοθετεί και ασκεί πολιτική (θέμα πολύ σημαντικότερο), όταν εγώ ο ίδιος είμαι φάντασμα και δεν φαίνομαι πουθενά.

    Και εάν το σχόλιο erva θα μπορούσε να έχει χαρακτήρα "εεε, ψιτ, υπάρχουμε και εμείς εδώ, πάλι μας ξεχάσατε", ο τόνος του ήταν ασκόπως επικριτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να έχω αξίωση από κάποιον να με λαμβάνει υπόψη όταν εγώ ο ίδιος είμαι φάντασμα και δεν φαίνομαι πουθενά.

    Να σας θυμίσω ότι για να φαίνεσθε θα πρέπει κάποιοι να μην σας σβήνουν συνειδητά από τη "φωτογραφία".
    Πρόσφατα φιλοξενούσα δυο πολωνούς φίλους, που με ρώτησαν γιατί παρά που έφαγαν ένα ολόκληρο πρωινό στο τμήμα κεραμικών του Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας δεν κατάφεραν να δουν κεραμικά με ομοερωτική εικονογραφία, παρά που γνώριζαν από οδηγούς τέχνης ότι αυτά υπάρχουν. Εσείς τι θα τους απαντούσατε, αλήθεια;
    Για να σας βοηθήσω θα αναρτήσω αύριο ένα ποστ για τα ερωτικά κεραμικά των Μότσε στο προκολομβιανό Περού, όπου επίσης μια "επιστημονική" συνομωσία σιωπής δεν επιτρέπει να δει κανείς ούτε καν σε φωτογραφίες, πόσο μάλλον στις προθήκες των Μουσείων ή στα σχολικά βιβλία, τα κεραμικά με ομοερωτικό θέμα. Οι φωτογραφίες του ποστ θα είναι σπάνιες, "παράνομες" λήψεις, που κάποιοι, αν ήμασταν στο Περού, θα έσπευδαν να αμφισβητήσουν.

    Δυστυχώς το πρόβλημα δεν βρίσκεται στις αξιώσεις μας ή στη δράση ή την αδράνεια μας. Βρίσκεται στο ότι απαγορεύεται να καταδείξουμε και να κατονομάσουμε το προφανές. Κάποιοι μέσα από την επιβολή ενός στυγνού καθεστώτος ετεροκανονικότητας ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ.
    Βλέπετε ακόμη και οι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς στο σημείο αυτό είναι υπέρ του προστατευτισμού, ακόμη και με κατασταλτικά μέσα. Γιατί να διακινδυνεύσουν να χάσουν τα προνόμια τους! Άλλο η ιδεολογία, άλλο το συμφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To "Θεωρείτε αυτονόητους τους συγκεκριμένους συνδυασμούς της ερωτικής επιθυμίας;" ΔΕΝ είναι επικριτικό, wtbx.

    Eκτός αν ο ερωτώμενος έχει τη μύγα και μυγιάζεται.

    Η δε αντίδραση του/της Αθήναιου δείχνει ότι είχε αλογόμυγα.


    erva_cidreira, εξακολουθείτε να υπερτιμάτε το μπλογκ του/της Αθήναιος. Δεν γνωρίζω από πού αντλείτε αυτή την εκτίμηση, αφού δεν τυχαίνει να είμαι αναγνώστης του/της, αλλά αφού επιμένετε, γιατί δεν προτείνετε στην Φιλελεύθερη Ναυμαχία να κάνει training στους υποψηφίους της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...και ο ΠΡΕΖΑ TV δεν είναι γραφικός. Διαστροφικός είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχασε την ψυχραιμία της η Αθήναιος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Μπορούσε να απαντήσει ακόμα και με χιούμορ. Οι γεροντοκόρες το παθαίνουν αυτό όταν πρόκειται για θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού και ενδιαφέροντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Θεωρείτε αυτονόητους τους συγκεκριμένους συνδυασμούς της ερωτικής επιθυμίας;"

    Όσο αυτονόητοι μπορεί να είναι και για έναν gay άλλοι συνδυασμοί.

    So?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tελευταίε ανώνυμε, στον ρατσισμό δεν απαντάμε με ρατσισμό. Στον 21ο αιώνα μια ανύπαντρη μεγαλοκοπέλα δεν θεωρείται γεροντοκόρη.

    Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι έχω δει άνετες και χαλαρές ανύπαντρες γυναίκες και χαλαρούς ανύπαντρους άνδρες, όπως έχω δει υστερικούς παντρεμένους και υστερικές παντρεμένες. Πρέπει να προσαρμόσετε τα στερεότυπά σας στην σύγχρονη εποχή. Να τα κάνετε πιο ...contemporary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο pascal είπε: Όσο αυτονόητοι μπορεί να είναι και για έναν gay άλλοι συνδυασμοί.

    "Το σχόλιό σου είναι υστερικό. Από δω και πέρα, ο erva_cidreira, θα έχει κάθε δικαίωμα να αντιδράσει έτσι όπως θα αντιδράσει."

    Τι λες; Σε αντιγράφω καλά, pascal;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μήπως είμαστε λίγο υποκριτές; Ασχολούμαστε όλο με τους άλλους... Μήπως να κάναμε και λίγη αυτοκριτική; Ε; μήπως;
    Για τον artois το λέω που είναι κώλος και βρακί με τον Μάνι που έχει γράψει το πιο ομοφοβικό ποστ σε ολόκληρη την blogoσφαιρα.
    http://manifestogr.blogspot.com/2007/01/blog-post_117025845254762810.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. erva_cidreira, αν δεν συμβαίνει να το γνωρίζετε, σας πληροφορώ ότι το μπλογκ μου δεν είναι εξομολογητικό, όπως δεν είναι και το δικό σας, και ως εκ τούτου ο σχολιαστής σας "l-castrato" δεν είναι σε θέση να ξέρει με ποιους bloggers γνωρίζομαι. Πολύ περισσότερο με ποιους "είμαι κώλος και βρακί".

    Νομίζω ότι έχετε υποχρέωση να με προστατεύετε, ως αναγνώστη σας, από "διαρροές πληροφοριών" άλλων σχολιαστών σας, που αφορούν στις σχέσεις και τις γνωριμίες μου. Έτσι, που να δικαιώσετε και να διατηρήσετε εσείς και το μπλογκ σας την σοβαρότητα που έχετε επιδείξει μέχρι σήμερα.

    Θεωρώ, απλώς, ως ατυχές γεγονός ότι το comment moderation - που σημαίνει ότι τα σχόλια περνούν από την έγκρισή σας πριν τα δημοσιεύσετε -, αυτή τη φορά σας ξέφυγε και αναμένω να επανορθώσετε.

    Σας παρακαλώ να διαγράψετε το σχόλιό του ή να τον υποχρεώσετε να το αναδιατυπώσει.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. artois,
    Ομολογώ ότι δεν αντιλαμβάνομαι ΤΙ ακριβώς σας ενόχλησε.
    Το άκομψο και εμπαθές, στο βαθμό που δεν υπάρχει στο παρεμφερές σχόλιο που αφέθηκε στου μανιφέστο,"κώλος και βρακί", το οποίο προφανώς αναφέρεται στη διαδικτυακή σχέση δυο εικονικών περσόνων, όπως αυτή πιστοποιείται από την καθημερινή σχεδόν παρουσία σας στο μπλογκ του manifesto (άρα προς τι η επίκληση προστασίας απο διαρροές πληροφοριών;)
    ή ο χαρακτηρισμός "το πιο ομοφοβικό ποστ σε ολόκληρη τη μπλογκόσφαιρα" με τον οποίον ούτε εγώ συμφωνώ, αλλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία μέχρι τώρα να απαντήσω.
    Επειδή όμως τώρα είναι αργά, επιτρέψτε μου να αφήσουμε αυτή την κουβέντα για αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "το οποίο προφανώς αναφέρεται στη διαδικτυακή σχέση δυο εικονικών περσόνων"

    Aπό πού αντλείτε τη βεβαιότητά σας ότι ο σχολιαστής σας αναφέρεται σε διαδικτυακή σχέση;

    Ερμηνεύετε τον l-castrato ή το συζητήσατε μαζί του και σας το είπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναφέρομαι μόνο και μόνο στην διαδικτυακή σχέση. ΜΟΝΟ. Δεν γνωρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ προσωπικά οπότε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αναφέρομαι σε οτιδήποτε άλλο. ΌΤΑΝ ΕΝΑΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ.

    Artois δεν σου κάνω κάποια επίθεση. Έξαλλου ξέρεις ότι σε κάποια άλλα θέματα ίσως συμφωνούμε. Απλά δεν μπορώ όταν κάποιος ομοφυλόφιλος έχει γράψει κάτι τόσο ομοφοβικό να βλέπω να επιτίθεται σε έτερο για κάτι που έχουν γράψει αυτοί. Είναι υποκριτικό ΤΕΛΕΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαι υπάρχει και κάτι άλλο ο Μανι έγραψε αυτό το ποστ όχι επειδή ας πούμε η κοινωνία μας είναι πολύ καταπιεστική προς τους ομοφυλόφιλους όποτε μετανιώνει επειδή δέχεται όλη αυτήν την καταπίεση αλλά «επειδή προσωπικά έχει αηδιάσει εδώ και καιρό με τους γκέι»
    http://manifestogr.blogspot.com/2007/01/blog-post_117025283827833943.html

    Και επειδή παρεμφερή σχόλια(ότι θα έπερνα χάπι να γίνω straight) παλιά έχω κάνει εν βρασμώ ψυχής σε μια συζήτηση (όχι όμως γενικά για τους gay που είναι ακόμα πιο απαράδεκτο και τελείως ομοφοβικό) αλλά για το gay κίνημα και κάποιους εκπροσώπους του ΟΜΟΛΟΓΩ ΌΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Artois: Περιορίζομαι στα όσα διαβάζω στο ίντερνετ και αποφεύγω να επιδίδομαι σε ερμηνείες και εξωδιαδικτυακές επικοινωνίες.
    Και είναι βέβαιο ότι γνωρίζω καλά τις δικές σας θέσεις περί διαδικτυακών περσόνων. Εκτός κι αν αλλάξατε απόψεις στο εντωμεταξύ, χωρίς να μας έχετε ειδοποιήσει. :)
    l-castrato: Με τον Μανιφέστο δεν έχω καταλήξει μετά από τόσα χρόνια αν ποστ και σχόλια αυτού του τύπου αποτελούν τις προκλητικές παραδοξολογίες ενός εστέτ ( το πιο αξιολάτρευτο χαρακτηριστικό του για το οποίο τον αγαπάμε), ένα είδος γκέι ενδοκοινοτικής κριτικής (αν και θα βγάλει φλύκταινες διαβάζοντας κάτι τέτοιο) ή την έκφραση μιας εσωτερικευμένης ομοφυλοφοβίας (τόσο συνηθισμένης σε όλους τους ομοφυλόφιλους).
    Λοιπόν σε ανάλογες περιπτώσεις εγώ προσπαθώ να εφαρμόζω μια παλιά παροιμία της Βενεζουέλας που συμβουλεύει να μην πετροβολούμε το παράθυρο του απέναντι όταν στο σπίτι μας έχουμε τζαμαρία.
    Άσε που κι ένα παλιό γυαλικό, κληρονομιά της θείας μας, να υπάρχει, το ίδιο προσεκτικοί θα πρέπει να είμαστε, δεν νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. erva_cidreira said: Επειδή όμως τώρα είναι αργά, επιτρέψτε μου να αφήσουμε αυτή την κουβέντα για αύριο.

    Δεν ζήτησα να κάνουμε κουβέντα, ούτε περίμενα απάντηση "αύριο" στην ερώτησή μου - ξέρω ότι δεν τιμάτε το ίδιο όλους τους σχολιαστές σας. Αυτό που ζήτησα ήταν να διαγράψετε τον ψευδή ισχυρισμό του l-castrato. Δεν θελήσατε να το κάνετε, δεν πειράζει - έτυχε να το δει ο ίδιος ο "δράστης" και φιλοτιμήθηκε να "επανορθώσει".

    Αλλά αφού θελήσατε να τον ερμηνεύσετε, "κώλος και βρακί", αγαπητέ erva_cidreira, ΔΕΝ σημαίνει "σχεδόν καθημερινός σχολιαστής σε blog". Υποθέτω πως γνωρίζετε τι σημαίνει και επιτρέψτε μου να οριοθετώ τις ευαισθησίες μου και με άλλα αντικειμενικά κριτήρια, εκτός από αυτά που με έκαναν να αντιδράσω στην υστερική αγένεια και την άτεχνα καμουφλαρισμένη ομοφυλοφοβία του Αθήναιου.

    Σε πρόσφατο ποστ σας, απολογηθήκατε σε σχολιαστή σας επειδή δεν δημοσιεύσατε σχόλιό του που αφορούσε σε "επωνύμους". Επώνυμο, όμως, έχω κι εγώ. Μπορεί για σας να είμαι μία εικονική περσόνα, αλλά συμβαίνει να ξέρουν αρκετοί ποιος είναι στην πραγματικότητα "ο blogger artois". Δεν σας πέρασε από το νου αυτό; Mη έχοντας δώσει δημοσίως κανένα δικαίωμα αναφοράς σε προσωπικά μου θέματα, το βρίσκετε σωστό να μαθαίνουν από το blog σας με ποιους είμαι "κώλος και βρακί";

    Όταν έγραφα "προστατεύσετε" ευελπιστούσα, απλώς, σε ισότιμη μεταχείριση. Αντ' αυτής, σ' εμένα δώσατε βολικές ερμηνείες για λογαριασμό του l-castrato και το comment moderation το κρατάτε μόνον για να καλύπτετε τα νώτα σας από επιβουλές κατά του blog σας και για να "προστατεύετε" επωνύμους, έτσι όπως τους εννοείτε εσείς. Την δε κρίση σας για "άκομψο και εμπαθές" δεν κρίνατε απαραίτητο να την κάνετε πριν την παρέμβασή μου.

    Και, βεβαίως, ο καθένας μπορεί να μετράει - εφ’ όσον τον ενδιαφέρει - ποιος σχολιάζει, πού, και με ποια συχνότητα. Στην περίπτωσή μου, όμως, σφάλλετε γιατί η συχνότητα των επισκέψεών μου στο blog του manifesto, δεν είναι ούτε "καθημερινή" ούτε "σχεδόν καθημερινή" - και όχι γιατί δεν το θέλω. Aυτό το μήνα, π.χ., μέχρι τώρα το επισκέφθηκα τέσσερις φορές και έγραψα σε 4 από τα 33 ποστς που ανέβασε. Μόλις το τσεκάρισα γιατί μου έκανε εντύπωση η ανακρίβεια που γράψατε. Αυτό δεν λέγεται καθημερινός σχολιαστής και πολύ περισσότερο δεν λέγεται "κώλος και βρακί". Σε άλλο μπλογκ σχολιάζω εκτενέστερα και συχνότερα, αλλά και πάλι, κανείς δεν θα έλεγε ότι είμαι κώλος και βρακί με τον ιδιοκτήτη του.

    υ.γ. Αν δεν είχατε comment moderation και είχατε ως αρχή να δημοσιεύετε όλα τα σχόλια, θα απευθυνόμουν μόνον στον l-castrato. "Comment moderation", όμως, σημαίνει: βλέπω το σχόλιο, ελέγχω, εγκρίνω και δημοσιεύω. Αν, π.χ. είχα comment moderation στο δικό μου blog και έγραφε κάποιος ότι είστε "κώλος και βρακί με τον X", δεν θα το δημοσίευα εφόσον δεν έχετε βγάλει ντουντούκα για τα προσωπικά σας. Aλλά και χωρίς comment moderation, θα το διέγραφα. Δεν θα το δημοσίευα και για έναν πρόσθετο λόγο: ούτε για κώλο ούτε για βρακί σας έχω εκτιμήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. l-castrato, αν και κακώς μετέφερες το θέμα στα σχόλια του Observer, θα σου απαντήσω εκεί. Εις το μέλλον, όμως, να προσέχεις τις διατυπώσεις σου.

    Κακώς, επίσης, έκρινες ως ομοφοφυλοφοβικό το ποστ του manifesto. Επειδή δε έτυχε να συμμετάσχω κι εγώ στα σχόλιά του, μπορείς να διαπιστώσεις ότι ούτε και τα δικά μου σχόλια ήταν ομοφυλοφοβικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάλλον απαντούσατε την ίδια ώρα που έγραφα και το δικό μου σχόλιο.

    Όταν γράφετε ότι το σχόλιο του l-castrato "προφανώς αναφέρεται στη διαδικτυακή σχέση δυο εικονικών περσόνων, όπως αυτή πιστοποιείται από την καθημερινή σχεδόν παρουσία σας στο μπλογκ του manifesto" δεν τον ερμηνεύετε;

    Τι άλλο σημαίνει αυτό;

    Ας είναι όμως...
    Ελπίζω να αντιλαμβάνεσθε το πνεύμα του σχολίου μου και ας θεωρήσουμε το θέμα λήξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άλλωστε εκεί βρίσκεται το πρόβλημα με την συντριπτική πλειονότητα των "προοδευτικών" ή "φιλελεύθερων" ετεροφυλοφίλων: αρνούνται να δεχθούν ότι δεν αποτελούν το όλον, αλλά απλώς ένα πλειονοτικό μέρος.
    Θεωρείτε πως υπάρχουν ετεροφυλόφιλοι και ομοφυλόφιλοι, δηλαδή δύο διακριτές ταυτότητες (από την χρήση που κάνετε θα έλεγα: ταμπέλες) μάλλον, παρά ένα συνεχές της ανθρώπινης σεξουαλικότητας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή