29.1.19

ΙΡΑΝ. ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΦΥΛΟΥ


Την απάνθρωπη τακτική της «κρεμάλας» εφαρμόζει για τους ομοφυλόφιλους  η κυβέρνηση της Τεχεράνης.
Ένας 31χρονος άνδρας κρεμάστηκε σε κεντρική πλατεία της ιρανικής πόλης Καζερούν επειδή ήταν ομοφυλόφιλος, όπως μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ISNA. Η εκτέλεση δι' απαγχονισμού έγινε στις 10 Ιανουαρίου.
"Ο άνδρας καταδικάστηκε σε θάνατο με την κατηγορία της σεξουαλικής επαφής με δύο έφηβους", όπως αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Bild.»
Η ιρανική νομοθεσία προβλέπει αυστηρή τιμωρία, συμπεριλαμβανομένης της θανατικής ποινής, για την ομοφυλοφιλία. Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων δήλωσε ότι ο άνδρας πήγε να ασελγήσει σε δύο 15χρονους. 
"Το ιρανικό καθεστώς ισχυρίζεται πάντοτε σε αυτές τις περιπτώσεις ότι η σεξουαλική επαφή είναι βιασμός", λέει η ακτιβίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην εφημερίδα «Bild», Μίνα Αχάντι, καταγγέλλοντας το δικαστικό σύστημα της χώρας.
"Το ιρανικό καθεστώς εκτελεί λιγότερους ανθρώπους σε δημόσιους χώρους, ωστόσο, δεν παύει να το κάνει. Αυτή είναι η πολιτική απειλής αυτών των βαρβάρων», επισημαίνει η Ιρανή ακτιβίστρια.
Από την Ισλαμική Επανάσταση του 1979, το καθεστώς της Τεχεράνης φέρεται να έχει εκτελέσει από τέσσερις χιλιάδες έως έξι χιλιάδες ανθρώπους με την κατηγορία ότι ήταν ομοφυλόφιλοι. Το Ιράν είναι μια από τις πιο επικίνδυνες χώρες παγκοσμίως όχι μόνο για τους ομοφυλόφιλους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστία, περίπου επτά χιλιάδες άνθρωποι συνελήφθησαν μόνο για πολιτικούς λόγους το 2018, συμπεριλαμβανομένων δημοσιογράφων, περιβαλλοντικών ακτιβιστών και συνδικαλιστών. 
Στο θεοκρατούμενο Ιράν, μπορεί η ομοφυλοφιλία να θεωρείται θανάσιμο αμάρτημα και να τιμωρείται με την εσχάτη των ποινών, ωστόσο, η βιομηχανία των εγχειρήσεων αλλαγής φύλου στη χώρα βρίσκεται σε άνθηση. Αυτή είναι η μόνη διέξοδος που δίνεται στους ομοφυλόφιλους για να ξεφύγουν από την απομόνωση και να γλιτώσουν από τις διώξεις.
Το ιρανικό σύστημα όχι μόνο αποδέχεται τους τρανσέξουαλ, αλλά επιδοτεί τις εγχειρήσεις αλλαγής φύλου. Όπως εξηγεί ανώτατος κληρικός, αυτές δεν αποτελούν αμάρτημα, σύμφωνα με το Κοράνι.
"Στο Ισλάμ υπάρχει μια αρχή. Τα πάντα επιτρέπονται, εκτός και αν υπάρχουν ισχυρά αντεπιχειρήματα ή το απαγορεύει ρητά ο νόμος", υποστηρίζει ο Αγιατολάχ Γιουσέφ Σαανεί. (
protothema.gr, 28/1/2019)

ΤΟ ΠΛΩΤΟ PRIDE ΤΗΣ ΜΥΑΝΜΑΡ


Σημαίες στα χρώματα του ουράνιου τόξου ανέμισαν και δυνατή μουσική ακούστηκε από τον ποταμό της πόλης Yangon καθώς ένας μικρός στόλος σκαφών έπλευσε στα νερά της μεγαλύτερης πόλης της Myanmar το περασμένο Σάββατο για τη πρώτη παρέλαση Υπερηφάνειας στην ιστορία της χώρας, ένδειξη της αυξανόμενης αποδοχής για τα ΛΟΑΤΚΙ δικαιώματα.
Περίπου 600 άτομα γιόρτασαν κάτω από τον δυνατό ήλιο καθώς η «αόρατη» κοινότητα βγαίνει στο φώς, σε μια χώρα όπου ακόυ το ομοφυλοφιλικό σεξ είναι παράνομο.
«Οι ΛΟΑΤΚΙ της Myanmar, ειδικά οι νέοι άνθρωποι, έχουν περισσότερο θάρρος και δεν κρύβονται σε σχέση με πριν 5 χρόνια που ξεκίνησε το φεστιβάλ», λέει ο Hla Myat Tun, συν-διευθυντής του &Proud, που οργανώνει τη γιορτή και άλλες εκδηλώσεις σε όλη τη χώρα.
Η περσινή χρονιά ήταν ορόσημο αφού οι αρχές επέτρεψαν να γίνει η εκδήλωση για πρώτη φορά σε ένα δημόσιο πάρκο με συμμετοχή περίπου 12.000 ανθρώπων. Γεμάτοι αυτοπεποίθηση από την επιτυχία τους, οι διοργανωτές έκαναν την φετινή εκδήλωση ένα «κανονικό» Pride, αν και μια παρέλαση στους δρόμους είναι ένας μακρινός και δύσκολος στόχος σε μία χώρα που εξακολουθεί να είναι επιφυλακτική απέναντι σε διαμαρτυρίες.
Αφίσες που απεικόνιζαν τεράστιες φωτογραφίες ΛΟΑΤΚΙ ζευγαριών κολλήθηκαν σε όλη την πόλη κατα την προετοιμασία του φεστιβάλ.
Το πλωτό πάρτυ ήταν η εναρκτήρια εκδήλωση ενός προγράμματος που περιλαμβάνει προβολές ταινιών, συζητήσεις και τους πολυαναμενόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες Drag Queen, με αγωνίσματα όπως ρίψη τσάντας και αγώνες δρόμου με γόβα στιλέτο.
Οι αντιλήψεις διαφέρουν πολύ έξω από τις μεγάλες πόλεις και πολλά μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας αντιμετωπίζουν διακρίσεις στην συντηρητική ύπαιθρο.
«Οι περισσότερο άνθρωποι που δεν ανήκουν στη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα δεν μας καταλαβαίνουν», είπε η 28χρονη διεμφυλική Shin Thant, προσθέτοντας ότι χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά για να καταπολεμηθούν τα ΛΟΑΤΚΙ στερεότυπα, όπως διακωμωδούνται μέσα από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο.
Το θέμα του φετινού φεστιβάλ είναι οι «Ήρωες» για να τιμήσουν όσους και οσες βγαίνουν μπροστά και αγωνίζονται για την κοινότητα. (alterthess.gr, 27/1/2019)

27.1.19

Η ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ


Η Αποποινικοποίηση Της Ομοφυλοφιλίας Στην Ινδία
Ειρήνη Τσαουσέλη (powerpolitics.eu, 23/1/2019)
Η στάση που υιοθετεί ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) σχετικά με τα δικαιώματα της LGBTQ κοινότητας είναι πάντα προοδευτική, καθώς καταδικάζει την παρενόχληση, τη βία, τις διακρίσεις και τις προκαταλήψεις που βασίζονται στην ταυτότητα φύλου και στον σεξουαλικό προσανατολισμό.
Ωστόσο, περίπου 81 χώρες έχουν ποινικοποιήσει την ομοφυλοφιλία, συμπεριλαμβανομένων της Ινδίας και του Πακιστάν.
Πρόσφατα, η Ινδία αντιτάχθηκε ή απείχε από τα Ψηφίσματα του ΟΗΕ για τα δικαιώματα της LGBTQ κοινότητας. Συγκεκριμένα, το 2016 απείχε από το Ψήφισμα για τη δημιουργία ειδικού γραφείου υποστήριξης της κοινότητας LGBTQ στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, καθώς επίσης δεν υποστήριξε το Ψήφισμα σχετικά με τα δικαιώματα της ΛΟΑΤ κοινότητας, επιβεβαιώνοντας έτσι τη συντηρητική της στάση όσον αφορά στο θέμα της ομοφυλοφιλίας.
Το Άρθρο 377 του ινδικού ποινικού κώδικα, το οποίο τιμωρεί τη “σαρκική παρά φύσιν συνεύρεση”, θεσπίστηκε από τον Λόρδο Thomas Macaulay, σε μεγάλο βαθμό ως μηχανισμός περιορισμού των Βρετανών ομοφυλοφίλων στον ινδικό γεωγραφικό χώρο. Πολλές άλλες πρώην βρετανικές αποικίες -όπως η Κένυα- έχουν σχεδόν ταυτόσημους νόμους.
Η προέλευση του σύγχρονου κινήματος των ομοφυλοφιλικών δικαιωμάτων της Ινδίας και η συντηρητική αντίδραση σχετίζονται με την οικονομική απελευθέρωση της Ινδίας στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η πρώτη αναφορά που αμφισβήτησε τη συνταγματικότητα του νόμου κατά της ομοφυλοφιλίας τοποθετείται στο 1994.
Το κίνημα AIDS Bhedbhav Virodhi Andolan (ABVA), το οποίο ιδρύθηκε το 1989, υπέβαλε την εν λόγω αναφορά ως απάντηση στην άρνηση της Γενικής Επιθεωρήτριας φυλακών, Kiran Bedi, να επιτρέψει τη διανομή προφυλακτικών στους κρατούμενους της φυλακής Tihar, της μεγαλύτερης φυλακής της Ινδίας. Στην αναφορά της, η ABVA προσπάθησε να εδραιώσει την ομοφυλοφιλία εντός του ινδικού κοινωνικού πλαισίου, για να αντιμετωπίσει την αγανάκτηση αυτών που βλέπουν την ομοφυλοφιλία ως “ξένη και μολυσματική”.
Την ίδια χρονιά, η Anjali Gopalan, μια Ινδο-Αμερικανή, ίδρυσε το Ίδρυμα Naz με σκοπό να θέσει τέλος στην αδράνεια της Κυβέρνησης της Ινδίας απέναντι στην επιδημία του HIV/AIDS και της σεξουαλικής υγείας γενικότερα. Το 2001, ύστερα από αστυνομική επιδρομή στο Ίδρυμα Naz, κατατέθηκε αγωγή γενικού συμφέροντος, αμφισβητώντας τον εθνικό νόμο κατά της ομοφυλοφιλίας.
Το Χρονικό Προς Την Καταλυτική Εξέλιξη
Το Ανώτατο Δικαστήριο του Δελχί το 2009 αποφάνθηκε κατά της συνταγματικότητας του Άρθρου 377 με το σκεπτικό ότι οι δυσανάλογες διακρίσεις εναντίον της LGBTQ κοινότητας παραβιάζουν τα δικαιώματα στην ιδιωτικότητα και την ελευθερία. Μετά από τις αντιδράσεις ινδουιστικών, χριστιανικών και μουσουλμανικών οργανώσεων, το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε πως το Κοινοβούλιο και όχι το δικαστήριο του Νέου Δελχί έχει την αρμοδιότητα για την κατάργηση του νόμου. Έτσι, το 2013 η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου του Δελχί που κήρυξε αντισυνταγματικό το Άρθρο 377 ανακλήθηκε.
Ωστόσο, το ίδιο έτος το Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας δημιούργησε το καθεστώς “τρίτου φύλου” για τα άτομα hijra ή transgender (διεμφυλικά άτομα). Το δικαστήριο όχι μόνο απαγόρευσε τη διάκριση κατά αυτών των ατόμων, αλλά απαίτησε τη θετική δράση και κοινωνική πρόνοια για να βοηθήσει την κοινότητα των hijra να αποβάλλει το κοινωνικό της στίγμα. Όμως, το δικαστήριο διευκρίνισε ότι η απόφασή του εφαρμόζεται μόνο στους ευνούχους και όχι στους ομοφυλόφιλους, λεσβιακούς και αμφιφυλόφιλους πολίτες, που “κρύβονταν” κάτω από την ομπρέλα των τρανσέξουαλ.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αντιτάχθηκε σθεναρά στην ποινική αντιμετώπιση των ΛΟΑΤ ατόμων στην Ινδία, στην Ουγκάντα και στη Νιγηρία με Ψήφισμα που εγκρίθηκε στις 16 Ιανουαρίου 2014. Στο πλαίσιο του ΟΗΕ, το 2015 η Ινδία υποστήριξε ένα ρωσικό Ψήφισμα για την άρση της επέκτασης των ίσων παροχών από τον Γενικό Γραμματέα στους εταίρους του ιδίου φύλου των μελών του προσωπικού του ΟΗΕ, με το επιχείρημα ότι η νέα πολιτική έρχεται σε αντίθεση με το ινδικό δίκαιο. Στις 2 Φεβρουαρίου 2016 το ποινικό αδίκημα της ομοφυλοφιλικής δραστηριότητας εξετάστηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο.
Τον Αύγουστο του 2017 το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ομόφωνα ότι το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή είναι εγγενές και θεμελιώδες δικαίωμα σύμφωνα με το Άρθρο 21 του Ινδικού Συντάγματος, προσφέροντας ελπίδες σε LGBTQ ακτιβιστές ότι το Δικαστήριο σύντομα θα καταργήσει το Άρθρο 377. Το Δικαστήριο έκρινε, επίσης, ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός ενός ατόμου αποτελεί ζήτημα ιδιωτικού απορρήτου.
Η Τελική Κατάκτηση Μιας Ιστορικής Νίκης
Τον Ιανουάριο του 2018 το Ανώτατο Δικαστήριο συμφώνησε να παραπέμψει το θέμα της συνταγματικότητας του Άρθρου 377 του ινδικού ποινικού κώδικα προς εξέταση πριν από τον Οκτώβριο του 2018. Στις 6 Σεπτεμβρίου το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε την αποποινικοποίηση της ομοφυλοφιλίας.
Είναι σαφές ότι η Ινδία προσπαθεί να διατηρήσει τον συντηρητισμό της παράδοσης του έθνους της που, όμως, την ίδια στιγμή έρχεται σε αντίθεση με την προοδευτικότητα που θέλει να επιδείξει το δικαστικό της σύστημα. Πολλοί είναι οι μελετητές που υποστηρίζουν ότι οι υποστηρικτές του Άρθρου 377 δικαιολογούν τον νόμο ως υπερασπιστή της ινδικής “παράδοσης” – γεγονός, όμως, που μπορεί ταυτόχρονα να παραβιάζει το Άρθρο 17 του Ινδικού Συντάγματος, το οποίο ποινικοποιεί τις διακρίσεις, όπως η ακαταλληλότητα. “Το Ινδικό Σύνταγμα δηλώνει ότι ορισμένες πρακτικές είναι απαράδεκτες, ακόμα κι αν φέρουν την κυριαρχία του πολιτισμού και της παράδοσης”.
Η ασάφεια και η έλλειψη συνεκτικής στάσης της ινδικής Κυβέρνησης σε θέματα που αφορούν την LGBTQ κοινότητα, σε συνδυασμό με την παγκόσμια πίεση που δέχτηκε το κράτος της Ινδίας από τις ανάγκες της παγκοσμιοποιημένης κουλτούρας της αποδοχής του διαφορετικού, έδωσε τη δυνατότητα στους ακτιβιστές να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους και να κατακτήσουν αυτή τη νίκη.
Υπάρχουν εκείνοι που αποδίδουν την όποια “απόκλιση” από την παράδοση στον πολιτιστικό ιμπεριαλισμό της Δύσης, όμως είναι αναμφισβήτητο ότι, εκτός του ευρύτερου οικονομικού πλαισίου που αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της παγκοσμιοποίησης, σαφέστατα τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά είναι εκείνα που αποτελούν την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των κρατών, και συμβάλουν στη διαμόρφωση της πολιτισμικής τους ταυτότητας.

ΒΡΑΖΙΛΙΑ. ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΑΣ Ο ΖΑΝ ΓΟΥΪΛΙΣ


"Το να διατηρείς την απειλούμενη ζωή σου είναι και μια στρατηγική για να πολεμήσεις για καλύτερες ημέρες", έγραψε στο Twitter ο 44χρονος Ζαν Γουίλις, ο οποίος είναι μέλος του αριστερού Κόμματος Σοσιαλισμός και Ελευθερία (PSOL).
"Κάναμε πολλά πράγματα για το κοινό καλό. Και θα κάνουμε πολλά περισσότερα όταν έλθουν καινούργιοι καιροί", πρόσθεσε ο βουλευτής, ενεργό μέλος της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ.
Παρότι το γραφείο Τύπου της Βουλής δήλωσε ότι ο Γουίλις δεν έχει επισήμως παραιτηθεί, το προσωπικό γραφείο του είπε στο AFP ότι έχει αποφασίσει να παραιτηθεί και ότι θα παραμείνει "εκτός της χώρας" για μια χρονική περίοδο χωρίς να διευκρινίζει σε ποια χώρα θα καταφύγει.
Προς το παρόν ταξιδεύει στην Ευρώπη και όπως είπε στην Folha de S. Paulo πρόθεσή του ήταν να βρει ένα μέρος για να κάνει το διδακτορικό του.
"Θεωρώ ότι αυτή η σημερινή πολιτική βία στη χώρα μας θα περάσει. Ίσως στο μέλλον να επιστρέψω σε αυτό. Υπάρχουν τόσοι άλλοι τρόποι για να πολεμήσει κάποιος για έναν σκοπό που δεν είναι θεσμικοί", κατέληξε.
Στην ίδια συνέντευξή του στην εφημερίδα Folha δήλωσε ότι η εκλογή του Μπολσονάρου τον Οκτώβριο από μόνη της δεν προκάλεσε την απόφασή του, αλλά μάλλον "το επίπεδο της βίας το οποίο αυξήθηκε μετά την εκλογή του προέδρου" υπογραμμίζοντας έτσι την αύξηση των επιθέσεων εις βάρος μελών της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ.
Τον Νοέμβριο η Διαμερικανική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (CIDH) ζήτησε από τη Βραζιλία να λάβει "τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τη ζωή και την προσωπική ακεραιότητα" του Γουίλις και της οικογένειάς του.
Μιλώντας στην εφημερίδα δήλωσε αδύναμος καθώς το όνομά του "αμαυρώθηκε από ψέματα".
Ο ίδιος κατήγγειλε ότι η βία στη Βραζιλία έχει αυξηθεί μετά την εκλογή του Μπολσονάρου και ότι ο ίδιος έχει στοχοποιηθεί από δυσφημιστικές εκστρατείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κατήγγειλε ότι ο κόσμος των σπρώχνει στον δρόμο παρά την παρουσία των σωματοφυλάκων του και ότι έχει κουραστεί να ζει υπό προστασία, κάτι που κρίθηκε αναγκαίο μετά την δολοφονία της Φράνκο.
Ο Μπολσονάρου έχει δεσμευτεί να πατάξει την διαφορά και το έγκλημα, αλλά έχει ακραίες ρατσιστικές και ομοφοβικές θέσεις.
Ο Γουίλις έχει συγκρουστεί πολλές φορές στο Κογκρέσο με τον Μπολσονάρου: στη διάρκεια των ακροαματικών διαδικασιών για την καθαίρεση της πρώην προέδρου Ντίλμα Ρούσεφ τον Απρίλιο του 2016, είχε φτύσει τον Μπολσονάρου στο πρόσωπο όταν ο τελευταίος αφιέρωσε την ψήφο του υπέ της καθαίρεσης σε έναν βασανιστή της στρατιωτικής δικτατορίας της Βραζιλίας.
Ο Γουίλις είναι ένας από τους δέκα εκλεγμένους βουλευτές του PSOL και θα αντικατασταθεί από τον Ντέιβιντ Μιράντα, ο οποίος είναι επίσης ομοφυλόφιλος και παντρεμένος με τον βραβευμένο με Πούλιτζερ αμερικανό δημοσιογράφο Γκλεν Γκρίνγουολντ.
Το κόμμα τους ειναι εκείνο της δολοφονηθείσας δημοτικής συμβούλου του Ρίο ντε Τζανέιρο Μαριέλ Φράνκο, μιας 38χρονης ακτιβίστριας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η οποία κατήγγελε τα εγκλήματα της στρατιωτικής αστυνομίας.
Η Φράνκο έπεσε νεκρή τον περασμένο Μάρτιο μαζί με τον οδηγό της σε μια υπόθεση--προφανώς συμβόλαιο θανάτου--που παραμένει άλυτη.
Ο Γουίλις έγινε γνωστός όταν κέρδισε την βραζιλιάνικη εκδοχή του τηλεοπτικού ριάλιτι Big Brother. Όπως ο ίδιος εξηγεί, πήρε την απόφαση να εγκατασταθεί στο εξωτερικό μετά τις πληροφορίες ότι ο γιος του Μπολσονάρου, ο Φλάβιο, έχει προσλάβει συγγενείς ενός πρώην αξιωματικού της αστυνομίας, ο οποίος θεωρείται ότι εμπλέκεται στην δολοφονία της Φράνκο. (documentonews.gr, 25/1/2019)


26.1.19

ΚΥΠΡΟΣ. ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ (;) ΥΠΟΘΕΣΗ - 2


Ενώπιον Δικαστηρίου οδηγήθηκε το πρωί η 47χρονη γυναίκα από τις Φιλιππίνες η οποία συνελήφθη ως ύποπτη για την αγοραπωλησία του βρέφους, την ίδια ώρα που το ζεύγος ομοφυλοφίλων παραμένει άφαντο.
Σήμερα εξέπνευσε το διάταγμα της οκταήμερης κράτησης της, ωστόσο οι ανακριτές την οδήγησαν εκ νέου ενώπιον Δικαστηρίου, ζητώντας την κράτηση της για άλλες έξι μέρες.
Αίτημα το οποίο έγινε αποδεκτό από το Δικαστήριο, καθώς υπολείπεται ανακριτικό έργο, ενώ λήφθηκε υπόψιν ότι το ζεύγος ανδρών ακόμη δεν έχει συλληφθεί.
Εν τω μεταξύ η Αστυνομία εξέδωσε ευρωπαϊκά και διεθνή εντάλματα σύλληψης εναντίον του ε/κ και του Τούρκου, που βρίσκεται υπό την φροντίδα τους το βρέφος.
Κατά τη σύλληψη της 47χρονης, το ζεύγος βρισκόταν στο εξωτερικό για διακοπές, ωστόσο δεν επέστρεψαν και φαίνεται να βρίσκονται στην Τουρκία.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες η 47χρονη εμμένει στην αρχική της θέση ως προς το σενάριο του πως έφτασε το βρέφος στην Κύπρο.
Υπενθυμίζεται πως, η 47χρονη ανέφερε ότι κατά το Μάρτιο του 2017 είχε γνωρίσει την βιολογική μητέρα του βρέφους, η οποία βρισκόταν στο τέταρτο μήνα της κύησης της, ενώ ήταν το δεύτερο παιδί που αποκτούσε.
Όπως ισχυρίστηκε, ο σύζυγος της βιολογικής μητέρας είχε αποβιώσει και ο πατέρας του δεύτερου παιδιού της ήταν παντρεμένος και δεν πίστευε ότι το παιδί θα έφερνε στον κόσμο ήταν δικό του. Έτσι η βιολογική μητέρα, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς της 47χρονης, δεν ήθελε το παιδί και για αυτό έδωσε την συγκατάθεση της να δοθεί για υιοθεσία στο ζεύγους ομοφυλοφίλων.
Ως εκ τούτου, οι Κυπριακές Αρχές αναμένεται να ζητήσουν βοήθεια από τις Αρχές των Φιλιππίνων προκειμένου να εντοπιστεί και να καταθέσει η βιολογική μητέρα του βρέφους.
Την ίδια ώρα, οι Αρχές αναμένεται να ζητήσουν άρση των τραπεζικών δεδομένων τόσο της 47χρονης όσο και των δύο αντρών που καταζητούνται, ένας Ελληνοκύπριος και ένας Τουρκοκύπριος, ούτως ώστε να διαφανεί η πορεία των 250 ευρώ που αποστέλλονταν κάθε μήνα στη βιολογική μητέρα από το ζεύγος, μέχρι τη γέννηση του παιδιού.
Επίσης οι ανακριτές της υπόθεσης, διεξάγουν έρευνες για εντοπισμό του ζεύγους και του βρέφους, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι βρίσκονται στο εξωτερικό για διακοπές, ενώ αναμένεται να αρθούν τα τηλεπικοινωνιακά τους δεδομένα.
Το ζεύγος ομοφυλοφίλων τέλεσε τον γάμο του στη Νέα Ζηλανδία το 2015 και αφού ο Τούρκος εξασφάλισε άδεια παραμονής ως σύζυγος Ευρωπαίου πολίτη, διαμένει έκτοτε με τον Ελληνοκύπριο στην Κύπρο.
Η 47χρονη και το ζεύγος διαμένουν στο ίδιο σπίτι, ενώ στις αρμόδιες υπηρεσίες, ο Ελληνοκύπριος και η ύποπτη εμφάνισαν το παιδί ως δικό τους και ειδικότερα ως καρπό της σχέσης τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η 47χρονη ισχυρίστηκε ανακρινόμενη, πως κατάφερε να εγγραφεί στις Φιλιππίνες ως βιολογική μητέρα του βρέφους με τη συγκατάθεση της πραγματικής του μητέρας, καθώς η τελευταία εμφανίστηκε με το δικό της όνομα όταν πήγε να γεννήσει και εξασφάλισε το σχετικό πιστοποιητικό γέννησης.
Η 47χρονη και το ζεύγος διαμένουν στο ίδιο σπίτι με τον πατέρα του Ελληνοκύπριου και όπως η ίδια φέρεται να ανέφερε στην Αστυνομία, την αποκλειστική φροντίδα του παιδιού έχει το ζεύγος, ενώ η ίδια είναι επιφορτισμένη με τη φροντίδα του πατέρα του Ελληνοκύπριου.
Η εμπορία του παιδιού έγινε με την καθοδήγηση γραφείου εξευρέσεως εργασίας που λειτουργεί στην Κύπρο, το οποίο συμβούλευσε το ζεύγος όπως φέρει την 47χρονη στην Κύπρο ως οικιακή βοηθό για τους γονείς του Ε/κ και όταν αυτό συνέβη, της ζητήθηκε βοήθεια για να υιοθετήσει το ζεύγος ένα παιδί από τη χώρα της.
Κατόπιν τούτου την έστειλαν στις Φιλιππίνες όπου εντόπισε κάποια μητέρα που ήθελε να δώσει το παιδί της για υιοθεσία, η οποία κατά τον δεδομένο χρόνο ήταν έγκυος αλλά δεν ήθελε να κρατήσει το παιδί επειδή ήταν καρπός της σχέσης της με παντρεμένο άντρα. Αφού συμφώνησε να δώσει το παιδί όταν το γεννούσε, το ζεύγος άρχισε να της αποστέλλει μηνιαίως το ποσό των 250 ευρώ, ενώ όταν ήρθε η στιγμή του τοκετού περί τις αρχές του 2017, εμφανίστηκε στο νοσοκομείο με το όνομα της 47χρονης.
Κατόπιν της εξασφάλισης του σχετικού πιστοποιητικού γέννησης, το οποίο εμφάνιζε ως βιολογική μητέρα την 47χρονη, αυτή το έφερε στην Κύπρο, ενώ στη συνέχεια το παιδί εγγράφηκε ως βιολογικό τέκνο της ίδιας και του Ε/κ. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο πιστοποιητικό γέννησης, ένα από τα επώνυμα που φέρει το παιδί είναι και αυτό του συζύγου του Ελληνοκύπριου.
Ως εκ τούτου, οι ανακριτές της υπόθεσης αναμένεται να λάβουν καταθέσεις από το εν λόγω γραφείο, το οποίο σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, συμβούλευσε τους καταζητούμενους για το πώς πρέπει να ενεργήσουν για την υιοθεσία του βρέφους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κουβάρι της υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται όταν περί τα τέλη του 2018 ο Ελληνοκύπριος αποτάθηκε στο Οικογενειακό Δικαστήριο με σκοπό να εξασφαλίσει την αποκλειστική κηδεμονία του παιδιού.
Για σκοπούς της διαδικασίας ζητήθηκε από τις Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας να ετοιμάσουν έκθεση, ενώ στη συνέχεια διευθετήθηκαν ξεχωριστές συνεντεύξεις, με την 47χρονη και τον Ελληνοκύπριο προς τον σκοπό της εξακρίβωσης των λόγων για τους οποίους ο Ε/κ ήθελε να αναλάβει την αποκλειστική κηδεμονία.
Ωστόσο ο Ελληνοκύπριος δεν μετέβη τελικά για συνέντευξη, αντίθετα εξέφρασε επιθυμία να αποσύρει την αίτηση που καταχώρησε στο Οικογενειακό Δικαστήριο.
Την ίδια ώρα στις Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας είχαν φθάσει πληροφορίες ότι ενδεχομένως η 47χρονη και ο Ελληνοκύπριος  να μην είναι οι βιολογικοί γονείς του παιδιού, αφού φαίνεται να γνώριζαν ότι ο Ελληνοκύπριος είχε τελέσει γάμο με άλλον άντρα.
Οι πληροφορίες ανέφεραν επίσης ότι το ζεύγος είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να υιοθετήσει ένα παιδί και αφού αυτονόητα δεν θα μπορούσε να τα καταφέρει αφού αυτό στην Κύπρο είναι παράνομο, φέρεται να έλαβε καθοδήγηση από γραφείο εξεύρεσης εργασίας για το πώς να χειριστεί το ζήτημα.
Οι ανακριτές της υπόθεσης, αναμένεται να λάβει κατάθεση και από τον δικηγόρο του Ελληνοκύπριου ο οποίος είχε υποβάλει την αίτηση για αποκλειστική γονική μέριμνα. (
reporter.com.cy, 26/1/2019)

25.1.19

GAYDAR



Πώς αναγνωρίζεις έναν γκέι άντρα
city.sigmalive.com
Στην ουσία, επεξεργάζονται, σταθμίζουν και αξιολογούν πληθώρα οπτικοακουστικοκινητικών δεδόμενων και ερεθισμάτων που εκπέμπει το υπό εξέταση άτομο.
Είναι, όμως, μόνο η ενορατική ικανότητά τους ή στην «ανίχνευση» βοηθάνε επίσης κι άλλες παράμετροι όπως η συμπεριφορά, το ντύσιμο, η ομιλία, τα vibes, το eye contact κλπ;
Για να το εξακριβώσουμε, ρωτήσαμε σχετικά 7 γκέι άντρες. Τους ζητήσαμε να μας αποκαλύψουν τα σημάδια που «προδίδουν» και στέλνουν σήμα για ένα ενδεχόμενο επόμενο βήμα.
Εντάξει, κάποια πράγματα φωνάζουν. Όπως η φωνή, το ντύσιμο το βλέμμα και ο τρόπος ομιλίας. Αυτά είναι τα βασικά. Φυσικά, το θέμα είναι τι γίνεται με τους άντρες που δεν διαθέτουν αυτά τα χαρακτηριστικά και ξεγελούν. Εκεί λειτουργεί το ένστικτό μου, νομίζω. Υπάρχει μια ορολογία που χρησιμοποιούμε για αυτό το «ένστικτο» και λέγεται gaydar. Αυτό νομίζω είναι ο τρόπος μας να καταλαβαίνουμε αν κάποιος άντρας είναι gay ή όχι. Το έχουν και πολλές γυναίκες αυτό, καταλαβαίνουν. Μόνο στους straight δεν λειτουργεί.
Αντώνης, 29 ετών
Δεν ξέρω αν παίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, εκτός από τα προφανή, τα οποία όμως δεν ισχύουν για όλους. Εγώ, συνήθως το νιώθω όταν κάποιος άντρας στο χώρο είναι gay. Δεν μπορώ να σου προσδιορίσω πώς και γιατί, είναι αυτό που λέμε gaydar, κάτι που έχουν οι περισσότεροι gay. Βασικό σημάδι είναι το βλέμμα και ο τρόπος που θα κοιτάξει έναν άλλο άντρα. Όσο και να θέλει να το κρύψει, το βλέμμα πάντα προδίδει, είναι όπως ένας straight άντρας κοιτάζει μια γυναίκα που του αρέσει.
Χρήστος, 32 ετών
Σήμερα, με τόσους μετροσέξουαλ γύρω μας, το να αναγνωρίσεις αν κάποιος άντρας είναι gay είναι αρκετά δύσκολο. Παλαιότερα, ήταν πιο εύκολα τα πράγματα. Ένα σάλι, μια εμφάνιση πιο προσεγμένη, λίγες ξένες λέξεις στη ροή του λόγου, λίγη περισσότερη φινέτσα, και αμέσως μπορούσες να καταλάβεις το αν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος. Όλα αυτά όμως, τα έχουν πολλοί άντρες πλέον και straight και gay, άρα τα πράγματα έχουν μπερδευτεί. Αυτό ισχύει και για άντρες με θηλυπρέπεια, πλέον πολλοί μπορεί να μοιάζουν ή να συμπεριφέρονται πιο θηλυκά, αλλά να είναι straight. Εύκολα πέφτεις στην παγίδα. Για εμάς, ο μόνος τρόπος πλέον είναι το ένστικτο, το gaydar που μας βοηθά στο να καταλάβουμε τι κρύβει το περιτύλιγμα. Αν, για παράδειγμα, κάποιος που θα γνωρίσω με κοιτάζει επίμονα ή μου σφίξει το χέρι για περισσότερα από 6 δευτερόλεπτα, τότε είναι κάτι σαν σήμα για να πάρω το μήνυμα.
Γιώργος 37 ετών
Προφανώς, ο κάθε ομοφυλόφιλος έχει ένα αισθητήρα που αναγνωρίζει τον όμοιο του και δεν αναφέρομαι μόνο σε εξωτερικά ή κινησιολογικά γνωρίσματα, αλλά περισσότερο για τα vibes που υπάρχουν στον αέρα, όταν δύο ή περισσότεροι ομοφυλόφιλοι βρεθούν σε ένα χώρο. Λειτουργεί περισσότερο το ένστικτο σε τέτοιες περιπτώσεις. Μια ματιά, μια χειραψία είναι αρκετά για να λύσεις το «μυστήριο».
Στέλιος, 25 ετών
Κάποτε, ήταν πιο εύκολο να αναγνωρίσεις κάποιον gay, εάν φυσικά το ήθελε εκείνος, διότι η εμφάνιση είναι το πρώτο πράγμα που τον διαφοροποιούσε. Πιο μοντέρνο ντύσιμο, πιο extravagant εμφανίσεις, πιο έντονα χρώματα, πιο έντονο στυλ γενικά. Σήμερα, αυτό, έχει αλλάξει. Μετά την εποχή του metrosexual, όλα είναι διαφορετικά. Πλέον η προσεγμένη εμφάνιση δεν είναι προνόμιο των gay αλλά αφορά και τους straight άντρες το ίδιο. Μάλιστα, πολλές φορές straight άντρες προσέχουν τόσο πολύ την εμφάνιση τους, που πολλές φορές είναι δύσκολο να τους ξεχωρίσεις. Και κάπως έτσι μπερδεύεται το dar των gay, που πλέον πρέπει να προσέξουν τις κινήσεις του άλλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πιο θηλυπρεπείς ετεροφυλόφιλοι. Παρόλα αυτά οι κεραίες των gay είναι συνήθως πιο ευαίσθητες και πιάνουν πιο εύκολα κάποια μηνύματα. Πάντως σίγουρα έχει τύχει σε όλους, επειδή επιζητούν την ανδροπρέπεια να θέλουν κάποιος να είναι gay, αλλά να τους βγαίνει str8. Όταν βέβαια συμβαίνει το ανάποδο κάνουν πάρτι.
Κωνσταντίνος, 40 ετών
Απλά είναι ένα vibe. Οι Εγγλέζοι έχουν μια έκφραση «it takes one to know one», θες από το στυλ, θες από την ενέργεια, τις περισσότερες φορές το gaydar (λέξη από το gay&radar) δουλεύει ρολόι. Δεν εξηγείται, είναι ένστικτο, πολλές φορές και αμοιβαία έλξη. Οφείλεται και στο γεγονός (όχι όμως μόνο σε αυτό) πως οι gay είναι πολύ πιο άνετοι και ανοιχτοί στο φλερτ. Υπάρχουν φορές που πέφτεις κι έξω. Και το αντίθετο γίνεται. Να πιστεύεις ότι ο άλλος είναι straight και τελικά να πέφτει φλερτ ή να μαθαίνουν κάτι και να διαψεύδεσαι. Όλα παίζουν.
Γιάννης, 32 ετών
Από συνδυασμό παραγόντων όπως ο τόπος που συχνάζει, η παρέα που συναναστρέφεται, η συμπεριφορά, οι κινήσεις, το βάδισμα και η ομιλία.
Νικόλας, 28 ετών 


23.1.19

ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ - 10


Η Αμερικανική Ψυχολογική Ένωση λέει ότι η ”παραδοσιακή αρρενωπότητα” είναι επιβλαβής
offtherecord.net.gr, 10/1/2019
Το μπούλινγκ, η ομοφοβία, η σεξουαλική παρενόχληση και η κακοποίηση, είναι όλα αποτελέσματα της ανδρικής συμπεριφοράς σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που εξέδωσε η Αμερικανική Ψυχολογική Ένωση, η μεγαλύτερη ένωση ψυχολόγων στον κόσμο, και που, λίγο πολύ, μετατρέπουν πλέον την ”αρρενωπότητα” σε παθολογία.
Για πρώτη φορά στα 127 χρόνια ιστορίας της η Αμερικανική Ψυχολογική Ένωση (APA) εξέδωσε οδηγίες για να βοηθηθούν οι ψυχολόγοι που εργάζονται με άνδρες και αγόρια, και στις οποίες δηλώνει ότι «η παραδοσιακή αρρενωπότητα είναι ψυχολογικά επιβλαβής» και «προκαλεί ζημιά που αντηχεί τόσο προς τα έσω όσο και προς τα έξω».
Η APA λέει ότι η παραδοσιακή αρρενωπότητα ορίζεται από το «στωικισμό, την ανταγωνιστικότητα, την κυριαρχία και την επιθετικότητα». Βρίσκεται στην ανθεκτικότητα των ανδρών ενάντια στις αντιξοότητες και την επιμονή στο να “φαίνονται σκληροί” παρά την ψυχική ταλαιπωρία και στην τάση τους να χειρίζονται τη συναισθηματική καταπόνηση με θυμό.
Σύμφωνα με την APA, «η ιδεολογία της παραδοσιακής αρρενωπότητας έχει δείξει ότι περιορίζει την ψυχολογική ανάπτυξη των ανδρών, περιορίζει τη συμπεριφορά τους, προκαλεί διαταραχές του ρόλου των φύλων και συγκρούσεις μεταξύ των φύλων και επηρεάζει αρνητικά την ψυχική και τη σωματική υγεία»
Η ένωση κατηγορεί αυτή την αρρενωπότητα για το γεγονός ότι το 90% των ανθρωποκτονιών στις ΗΠΑ διαπράττονται από τους άνδρες και για το γεγονός ότι οι άνδρες έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν από αυτοκτονία από τις γυναίκες. Τα αγόρια είναι επίσης πολύ πιο πιθανό να διαγνωσθούν με ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας) από τα κορίτσια και να υποστούν σκληρότερες τιμωρίες για την κακή συμπεριφορά στο σχολείο.
Οι νέες “Κατευθυντήριες γραμμές για την ψυχολογική πρακτική με τα αγόρια και τους άνδρες” ορίζουν την «ιδεολογία της αρρενωπότητας» ως «έναν ιδιαίτερο αστερισμό προτύπων που έχουν επηρεάσει μεγάλα τμήματα του πληθυσμού, συμπεριλαμβανομένων: της αντι-θηλυκότητας, της επίτευξης, της αποφυγής της εμφάνισης αδυναμίας, και της περιπέτειας, του κινδύνου και της βίας». Συνδέουν επίσης αυτή την ιδεολογία με την ομοφοβία, τον εκφοβισμό και τη σεξουαλική παρενόχληση.
Ως εκ τούτου, η APA καθοδηγεί τους ψυχιάτρους να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο μιλάνε με τους άνδρες ασθενείς τους. Οι κλινικοί, όπως λέει η ένωση, πρέπει να γνωρίζουν και να αμφισβητούν τα “κυρίαρχα αρσενικά ιδεώδη” και να “καταπολεμούν αυτές τις δυνάμεις”.
Επιπλέον, πρέπει να «κατανοήσουν πώς λειτουργεί η εξουσία, το προνόμιο και ο σεξισμός» για να ωφελούν και να βλάπτουν τους άνδρες ταυτόχρονα.
«Αν μπορούμε να αλλάξουμε τους άνδρες», λέει ο Δρ. Ryon McDermott, ψυχολόγος που συνέβαλε στη σύνταξη των οδηγιών, «μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο».
Ενώ υπάρχουν βουνά έρευνας υπέρ και ενάντια στις βιολογικές διαφορές των φύλων, οι οδηγίες της APA είναι αξιοσημείωτες επειδή η ένωση είναι ο μεγαλύτερος ψυχιατρικός οργανισμός στον κόσμο και είναι συχνά στην πρώτη γραμμή της αλλαγής της παγκόσμιας ψυχολογικής συναίνεσης.
Το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών (DSM) της ένωσης είναι ο οδηγός για τους ιατρούς, τους ερευνητές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο.
Οι μεταβολές στην αντίληψη της κοινωνίας σχετικά με το φύλο επηρέασαν επίσης το τελευταίο σύνολο οδηγιών. «Τι είναι το φύλο στη δεκαετία του 2010», γράφει ο McDermott στις κατευθυντήριες γραμμές. «Δεν είναι πλέον μόνο αυτό το δυαδικό αρσενικό-θηλυκό».
Στο τουίτερ πολλοί επαγγελματίες και ακτιβιστές διαφώνησαν, ενώ η διάσημη φεμινίστρια ακαδημαϊκός Κριστίνα Χοφ Σόμερς, η οποία έχει γράψει το βιβλίο ”Ο πόλεμος στα αγόρια”, είπε ”40 χρόνια ψευδο-υποτροφίας καθοδηγούμενης από ατζέντα – και ορίστε: Η αρρενωπότητα γίνεται μια παθολογία που χρήζει θεραπείας.”
Ποιά θα ήταν άραγε η αντίδραση του κόσμου εάν κάποια ιατρική ένωση έλεγε ανάλογα ότι η θηλυκότητα είναι επιβλαβής;


22.1.19

ΗΠΑ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΕΝΘΕΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK


Γκέι βρήκαν παρένθετη μητέρα μέσω... Facebook
protothema.gr, 22/01/2019
Εντοπίζοντας την Gennifer Christianson μέσω του κοινωνικού μέσου, γλίτωσαν τις αμοιβές των εταιριών περένθετης μητρότητας και άλλες αποζημιώσεις, συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων
Οι Michael και David Johnson-Zaragoza από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ εξοικονόμησαν αναρίθμητα λεφτά παρακάμπτοντας το σύστημα και βρίσκοντας την παρένθετη μητέρα των παιδιών τους κατευθείαν μέσω Facebook.
Εντοπίζοντας την Gennifer Christianson μέσω του κοινωνικού μέσου, γλίτωσαν τις αμοιβές των εταιριών περένθετης μητρότητας και άλλες αποζημιώσεις, συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων. Το γκέι ζευγάρι από το Λονγκ Μπιτς υποδέχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 τα διδυμάκια του, τον Braden Parker και την Elizabeth Quinn, που είναι σήμερα 5 μηνών.
Ο 42χρονος Michael και ο 54χρονος David πλήρωσαν τα ιατρικά έξοδα και έδωσαν στη βιολογική μαμά αποζημίωση 30.000 δολαρίων για την περιπέτεια της εγκυμοσύνης. Όσο για την 31χρονη μητέρα ενός παιδιού Gennifer από τη Βόρεια Ντακότα, ήθελε να γίνει παρένθετη μητέρα καθώς αποζητούσε και πάλι τη μητρότητα, δεν ήθελε να μεγαλώσει όμως κι άλλο παιδί.
Ο Michael, νοσηλευτής στο Ναυτικό, και ο David, ιατρικός επισκέπτης, τη θεωρούν μέρος της οικογένειάς τους: «Της στέλνουμε φωτογραφίες όλη την ώρα … την παίρνουμε τηλέφωνο. Τη βλέπουμε περισσότερο σαν θεία. Όσο θα μεγαλώνουν τα παιδιά, θα τη γνωρίζουν ως τη γυναίκα που μας βοήθησε να τα φέρουμε στον κόσμο», λέει ο Michael.
Το ζευγάρι που παντρεύτηκε τον Ιούνιο του 2017 έχει έναν ακόμα υιοθετημένο γιο. Για να μεγαλώσει η οικογένειά τους στράφηκαν στο Facebook και δέχτηκαν, όπως λένε, περισσότερες από 60 αιτήσεις για παρένθετη μητρότητα. Η Gennifer ήταν στις 6 φιναλίστ.


21.1.19

ΚΥΠΡΟΣ. ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ(;) ΙΣΤΟΡΙΑ

Χειροπέδες σε 47χρονη από τις Φιλιππίνες πέρασε η Αστυνομία, σε σχέση με διερευνώμενη υπόθεση αγοραπωλησίας βρέφους. Η διερευνώμενη υπόθεση αφορά συνωμοσία προς διάπραξη κακουργήματος, εμπορίας ανηλίκων προσώπων και κυκλοφορία πλαστών εγγράφων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Αστυνομίας, η 47χρονη έφτασε στην Κύπρο με το βρέφος, ισχυριζόμενη ότι είναι η μητέρα του παιδιού. Ωστόσο, από τις έρευνες, φαίνεται να προκύπτει ότι δεν είναι η βιολογική μητέρα του βρέφους.
Η αλλοδαπή φέρεται να έχει πουλήσει το βρέφος σε δύο άντρες στη Λευκωσία, έναν Ελληνοκύπριο κι έναν αλλοδαπό, οι οποίοι αναζητούνται από την αστυνομία.
Η 47χρονη συνελήφθη χθες και αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα στις 10:00 ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας, για έκδοση διατάγματος κράτησής της.
Πληροφορίες που έχουμε εξασφαλίσει, αναφέρουν ότι η εν λόγω 47χρονη βρισκόταν στην Κύπρο, ωστόσο ταξίδεψε στις Φιλιππίνες και επέστρεψε με το βρέφος, ισχυριζόμενη ότι είναι δικό της.
Ενώπιον δικαστηρίου, είχε γίνει μια διαδικασία αναγνώρισης του βρέφους από έναν Ελληνοκύπριο άνδρα. Η όλη διαδικασία φάνηκε κάπως περίεργη και κίνησε υποψίες, σε σχέση με την αυθεντικότητά της. Κατόπιν διερεύνησης, η 47χρονη αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι το παιδί δεν ήταν δικό της, γι' αυτό τέθηκε υπό σύλληψη.
Το βρέφος δεν έχει εντοπιστεί ακόμα, ενώ αναζητείται και ο Ελληνοκύπριος που το αναγνώρισε.
Για την υπόθεση, όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, είναι ενήμερες και οι Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας, όπως και το Γραφείο Εμπορίας Προσώπων. (kathimerini.gr, 18/1/2019)

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr το ζευγάρι του Ελληνοκύπριου και του Τούρκου είχαν κάνει γάμο το 2015 στη Νέα Ζηλανδία και ζούσαν μόνιμα στη Λευκωσία. Πριν λίγο καιρό αναζητούσαν παιδί για υιοθεσία. Έφεραν από τις Φιλιππίνες μια 47χρονη ως οικιακή βοηθό που εργαζόταν στο σπίτι των γονέων του Ελληνοκύπριου. Της είπαν ότι ψάχνουν παιδί και αυτή προσφέρθηκε να βοηθήσει. Πήγε στη χώρα της και βρήκε νεαρή γυναίκα που εγκυμονούσε και την έπεισε να της πουλήσει το παιδί όταν γεννηθεί. Το ζευγάρι των ομοφυλοφίλων μέχρι τη γέννηση έστελνε χρήματα για να συντηρείται η βιολογική μητέρα και η 47χρονη Φιλιππινέζα που μεσολάβησε. Όταν γεννήθηκε το παιδί ο Ελληνοκύπριος πήγε στις Φιλιππίνες και με πλαστά έγγραφα στο στα οποία εμφανιζόταν ως σύζυγος της 47χρονης Φιλιππινέζας προχώρησαν σε υιοθεσία του παιδιού, το οποίο μετέφεραν στη Κύπρο. (protothema.gr)

ΑΙΓΥΠΤΟΣ. ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΑΝΔΡΑ


Στην Αίγυπτο φυλάκισαν δημοσιογράφο επειδή πήρε συνέντευξη από άντρα gay
Προσέβαλε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των τηλεθεατών, είπε το δικαστήριο 
avant-garde.com.cy, 21/1/2019

Ποινή φυλάκισης ενός έτους επιβλήθηκε σε παρουσιαστή από Αιγυπτιακό δικαστήριο, επειδή είχε πάρει συνέντευξη από έναν ομοφυλόφιλο το 2018.
Όπως ανέφερε δικαστική πηγή, ο παρουσιαστής, ο Μοχάμεντ αλ Γάιτι, ο οποίος έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι εναντιώνεται στην ομοφυλοφιλία, κρίθηκε ένοχος της κατηγορίας ότι προώθησε αυτή τη σεξουαλική προτίμηση, καθώς και για προσβολή των θρησκευτικών πεποιθήσεων των τηλεθεατών.
Του επιβλήθηκε επίσης να τελεί υπό επιτήρηση για έναν χρόνο, καθώς και να καταβάλει πρόστιμο 3.000 αιγυπτιακών λιρών (130 ευρώ), σύμφωνα με τον Σαμίρ Σάμπρι, τον δικηγόρο που υπέβαλε μήνυση εναντίον του. Ο Γάιτι μπορεί να ασκήσει έφεση στην απόφαση και, σε αυτή την περίπτωση, θα παραμείνει ελεύθερος ως την έκδοση της νέας ετυμηγορίας από το εφετείο, υπό τον όρο ότι θα καταβάλει χρηματική εγγύηση 1.000 αιγυπτιακών λιρών (50 ευρώ), ανέφερε ο Σάμπρι, χωρίς να διευκρινίσει εάν ο παρουσιαστής έχει πάρει απόφαση γι' αυτό.
Τον Αύγουστο του 2018, ο παρουσιαστής προσκάλεσε έναν ομοφυλόφιλο στην εκπομπή του, που προβάλλεται στο τηλεοπτικό δίκτυο LTC, και συζήτησε μαζί του για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας. Στη συνέντευξη, ο προσκεκλημένος, το πρόσωπο του οποίου είχε καλυφθεί με εφέ για την προστασία της ανωνυμίας του, δήλωσε εργαζόμενος στη βιομηχανία του σεξ και μίλησε για τη σχέση του με έναν άλλο άνδρα. Έπειτα από τη μετάδοση της συνέντευξης, το αιγυπτιακό ανώτατο συμβούλιο ελέγχου των ΜΜΕ, κρατικός οργανισμός, επέβαλε αναστολή της μετάδοσης του σήματος του δικτύου αυτού για δύο εβδομάδες εξαιτίας των «παραβιάσεών του».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του συμβουλίου, το δίκτυο LTC παραβίασε την απαγόρευση που είχε επιβληθεί ως προς την «παρουσίαση ομοφυλόφιλων» και την «προώθηση των συνθημάτων» ή των συμβόλων τους μέσω της τηλεόρασης. Το συμβούλιο επέβαλε την απαγόρευση αυτή μετά την εμφάνιση της σημαίας με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, συμβόλου της κοινότητας LGBT, κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Κάιρο το 2017.
Την περίοδο εκείνη, οι αρχές είχαν εξαπολύσει εκστρατεία καταστολής σε βάρος προσώπων που υποπτεύονταν πως είναι ομοφυλόφιλοι, κάτι που στηλίτευσαν οργανώσεις υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ο αιγυπτιακός ποινικός κώδικας δεν απαγορεύει ρητώς την ομοφυλοφιλία. Τα δικαστήρια χρησιμοποιούν συνήθως κατηγορίες περί «ασωτίας» και «πορνείας» για να καταδικάζουν ομοφυλόφιλους.

20.1.19

ΛΟΝΔΙΝΟ. ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΕΞ ΣΕ ΒΑΓΟΝΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ


Τις ασυγκράτητες ορμές τους έφτασε η στιγμή να πληρώσουν ένας 35χρονος γκέι άνδρας, ο 24χρονος εραστής του και ένας… γκεστ σταρ που έστησαν ένα κανονικότατο όργιο μέσα στο μετρό του Λονδίνου, τον Φλεβάρη του 2018, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των άλλων επιβατών.
Σύμφωνα με τη Sun, o Nicholas Mullan, 24 ετών και ο George Mason, 35 ετών, προχώρησαν σε μια σειρά από άκρως ακατάλληλες ερωτικές πράξεις, μαζί με ένα ακόμα άτομο που δεν κατονομάζεται, αργά το βράδυ της 19ης Φεβρουαρίου του περασμένου ετους, μέσα σε βαγόνι του μετρό.
Κατά τη διάρκεια του οργίου και χωρίς καν να ενδιαφέρονται για την παρουσία πολλών άλλων επιβατών στον συρμό, οι τρεις άνδρες προχώρησαν – σύμφωνα με τη δικογραφία – σε συνουσία με διείσδυση, πεολειχία και αυνανισμό, στη διαδρομή ανάμεσα στους σταθμούς Leicester Square και London Waterloo.
Στη συνέχεια, ένας απο τους τρεις ανέβασε το video στο διαδίκτυο, σε site γνωριμιών για ομοφυλόφιλους, θέλοντας πιθανότατα να… περηφανευτεί για το κατόρθωμά του.
Ένας από τους χρήστες της ιστοσελίδας όμως φαίνεται ότι ενοχλήθηκε από το θράσος του άνδρα, και αποφάσισε να καταγγείλει το συγκεκριμένο άτομο στις Αρχές.
Το ζευγάρι που πρωταγωνιστεί στο βίντεο εμφανίστηκε σήμερα στο δικαστήριο και ομολόγησε την ενοχή του για την κατηγορία της προσβολής της δημοσίας αιδούς. Η ποινή για τους ασυγκράτητους εραστές θα ανακοινωθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα εάν συνεχίζονται οι έρευνες για να ταυτοποιηθεί και το τρίτο πρόσωπο του οργίου. (europost.gr, 15/1/2019)

19.1.19

ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΚΑΙ ΙΜΠΡΑΗΜ


Ο Σουλεϊμάν Α΄, γνωστός ως "ο Μεγαλοπρεπής" στη Δύση και Κανουνί στην Ανατολή ( 6 Νοεμβρίου 1494 – 5 Σεπτεμβρίου 1566 ) ήταν ο δέκατος στη σειρά και ο πρώτος σε διάρκεια βασιλείας Αυτοκράτορας, Σουλτάνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, από το 1520 ως το θάνατό του το 1566. Επίσης ήταν δισέγγονος του Μωάμεθ Β΄ του Πορθητή. Ο Σουλεϊμάν έγινε επιφανής μονάρχης της Ευρώπης του 16ου αιώνα προεδρεύοντας στο αποκορύφωμα της στρατιωτικής, πολιτικής και οικονομικής δύναμης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ο Σουλεϊμάν ηγήθηκε προσωπικά των Οθωμανικών στρατιών στην κατάκτηση των Χριστιανικών προπυργίων του Βελιγραδίου, της Ρόδου, καθώς και του μεγαλύτερου μέρους της Ουγγαρίας πριν οι κατακτήσεις του αναχαιτιστούν στην Πολιορκία της Βιέννης το 1529. Προσάρτησε το μεγαλύτερο μέρος της Μέσης Ανατολής στη σύγκρουσή του με τους Σαφαβίδες και μεγάλες εκτάσεις της Βόρειας Αφρικής, δυτικά μέχρι την Αλγερία. Υπό την εξουσία του ο Οθωμανικός στόλος κυριάρχησε στις θάλασσες από τη Μεσόγειο ως την Ερυθρά Θάλασσα και τον Περσικό Κόλπου. Στο τιμόνι μιας επεκτεινόμενης αυτοκρατορίας, ο Σουλεϊμάν προσωπικά εισήγαγε μεγάλες νομοθετικές αλλαγές σχετικά με την κοινωνία, την εκπαίδευση, τη φορολογία και το ποινικό δίκαιο. Το κανονικό του δίκαιο ( ή Κανούνς ) καθόρισε τη μορφή της αυτοκρατορίας για αιώνες μετά το θάνατό του. Δεν ήταν μόνο διακεκριμένος ποιητής και χρυσοχόος. Έγινε επίσης μεγάλος προστάτης του πολιτισμού, επιβλέποντας τη «Χρυσή» εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην καλλιτεχνική, λόγια και αρχιτεκτονική ανάπτυξή της. Ο Σουλεϊμάν ήταν πολύ μορφωμένος και μιλούσε πέντε γλώσσες.Ήταν ο σπουδαιότερος Σουλτάνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, καθώς επέκτηνε πάρα πολύ τα σύνορα και βασίλεψε όσο ποτέ κανένας άλλος. Σπάζοντας την Οθωμανική παράδοση ο Σουλεϊμάν παντρεύτηκε μια κοπέλα του χαρεμιού, την Αλεξάνδρα Αναστασία Λισόφσκα (γνωστή επίσης ως Ροξελάνη), που έγινε η Χουρέμ Σουλτάν. Την έχουν κάνει πολύ διάσημη οι δολοπλοκίες της ως βασίλισσας στην αυλή και η προσωπική της εξουσία πάνω στο Σουλτάνο. Ο γιος του, Σελίμ Β΄ διαδέχθηκε το Σουλεϊμάν, μετά το θάνατό του το 1566 μετά από 46 χρόνια στο θρόνο. (el.wikipedia.org)

Ο Ιμπραήμ ήταν χριστιανός ελληνικής καταγωγής, γιος ενός Έλληνα ναυτικού από την Πάργα, που τον 16ο αιώνα τελούσε υπό την κυριαρχία της Βενετίας. Το πραγματικό του όνομα ήταν Θεόφιλος. Γεννήθηκε το 1493 –αν και ο ίδιος ο Ιμπραήμ είπε στον πρεσβευτή Ζάρα το 1532 ότι γεννήθηκε το 1494 την ίδια εβδομάδα με τον Σουλεϊμάν– και σε παιδική ηλικία αιχμαλωτίστηκε από Τούρκους κουρσάρους. Απ’ ό,τι φαίνεται, αρχικά πουλήθηκε σε μια χήρα στη Μαγνησία της Μικράς Ασίας, η οποία τον φρόντιζε και του παρείχε μια ολοκληρωμένη παιδεία. Έμαθε μάλιστα να παίζει πολύ καλά ένα μουσικό όργανο αντίστοιχο με το σημερινό βιολι. Διάβαζε περσικά, τουρκικά, ελληνικά και ιταλικά. Είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο διάβασμα κυρίως γεωγραφίας και ιστορίας, ειδικά σχετικά με τον Μέγα Αλέξανδρο και τον Αννίβα.
Υπάρχουν δύο εκδοχές σχετικά με το πώς κατέληξε ο Ιμπραήμ στην υπηρεσία του Σουλεϊμαν. Σύμφωνα με την πρώτη ο πρίγκιπας Σουλεϊμάν, γιος του σουλτάνου Σελίμ Α', γνώρισε τον Ιμπραήμ σε μία από τις εκστρατείες του στη Μικρά Ασία και γοητεύτηκε από τη χάρη του και τις επιδόσεις του στη μουσική. Σύμφωνα με τη δεύτερη εκδοχή ο Ιμπραήμ κατέληξε στην Κωνσταντινούπολη και εκεί πουλήθηκε στον πρίγκιπα Σουλεϊμάν. Πάντως το γεγονός ότι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ο Ιμπραήμ κατέληξε ιδιοκτησία του Σουλεϊμάν είναι αδιαφιλονίκητο.
Ο Ιμπραήμ τοποθετήθηκε ως υπηρέτης στα ιδιαίτερα διαμερίσματα του διαδόχου Σουλεϊμάν. Σαν ευνοούμενος του διαδόχου κοιμόταν και γευμάτιζε στα ίδια με αυτόν διαμερίσματα. Ο συγγραφέας Bragadino αναφέρει ότι όταν οι δύο δεν ήταν μαζί έγραφαν ο ένας στον άλλο σημειώματα που τα έστελναν με μουγγούς υπηρέτες (τέτοιοι υπήρχαν πάντοτε στα παλάτια). Ο Pietro Zen αναφέρει ότι ο Ιμπραήμ και ο Σουλεϊμάν έκαναν μαζί βαρκάδα σε μια μικρή βάρκα με έναν μόνο κωπηλάτη καθώς και περιπάτους στους κήπους. Επίσης ότι ήταν αχώριστοι και ότι η φιλία τους συνεχίστηκε και όταν ο Σουλεϊμάν έγινε σουλτάνος.
Η πολύ στενή σχέση μεταξύ Ιμπραήμ και Σουλεϊμάν σκανδάλιζε τους Οθωμανούς και οι Τούρκοι συγγραφείς δεν την αναφέρουν καθόλου. Θεωρούσαν ανάρμοστο για τον σουλτάνο να δείχνει ιδιαίτερη εύνοια προς έναν σκλάβο. Σ' αυτή την εύνοια οφείλεται και η ταχύτατη άνοδος του Ιμπραήμ στην ιεραρχία. Υπάρχουν μαρτυρίες δυτικών συγγραφέων ότι ο Ιμπραήμ ήταν ευνούχος, βασιζόμενες στο ότι αυτός πριν γίνει βεζύρης είχε το αξίωμα του "Χασοντάμπαση" στο χαρέμι, αξίωμα που ανετίθετο σε ευνούχους. Ο ιστορικός H. Donaldson Jenkins πιστεύει ότι μάλλον αυτό ευσταθεί, παρ' ότι στη ζωή του Ιμπραήμ περιλαμβάνονται στοιχεία που ήταν ασυμβίβαστα με τη θέση του ευνούχου, όπως π.χ. το να εξέρχεται απ' το σαράι και να περιφέρεται στην πόλη, η προαγωγή του στο αξίωμα του βεζύρη και ο γάμος του με την αδελφή του σουλτάνου. Στην ιστορία αναφέρονται και άλλοι ευνούχοι που ανήλθαν σε υψηλά αξιώματα της Οθωμ. Αυτοκρατορίας και έκαναν γάμους σκοπιμότητας.
Η πρώτη θέση που κατέλαβε ο Ιμπραήμ ήταν προσωπικός υπηρέτης του διαδόχου του θρόνου, δηλαδή του Σουλεϊμάν. Όταν ο Σουλεϊμάν ανέβηκε στο θρόνο, το 1520, προήγαγε τον Ιμπραήμ σε αρχιγερακάρη, και πολύ σύντομα τον έχρισε διαδοχικά χασονταμπασί (αρχιτελετάρχη), μπεηλέρμπεη της Ρούμελης, βεζύρη, μεγάλο βεζύρη και τέλος σερασκέρη, γενικό διοικητή των αυτοκρατορικών δυνάμεων – μια αστραπιαία αναρρίχηση στην ιεραρχία. Ο Μποντιέ αφηγείται μια σχετική, αν και ανεπιβεβαίωτη, ιστορία που θα μπορούσε να είναι αληθινή, καθώς ταιριάζει με το χαρακτήρα του.
Η ιστορία έχει ως εξής: «Η ραγδαία ανέλιξη του Ιμπραήμ είχε αρχίσει να του προκαλεί ανησυχία. Τα σκαμπανεβάσματα που επιφύλασσε η μοίρα σε πολλούς ισχυρούς άντρες της οθωμανικής Αυλής τον έκαναν να συνειδητοποιήσει τον μεγάλο κίνδυνο που διέτρεχαν όλοι όσοι απολάμβαναν τα μεγαλεία της Αυλής και λειτούργησε σαν χαλινάρι στις επιθυμίες του. Εκλιπαρούσε τον Σουλεϊμάν να μην τον προωθήσει σε πολύ υψηλά αξιώματα γιατί τότε η πτώση του θα ήταν μοιραία. Του εξήγησε ότι μια περιορισμένη ευημερία θα ήταν πιο ασφαλής από τα μεγαλεία, ότι θα ήταν αρκετή ανταμοιβή για τις υπηρεσίες του να έχει απλώς όσα χρειάζεται για να ζήσει με ηρεμία και άνεση. Ο Σουλεϊμάν εκτίμησε την ταπεινότητά του, αλλά έχοντας κατά νου να τον ανεβάσει στα υψηλότερα αξιώματα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ορκίστηκε ότι δεν θα επέτρεπε ποτέ στη διάρκεια της βασιλείας του να καταδικαστεί ο Ιμπραήμ σε θάνατο, ό,τι κι αν συνέβαινε στην Αυλή του». «Αλλά», ηθικολογεί ο Μποντιέ, «η ανθρώπινη και ευμετάβλητη φύση των βασιλέων από τη μια και η υπεροψία και αγνωμοσύνη των ευνοούμενων από την άλλη θα κάνουν τον Σουλεϊμάν να αθετήσει την υπόσχεσή του και τον Ιμπραήμ να χάσει την πίστη και την αφοσίωσή του. τσι ο Ιμπραήμ Πασάς εκτελέστηκε στο δωμάτιο του την νύχτα της 13-14 Μαρτίου 1536 κατόπιν εντολής του Σουλτάνου. (el.wikipedia.org)


[…]Ο βασικός της αντίζηλος της Χιουρέμ, στην καρδιά αλλά και στο πληθωρικό κρεββάτι του σουλτάνου Σουλεϊμάν, ήταν ένας Έλληνας. Που έγινε βεζίρης. Ο Πάργαλης Ιμπραήμ. Ο χριστιανός ορθόδοξος γιος ενός Έλληνα ψαρά πατέρα από την Πάργα της Ηπείρου που πουλήθηκε σαν σκλάβος από πειρατές στην αυτοκρατορική αυλή, και από την παιδική του ηλικία, έγινε έμπιστος φίλος, του νεαρού τότε Σουλτάνου, γερακάρης του, Βεζίρης του οθωμανικού κράτους, γαμπρός του μετά το γάμο του με την αδελφή του Σουλεϊμάν, Χατιτζέ και εραστής του ίδιου. Για να καταλήξει δολοφονημένος από το χέρι του.
Όχι τυχαία ο μεγαλύτερος εχθρός της Χιουρέμ στην οποία έβλεπε έναν ισχυρό αντίπαλο στην καρδιά του Σουλεϊμάν, ο Ιμπραήμ όπως γράφει και ο Anthony A. Goodman στο βιβλίο του "Shadow of a war" ήταν αχώριστος με τον Σουλτάνο από τα χρόνια της μοναχικής εφηβείας και των δύο τους. Τα δύο αγόρια λάτρευαν την ανάγνωση και περνούσαν πολλές ώρες μαζί μελετώντας ιστορία, έχοντας ίνδαλμα τον Μέγα Αλέξαντρο και διαβάζοντας φωναχτά ο ένας στον άλλο. Ο Ιμπραήμ ψυχαγωγούσε τον Σουλεϊμάν τραγουδώντας του και παίζοντας του βιολί. Ψάρευαν, κυνηγούσαν, κολυμπούσαν, έτρωγαν μαζί και πολλές φορές μοιραζόντουσαν το ίδιο κρεββάτι εξερευνώντας τη σεξουαλικότητά τους μέχρι τη στιγμή που το ενδιαφέρον του Σουλτάνου στράφηκε στο χαρέμι του με σκοπό την απόκτηση διαδόχων. Αλλά ακόμα και τότε περνούσαν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας και της νύχτας μαζί.
"Ο Σουλεϊμάν εξαρτιόταν από την πίστη του μακρόχρονου φίλου του...Ο Ιμπραήμ, ασχέτως από τους τίτλους που τον συνόδευαν, συνέχισε να είναι ο πιο πιστός του φίλος, σύμβουλος, αδελφός του και συχνά εραστής του. Τα ήθη της Οθωμανικής Τουρκίας δεν ήταν διαφορετικά από αυτά της αρχαίας Σπάρτης όπου στις συνθήκες μάχης ήταν πολύ πιο πιθανό ένας πολεμιστής να κάνει ότι μπορεί προκειμένου να μην ντροπιάσει τον εαυτό του, παρουσία του εραστή του" γράφει χαρακτηριστικά ο συγγραφέας.
Για την πτώση και την εκτέλεση του Ιμπραήμ λόγω υποψιών προδοσίας, πολλοί υποδεικνύουν ως υπεύθυνη την Χιουρέμ και την επιρροή της στον Σουλεϊμάν. Κάποιοι άλλοι, αναφέρουν ότι αυτό συνέβη όταν ο Σουλτάνος ανακάλυψε την ερωτική σχέση του Ιμπραήμ με τον Βενετό έμπορο, πρεσβευτή και έμπιστο του οθωμανικού παλατιού και πολιτικού συνδέσμου του με πολλές ευρωπαϊκές αυλές, Λουδοβίκο Γκρίτι.
Μετά την εκτέλεση του, Ο Σουλεϊμάν, μετανιωμένος, εξέφρασε τον πόνο του σε πολλά από τα ποιήματά του, τα οποία υπέγραφε με το ψευδώνυμο Mουχιμπί, το οποίο μεταφράζεται περίπου ως "εραστής" ή "αγαπημένος". Το ίδιο ψευδώνυμο που χρησιμοποιούσε στα ερωτικά του ποιήματα απέναντι στη Χιουρέμ. (iefimerida.gr)