Γράφει ο βουλευτής Αττικής Ηλίας Κασιδιάρης Ασχολούμαι σπάνια με θρησκευτικά θέματα και η αρθρογραφία μου εστιάζει κυρίως στις πολιτικές εξελίξεις. Ήταν, όμως, αδύνατο να μη σχολιάσω κάποιες φοβερές εικόνες από το Βατικανό, που αποδεικνύουν πόσο απροκάλυπτα προωθείται η προπαγάνδα της νέας τάξης πραγμάτων, που έχει στόχο την καταστροφή των εθνών και των παραδόσεων. Αφορμή για το κείμενο αυτό η αναπαράσταση της Γέννησης του Χριστού, δηλαδή η «φάτνη» που στήθηκε στην πλατεία του Αγίου Πέτρου με εντολή του λαθρολάγνου Πάπα Φραγκίσκου. Οι εικόνες που ακολουθούν σε τίποτα δε σχετίζονται με το νόημα των εορταστικών ημερών, ούτε εμπνέουν αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία. Πρόκειται για ένα κράμα φρικιαστικών μορφών, «ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας» και του πανταχού παρόντα πολυπολιτισμού και πολυφυλετισμού. Οι άγγελοι κάθε άλλο παρά υμνούν την γέννηση του Χριστού. Στην πραγματικότητα είναι τρομοκρατημένοι και δείχνουν να υποφέρουν, λες και η σκηνή δεν προέρχεται από την Γέννηση, αλλά από την Αποκάλυψη. Η εικόνα αυτή εξηγείται εύκολα, αν παρατηρήσουμε και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της σύνθεσης:
Ακριβώς δίπλα από αυτή τη σκηνή ένας άνδρας θάβει ένα πτώμα. Θεωρητικά η εικόνα αφορά τις «επτά πράξεις του ελέους» των καθολικών, μία εκ των οποίων είναι η ταφή των νεκρών. Εδώ όμως η σκηνή προέρχεται από ταινία θρίλερ ή καλύτερα από το εργαστήριο του δρ. Φρανκεστάιν. Το κάτασπρο χέρι του πτώματος που κρέμεται στο κενό και το πρόσωπο του νεκροθάφτη προκαλούν φρίκη στον θεατή: Αυτοί που έχουν την τιμητική τους όμως δεν είναι οι σατανιστές και οι πτωματολάγνοι, αλλά οι ομοφυλόφιλοι. Τι δουλειά έχει σε μία σκηνή Χριστουγέννων ένας ολόγυμνος άνδρας που κοιτά με… πάθος τους 3 μάγους; Οι κατασκευαστές απάντησαν πως και αυτή η βλακώδης αναπαράσταση αφορά την… φιλανθρωπία και συγκεκριμένα την προσφορά ενός ιματίου στον γυμνό πλησίον. Με τη μόνη διαφορά ότι ο πλησίον που δεν έχει ρούχα, δεν αναπαρίσταται με σώμα χτισμένο με αναβολικά, ούτε το ύφος του θυμίζει χορεύτρια του gay pride: Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο άγγελος με τα χρώματα του… gay-pride και της LBGT κοινότητας: Ενώ στα πιο καίρια σημεία της φάτνης, έχουν πιάσει στασίδι οι «στενοί φίλοι» του Πάπα Φραγκίσκου έγχρωμοι λαθρομετανάστες: Οι άρτια οργανωμένες ψυχολογικές επιχειρήσεις των κέντρων που προωθούν την παγκοσμιοποίηση εξελίσσονται μπροστά στα μάτια μας. Απροκάλυπτα, χωρίς κανένα πρόσχημα, οι μεγαλοπαράγοντες της νέας τάξης πραγμάτων διεξάγουν συντονισμένη πλύση εγκεφάλου σε βάρος των ευρωπαίων, που τείνουν να γίνουν μία θλιβερή μειοψηφία απέναντι σε αλλογενείς και ισλαμιστές. Ο ρόλος του Πάπα Φραγκίσκου στην επιβολή των ιδεολογημάτων του αντιρατσισμού και του πολυπολιτισμού έχει καταστεί πιο ξεκάθαρος από ποτέ. Το Βατικανό εκμεταλλεύεται ακόμα και την εορτή των Χριστουγέννων για να ενσταλάξει στις παιδικές ψυχές το δηλητήριο της αντεθνικής και παρά φύσιν προπαγάνδας του. Για να ξεφύγουμε από τις άθλιες εικόνες των αρρωστημένων νεοταξιτών, αξίζει να κλείσουμε με τις θαυμάσιες αναπαραστάσεις της Γεννήσεως, όπως τις συναντάμε στην Ελληνορθόδοξη εικονογραφία, αλλά και στα έργα μεγάλων Ευρωπαίων ζωγράφων.
Γράφει ο βουλευτής Αττικής Ηλίας Κασιδιάρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχολούμαι σπάνια με θρησκευτικά θέματα και η αρθρογραφία μου εστιάζει κυρίως στις πολιτικές εξελίξεις. Ήταν, όμως, αδύνατο να μη σχολιάσω κάποιες φοβερές εικόνες από το Βατικανό, που αποδεικνύουν πόσο απροκάλυπτα προωθείται η προπαγάνδα της νέας τάξης πραγμάτων, που έχει στόχο την καταστροφή των εθνών και των παραδόσεων.
Αφορμή για το κείμενο αυτό η αναπαράσταση της Γέννησης του Χριστού, δηλαδή η «φάτνη» που στήθηκε στην πλατεία του Αγίου Πέτρου με εντολή του λαθρολάγνου Πάπα Φραγκίσκου. Οι εικόνες που ακολουθούν σε τίποτα δε σχετίζονται με το νόημα των εορταστικών ημερών, ούτε εμπνέουν αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία. Πρόκειται για ένα κράμα φρικιαστικών μορφών, «ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας» και του πανταχού παρόντα πολυπολιτισμού και πολυφυλετισμού.
Οι άγγελοι κάθε άλλο παρά υμνούν την γέννηση του Χριστού. Στην πραγματικότητα είναι τρομοκρατημένοι και δείχνουν να υποφέρουν, λες και η σκηνή δεν προέρχεται από την Γέννηση, αλλά από την Αποκάλυψη. Η εικόνα αυτή εξηγείται εύκολα, αν παρατηρήσουμε και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της σύνθεσης:
Ακριβώς δίπλα από αυτή τη σκηνή ένας άνδρας θάβει ένα πτώμα. Θεωρητικά η εικόνα αφορά τις «επτά πράξεις του ελέους» των καθολικών, μία εκ των οποίων είναι η ταφή των νεκρών. Εδώ όμως η σκηνή προέρχεται από ταινία θρίλερ ή καλύτερα από το εργαστήριο του δρ. Φρανκεστάιν. Το κάτασπρο χέρι του πτώματος που κρέμεται στο κενό και το πρόσωπο του νεκροθάφτη προκαλούν φρίκη στον θεατή:
Αυτοί που έχουν την τιμητική τους όμως δεν είναι οι σατανιστές και οι πτωματολάγνοι, αλλά οι ομοφυλόφιλοι. Τι δουλειά έχει σε μία σκηνή Χριστουγέννων ένας ολόγυμνος άνδρας που κοιτά με… πάθος τους 3 μάγους; Οι κατασκευαστές απάντησαν πως και αυτή η βλακώδης αναπαράσταση αφορά την… φιλανθρωπία και συγκεκριμένα την προσφορά ενός ιματίου στον γυμνό πλησίον. Με τη μόνη διαφορά ότι ο πλησίον που δεν έχει ρούχα, δεν αναπαρίσταται με σώμα χτισμένο με αναβολικά, ούτε το ύφος του θυμίζει χορεύτρια του gay pride:
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο άγγελος με τα χρώματα του… gay-pride και της LBGT κοινότητας:
Ενώ στα πιο καίρια σημεία της φάτνης, έχουν πιάσει στασίδι οι «στενοί φίλοι» του Πάπα Φραγκίσκου έγχρωμοι λαθρομετανάστες:
Οι άρτια οργανωμένες ψυχολογικές επιχειρήσεις των κέντρων που προωθούν την παγκοσμιοποίηση εξελίσσονται μπροστά στα μάτια μας. Απροκάλυπτα, χωρίς κανένα πρόσχημα, οι μεγαλοπαράγοντες της νέας τάξης πραγμάτων διεξάγουν συντονισμένη πλύση εγκεφάλου σε βάρος των ευρωπαίων, που τείνουν να γίνουν μία θλιβερή μειοψηφία απέναντι σε αλλογενείς και ισλαμιστές. Ο ρόλος του Πάπα Φραγκίσκου στην επιβολή των ιδεολογημάτων του αντιρατσισμού και του πολυπολιτισμού έχει καταστεί πιο ξεκάθαρος από ποτέ. Το Βατικανό εκμεταλλεύεται ακόμα και την εορτή των Χριστουγέννων για να ενσταλάξει στις παιδικές ψυχές το δηλητήριο της αντεθνικής και παρά φύσιν προπαγάνδας του.
Για να ξεφύγουμε από τις άθλιες εικόνες των αρρωστημένων νεοταξιτών, αξίζει να κλείσουμε με τις θαυμάσιες αναπαραστάσεις της Γεννήσεως, όπως τις συναντάμε στην Ελληνορθόδοξη εικονογραφία, αλλά και στα έργα μεγάλων Ευρωπαίων ζωγράφων.
http://elamcy.com/2017/12/26/satanismos-omofylofilia-ke-lathrometanastes-stin-fatni-tou-neotaxiti-papa-fragkiskou-sto-vatikano-apisteftes-ikones/