Σκέφτομαι ότι δεν έχω ενημερωθεί επαρκώς
για τη λεγόμενη «Θεματική Εβδομάδα». Εντοπίζω, λοιπόν, αρκετά άρθρα για να μπω
στο νόημα και αρχίζω να διαβάζω. Μετά τη μελέτη των άρθρων αναζητώ την
εγκύκλιο, βάσει της οποίας ορίστηκε η «Θεματική Εβδομάδα» και τη διαβάζω με
σπουδή. Διαπιστώνω ότι θα λάβει χώρα το δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος
σχολικού έτους, οι δραστηριότητες αυτής της δράσης θα υλοποιούνται στο πλαίσιο
του ωρολόγιου σχολικού προγράμματος, ότι η παρακολούθηση θα είναι υποχρεωτική
και, τέλος, τις δραστηριότητες θα τις αναπτύξουν εκπαιδευτικοί (για κάποια
ζητήματα) και εκπρόσωποι φορέων (για κάποια άλλα). Συγχρόνως, βλέπω ότι
αναφέρεται πως ο τρόπος ανάπτυξης αυτών των δραστηριοτήτων και το υλικό γι' αυτές
θα το εφοδιάσουν οι φορείς.
Οδηγούμαι από καθαρή περιέργεια στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής
Πολιτικής που είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, τελεί υπό την εποπτεία
του υπουργού Παιδείας και «λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος ως
επιτελικός επιστημονικός Φορέας, που υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας... με
κύριο σκοπό την επιστημονική έρευνα και μελέτη θεμάτων τα οποία αφορούν την
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τη μετάβαση από τη Δευτεροβάθμια στην
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και τη διαρκή και τεχνική υποστήριξη του
σχεδιασμού και της εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής στα θέματα αυτά».
Ανακαλύπτω ότι ο πρόεδρος του ΙΕΠ λέγεται Γεράσιμος Κουζέλης και έχει συγγράψει βιβλίο το 2012 μαζί με τον ύποπτων κινήτρων Δημήτρη Χριστόπουλο, που είχε χαρακτηρίσει τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη «ένα συμπαγές τουρκικό πράγμα». «Σύμπτωση» σκέφτομαι.
Ανακαλύπτω ότι ο πρόεδρος του ΙΕΠ λέγεται Γεράσιμος Κουζέλης και έχει συγγράψει βιβλίο το 2012 μαζί με τον ύποπτων κινήτρων Δημήτρη Χριστόπουλο, που είχε χαρακτηρίσει τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη «ένα συμπαγές τουρκικό πράγμα». «Σύμπτωση» σκέφτομαι.
Συνεχίζω την έρευνα για να βρω τους
«φορείς» που έχουν ταχθεί να υλοποιήσουν τις δραστηριότητες της «Θεματικής
Εβδομάδας» και πάω κατευθείαν στα «σκληρά» για την «έμφυλη ταυτότητα».
Παραπέμπομαι από την ίδια την ιστοσελίδα στους φορείς και αντιλαμβάνομαι ότι ο
κύριος φορέας που θα ξεδιπλώσει την εκπαίδευση των γυμνασιοπαίδων στο
αντικείμενο της «έμφυλης ταυτότητας» είναι το «ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο
Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για τον ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη
μη βία». Διαβάζω ότι είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση. Κλικάρω τους
συνεργάτες της, δηλαδή το Δ.Σ., για να δω περί τίνος ακριβώς πρόκειται.
Και εκεί με περιμένει μια πολύ μεγάλη έκπληξη, καθώς έκαναν παρέλαση κάποιοι από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους εθνομηδενιστές. Πρόεδρος είναι ο Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους. Αντιπρόεδρος είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους και ένας εκ των υπερασπιστών της ύπαρξης «μακεδονικής» γλώσσας και των δικαιωμάτων της ανύπαρκτης «μακεδονικής μειονότητας» (σχετικά βίντεο και δηλώσεις του υπάρχουν στο διαδίκτυο. Επίσης, πρωτοπόρος στη γυμνή ποδηλατοδρομία της Θεσσαλονίκης).
Και εκεί με περιμένει μια πολύ μεγάλη έκπληξη, καθώς έκαναν παρέλαση κάποιοι από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους εθνομηδενιστές. Πρόεδρος είναι ο Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους. Αντιπρόεδρος είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους και ένας εκ των υπερασπιστών της ύπαρξης «μακεδονικής» γλώσσας και των δικαιωμάτων της ανύπαρκτης «μακεδονικής μειονότητας» (σχετικά βίντεο και δηλώσεις του υπάρχουν στο διαδίκτυο. Επίσης, πρωτοπόρος στη γυμνή ποδηλατοδρομία της Θεσσαλονίκης).
Το καλύτερο: Διευθυντής είναι ο Αθανάσιος (Νάσος) Θεοδωρίδης, ο οποίος
διατηρεί «δίγλωσση» ιστοσελίδα -στην ελληνική και τη «μακεδονική»-, στην οποίαν
έχει αναρτημένη συνέντευξή του, εντός της οποίας αναφέρεται σε εθνοκάθαρση που
έκαναν οι Ελληνες στην Τριπολιτσά, στις σφαγές που υπέβαλε ο Ν. Ζέρβας τους
Τσάμηδες στη διάρκεια της Κατοχής και πολλά, πραγματικά πολλά άλλα ανθελληνικά
μηνύματα.
Συμπέρασμα: Η «Θεματική Εβδομάδα», την οποίαν είχε εμπνευστεί ο Φίλης, θα είναι η ευκαιρία ώστε οι αρνητές οτιδήποτε πατριωτικού και ελληνορθόδοξου θα παραδίδουν μαθήματα στα παιδιά του Γυμνασίου...
Συμπέρασμα: Η «Θεματική Εβδομάδα», την οποίαν είχε εμπνευστεί ο Φίλης, θα είναι η ευκαιρία ώστε οι αρνητές οτιδήποτε πατριωτικού και ελληνορθόδοξου θα παραδίδουν μαθήματα στα παιδιά του Γυμνασίου...
Σε παλαιότερη ανάρτηση (Μάρτιος 2011) του Α.Π. με τίτλο Η κοινωνία των βολικών είχα υποβάλει το παρακάτω σχόλιο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κοινό δελτίο Τύπου των λοαδ οργανώσεων και των λοαδ εντύπων, εκτός του ΕΠΣΕ συνυπογράφει ένα ακόμα εκτός λοαδ "κέντρο". Πρόκειται να την ΜΚΟ "Αντιγόνη" ο πρόεδρος της οποίας ήταν καλεσμένος σε πολύ πρόσφατη εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου. Στην εκπομπή, διεξήχθη διαφωτιστικός διάλογος.
Μετά την ερώτηση "πόσα λεφτά παίρνετε, από πού τα παίρνετε και για ποια προγράμματα" και τις πρώτες απαντήσεις του ερωτώμενου Νάσου Θεοδωρίδη - δ/ντή του Κέντρου Αντιγόνη - "δεν είστε ελεγκτής", "αυτά δεν περνάνε και πάμε στη συνέχεια" που συμπλήρωσε με την διευκρίνιση ότι "παίρνει χρήματα από την Ε.Ε. και από την Ελλάδα", παρεμβαίνει ο Νίκος Χατζηνικολάου:
Ν.Χ: Κύριε Θεοδωρίδη το ερώτημα για τα κονδύλια είναι εύλογο ερώτημα.
Ν.Θ.: : Σας απάντησα και δεν πρόκειται να ξανά... (φασαρία στο πάνελ). Τα κονδύλια προέρχονται από προγράμματα τα οποία προκηρύσσονται με ελεύθερους ανοικτούς διαγωνισμούς κατά περιοδικά διαστήματα.
Ν.Χ.: Τι κονδύλια παίρνετε; Σε ετήσια βάση τι κονδύλια παίρνετε;
Ν.Θ.: Με ελεύθερους ανοικτούς διαγωνισμούς κατά περιοδικά χρονικά διαστήματα.
N.X.: Τι κονδύλια παίρνετε σε ετήσια βάση;
N.Θ.: (τρίτη φορά τα ίδια) Κατά περιοδικά διαστήματα.
N.X.: Κύριε Θεοδωρίδη με ακούτε;
Ν.Θ.: Ναι ναι, αλλά...
N.X.: Με ακούτε καλά;
N.Θ.: Σας ακούω καλά.
N.X.: Τι κονδύλια παίρνετε; Πείτε μου.
N.Θ.: Θέλετε να σας δώσω νούμερα εδώ στην τηλεόραση;
Ν.Χ.: Ναι, να μας δώσετε ένα νούμερο; Είναι κακό;
N.Θ.: Για ποιο λόγο; Δηλαδή ήρθαμε...
Ν.Χ.: Τόχετε κρυφό;
N.Θ.: Όχι βέβαια...
Ν.Χ.: Ε, πείτε μας λοιπόν.
N.Θ.: Είναι ελάχιστων χιλιάδων ευρώ, δεν είναι πολλά νούμερα.
Ν.Χ.: Πόσο δηλαδή;
N.Θ.: Είναι κάτω από σαράντα χιλιάδες.
Ν.Χ.: Mάλιστα. Αυτά τα χρήματα τα αξιοποείτε για να κάνετε μελέτες. Οι οποίες πού αξιοποιoύνται στη συνέχεια;
N.Θ.: Οι οποίες δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες και γίνονται εκδηλώσεις και συζητήσεις και μπορεί να υπάρξει ένας διάλογος αυτό που διακαώς επιθυμούν οι ευρωπαϊκοί θεσμοί.
Ν.Χ.: Δηλαδή παίρνετε κονδύλια, κάνετε μελέτες και τις ανεβάζετε σε ιστοσελίδες.
N.Θ.: Ακριβώς... ακριβώς... και γίνονται εκδηλώσεις σε επιστημονικά συμπόσια.
(από το πάνελ ακούγονται σχόλια: Ωραία δουλειά... ωραία δουλειά.)
N.Θ.: Αν ολοκληρώθηκε η δίκη...
Ν.Χ.: Όχι δεν είναι δίκη, είναι ερώτηση για το τι είναι η Αντιγόνη, να μην ξέρουμε;
Ο λόγος που το αντιγράφω στην σημερινή ανάρτηση, είναι ότι μία queer μελέτη τής επιχορηγούμενης Αντιγόνης με τίτλο "Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα" υποβλήθηκε και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας για υποχρεωτική παρακολούθηση από μαθητές που μόλις τελείωσαν το Δημοτικό Σχολείο.
Φαίνεται πως η ΜΚΟ Αντιγόνη, που τιτλοφορείται ως "Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για την Οικολογία, την Ειρήνη, το Ρατσισμό και τη Μη Βία" , σαν καλός μύλος που όλα τα αλέθει, πρόσθεσε στα επιχορηγούμενα ενδιαφέροντά της και την διάδοση της queer θεωρίας, και εκπρόσωποί της επικοινωνούν το "εμπλουτισμένο" ακρωνύμιο lgbtqi κατά τις παρουσιάσεις των προγραμμάτων και των δράσεων της.
Κλείνοντας προς το παρόν, να συμπληρώσω οι χαρακτηρισμοί περί "εθνομηδενιστών","αρνητών" κ.λπ, αποδυναμώνουν την κριτική για την απόφαση του Υπουργείου, και αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση που πρέπει να στρέφεται γύρω από τα αιτήματα των ομοφυλοφύλων, τα οποία έχουν καπελωθεί από την δράση των οπαδών της queer θεωρίας οι απαιτήσεις των οποίων υπερπροβάλλονται από βουλευτές του ΣυΡιζΑ ως αυτονόητα, επείγοντα και δίκαια αιτήματα.
@ Kατερίνα Σ.Μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι τα περί «εθνομηδενιστών», «πολέμιων της ελληνορθοδοξίας» κτλ είναι παρελκυστικά και αποπροσανατολιστικά. Χρησιμεύουν μόνο για να χρωματίζονται συλλήβδην όσοι αναρωτιούνται για τις πηγές χρηματοδότησης και τις δράσεις των διάφορων «αλληλέγγυων» σωματείων ως «φασίστες», «εθνικιστές», «ρατσιστές», «σεξιστές» κτλ κατά την προσφιλή τους τακτική. Παλιά μου τέχνη κόσκινο.
Τι μπορεί να γίνει όμως όταν τα μόνα έντυπα που φαίνεται να θίγουν το θέμα των οργανώσεων, των ξένης προέλευσης κονδυλίων, των εμμονών όσων τα εισπράττουν με την ανακίνηση ζητημάτων εθνικής ταυτότητας κτλ, είναι εκείνα που έχουν πολύ συγκεκριμένο ιδεολογικό πρόσημο - ας το χαρακτηρίσουμε «σκληρό δεξιό ροκ». Το ζήτημα είναι για ποιο λόγο οι λεγόμενες «δημοκρατικές δυνάμεις» τηρούν σιγήν ιχθύος για το συγκεκριμένο ζήτημα. Ίσως γιατί κανείς τους δεν θέλει να θίξει ούτε την προέλευση, ούτε τους «μεσάζοντες», ούτε τις πολυπλόκαμες διαδρομές των συγκεκριμένων κονδυλίων;
----Το ζήτημα είναι για ποιο λόγο οι λεγόμενες «δημοκρατικές δυνάμεις» τηρούν σιγήν ιχθύος για το συγκεκριμένο ζήτημα. Ίσως γιατί κανείς τους δεν θέλει να θίξει ούτε την προέλευση, ούτε τους «μεσάζοντες», ούτε τις πολυπλόκαμες διαδρομές των συγκεκριμένων κονδυλίων;----
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα συμπληρώσω: Και ίσως γιατί κανείς εκ των λεγόμενων δημοκρατικών δυνάμεων δεν θέλει να γίνει ευρύτερα γνωστό
- ποιοι ημέτεροι έχουν ιδρύσει ΜΚΟ [όλες οι κυβερνήσεις τις "τάισαν"],
- ποιοι τις επιχορηγούσαν [και τις επιχορηγούν βεβαίως-βεβαίως, αν και επικαλούνται την κρίση για περικοπές μισθών, συντάξεων, δαπανών για την Δημόσια Υγεία κ.λπ],
- ποιοι έστησαν καριέρες με τη συμμετοχή τους σε ΜΚΟ [και σε περισσότερες από μία ταυτοχρόνως],
- ποιοι χρησιμοποίησαν την ΜΚΟιδιότητά τους για να υπογράφουν, και να προωθούν αλλότρια των σκοπών της κάθε ΜΚΟ σχέδια
- ποιοι εκμεταλλεύονται τις ευαισθησίες νέων ανθρώπων που συμμετέχουν στα προγράμματά τους
- ποιοι ίδρυσαν οικογενειακές ΜΚΟ με "υποκαταστήματα"
- γιατί δεν γίνεται ποτέ έλεγχος για τις κρατικές επιχορηγήσεις που έλαβαν, παρά τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες
- γιατί δεν υπάρχει διαφάνεια στη διάθεση των τεράστιων ποσών που τους επιχορηγούν όταν ακόμα και μια μικρή ανάθεση ΟΤΑ, π.χ, καταχωρείται στην Διαύγεια;
- ποια απάντηση έλαβαν κατά το μπρίφινγκ του αρμόδιου υπουργείου σοβαροί δημοσιογράφοι που εντόπισαν εγγραφή διπλών επιχορηγήσεων, με τα ίδια ποσά και για την ίδια "δράση" [λάθος εγγραφή λόγω βλάβης του προγράμματος είπαν].
Να συνεχίσω ή τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται;
Τώρα δεν ξέρω πώς μου 'ρθε, αλλά θυμήθηκα δυο παροιμίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει
και
Κολιός και κολιός απ' το ίδιο βαρέλι
Άσχετο, ε;