6.3.11

ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΩΝ 1


***************************************************
.
Tina B. Tessina: Σχέσεις gay (Κονιδάρης, 1993)
Πλήρης οδηγός για ομοφυλόφιλους άντρες και γυναίκες

Noel Hallifax: Η απελευθέρωση των ομοφυλόφιλων και η πάλη για το σοσιαλισμό : Ενάντια στην καταπίεση και το σεξισμό (Μαρξιστικό Βιβλιοπωλείο, 1993)
[...] Σ' αυτό το βιβλίο ο Νόελ Χάλιφαξ, στέλεχος του Σοσιαλιστικού Κόμματος (SWP) της Βρετανίας, υποστηρίζει τη θέση πως δεν μπορεί να υπάρξει απελευθέρωση των ομοφυλόφιλων χωρίς σοσιαλισμό, αλλά και ούτε σοσιαλισμός χωρίς την απελευθέρωση των ομοφυλόφιλων.

Jacques Corraze: Η ομοφυλοφιλία (Ζαχαρόπουλος Ι., 2002)

Αφροδίτη Κουκουτσάκη: Χρήση ναρκωτικών, ομοφυλοφιλία : Συμπεριφορές μη συμμόρφωσης μεταξύ ποινικού και ιατρικού ελέγχου (Κριτική, 2002)
Αντικείμενο του βιβλίου αποτελούν ο έντονα φορτισμένος χώρος της χρήσης ναρκωτικών και ο σχεδόν αγνοημένος απ' τον επιστημονικό λόγο χώρος της ομοφυλοφιλίας. Δεν πρόκειται, όμως, για μια ακόμα ανάλυση των αιτίων ή των μεθόδων ελέγχου ανεπιθύμητων συμπεριφορών. Κεντρικό ζήτημα του βιβλίου αποτελεί, αντίθετα, η κοινωνική κατασκευή αυτού που ορίζεται ως παρέκκλιση ή έγκλημα: Τα συστήματα κοινωνικού ελέγχου και ο ίδιος ο επιστημονικός λόγος, η παραγωγή στερεοτύπων και «αδιαμφισβήτητων» παραδοχών για τους ορισμούς και τις ερμηνείες της πραγματικότητας, οι κυρίαρχες αναπαραστάσεις για τους «παρεκκλίνοντες κόσμους».
Έτσι, δύο εκ πρώτης όψεως ανόμοια θέματα -η χρήση ναρκωτικών και η ομοφυλοφιλία- εντάσσονται σ' ένα ενιαίο πλαίσιο ανάλυσης, ως παραδείγματα κοινωνικής κατασκευής ποινικών ή ιατρικών κατηγοριών παρέκκλισης.
Το βιβλίο αποτελεί μια έκφραση κριτικού προβληματισμού, μια πρόταση μελέτης που επικεντρώνεται περισσότερο στην υλική και ιδεολογική εκδοχή των μηχανισμών κατασκευής συμπεριφορών μη συμμόρφωσης, παρά στην ανάλυση αυτού που προκύπτει ως «τελικό προϊόν».

Άδωνις Γεωργιάδης: Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ο μύθος καταρρέει (Γεωργιάδης - Ελληνική Αγωγή, 2002)
Σκοπός της έρευνας αυτής δεν είναι να τοποθετηθούμε θετικά ή αρνητικά στο φαινόμενο της Ομοφυλοφιλίας αυτό καθ αυτό, αλλά να διαπιστώσουμε τις απόψεις των ιδίων των αρχαίων Ελλήνων για το ζήτημα.
Ας σημειωθή εδώ, πώς εντέχνως διαχέεται η άποψις, ότι τάχα οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν πολύ ανεκτικώτεροι ημών απέναντι σε αυτήν την «συνήθεια» και ότι η ομοφυλοφιλία ήταν μία πράξις όχι μόνον αποδεκτή, αλλά και σχεδόν επιβεβλημένη για κάθε μορφωμένο Έλληνα εκείνης της εποχής.
Οπωσδήποτε η προσπάθεια αυτή ούτε αθώα είναι, ούτε τυχαία. Στα πλαίσια της «Νέας Εποχής» που ζούμε, σχεδόν τα πάντα ευτελίζονται. Κάποιοι λοιπόν θέλοντας να χρησιμοποιήσουν το κλέος και το κύρος του αρχαίου κλασικού μας πολιτισμού, για να ισχυροποιήσουν τις απόψεις τους, αφήνουν να καλλιεργήται μία τέτοια εικόνα

Billy E. Jones: Ζητήματα ψυχικής υγείας σε ομοφυλόφιλους, λεσβίες, αμφιφυλόφιλους και διαφυλικούς ( Ιατρικές Εκδόσεις Π. Χ. Πασχαλίδης, 2006)

Ιωάννης ο Χρυσόστομος: Ομοφυλοφιλία : Η άρνηση του έρωτα και η διαστροφή της σεξουαλικότητας (Παρρησία, 2010)
[...] Αυστηρός ο λόγος του Ιερού Χρυσοστόμου για την πράξη της ομοφυλοφιλίας. Επικεντρώνεται δε όχι μόνο στο παρόν ως μεγάλη αμαρτία και ασέβεια αλλά επεκτείνεται και στα έσχατα ως απώλεια της ψυχής. Υπάρχει όμως και ο λόγος της μετάνοιας που ανοίγει διάπλατα την πόρτα της θείας Αγάπης, γι' αυτό το πάθος όπως και για κάθε άλλη θανάσιμη αμαρτία, όπου το έλεος του Θεού συγχωρεί και ευεργετεί κάθε αληθινά μετανοούντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου