Η Eurovision μας έλειπε
Ελευθεροτυπία, 30/1/2011
Ο διαγωνισμός τραγουδιού γενικά και σε ποιους απευθύνεται και τα φετινά ευτράπελα, που εν μέσω κρίσης έβαλαν την Κονιόρδου στην κριτική επιτροπή και κατέληξαν στις ενστάσεις.
Ολα τα 'χε η Μάρτζορι, ο σαματάς για την Eurovision της έλειπε. Την εποχή ακριβώς που γκρινιάζει όλο το δημοσιογραφικό σύμπαν για τον διαγωνισμό των συμβασιούχων και η Ελλη Στάη απειλεί να συνδυάσει το καντσονίσιμα με τις ειδήσεις, η ΕΡΤ βάλθηκε να τσαλακώσει ακόμη περισσότερο το προφίλ της. Και με μια σειρά από άστοχες κινήσεις, έφτασε να υποστεί την εσχάτη των ταπεινώσεων. Να πέσει στα νύχια του Ηλία Ψινάκη!
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ας αποκρυπτογραφήσουμε επιτέλους τον χαρακτήρα της Eurovision. Ορθώς ο συχωρεμένος ο Χατζιδάκις την είχε χαρακτηρίσει «πανηγυράκι», διότι αυτό είναι και τίποτε άλλο. Και γι' αυτό το λόγο αφορά σχεδόν αποκλειστικά τους gay και τα πιτσιρίκια.
Τους πρώτους, διότι αντιλαμβάνονται τη χαβαλέ κιτσαρία της υποθέσεως και, αντί να τους πιάσουν οι σοβαροφάνειες όπως τους straight, το διασκεδάζουν μια χαρά. Τα δεύτερα, διότι αναγνωρίζουν την Eurovision ως ένα κολοσσιαίο καρτούν και περνούν υπέροχα τόσο με τις εκπάγλου καλλονής εμφανίσεις όσο και με την τρελή αγωνία του αθροίσματος βαθμών. Προσωπικώς, βρίσκω τις αντιδράσεις τους υγιέστατες και έχω την εντύπωση ότι αφού πληρώνουν ανταποδοτικό τέλος (και οι gay και οι γονείς των πιτσιρικιών) έχουν δικαίωμα να απαιτούν πέντε πράγματα από τον προγραμματισμό της δημόσιας τηλεόρασης.
Το πρόβλημα άλλωστε δεν είναι δικό τους, το πρόβλημα είναι όλων εκείνων που κάποτε εξέλαβαν την Eurovision ως εθνική υπόθεση. Εθνική υπόθεση το Euro 2004, εθνική υπόθεση οι Ολυμπιακοί Αγώνες, εθνική υπόθεση και ο διαγωνισμός της Eurovision, ιδίως από την στιγμή που η εκρηκτική παρουσία της Ελενας Παπαρίζου (πραγματικά το πιο hot πλάσμα του διαγωνισμού την τελευταία εικοσαετία) έφερε την πρωτιά στα ελληνικά χρώματα. [...]
Ο διαγωνισμός τραγουδιού γενικά και σε ποιους απευθύνεται και τα φετινά ευτράπελα, που εν μέσω κρίσης έβαλαν την Κονιόρδου στην κριτική επιτροπή και κατέληξαν στις ενστάσεις.
Ολα τα 'χε η Μάρτζορι, ο σαματάς για την Eurovision της έλειπε. Την εποχή ακριβώς που γκρινιάζει όλο το δημοσιογραφικό σύμπαν για τον διαγωνισμό των συμβασιούχων και η Ελλη Στάη απειλεί να συνδυάσει το καντσονίσιμα με τις ειδήσεις, η ΕΡΤ βάλθηκε να τσαλακώσει ακόμη περισσότερο το προφίλ της. Και με μια σειρά από άστοχες κινήσεις, έφτασε να υποστεί την εσχάτη των ταπεινώσεων. Να πέσει στα νύχια του Ηλία Ψινάκη!
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ας αποκρυπτογραφήσουμε επιτέλους τον χαρακτήρα της Eurovision. Ορθώς ο συχωρεμένος ο Χατζιδάκις την είχε χαρακτηρίσει «πανηγυράκι», διότι αυτό είναι και τίποτε άλλο. Και γι' αυτό το λόγο αφορά σχεδόν αποκλειστικά τους gay και τα πιτσιρίκια.
Τους πρώτους, διότι αντιλαμβάνονται τη χαβαλέ κιτσαρία της υποθέσεως και, αντί να τους πιάσουν οι σοβαροφάνειες όπως τους straight, το διασκεδάζουν μια χαρά. Τα δεύτερα, διότι αναγνωρίζουν την Eurovision ως ένα κολοσσιαίο καρτούν και περνούν υπέροχα τόσο με τις εκπάγλου καλλονής εμφανίσεις όσο και με την τρελή αγωνία του αθροίσματος βαθμών. Προσωπικώς, βρίσκω τις αντιδράσεις τους υγιέστατες και έχω την εντύπωση ότι αφού πληρώνουν ανταποδοτικό τέλος (και οι gay και οι γονείς των πιτσιρικιών) έχουν δικαίωμα να απαιτούν πέντε πράγματα από τον προγραμματισμό της δημόσιας τηλεόρασης.
Το πρόβλημα άλλωστε δεν είναι δικό τους, το πρόβλημα είναι όλων εκείνων που κάποτε εξέλαβαν την Eurovision ως εθνική υπόθεση. Εθνική υπόθεση το Euro 2004, εθνική υπόθεση οι Ολυμπιακοί Αγώνες, εθνική υπόθεση και ο διαγωνισμός της Eurovision, ιδίως από την στιγμή που η εκρηκτική παρουσία της Ελενας Παπαρίζου (πραγματικά το πιο hot πλάσμα του διαγωνισμού την τελευταία εικοσαετία) έφερε την πρωτιά στα ελληνικά χρώματα. [...]
συγγνωμη - ιδεα μου ειναι η λεει οτι ειμαστε για τα πανυγηρια?
ΑπάντησηΔιαγραφή