Καλά όλα αυτά, μόνο που είναι γνωστό ότι τα τμήματα marketing των ίδιων πολυεθνικών προσαρμόζουν το διαφημιστικό τους μήνυμα ανάλογα με τις προκαταλήψεις του καταναλωτικού κοινού που απευθύνονται. "Ανοιχτόμυαλες" εμφανίζονται μόνο σε όσες κοινωνίες αυτό μπορεί να γίνει εκ του ασφαλούς.
Xαρακτηριστική περίπτωση η πρόσφατη διαφήμιση των MacDonalds στη Γαλλία η οποία απορρίφθηκε μετά βδελυγμίας από την αμερικάνικη μητρική που δεν θέλει να χαλάσει τη σχέση της με το χριστεπώνυμο πλήθος. ΄Η http://gayrightsgreece.blogspot.com/2010/07/blog-post_31.htmlαυτή εδώ η προώθηση της Fiat που δεν έγινε για κάποιο ιταλικό Pride αλλά για το ισπανικό...
Εμένα με ενδιαφέρει να δω αν η ΙΚΕΑ βγάζει στην Ελλάδα ανάλογες διαφημίσεις, όχι στην Αυστρία. (Αν θυμάμαι καλά πάντως, μοναδική πολυεθνική που το "τόλμησε" εδώ ήταν η Diesel - πριν πολλά χρόνια...)
'Η επίσης αν η IKEA (σουηδική και "πεφωτισμένη" εταιρεία κατά τα άλλα) έχει φροντίσει να επικοινωνήσει σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης, συγκεκριμένη εταιρική πολιτική για τις διακρίσεις σε βάρος των ομοφυλόφιλων εργαζόμενών της στην Ελλάδα.
Φαντάζομαι ότι σε πρώτο επίπεδο προσπαθεί να περάσει ως μήνυμα ανεκτικότητας προς τους αμφιφυλόφιλους. Σε δεύτερο επίπεδο βέβαια υπάρχει πάντα το "κοιτάξτε να δείτε πόσο cool, ανοιχτόμυαλη και προχώ εταιρεία είμαστε"
Που δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, φτάνει να το επιχειρήσουν και σε κοινωνίες όπου πραγματικά μπορούν να κάνουν τη διαφορά...
"Η επίσης αν η IKEA (σουηδική και "πεφωτισμένη" εταιρεία κατά τα άλλα) έχει φροντίσει να επικοινωνήσει σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης, συγκεκριμένη εταιρική πολιτική για τις διακρίσεις σε βάρος των ομοφυλόφιλων εργαζόμενών της στην Ελλάδα."
Καλά όλα αυτά, μόνο που είναι γνωστό ότι τα τμήματα marketing των ίδιων πολυεθνικών προσαρμόζουν το διαφημιστικό τους μήνυμα ανάλογα με τις προκαταλήψεις του καταναλωτικού κοινού που απευθύνονται. "Ανοιχτόμυαλες" εμφανίζονται μόνο σε όσες κοινωνίες αυτό μπορεί να γίνει εκ του ασφαλούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήXαρακτηριστική περίπτωση η πρόσφατη διαφήμιση των MacDonalds στη Γαλλία η οποία απορρίφθηκε μετά βδελυγμίας από την αμερικάνικη μητρική που δεν θέλει να χαλάσει τη σχέση της με το χριστεπώνυμο πλήθος. ΄Η http://gayrightsgreece.blogspot.com/2010/07/blog-post_31.htmlαυτή εδώ η προώθηση της Fiat που δεν έγινε για κάποιο ιταλικό Pride αλλά για το ισπανικό...
Εμένα με ενδιαφέρει να δω αν η ΙΚΕΑ βγάζει στην Ελλάδα ανάλογες διαφημίσεις, όχι στην Αυστρία. (Αν θυμάμαι καλά πάντως, μοναδική πολυεθνική που το "τόλμησε" εδώ ήταν η Diesel - πριν πολλά χρόνια...)
'Η επίσης αν η IKEA (σουηδική και "πεφωτισμένη" εταιρεία κατά τα άλλα) έχει φροντίσει να επικοινωνήσει σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης, συγκεκριμένη εταιρική πολιτική για τις διακρίσεις σε βάρος των ομοφυλόφιλων εργαζόμενών της στην Ελλάδα.
Για να πω την αλήθεια, το "μήνυμα" της συγκεκριμένης διαφήμισης δεν μου είναι και πολύ σαφές.
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΙΚΕΑ σαν το σπίτι σου" ή κάπως έτσι θα μεταφραζόταν στα ελληνικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή'Οπου το "σαν το σπίτι σου" περιλαμβάνει και τους κρυπτοαμφί ομοφυλόφιλους :-)
Προφανώς παίζει με την ιδέα της "ντουλάπας", εδώ για αμφιφυλόφιλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι τραβάνε κι αυτοί από τους γκέι συντρόφους τους...!
Φαντάζομαι ότι σε πρώτο επίπεδο προσπαθεί να περάσει ως μήνυμα ανεκτικότητας προς τους αμφιφυλόφιλους. Σε δεύτερο επίπεδο βέβαια υπάρχει πάντα το "κοιτάξτε να δείτε πόσο cool, ανοιχτόμυαλη και προχώ εταιρεία είμαστε"
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, φτάνει να το επιχειρήσουν και σε κοινωνίες όπου πραγματικά μπορούν να κάνουν τη διαφορά...
Ε καλά ναι, το τί τραβάνε οι αμφί (ή οι μετανάστες ή οι γυναίκες) από τους γκέι γενικώς παίζει πολύ σαν καραμέλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεξε, όμως, ότι στην τελευταία σκηνή με τα πόδια που χαϊδεύονται ο αμφιφυλόφιλος φοράει κάλτσα, ο ομοφυλόφιλος όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη με στέλνεις τώρα :-) Ποια είναι η σημειολογία της κάλτσας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι, ίσως, έτσι αποφεύγει ο αμφιφυλόφιλος την άμεση, φυσική επαφή με τον ομοφυλόφιλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς το λέει ο Καβάφης;
Δεν είν' ομοίως δοσμένοι στην ανώμαλη ηδονή κ' οι δυό.
Μονάχ' αυτόν κυρίεψε απολύτως
Σωστά. Γι'αυτό άλλωστε θεωρούμε και ξενέρωτο όποιον κάνει σεξ χωρίς να βγάζει τις κάλτσες :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσε ο συνειρμός σου :-))
Μάλλον υπήρξα άδικος με την ΙΚΕΑ όμως γιατί από ό,τι διαβάζω έχει χρησιμοποιήσει γκέι ζευγάρια σε διαφημίσεις της στην Πολωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε mea culpa - εύχομαι σύντομα και στην ελληνική έκδοση του καταλόγου :-)
To link εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.pinknews.co.uk/news/articles/2005-9693.html/
Μου εξηγείς αυτό σε παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η επίσης αν η IKEA (σουηδική και "πεφωτισμένη" εταιρεία κατά τα άλλα) έχει φροντίσει να επικοινωνήσει σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης, συγκεκριμένη εταιρική πολιτική για τις διακρίσεις σε βάρος των ομοφυλόφιλων εργαζόμενών της στην Ελλάδα."
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε;
@ anonymous
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι θα με ενδιέφερε να μάθω κατά πόσο συμβαίνει αυτό γιατί δεν έχω κάποια σχετική πληροφόρηση.
Μπορείς να μας βοηθήσεις;