.
Καμιά φορά το ταλέντο αναβλύζει από εκεί που δεν το περιμένεις. Κάτι που ισχύει με το παραπάνω για τον αυστριακό φωτογράφο, ο οποίος επί σειρά ετών διήγε διπλό βίο. Το πρωί πουλούσε ηλεκτρικές συσκευές και το βράδυ εμφάνιζε ρολά φιλμ στο μπάνιο των γονιών του. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες ο 47χρονος Βιεννέζος διαθέτει το δικό του στούντιο και χαράζει το δικό του επιτυχημένο δρόμο στην καλλιτεχνική φωτογραφία με συνθέσεις που κόβουν την ανάσα και εγκωμιάζουν την ανθρώπινη σιλουέτα. Η εμμονή του με το ασπρόμαυρο φιλμ και τις περίτεχνες πόζες μάς χάρισε μια σειρά από κλασικά, διαχρονικά ερωτικά γυμνά που φλερτάρουν με την αψεγάδιαστη γεωμετρία, την ισορροπία και την ένταση της κίνησης, την αρμονία και τον χαμαιλεοντισμό της ανθρώπινης φιγούρας. Για την τελειομανία του αυτοδίδακτου φακού ο ίδιος λέει: «Είναι ο μοναδικός τρόπος να πετάξω ψηλότερα από τους υπόλοιπους». (Κατερίνα Κολιού, ΒΗΜΑdonna, τχ. 89)
Καμιά φορά το ταλέντο αναβλύζει από εκεί που δεν το περιμένεις. Κάτι που ισχύει με το παραπάνω για τον αυστριακό φωτογράφο, ο οποίος επί σειρά ετών διήγε διπλό βίο. Το πρωί πουλούσε ηλεκτρικές συσκευές και το βράδυ εμφάνιζε ρολά φιλμ στο μπάνιο των γονιών του. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες ο 47χρονος Βιεννέζος διαθέτει το δικό του στούντιο και χαράζει το δικό του επιτυχημένο δρόμο στην καλλιτεχνική φωτογραφία με συνθέσεις που κόβουν την ανάσα και εγκωμιάζουν την ανθρώπινη σιλουέτα. Η εμμονή του με το ασπρόμαυρο φιλμ και τις περίτεχνες πόζες μάς χάρισε μια σειρά από κλασικά, διαχρονικά ερωτικά γυμνά που φλερτάρουν με την αψεγάδιαστη γεωμετρία, την ισορροπία και την ένταση της κίνησης, την αρμονία και τον χαμαιλεοντισμό της ανθρώπινης φιγούρας. Για την τελειομανία του αυτοδίδακτου φακού ο ίδιος λέει: «Είναι ο μοναδικός τρόπος να πετάξω ψηλότερα από τους υπόλοιπους». (Κατερίνα Κολιού, ΒΗΜΑdonna, τχ. 89)
Τα γυμνά του Bitesnich μού είναι παγερά αδιάφορα,καθώς ο τρόπος που χειρίζεται το ανθρώπινο σώμα δεν αποπνέει ούτε ένταση ούτε ουσιαστικό ερωτισμό.Ένα ανθρώπινο σώμα στην εκτυφλωτική,πρωτόγονή του γύμνια ταράζει τον θεατή,ενώ οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι άψυχες και απονευρωμένες σαν εικόνες ανώδυνων περιοδικών ευρείας κατανάλωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη,με την εύκολη γεωμετρία της αγγίζει τα όρια της ηλιθιότητας,η δεύτερη απλώς παρουσιάζει τετράγωνους κοιλιακούς με άλλοθι την δήθεν υπαρξιακής φύσεως χειρονομία του φωτογραφιζόμενου και η τρίτη είναι ένα αισθητικίζον ασπρόμαυρο νηπιακής απλοϊκότητας.Συνολικά μου θυμίζουν τον διάσημο Mapplethorpe,που επίσης παρήγαγε φωτογραφικό έργο παρόμοιας ρηχότητας και επιφανειακής προκλητικότητας.Τ
ουλάχιστον,αν ο φίλτατος Αυστριακός γούσταρε να προκαλέσει,ας το έκανε ωμά και άγρια,όχι με γεωμετρικά τερτίπια που τάχα μου αναγάγουν το γυμνό σε αισθητική πρόταση.Ειλικρινά,θα προτιμούσα την εντιμότητα των φωτο-πορνό από αυτό το γυαλιστερό οφθαλμόλουτρο!
Αρκεί να έχει δει κανείς γυμνά του Ηοrsfield για να καγχάσει με τον κύριο Bitesnich...