Το outing δεν γίνεται μόνο στην Ουγκάντα...
.
Εδώ και κάποια χρόνια συγκεκριμένοι λοαδ ακτιβιστές δεν παύουν να ψέγουν για "υποκρισία" παράγοντες της δημόσιας ζωής που αρνούνται να αποκαλύψουν τις ερωτικές τους προτιμήσεις (διαβάστε εδώ χαρακτηριστικά αποσπάσματα απόψεων ορισμένων από αυτούς στο περιοδικό "Βαβυλωνία") και ταυτόχρονα οι ίδιοι γυρνούν το βλέμμα από την άλλη υποκριτικά και νίπτουν τας χείρας τους ποντιοπιλατικά όταν στα πλαίσια διοργανώσεων όπως το Athens Pride διάφοροι «ανώνυμοι» αλλά και επώνυμοι φιλοξενούμενοι προχωρούν σε εξευτελιστικό δημόσιο outing συγκεκριμένων συμπολιτών μας.
Για κάποιον περίεργο λόγο, όμως, η οργή τους φαίνεται να καταλαγιάζει και οι αποκαλύψεις να μπαίνουν στο συρτάρι μόλις το συγκεκριμένο δημόσιο πρόσωπο το οποίο στοχοποιούν λάβει αποφάσεις τις οποίες κρίνουν ευνοϊκές για τους ίδιους και τους φορείς που εκπροσωπούν.
Καθώς αυτή η υποκρισία θεωρείται «αγωνιστική», βολικά μένει πάντα στο απυρόβλητο...
Εγώ ωστόσο μένω να αναρωτιέμαι: πόσο αξίζει μια «υπερηφάνεια» που στηρίζεται στην ταπείνωση του άλλου, μια «υπερηφάνεια» με κοστολογημένη την τιμή της στην ούγια;
Και δεν περιμένω απάντηση.
Εδώ και κάποια χρόνια συγκεκριμένοι λοαδ ακτιβιστές δεν παύουν να ψέγουν για "υποκρισία" παράγοντες της δημόσιας ζωής που αρνούνται να αποκαλύψουν τις ερωτικές τους προτιμήσεις (διαβάστε εδώ χαρακτηριστικά αποσπάσματα απόψεων ορισμένων από αυτούς στο περιοδικό "Βαβυλωνία") και ταυτόχρονα οι ίδιοι γυρνούν το βλέμμα από την άλλη υποκριτικά και νίπτουν τας χείρας τους ποντιοπιλατικά όταν στα πλαίσια διοργανώσεων όπως το Athens Pride διάφοροι «ανώνυμοι» αλλά και επώνυμοι φιλοξενούμενοι προχωρούν σε εξευτελιστικό δημόσιο outing συγκεκριμένων συμπολιτών μας.
Για κάποιον περίεργο λόγο, όμως, η οργή τους φαίνεται να καταλαγιάζει και οι αποκαλύψεις να μπαίνουν στο συρτάρι μόλις το συγκεκριμένο δημόσιο πρόσωπο το οποίο στοχοποιούν λάβει αποφάσεις τις οποίες κρίνουν ευνοϊκές για τους ίδιους και τους φορείς που εκπροσωπούν.
Καθώς αυτή η υποκρισία θεωρείται «αγωνιστική», βολικά μένει πάντα στο απυρόβλητο...
Εγώ ωστόσο μένω να αναρωτιέμαι: πόσο αξίζει μια «υπερηφάνεια» που στηρίζεται στην ταπείνωση του άλλου, μια «υπερηφάνεια» με κοστολογημένη την τιμή της στην ούγια;
Και δεν περιμένω απάντηση.
Για το θέμα του outing συμφωνώ απόλυτα μαζί σου (έχω εκφραστεί πολλές φορές γι' αυτό - μιά απ' τις τελευταίες εδώ). Το θεωρώ απαράδεκτο για τον οποιονδήποτε λόγο κι αν γίνεται και δεν μπορώ να βρώ κανένα ηθικό έρισμα γι' αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήHola. Saludos desde Madrid.
ΑπάντησηΔιαγραφήHe visitado Grecia y he puesto unas fotos, me gustaría que las vieras.
Efjaristó.
Από το λινκ που παρεθέτεις με υπογραμμίσεις και διευκρινίσεις μου (ευτυχώς η πλειοψηφία των απόψεων εκεί ήταν μάλλον αρνητική) :
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυαγγελία Βλάμη: Η δημόσια αποκάλυψη, το outing, αποτελεί πολιτική πράξη και ακτιβιστική τακτική χρόνων σε όλες τις χώρες - κυρίως για διάσημες-ους. Θεωρώ ότι είναι χρέος όλων μας γιατί η σεξουαλικότητα δεν είναι προσωπικό ζήτημα. Η αποκάλυψη [και ιδίως ο δημόσιος εξευτελισμός που την ακολουθεί]βοηθά τόσο στην τόνωση των λεσβιών, πούστηδων, αμφισεξουαλικών και τρανς, ενώ δείχνει και στην κοινωνία πως μπορούμε να είμαστε και πρότυπα [κατινιάς και χυδαιότητας]. Πως τα πρότυπα αυτά δεν είναι απλώς εξαιρέσεις, αλλά γυναίκες και άντρες της διπλανής πόρτας. Ακόμη κι εκείνες που όντας λεσβίες δεν εναντιώνονται στα δικαιώματά μας, αλλά σιωπούν συντείνουν στο να διαιωνίζονται οι διακρίσεις, είναι δηλαδή οι σιωπηρές συνεργάτιδες ενός συστήματος εξαιρετικά ετερο-σεξιστικού και βίαιου απέναντι σε ό,τι διαφορετικό[τρέμετε κρυφολεσβίες, έρχεται η Βλάμη να το πει στη μαμά σας].
Άαα, μάλιστα, μια εξαιρετικά νηφάλια άποψη διατυπωμένη με λεπτότητα από έναν άνθρωπο που από το λόγο του φαίνεται ευγενής, καλλιεργημένος και ευαίσθητος, τυπικό δείγμα της διαφορετικής ευαισθησίας που διακρίνει τα λοατ άτομα. Κλαπ κλαπ (---> ο ήχος του διπλού σταυρωτού φάσκελου).
Το σχέδιο των λοατ ακτιβιστών:
"Ξεφωνίζουμε τον τάδε"
"???"
"Ωφελούνται τα λοατ άτομα!"
(επί τη ευκαιρία, γιατί "outing"; Αφού έχουμε το "ξεφώνισμα" που εκφράζει μια χαρά το χαρακτήρα της πράξης... Αυτό κάνουνε οι ακτιβιστές μας, ξεφωνίζουνε διάσημους σαν τις τελευταίες κατίνες.)
Μα δεν μας γράφεις τί λένε ακριβώς οι συγκεκριμένοι αγωνιστές. Τα αποσπάσματα είναι χαρακτηριστικά :
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέμης Κατσαγιάννης: Οι gay και οι λεσβίες πολιτικοί οφείλουν να στηρίζουν τα δικαιώματα των gay και λεσβιών πολιτών γιατί ουσιαστικά είναι και δικά τους δικαιώματα. Η σιωπή είναι απαράδεκτη και η για οποιονδήποτε λόγο εναντίωση, είτε με ρητορική είτε με συμμετοχή σε κόμματα ομοφοβικών θέσεων , πρέπει να τιμωρείται. Αν τηρούν τέτοια στάση, χάνουν ηθικά το δικαίωμα στην προσωπική ζωή, αφού κατακρίνουν και λοιδορούν την προσωπική ζωή άλλων. Καμία πολιτική θέση πέρα από τη στήριξή μας δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Δεν υπάρχει δικαιολογία είτε είσαι αποτρελαμένη βουλευτίνα του ΚΚΕ, σεξολόγος βουλευτής του ΛΑΟΣ, δήμαρχος της Αθήνας, υπουργός παιδείας , πρωθυπουργός ή πρόεδρος της δημοκρατίας. Το outing σε τέτοιες περιπτώσεις είναι υποχρέωση και δικαίωμά μας.
Ανδρέας Ιωαννίδης: Το outing σε πολιτικά πρόσωπα είναι αναγκαίο κακό της πολιτικής ζωής. Στην Ισπανία, μία από τις μεγαλύτερες ΛΟΑΤ οργανώσεις απείλησε με outing όσους συντηρητικούς βουλευτές ψήφιζαν εναντίον της επέκτασης του θεσμού του πολιτικού γάμου. Με τον τρόπο αυτόν κατακτήθηκε η ισότητα.
Στην Ελλάδα, χρειάζεται όσο ποτέ - ιδιαίτερα στους βουλευτές, δημάρχους και κρατικούς αξιωματούχους της δεξιάς κυβέρνησης αλλά και του ομοφοβικότατου ΚΚΕ. Από πλευράς Ν.Δ., πρέπει να γίνει κυρίως στους δημάρχους που δεν προχώρησαν σε gay γάμους και σε αυτούς που αρνούνται να στηρίξουν πολιτικά το κίνημα και στο ΚΚΕ για τη θέση που υιοθέτησε όσον αφορά το σύμφωνο συμβίωσης και την ένταξη των ομόφυλων ζευγαριών σε αυτό. Σκατά στα μούτρα τους!
Και αφού χορτάσαμε τον τσαμπουκά που ξεχειλίζει από τα μπατζάκια των συγκεκριμένων, εγώ να κάνω μια ερώτηση: αφού τιμωρήσουμε τους κακούς ομοφυλόφιλους πολιτικούς, ποια τιμωρία προβλέπεται για τους κακούς ετεροφυλόφιλους;
Ή μήπως τον τσαμπουκά μας τον φυλάμε μόνο για τους δικούς μας;
Πολλοί ακτιβιστές στην Ελλάδα την έχουν ακούσει! και πιστεύουν ότι είναι Σημείο Αναφοράς και Χάραξης Πολιτικών. «Από πού κι ως που…» που λέει και η Στανίση. Ακόμη, κάθε φορά που ξεστομίσουν μία μαλακία, και γίνει ντόρος από την εσωκομματική αντιπολίτευση, μετά τα γυρίζουν και λένε…. αλλά είπα, άλλα εννοούσα, η κακή στιγμή, οι γνώσεις μου είναι λίγες επι του θέματος, άδικα το είπα. Η εσωκομματική αντιπολίτευση αν θελήσει πιο ισχυρή θα γίνει…. Σκεφτείτε το!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε απόλυτο δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο να μην αρέσει μια πολιτική στάση κι άλλο να επιβάλλεται με τη βία η αντίθεση στάση.
Χμ, Χιρο, τώρα που τα ξαναδιαβάζω, έχεις δίκιο, για κάποιο λόγο μου είχε φανεί οτι οι περισσότερες απόψεις σ' εκείνο το άρθρο ήτν πιο νηφάλιες. Λάθος μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τηρούν τέτοια στάση, χάνουν ηθικά το δικαίωμα στην προσωπική ζωή
Να κι η επίκληση στην ηθική από ανθρώπους που υποτίθεται οτι είναι οι πρώτοι που γνωρίζουν τα καταστροφικά της αποτελέσματα.
Νόμιζα πάντως οτι εσύ είσαι γενικώς υπέρ;
*Η επίκληση στην ηθική, μάλιστα, ως δικαιολογία για την στέρηση δικαιωμάτων. Ν' ανατριχιάσω τώρα, ή να περιμένω τα χειρότερα;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ stassa
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αναφέρεσαι εδώ
να επαναλάβω ότι ο μοναδικός αστερίσκος που βάζω στο θέμα outing είναι η περίπτωση κάποιος να κάνει καριέρα ως ενεργός διώκτης των ομοφυλόφιλων και με αυτό τον τρόπο να μπορείς να τον σταματήσεις αποδεικνύοντας την υποκρισία του. Χωρίς να παραγνωρίζω ότι και αυτό αποτελεί ανήθικη πρακτική και εκβιασμό.
Αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες δεν λένε αυτό. Λένε ότι όποιοσδήποτε είναι στη δημόσια ζωή και δεν μιλάει για την σεξουαλικότητά του (ώστε να γίνει πρότυπο για τους άλλους), δεν στηρίζει ανοιχτά τον "αγώνα" ή ακόμα κι αν απλώς ανήκει σε κάποιο ομοφοβικό κόμμα (δηλαδή σε όλα τα κόμματα) πρέπει να "ξεσκεπάζεται" και ότι οι ίδιοι αναλαμβάνουν το ρόλο του "ξεσκεπαστή".
Πρέπει να σημειώσουμε ότι μόνο η κ. Κλώκα διαφοροποιείται ουσιαστικά από τους υπόλοιπους και αυτό είναι προς τιμήν της. Αυτό το λέω για να μην τους παίρνει όλους η μπάλα.
Ναι, για 'κείνη τη συζήτηση έλεγα. ΟΚ, απλώς διαφωνούμε, εγώ δεν δέχομαι το outing ούτε σ' αυτές τις περιπτώσεις γιατί το τελικό αποτέλεσμα είναι πάντα να ενισχύεται η ομοφοβία. Τέλος πάντων, θυμόμουνα λάθος. Δεν ξέρω τί έχω πάθει τελευταία. Η ηλικία :)
ΑπάντησηΔιαγραφή@ stassa
ΑπάντησηΔιαγραφήAχ άστο, ας μην το πιάσουμε αυτό το θέμα :-Ρ
[Της ηλικίας εννοώ]
εξαιρετική η κ. Κλώκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση και θα είχε ενδιαφερον αν γίνει με παραδείγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο για τους ακτιβιστές καλος η κακος δεν υπάρχει ομάδα και κίνημα με χιλιάδες μέλη που να έχει εκπροσώπους
γ αυτο οταν μιλάει κάποιος εκφράζει την αποψή του
ειναι λάθος να λέμε οτι αυτη ειναι η αποψη ολου του κινήματος
δυστυχός έτσι περνάει προς τα εξω αλλα δεν ειναι
αν πει κάτι π.χ ο Βαλλιανατος( το εχει πει και ο ιδιος ) ειναι αποψη δική του και οχι των ομοφυλοφιλων επειδή τυχαινει να ειναι και ομοφυλόφιλος.
το outing δεν ξέρω αν ειναι καλο η κακό
ισως να ειναι καλό σε περιπτώσεις πολύ εξειδικευμένες που δεν έχω δει να συμβαίνουν...
υπαρχουν αλλοι τροποι..
σαφω αποτελεσματικοτεροι
ειναι λάθος να λέμε οτι αυτη ειναι η αποψη ολου του κινήματος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε λέμε αυτό. Λέμε οτι κάποια συγκεκριμμένα άτομα, που έχουν κάνει επάγγελμά τους την αξίωση της εκπροσώπησης του "κινήματος" έχουν αυτή την άποψη και υιοθετούν αυτές τις τακτικές.
Για παράδειγμα, νομίζω αρκεί να δεις το παραπάνω ποστ.
πιστεύω οτι το outing στη Ελλάδα δεν έχει γίνει
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδή δεν έγινε η δεν πέτυχε στο σημείο που θα θέλανε αυτοι που το κάνουν..
ο Κακλαμάνης δεν πρόκειται να πάθει τίποτα με όσα λένε
και εμένα δεν μου αρέσει να μην δίνει την αιγίδα και να μην στηρίζει κάποιες προσπάθειες των ομοφυλόφιλων
απο εκει και πέρα δεν ξέρω ποιές ειναι οι κινησεις της επιτροπής ως προς αυτό..
επισης ενα ερωτημα
οταν ο Κουγιας εβριζε τους ομοφυλοφιλους
ο Βαλλιανατος ειπε
οτι βριζει αυτος που ειναι ο ιδιος γκέη?
αυτο πως το βλέπετε σαν κίνηση ?
ειναι το outing καλο οταν απειλισε?