Με αφορμή την παρακάτω επιστολή και τις "υπογραφές" που ακολουθούν αναρωτιέμαι ποιοι εκπροσωπούν τους ομοφυλόφιλους σ' αυτήν τη χώρα και με μέσα από ποιες διαδικασίες αντιπροσωπευτικότητας.
.
.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΛΥΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ
Αθήνα, 08 Μαρτίου 2009
Αξιότιμε κ. Κυριακόπουλε,
Με την παρούσα θέλουμε να εκφράσουμε την οργή μας για το μεσαιωνικού περιεχομένου κείμενο, το οποίο μοίρασε το ΔΣ της ορχήστρας της Λυρικής Σκηνής για τη σκηνοθεσία της όπερας Ρούσαλκα την περασμένη Παρασκευή. Εκτός των προσβολών που περιείχαν εναντίον μας, η συγκεκριμένη πράξη ήταν μια σαφής υπέρβαση καθήκοντος, κυρίως όμως ήταν ακραία πράξη λογοκρισίας στη βάση μάλιστα του τραμπουκισμού (κι ούτε καν μιας «νομιμοποιημένης» εξουσίας). Με μεγάλη θλίψη και μεγαλύτερo θυμό βλέπουμε ότι στην ελληνική επικράτεια και δη στο θέατρό σας επιτρέπονται πρακτικές ταλιμπάν εναντίον στην ελευθερία της Τέχνης.
Με την παρούσα σας θέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα:
• Με ποια επαγγελματική αρμοδιότητα παρεμβαίνει το ΔΣ μιας ορχήστρας στη σκηνοθετική ερμηνεία της σκηνοθέτιδας;
• Ποιος τους επιτρέπει να μοιράζουν φυλλάδια προσβλητικού περιεχομένου εναντίον συντελεστών που φιλοξενείτε από το εξωτερικό και εναντίον άλλων πολιτών;
• Ποιος τους επιτρέπει να εκβιάζουν να μην κάνουν την εργασία για την οποία πληρώνονται από τους φορολογούμενους πολίτες –μεταξύ αυτών και γκέι και λεσβιών– αποκαλώντας ένα φιλί «ακραία σκηνή».
Με την ίδια οργή απευθύνουμε σε εσάς το ερώτημα γιατί δεν κάνετε εσείς σωστά τη δουλειά σας και δεν φροντίσατε να αποτραπεί η διανομή αυτού του φασιστικού φυλλαδίου και να διεξαχθεί απρόσκοπτα η παράσταση, όπως η σκηνοθέτιδα την είχε φανταστεί κι όχι κατά τα γούστα κάποιων δημοσίων υπαλλήλων.
Σας εγκαλούμε για το ότι ούτε ύστερα από τη διανομή αυτού του φυλλαδίου δεν πήρατε σαφή θέση και δεν διευκολύνατε τουλάχιστον να αναγνωστεί η θέση λεσβιών, γκέι και τρανσεξουαλικών ακτιβιστριών και ακτιβιστών που βρέθηκαν στη Λυρική Σκηνή το Σάββατο 07 Μαρτίου, ως ελάχιστη αποκατάσταση της λεκτικής επίθεσης που δεχτήκαμε από υπαλλήλους σας.
Θυμηθείτε και θυμίστε το και στους υπαλλήλους σας μουσικούς ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός όχι μόνο δεν είναι ακραίος αλλά προστατεύεται από μια σειρά νόμων,τόσο στη χώρα μας όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ)
Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS
Ελεύθεροι Πολίτες Ενάντια Στη Ομοφοβία
Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι
Περιοδικό 10%
10percent.gr
Περιοδικό SCREW
City Uncovered (Lgbt ελληνική εφημερίδα)
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό
City Uncovered (Lgbt ελληνική εφημερίδα)
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό
gayworld.gr
gayhellas.gr
Be Positive – εθελοντισμός για θέματα φύλου, ισότητας και διακρίσεων
Πρωτοβουλία Νέων ΟΛΚΕ
Φεστιβάλ Υπερηφάνειας – Athens Pride
Be Positive – εθελοντισμός για θέματα φύλου, ισότητας και διακρίσεων
Πρωτοβουλία Νέων ΟΛΚΕ
Φεστιβάλ Υπερηφάνειας – Athens Pride
Kαλά το ζήτημα της "αντιπροσωπευτικότητας" δεν λέει και πολλά πράγματα γιατί πρακτικά είναι μάλλον ακατόρθωτο να γίνουν εκλογές για την εκπροσώπηση των lgbt (και αν γίνονταν και πάλι οι ευνοούμενοι των media θα τις κέρδιζαν).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι οι εκλεκτικές συγγένειες που παρατηρούνται με οργανώσεις εκτός του χώρου και κατά πόσο αυτές οι εκλεκτικές συγγένειες εκφράζουν πραγματικά το μέσο ομοφυλόφιλο. Επίσης το κατά πόσο κάποια από τα MME που συνυπογράφουν είναι πραγματικά αυθύπαρκτα στο χώρο ή απλά υπάρχουν μόνο και μόνο για να υπάρχουν και να καταλαμβάνουν θέσεις σε μια πιθανή μελλοντική αγορά lgbt media. Kαι το αντίθετο -κατά πόσο δηλαδή υπάρχουν οργανώσεις που είναι ουσιαστικά άδειο κέλυφος όπου ενεργός είναι μόνο ο επικοινωνιακός βραχίονας.
Κάποτε αφιέρωσα ολόκληρο post [30. Η πολυδιάσπαση του Γκέι Ακτιβισμού στην Ελλάδα] γι’ αυτό το θέμα, αλλά άκρη δεν έβγαλα.
ΑπάντησηΔιαγραφή:-(
@ erva
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το "εναντίον μας" διαφωνείς;
@gsh
Οι οργανώσεις εκπροσωπούν τα μέλη τους μόνο, όχι τον "μέσο ομοφυλόφιλο" (γιακ!). Ποιες εννοείς ως "εκτός χώρου"; Την Σύνθεση ή το ΕΠΣΕ;
@ e-lawyer
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς η κάθε οργάνωση εκπροσωπεί μόνο τα μέλη της. Εγώ δεν έγραψα για οργανώσεις. 'Εγραψα "κατά πόσο αυτές οι εκλεκτικές συγγένειες εκφράζουν πραγματικά το μέσο ομοφυλόφιλο".
Ναι, δεν θεωρώ ότι το Παρατηρητήριο είναι εντός χώρου. Πλην όμως εμφανίζεται πλέον ως φάντης μπαστούνι παντού. Δεν με ενδιαφέρει να μπαίνουν τα θέματά μας χύμα με ένα σωρό άλλες άσχετες ομάδες και να χρησιμεύουν ως εφαλτήριο για αλλότριες διεκδικήσεις. Αν θυμάσαι είχα σχολιάσει το θέμα σχετικά πρόσφατα σε κάποια συνέντευξη που είχες ανεβάσει στο μπλογκ σου, οπότε σε παραπέμπω εκεί.
e-lawyer,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς εσύ να μου εξηγήσεις ποιοι ακριβώς περιλαμβάνονται σε αυτό το “εμείς”;
Διότι εδώ και καιρό γίνεται μια μεθοδευμένη προσπάθεια να οριοθετηθεί ο χώρος του γκέι κινήματος, πρώτα με το ποιοι δικαιούνται κρατικές επιχορηγήσεις σε μια περίεργη διαπλοκή του “Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει”, μετά μέσα από στήλες free press και γκέι ιστοσελίδων και τώρα με ανακοινώσεις όπως η παραπάνω.
Κύριο χαρακτηριστικό της προσπάθειας ο αποκλεισμός εκείνων που δεν βρίσκονται υπό πλήρη έλεγχο και η συμπερίληψη άλλων με αδιευκρίνιστη σχέση με τον χώρο και αλλότριες στοχεύσεις.
Και ,ναι, είναι το Παρατηρητήριο εκείνο από το οποίο μοιάζει να ξεκινούν και στο οποίο φαίνεται να καταλήγουν τα “συγκοινωνούντα δοχεία”. Και για όποιον δεν καταλαβαίνει τον όρο εννοώ τις ολιγομελείς οργανώσεις συζητήσιμης αντιπροσωπευτικότητας, τις οργανώσεις-σφραγίδες, τα ανακυκλούμενα μέλη στις περισσότερες από αυτές, τις επιλεκτικά προωθούμενες επιχειρηματικές δραστηριότητες κάποιων.
Είναι λοιπόν αυτό το “εμείς” έκφραση ολόκληρου του χώρου – μέσα από ποιες διαδικασίες αντιπροσωπευτικότητας, επικύρωσης κι ελέγχου των πρωτοβουλιών; - ή κάποιων συγκεκριμένων ατόμων, που όμως νιώθουν την ανάγκη να καλύπτουν την καθ' όλα σεβαστή ατομικότητά τους μέσα από συλλογικότητες που θεωρητικά περιλαμβάνουν και πρακτικά αποκλείουν τους υπόλοιπους;
Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να είναι πολύ βολικό να θεωρεί κανείς ότι οι πράξεις του είναι ατομικές, κι άρα δεν οφείλει να δώσει λόγο σε κανέναν για το τι κάνει, με ποιους διαπραγματεύεται, κάτω από ποιους όρους και με τι ανταλλάγματα, εκφράζουν όμως το σύνολο, οπότε θα πρέπει χωρίς καμία κριτική οι υπόλοιποι να στοιχηθούν πίσω από αυτές και να λουστούν τις όποιες καλές ή κακές συνέπειες προκύψουν. Είναι όμως λογικό και αποδεκτό;
Γιατί τελικά αυτό που επιχειρείται είναι μια τύποις πολυφωνική έκφραση των διεκδικήσεων της κοινότητας, στην πραγματικότητα όμως η μονοφωνική επιβολή επιλογών “πριν από εσάς για εσάς”.
Το θέμα της αντιπροσωπευτικότητας είναι αδιάφορο όταν μιλάμε για το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι, όταν 3 άνθρωποι νομιμοποιούνται να συγκροτήσουν λ.χ. μια μη κερδοσκοπική εταιρία και άλλοι 20 ένα σωματείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "εμείς" δεν θεωρώ ότι είναι ύποπτο, τη στιγμή που μιλάει ο εκπρόσωπος μιας ΜΚΟ και προφανώς αναφέρεται στα μέλη της.
Το Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι ασχολείται με θέματα προστασίας ανθρώπινων δικαιωμάτων συνολικά. Όπως υπάρχουν γενικές οικολογικές (Greenpeace) και ειδικές μονοθεματικές οικολογικές (Αρκτούρος), έτσι υπάρχουν και γενικές δικαιωματικές (Έλληνική Ένωση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) και ειδικές μονοθεματικές δικαιωματικές (Χαμόγελο του Παιδιού).
Είναι παγκόσμιο το φαινόμενο και δεν θα έπρεπε να ξενίζει.
Το σχόλιο στο οποίο με παραπέμπεις gsh έχει να κάνει με την πολιτική διαχείριση, διαπραγμάτευση κι επικοινωνία των lgbt θεμάτων από τις lgbt ομάδες όταν ετοιμάζονται να πάρουν μέρος σε ένα αντιρατσιστικό φεστιβάλ. Δεν φταίνει πάντα "οι άλλοι" όταν κάποιος δεν είναι αποδεκτός, πρέπει κι αυτός να δουλέψει λίγο προς αυτή την κατεύθυνση. Αν δεν τα καταφέρει πάλι, καλά κάνει και απομονώνεται, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Αλλά δεν συμφωνώ με την εξ αρχής παραίτηση.
Αν το θέμα της αντιπροσωπευτικότητας είναι αδιάφορο δεν αντιλαμβάνομαι γιατί γίνεται τόση προσπάθεια να δοθεί η αίσθηση μαζικής στήριξης από οργανώσεις-σφραγίδες ή οργανώσεις με πάνω κάτω τα ίδια μέλη και όχι από αληθινή συμμετοχή ομοφυλοφίλων, εκτός βέβαια κι αν το ζήτημα βρίσκεται στο ότι όποιος συμμετέχει έχει και λόγο ή δικαίωμα ελέγχου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι δεν υπάρχει, το γνωρίζεις. Και το με τι ασχολείται το ελληνικό τμήμα το γνωρίζουμε πολλοί.
Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν ξέρω πόσοι θα ήταν διατεθειμένοι να του επιτρέψουν να «τους αντιπροσωπεύει ενώπιον των δικαστηρίων, να λαμβάνει αντίγραφα των εγγράφων και να προβαίνει εξ ονόματός τους σε κάθε δικαστική ενέργεια που αποσκοπεί στην προάσπιση του δικαιώματός τους σε ίση μεταχείριση και το οποίο προσεβλήθη με τις προαναφερόμενες ενέργειες».
Το ΕΠΣΕ σαφώς και υπάρχει, είδαμε και σήμερα μία εκπρόσωπό του που μετείχε στην διαδήλωση της Λυρικής να μιλάει στο ΣΚΑΪ για το θέμα (Άντρεα Γκίλμπερτ) και ασχολείται με θέματα μειονοτήτων, έχοντας βγάλει σημαντικές απόφάσεις από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπως στην υπόθεση Λεωνίδη(18χρονος που σκοτώθηκε από αστυνομικό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο απόσπασμα στο οποίο αναφέρεσαι είναι μια εντολή που δίνει κάποιος σε μια ΜΚΟ σύμφωνα με τον ν.3304 κατά των διακρίσεων. Προφανώς και υπάρχουν πάρα πολλοί που έχουν εξουσιοδοτήσει το ΕΠΣΕ για να τους εκπροσωπήσει δικαστικά.
Δεν καταλαβαίνω και πολύ για ποιο λόγο αυτή η εμμονή, μου φαίνονται πολύ κρυπτικά όλα αυτά τα σχόλια και δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω. Αν κωλύεσαι πες μου σε mail πάντως.
Ποτέ δεν αντικαθιστώ έναν εν εξελίξει δημόσιο διάλογο με ιδιωτική επικοινωνία. Είναι ζήτημα αρχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (μητρική) δεν υπάρχει, όπως μπορεί κανείς να μάθει με λίγο γκουγκλάρισμα.
Το ελληνικό τμήμα του, ναι, συνεχίζει να υπάρχει και με λίγο γκουγλάρισμα επίσης μπορεί κανείς να πληροφορηθεί κάποια περισσότερα πράγματα για τις δραστηριότητές του πέρα από το ενδεικτικό παράδειγμα που αναφέρεις.
Για το ποιοι ιδιώτες, που όμως υπογράφουν με σαφή αναφορά στην ιδιότητά τους ως μέλη λόαδ οργανώσεων από την παραπάνω λίστα, σχεδόν εν λευκώ «εξουσιοδοτούν το ΕΠΣΕ να τους εκπροσωπήσει δικαστικά» επίσης μπορεί να κανείς να ενημερωθεί με λίγο γκουγκλάρισμα.
Εν ολίγοις, το να είναι κανείς απληροφόρητος είναι κάτι που, είμαι βέβαιος, διορθώνεται σχετικά εύκολα.
Για την αφέλεια, ή την ηθελημένη άγνοια, ειλικρινά δεν γνωρίζω.
Τα δελτία τύπου του ΕΠΣΕ που αναδημοσιεύει στο μπλογκ του ο e-Lawyer μας δίδουν ως ιστοσελίδα του το url http://cm.greekhelsinki.gr/#, αλλά όπως μπορείτε να διαπιστώσετε το λινκ "Προφίλ" στο κάτω μέρος της σελίδας οδηγεί στην ένδειξη: Το περιεχόμενο δεν βρέθηκε. Λυπούμαστε, αλλά δεν υπάρχουν δημοσιευμένα περιεχόμενα στην κατηγορία που επιλέξατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ίδιο μπλογκ και στην ίδια ανάρτηση όμως το Παρατηρητηριο των Συμφωνιων του Ελσινκι με ΑΥΤΟ το σχόλιό του μας υποδεικνύει "ως τρέχουσα παρουσίαση του ΕΠΣΕ" ΑΥΤΗN την ιστοσελίδα, που αναφέρεται στην ΕΤΕΠΕ μια "Μη Κυβερνητική Οργάνωση που έχει ως αποκλειστική της δραστηριότητα την διαχείριση των προγραμμάτων άλλων 3 Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων", η οποία "διευθύνεται διευθύνεται και εκπροσωπείται νόμιμα από το διαχειριστή της Παναγιώτη Δημητρά". Μία εκ των τριών (θυγατρικών;;;) MKO της (κεντρικής;;;) MKO είναι και το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ).
Ωστόσο υπάρχει και η ιστοσελίδα http://www.irini-equal.gr/etepe-epse.htm στην οποία διαβάζουμε:
Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΤΕΠΕ/ΕΠΣΕ)
Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ), διαχειριζόμενη από την αστική μη κερδοσκοπική Εταιρεία Επικοινωνιακής και Πολιτικής Έρευνας (ΕΤΕΠΕ) (Αριθμός Μητρώου ΜΚΟ ΥΔΑΣ/Υπουργείου Εξωτερικών 306), δραστηριοποιείται στα πλαίσια της «Α.Σ. Ειρήνη» για την -κυρίως δικαιωματική και νομική- υποστήριξη για κοινωνική και επαγγελματική (επαν)ένταξη μελών της ομάδας στόχου των άνεργων, κακοποιημένων γυναικών.
Επικεντρώνεται στα θύματα εμπορίας γυναικών, είτε αναγνωρισμένα από την πολιτεία είτε χαρακτηρισμένα από ΜΚΟ.
Επίσης, έχει την ευθύνη της διακρατικής συνεργασίας της «Α.Σ. Ειρήνη» για το έργο “Kyrene (Κυρήνη)” με τις αναπτυξιακές συμπράξεις (ΑΣ) της Μεγάλης Βρετανία “Women on the Move” και της Αυστρία “ Sophie - BildungsRaum fur Prostituierte,” για την ανάπτυξη τοπικών, εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών και στρατηγικών για την κοινωνικό-οικονομική επανένταξη περιθωριοποιημένων γυναικών, περιλαμβανομένων των εργαζόμενων του σεξ και των θυμάτων εμπορίας προς καταναγκαστική πορνεία.
Eξ όσων διαβάζω δεν μπορώ να καταλάβω πώς και πού εμπλέκονται οι ομοφυλόφιλοι ώστε να εκπροσωπούνται από το ΕΠΣΕ. Μήπως ο e-lawyer που φαίνεται να γνωρίζει καλώς το θέμα, μπορεί να μας το αποσαφηνίσει;
To ότι αυτή η κυρία που βγήκε σήμερα στο ΣΚΑΪ για να μιλήσει ως εκπρόσωπός του ΕΠΣΕ μετείχε και στην διαδήλωση της Λυρικής, δεν μου ακούγεται ως επαρκής λόγος ώστε να παραχωρείται (από ποιους άραγε;) και το δικαίωμα της εκπροσώπησης των ομοφυλοφίλων από το ΕΠΣΕ.
Επειδή είναι φανερό ότι οι περισσότεροι διαβάζουμε και απαντάμε σε ό,τι εμείς θέλουμε, συχνά ερήμην του κειμενικού πλαισίου, κι επειδή δεν προτίθεμαι να επιτρέψω να μετατραπεί το ΑΠ σε αρένα όπως συνέβη εδώ, σας παρακαλώ να θεωρήσετε τη συζήτηση ολοκληρωθείσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι στοιχειωδώς έξυπνοι και ενεργητικοί αναγνώστες μπορούν και μόνοι τους να προσπαθήσουν να πληροφορηθούν περισσότερα για όσα σημεία δεν είναι ίσως πλήρως διευκρινισμένα και να βγάλουν τελικά τα δικά τους συμπεράσματά.
Αυτό που έχει κλείσει προς το παρόν - αν κι έχει ήδη αρχίσει η διαδικασία ανασυγκρότησής του- είναι η Συνομοσπονδία Παρατηρητηρίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως τα εθνικά Παρατηρητήρια Συμφωνιών του Ελσίνκι σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και τις χώρες του ΟΑΣΕ συνεχίζουν να λειτουργούν.
Αυτό για την παραπληροφόρηση που απλόχερα προσφέρει η kikitsa παραπάνω.
"Aπλόχερη παραπληροφόρηση" η παράθεση των λινκς της ΕΤΕΠΕ και του ΕΠΣΕ και η πιστή αντιγραφή των κειμένων που έχει στις σελίδες του???.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως βλέπουν όλοι, και όχι μόνον "oι στοιχειωδώς έξυπνοι και ενεργητικοί αναγνώστες", δεν έδωσα παρά μόνον τα λινκς που είδα στο μπλογκ σου και που έχεις παραθέσει εσύ και τα μέλη του EΠΣΕ.
Αν εννοείς ότι το Παρατηρητήριο παραπλανεί με τα λινκς του, δεν θα σε αμφισβητήσω. Για να το λες, κάτι θα ξέρεις.
Μήπως είναι παραπλανητικό κι ΑΥΤΟ το λινκ ;;;
e-Lawyer: Αυτό που έχει κλείσει προς το παρόν - αν κι έχει ήδη αρχίσει η διαδικασία ανασυγκρότησής του- είναι η Συνομοσπονδία Παρατηρητηρίων.
Mια Συνομοσπονδία είναι τριτοβάθμιος φορέας. Ο δευτεροβάθμιoς ποιος είναι;
(Ίδρωσα να στο δώσω να το καταλάβεις mr. Sotiropoulos. Δεν είναι δα και πολλά 4 χρόνια+, που έχουν παρέλθει από την Athens Voice. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ όμως.)
Είναι λάθος ότι το ΕΠΣΕ δεν ασχολείται με lgbt θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες εδώ δελτία τύπου:
http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&ctg=277
http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=194&ctg=235
Αποχώρησή του πέρσι από διεθνή ΜΚΟ επειδή έγιναν ομοφοβικές δηλώσεις:
http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=194&cid=3354
Και την Σύσταση ΟΗΕ προς την Ελλάδα που προκάλεσε το ΕΠΣΕ που περιλαμβάνει και το θεμα των διακρίσεων κατά ομοφυλόφιλων
http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=517
Άκυρο το παραπάνω σχόλιο με τα λινκς που αποδεικνύουν ότι το ΕΠΣΕ ασχολήθηκε με lgtb θέματα γιατί κανείς δεν έγραψε το αντίθετο. Κανείς δεν έγραψε ότι το ΕΠΣΕ δεν ασχολείται με lgtb θέματα. Το αντίθετο γράφτηκε και τα λινκς αποδεικνύουν αυτό ακριβώς που επαναλαμβάνεται από όλους: το ΕΠΣΕ, μέσα από παρεμβάσεις ή συμμετοχές του σε lgtb ακτιβιστικές εκδηλώσεις, εμπλέκει τους έλληνες ομοφυλόφιλους στις λοιπές επιδιώξεις του και "βάζει χύμα τα θέματα που τους απασχολούν με ένα σωρό άσχετες ομάδες".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ό,τι με αφορά, δεν έγραψα ότι δεν ασχολείται με lgtb θέματα. Το αντίθετο πιστεύω, κι αυτό έγραψα: Παρά που τα lgtb θέματα δεν αναφέρονται στους σκοπούς του [όπως βλέπουμε στο προφίλ του γράφει ότι το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι δραστηριοποιείται στα πλαίσια της «Α.Σ. Ειρήνη» για την -κυρίως δικαιωματική και νομική- υποστήριξη για κοινωνική και επαγγελματική (επαν)ένταξη μελών της ομάδας στόχου των άνεργων, κακοποιημένων γυναικών … και επικεντρώνεται στα θύματα εμπορίας γυναικών] , εν τούτοις το ΕΠΣΕ ασχολείται με lgtb θέματα (ή καλύτερα: εκμεταλλεύεται τα lgtb θέματα) ακριβώς γιατί του χρησιμεύουν ως μαϊντανός στο μπριάμ τουρλού των δραστηριοτήτων του και ως βιτρίνα στις κύριες επιδιώξεις του.
Η δυναμική των ελλήνων ομοφυλοφίλων, που δήθεν εκπροσωπούνται από κάποιες σφραγίδες και τριπλοθεσίτες -και βάλε-, βεντετίσκους των καναλιών και του youtube, τους είναι απαραίτητη ώστε να πλασάρουν και τους έλληνες ομοφυλόφιλους μεταξύ των λοιπών μειονοτήτων που ανακαλύπτουν. Κι έτσι oι έλληνες ομοφυλόφιλοι γίνονται, άθελά τους, (δηλαδή φαίνεται πως γίνονται) αρωγοί και στις λοιπές επιδιώξεις του ΕΠΣΕ.
Οι μάρκετερς χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ με προσχηματικούς στόχους, ξέρουν καλά το "πρόσθετε και βασίλευε". Τα ίδια πρόσωπα δραστηριοποιούνται σε ΜΚΟ και ομοφυλοφιλικές οργανώσεις και ρίχνουν στο ίδιο τσουβάλι όποιες υπαρκτές ή ανύπαρκτες μειονότητες. Βαφτίζουν ως "μειονότητες" και μεγάλες κοινωνικές ομάδες με διαφορετικά χαρακτηριστικά και άσχετες επιδιώξεις, προσπαθώντας, μ' αυτόν τον τρόπο, να κερδίσουν τις θετικές εντυπώσεις τους. 5 συμπάθειες από δω, 5 από εκεί, 5 από παραπέρα, και να η σούμα που "εκπροσωπούν".
Αλλά, τελευταία, θα πρέπει να έχουν απογοητευθεί πολύ μερικοί έχοντας πλέον αντιληφθεί ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι οι χαχόλοι που νομίζουν οι πολυθεσίτες διαφόρων σωματείων, κομμάτων και χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ.