.
ΦΛΑΣΙΑ
ΣΥΝτροφικά σκυλέματα
Γράφει η Ευαγγελία Βλάμη (City Uncovered, #37)
Οι Ρομπέν των δικαιωμάτων φόρεσαν το κόκκινο σκουφί τους και ζήτησαν απόλυτη σιωπή για να μπορούν να ελέγχουν τα πάντα. Το ονόμασαν μυστική συνεργασία μόνο που πρώτοι «έδωσαν» τις αναγγελίες και τον Δήμο. Στην κοινή συνάντηση Ρομπέν και πληβείων ζητήθηκε να μην εμφανιστούμε πουθενά, μόνο που οι Ρομπέν εμφανίστηκαν παντού. Κανόνισαν με τους φίλους τους να δώσουν ημερομηνία και το θέμα αποκλειστικά, προφασίστηκαν συναισθηματικό άγγιγμα και μπήκαν στο δημαρχείο. Αρχής γενομένης από τον ξενοδόχο με την συντροφιά των Ρομπέν και των υπολοίπων της συνομοταξίας τους άρχισαν να τραβούν και ο καλύτερος όλων μετέδιδε μέσω κινητού όλη την διαδικασία απ’ ευθείας στον ραδιοφωνικό σταθμό του. Τι κι αν έγιναν έξαλλες/οι οι πληβείες/οι το θέμα πουλούσε αδρά, σιγά μην την τηρούσαν τη μυστικότητα. Ή τώρα ή ποτέ θα γίνονταν διάσημοι. Καριέρα – συνείδηση 1-0. οι Ρομπέν υπέγραψαν ως μάρτυρες παντού, αν κι οι πληβείες δεν τους ήθελαν ως τέτοιους. Μετά την τελετή βγήκαν κι άρχισαν δεύτερο γύρο σκυλέματος, οι συνάδελφοί τους είχαν τραβήξει φωτογραφίες και θα τις έδιναν με αρνητικό σχολιασμό και οι Ρομπέν θέλησαν να σώσουν την κατάσταση και ζήτησαν να σταλεί μια φωτό στα ΜΜΕ. Δώσαμε μια φωτό αλλά την έστειλαν από τα προσωπικά τους μέιλ και όχι από την ιστοσελίδα της ΜΚΟ που μέλη της τέλεσαν τον πολιτικό γάμο. Πίστεψαν πως θα είναι μπροστά από κάθε μικρόφωνο και κάμερα δηλώνοντας πως ήταν κι αυτοί εκεί ως μάρτυρες, αφήνοντας να αιωρείται πως δικός τους ήταν ο δήμαρχος. Δεν κατάλαβαν πως άλλες/οι πρωταγωνιστούσαν.
Ο γενναίος δήμαρχος ΠΑΣΟΚ της Τήλου Αναστάσιος Αλιφέρης που με πίστη στα ανθρώπινα δικαιώματα τέλεσε πρώτα τον πολιτικό γάμο δυο λεσβιών κι αμέσως μετά δυο γκέι, τους την είπε πριν και μετά για όσα έκαναν και δεν έκαναν αλλά τα ΣΥΝτροφικά αυτιά δεν ιδρώνουν. Πετάνε το τσιτάτο πως «εχθρός είναι η κυβέρνηση», τους διευκολύνει και η Athens Pride 2008 με το να μην καλέσει τα κόμματα να μας πουν τα «θαύματα» που έκαναν για μας μέσα στο 2008.
Πώς θα σταθεί πολιτικά το ότι δεν έκανε το γάμο δική/ός τους δήμαρχος αλλά του ΠΑΣΟΚ και πώς οι Ρομπέν έριξαν νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ; Η ψήφος μας επανέρχεται και νομίζουν πως θα ξεχάσουμε ως τότε. Αμ, δε!
ΦΛΑΣΙΑ
ΣΥΝτροφικά σκυλέματα
Γράφει η Ευαγγελία Βλάμη (City Uncovered, #37)
Οι Ρομπέν των δικαιωμάτων φόρεσαν το κόκκινο σκουφί τους και ζήτησαν απόλυτη σιωπή για να μπορούν να ελέγχουν τα πάντα. Το ονόμασαν μυστική συνεργασία μόνο που πρώτοι «έδωσαν» τις αναγγελίες και τον Δήμο. Στην κοινή συνάντηση Ρομπέν και πληβείων ζητήθηκε να μην εμφανιστούμε πουθενά, μόνο που οι Ρομπέν εμφανίστηκαν παντού. Κανόνισαν με τους φίλους τους να δώσουν ημερομηνία και το θέμα αποκλειστικά, προφασίστηκαν συναισθηματικό άγγιγμα και μπήκαν στο δημαρχείο. Αρχής γενομένης από τον ξενοδόχο με την συντροφιά των Ρομπέν και των υπολοίπων της συνομοταξίας τους άρχισαν να τραβούν και ο καλύτερος όλων μετέδιδε μέσω κινητού όλη την διαδικασία απ’ ευθείας στον ραδιοφωνικό σταθμό του. Τι κι αν έγιναν έξαλλες/οι οι πληβείες/οι το θέμα πουλούσε αδρά, σιγά μην την τηρούσαν τη μυστικότητα. Ή τώρα ή ποτέ θα γίνονταν διάσημοι. Καριέρα – συνείδηση 1-0. οι Ρομπέν υπέγραψαν ως μάρτυρες παντού, αν κι οι πληβείες δεν τους ήθελαν ως τέτοιους. Μετά την τελετή βγήκαν κι άρχισαν δεύτερο γύρο σκυλέματος, οι συνάδελφοί τους είχαν τραβήξει φωτογραφίες και θα τις έδιναν με αρνητικό σχολιασμό και οι Ρομπέν θέλησαν να σώσουν την κατάσταση και ζήτησαν να σταλεί μια φωτό στα ΜΜΕ. Δώσαμε μια φωτό αλλά την έστειλαν από τα προσωπικά τους μέιλ και όχι από την ιστοσελίδα της ΜΚΟ που μέλη της τέλεσαν τον πολιτικό γάμο. Πίστεψαν πως θα είναι μπροστά από κάθε μικρόφωνο και κάμερα δηλώνοντας πως ήταν κι αυτοί εκεί ως μάρτυρες, αφήνοντας να αιωρείται πως δικός τους ήταν ο δήμαρχος. Δεν κατάλαβαν πως άλλες/οι πρωταγωνιστούσαν.
Ο γενναίος δήμαρχος ΠΑΣΟΚ της Τήλου Αναστάσιος Αλιφέρης που με πίστη στα ανθρώπινα δικαιώματα τέλεσε πρώτα τον πολιτικό γάμο δυο λεσβιών κι αμέσως μετά δυο γκέι, τους την είπε πριν και μετά για όσα έκαναν και δεν έκαναν αλλά τα ΣΥΝτροφικά αυτιά δεν ιδρώνουν. Πετάνε το τσιτάτο πως «εχθρός είναι η κυβέρνηση», τους διευκολύνει και η Athens Pride 2008 με το να μην καλέσει τα κόμματα να μας πουν τα «θαύματα» που έκαναν για μας μέσα στο 2008.
Πώς θα σταθεί πολιτικά το ότι δεν έκανε το γάμο δική/ός τους δήμαρχος αλλά του ΠΑΣΟΚ και πώς οι Ρομπέν έριξαν νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ; Η ψήφος μας επανέρχεται και νομίζουν πως θα ξεχάσουμε ως τότε. Αμ, δε!
.
Ομολογώ ότι δεν κατάφερα να αποκρυπτογραφήσω και να καταλάβω με βεβαιότητα όλα όσα γράφει στο σημείωμά της η κ. Βλάμη. Αλλά δεν είναι δα και η πρώτη φορά.
Να φταίει άραγε η ολκεία γλώσσα που αρέσκεται να χρησιμοποιεί η γνωστή ακτιβίστρια; Να φταίει το στυλ εν εκστάσει Πυθίας που πάει πακέτο με τον τίτλο της στήλης «Φλασιά»; Ή το ότι ο «χρησμός» τής βγήκε όσο πρέπει διφορούμενος κι αινιγματικός έτσι που ο καθένας να τον διαβάζει όπως εκείνος επιθυμεί κι ωστόσο ποτέ να μην είναι σίγουρος;
Όποιος λόγος κι αν υπάρχει, το βέβαιο είναι ότι οι υπαινιγμοί, οι ασαφείς καταγγελίες και οι χωρίς ονόματα διαπομπεύσεις πρώην συνεργατών της με τους οποίους στο παρελθόν μοιράστηκε ήθος και πρακτικές δεν βοηθούν ιδιαίτερα να ξεκαθαριστεί η εικόνα και να αποκαλυφθούν τα πολιτικά παιχνίδια που όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ότι παίζονται με φόντο τους γάμους της Τήλου. Ούτε ασφαλώς συνεισφέρουν στη διαφάνεια οι επιμελείς αποκρύψεις.
Συμβουλή μου: Αν πιστεύει ότι υπάρχει κίνδυνος κακοφορμισμού, ας φροντίσει να σπάσει το απόστημα εγκαίρως. Όμως να γνωρίζει ότι στο χειρουργείο χρειάζεται πάντα να χρησιμοποιεί αποστειρωμένο νυστέρι και να έχει προηγουμένως πλύνει καλά τα χέρια της.
Και κάτι ακόμη: τη σειρά των ονομάτων στη μαρκίζα του θεάτρου την καθορίζει ο παραγωγός και όχι οι πρωταγωνιστές, εκτός κι αν είναι οι ίδιοι θιασάρχες (ή σύζυγοι παραγωγού). Στους εταιρικούς θιάσους η αναγραφή γίνεται κατά αλφαβητική σειρά και σίγουρα χωρίς κριτήρια φύλου.
Κι επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το σημείο όπου αναφέρεται στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ που μέλη της τέλεσαν τον πολιτικό γάμο είναι εκεί όπου μπαίνει το κονσερβαρισμένο γέλιο των αναγνωστών, ίσως δεν θα ήταν κακή ιδέα στο μέλλον να το κρατάει για το τέλος, αφήνοντας έτσι μια (ψευδ)αίσθηση χιούμορ και αυτοσαρκασμού που τόσο λείπει από τον «κινηματικό» λόγο.
Ομολογώ ότι δεν κατάφερα να αποκρυπτογραφήσω και να καταλάβω με βεβαιότητα όλα όσα γράφει στο σημείωμά της η κ. Βλάμη. Αλλά δεν είναι δα και η πρώτη φορά.
Να φταίει άραγε η ολκεία γλώσσα που αρέσκεται να χρησιμοποιεί η γνωστή ακτιβίστρια; Να φταίει το στυλ εν εκστάσει Πυθίας που πάει πακέτο με τον τίτλο της στήλης «Φλασιά»; Ή το ότι ο «χρησμός» τής βγήκε όσο πρέπει διφορούμενος κι αινιγματικός έτσι που ο καθένας να τον διαβάζει όπως εκείνος επιθυμεί κι ωστόσο ποτέ να μην είναι σίγουρος;
Όποιος λόγος κι αν υπάρχει, το βέβαιο είναι ότι οι υπαινιγμοί, οι ασαφείς καταγγελίες και οι χωρίς ονόματα διαπομπεύσεις πρώην συνεργατών της με τους οποίους στο παρελθόν μοιράστηκε ήθος και πρακτικές δεν βοηθούν ιδιαίτερα να ξεκαθαριστεί η εικόνα και να αποκαλυφθούν τα πολιτικά παιχνίδια που όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ότι παίζονται με φόντο τους γάμους της Τήλου. Ούτε ασφαλώς συνεισφέρουν στη διαφάνεια οι επιμελείς αποκρύψεις.
Συμβουλή μου: Αν πιστεύει ότι υπάρχει κίνδυνος κακοφορμισμού, ας φροντίσει να σπάσει το απόστημα εγκαίρως. Όμως να γνωρίζει ότι στο χειρουργείο χρειάζεται πάντα να χρησιμοποιεί αποστειρωμένο νυστέρι και να έχει προηγουμένως πλύνει καλά τα χέρια της.
Και κάτι ακόμη: τη σειρά των ονομάτων στη μαρκίζα του θεάτρου την καθορίζει ο παραγωγός και όχι οι πρωταγωνιστές, εκτός κι αν είναι οι ίδιοι θιασάρχες (ή σύζυγοι παραγωγού). Στους εταιρικούς θιάσους η αναγραφή γίνεται κατά αλφαβητική σειρά και σίγουρα χωρίς κριτήρια φύλου.
Κι επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το σημείο όπου αναφέρεται στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ που μέλη της τέλεσαν τον πολιτικό γάμο είναι εκεί όπου μπαίνει το κονσερβαρισμένο γέλιο των αναγνωστών, ίσως δεν θα ήταν κακή ιδέα στο μέλλον να το κρατάει για το τέλος, αφήνοντας έτσι μια (ψευδ)αίσθηση χιούμορ και αυτοσαρκασμού που τόσο λείπει από τον «κινηματικό» λόγο.
Να προσθέσω μερικές ακόμα απορίες: Το σημείωμα αυτό εκφράζει την προσωπική άποψη της κ. Βλάμη, ή εκπροσωπεί όλη την ολκε; Η κ. Βλάμη (ή η όλκε) εν όψει της δίκης του οκτωβρίου που μάλλον θα έχει και συνέχεια σε βάθος χρόνου, έχει εξασφαλίσει συμμάχους που θα πορευθούν μαζί της (τους); Το παρόν σημείωμα την (τους) βοηθά σ' αυτή την κατεύθυνση; Ο ξενοδόχος πάλι ποιός είναι; Και "η" Athens Pride δηλαδή τι έπρεπε να κάνει σχετικά με τα κόμματα;
ΑπάντησηΔιαγραφή