.
lenonce: Νομίζω ὅτι, δυστυχῶς, ὁ old boy ἔχει δίκηο - ἡ μπάλα ἔχει χαθεῖ πρὸ πολλοῦ ὡς πρὸς τὴν passe-partout ... ἐπιδαψίλευση τοῦ ψόγου τῆς ὁμο(φυλο)φοβίας.
lenonce: Νομίζω ὅτι, δυστυχῶς, ὁ old boy ἔχει δίκηο - ἡ μπάλα ἔχει χαθεῖ πρὸ πολλοῦ ὡς πρὸς τὴν passe-partout ... ἐπιδαψίλευση τοῦ ψόγου τῆς ὁμο(φυλο)φοβίας.
Λυπᾶμαι ὅτι personae ποὺ ἐκτιμῶ ἔχουν ἐμπλακεῖ αὐτὴ τὴ φορά. Λυπᾶμαι ἀκόμη περισσότερο ὅτι στόχος εἶναι ὁ old boy. Εἶναι προφανὲς πὼς δὲν τοῦ ἀξίζει τέτοια μεταχείριση.Ἐλπίζω, old boy, νὰ ἐπανέλθεις τάχιστα ἀλώβητος στὴν ἀπολαυστικὴ γραφή σου.
Old Boy: στα δικά μου τα μάτια γενναίος είναι ο Nonce, που ακόμη κι αν συμφωνούσε μαζί μου θα μπορούσε απλώς να σωπάσει. Προτιμά να γράψει όμως. Έτσι σπάνε και τα στερεότυπα και οι ομαδοποιήσεις.
lenonce : Μπορεῖ κάποιοι νὰ θεωροῦν αὐτονόητο ὅτι ὅλοι οἱ ὁμοφυλόφιλοι θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπιδίδονται στὸ κυνήγι μαγγισῶν ποὺ ὀνομάζεται εὐσχήμως ἀνίχνευση καὶ κατακεραύνωση τῆς ὁμοφυλοφοβίας. Δικαίωμά τους. Δικαίωμά τους εἶναι ἐπίσης νὰ ἐπινοοῦν ὁμοφυλοφοβικὲς ἐκδηλώσεις ὥστε νὰ γίνεται πιὸ ἐνδιαφέρον τὸ κυνήγι σὲ καιροὺς ἢ τόπους χαλεπούς. Δὲν εἶναι, ὅμως, δικαίωμά τους νὰ δημιουργοῦν συνθῆκες τέτοιες ὥστε νὰ θεωρεῖται γενναιότητα (ἤ, ἀντιστοίχως, προδοσία τῆς ... φυλῆς του) ἂν κάποιος ὁμοφυλόφιλος δὲν συμμερίζεται τὶς ἀντιλήψεις τους.
Δὲν συμφωνῶ ὅτι τὰ κείμενα καὶ τὰ σχόλιά σου ὑποκρύπτουν ὁμοφυλοφοβία καὶ δὲν αἰσθάνθηκα ποτὲ νὰ μὲ προσβάλλουν ὡς ὁμοφυλόφιλο ἢ ὡς ὁτιδήποτε ἄλλο. Κατανοῶ τὴν πολιτική σου ὡς πρὸς τὰ σχόλια, καίτοι ὁ ἵδιος δὲν τὴν ἀσπάζομαι στὰ δικά μου ἱστολόγια. (…) Δὲν πιστεύω, βεβαίως, ὅπως σκοπίμως θὰ μποροῦσε κάποιος νὰ παρερμηνεύσει βάσει τοῦ προηγούμενου σχολίου μου ἐδῶ, ὅτι ὅλη αὐτὴ ἡ ἱστορία ἔγινε μὲ στόχο τὴν ἐπίθεση ἐναντίον σου. Λυπᾶμαι, ὅμως, ὅτι τὸ κυνήγι τῆς ὁμοφυλοφοβίας πέτυχε αὐτὴ τὴ φορὰ ἐσένα. Καὶ λυπᾶμαι ὅτι σὲ αὐτὴν τὴν ἱστορία δὲν ἐμπλέκονται μόνο ψοφοδεεῖς μανουρολάγνοι, ἀλλὰ καὶ ἱστολογικὰ προσωπεῖα γιὰ τὰ ὁποῖα ἔτρεφα κάποιαν ἐκτίμηση.
Old Boy: στα δικά μου τα μάτια γενναίος είναι ο Nonce, που ακόμη κι αν συμφωνούσε μαζί μου θα μπορούσε απλώς να σωπάσει. Προτιμά να γράψει όμως. Έτσι σπάνε και τα στερεότυπα και οι ομαδοποιήσεις.
lenonce : Μπορεῖ κάποιοι νὰ θεωροῦν αὐτονόητο ὅτι ὅλοι οἱ ὁμοφυλόφιλοι θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπιδίδονται στὸ κυνήγι μαγγισῶν ποὺ ὀνομάζεται εὐσχήμως ἀνίχνευση καὶ κατακεραύνωση τῆς ὁμοφυλοφοβίας. Δικαίωμά τους. Δικαίωμά τους εἶναι ἐπίσης νὰ ἐπινοοῦν ὁμοφυλοφοβικὲς ἐκδηλώσεις ὥστε νὰ γίνεται πιὸ ἐνδιαφέρον τὸ κυνήγι σὲ καιροὺς ἢ τόπους χαλεπούς. Δὲν εἶναι, ὅμως, δικαίωμά τους νὰ δημιουργοῦν συνθῆκες τέτοιες ὥστε νὰ θεωρεῖται γενναιότητα (ἤ, ἀντιστοίχως, προδοσία τῆς ... φυλῆς του) ἂν κάποιος ὁμοφυλόφιλος δὲν συμμερίζεται τὶς ἀντιλήψεις τους.
Δὲν συμφωνῶ ὅτι τὰ κείμενα καὶ τὰ σχόλιά σου ὑποκρύπτουν ὁμοφυλοφοβία καὶ δὲν αἰσθάνθηκα ποτὲ νὰ μὲ προσβάλλουν ὡς ὁμοφυλόφιλο ἢ ὡς ὁτιδήποτε ἄλλο. Κατανοῶ τὴν πολιτική σου ὡς πρὸς τὰ σχόλια, καίτοι ὁ ἵδιος δὲν τὴν ἀσπάζομαι στὰ δικά μου ἱστολόγια. (…) Δὲν πιστεύω, βεβαίως, ὅπως σκοπίμως θὰ μποροῦσε κάποιος νὰ παρερμηνεύσει βάσει τοῦ προηγούμενου σχολίου μου ἐδῶ, ὅτι ὅλη αὐτὴ ἡ ἱστορία ἔγινε μὲ στόχο τὴν ἐπίθεση ἐναντίον σου. Λυπᾶμαι, ὅμως, ὅτι τὸ κυνήγι τῆς ὁμοφυλοφοβίας πέτυχε αὐτὴ τὴ φορὰ ἐσένα. Καὶ λυπᾶμαι ὅτι σὲ αὐτὴν τὴν ἱστορία δὲν ἐμπλέκονται μόνο ψοφοδεεῖς μανουρολάγνοι, ἀλλὰ καὶ ἱστολογικὰ προσωπεῖα γιὰ τὰ ὁποῖα ἔτρεφα κάποιαν ἐκτίμηση.
.
Θεωρώ ότι είναι ατυχέστατος ο τίτλος σου και αυτό που θέλεις να πεις. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του. 'Ελεος, ας μη δανειζόμαστε τα σχήματα σκέψης των διάφορων "λαϊκών δικαστηρίων" και των "σωτήρων του έθνους".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδεχομένως να είχες δίκιο αν όντως εκφραζόταν κάποια άποψη. Eγώ δεν την διακρίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός αν εννοείς, το υπόρρητο αγωνιώδες ερώτημα: Τώρα θα με παίξετε;
Τα "λαϊκά δικαστήρια" είναι αναφορά στο γνωστό παλιό ποστ;
Δεν ξέρω σε ποιο ποστ αναφέρεσαι. Επαναλαμβάνω ότι ο τίτλος, η φωτογραφία και όλα τα υπόλοιπα είναι απλά απαράδεκτα. Θυμίζουν τον Ριζοσπάστη να καταγγέλει όσους ξεφέυγουν από την κομματική γραμμή ως "προδότες του λαϊκού κινήματος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ δεν θα αναφερόμουν σε έναν άλλο μπλόγκερ με αυτό τον τρόπο. Αντιθέτως το έχω υποστεί. Η αστυνομία της σκέψης δεν είναι κάτι που προσωπικά με εκφράζει.
ἀγαπητὲ erva, προσωπικὰ δὲν νομίζω ὅτι ἔχω ζητήσει ποτὲ νὰ μὲ παίξουν. Ἐπίσης, δὲν ὑπάρχει τίποτε τὸ ὑπόρρητο καὶ τίποτε τὸ ἀγωνιῶδες οὔτε σὲ ὅσα ἔγραψα ἀλλὰ οὔτε κἂν σὲ ὅσα ἀπὸ αὐτὰ παρέθεσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝὰ εἶσαι καλά.
Αν είσαι νέος στη μπλογκόσφαιρα κι αγνοείς την ιστορία της, φρόντισε να ρωτήσεις και να μάθεις. Χρησιμοποίησε έστω το google για βοήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως δεν δέχομαι να με χαρακτηρίζουν αναπόδεικτα κυνηγό μαγισσών ιστολόγοι που δεν είναι ικανοί για το μίνιμουμ της αυτοκριτικής.
Και πριν κατηγορήσω κάποιον ούτε ενοχοποιητικά ποστ μου φροντίζω να σβήνω, ούτε ιστολόγια ολόκληρα να κατεβάζω από τη wordpress.
Δεν με ενδιαφέρει ούτε τι έγινε στο παρελθόν μεταξύ σας, ούτε τα κίνητρά του. Αυτά που ανεβάζεις εδώ χαρακτηρίζουν εσένα, όχι αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήGay super hero,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως όλοι οι νέοι προφανώς νομίζεις ότι η Ιστορία ξεκινάει με σένα.
Εγώ πάλι δεν έχω κανένα λόγο να τη βλέπω να επαναλαμβάνεται μονότονα στο διηνεκές, και μάλιστα στις χειρότερες και πιο άγονες στιγμές της.
Γι’ αυτά που χαρακτηρίζουν εμένα ασφαλώς κι αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Με αποδείξεις, όποτε κι αν χρειαστεί.
George LeNonce,
Με τα «να’ σαι καλά» δεν δίνεται απάντηση στο ΤΙ υπάρχει στα όσα έγραψες;
Και μάλλον δεν είσαι διατεθειμένος να την δώσεις.
Με ειλικρίνεια σου λέω, ότι όλο αυτό το βρίσκω οδυνηρά απογοητευτικό.
Τα δικά σου σχόλια στη μασκαράτα των ημερών, ήταν από τα καλύτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήόμως αυτό το :
"Όπως όλοι οι νέοι προφανώς νομίζεις ότι η Ιστορία ξεκινάει με σένα."
τι πάει να πει;;
ένας άνθρωπος ήρθε και είπε τη γνώμη του κι εσύ τι κάνεις;;
τον κατατάσσεις στους "νέους"!!!
πολύ "ανοιχτή" αντίληψη, μυρίζει στρατό!
Γαμώ το,
μ έχει πιάσει φριχτή απογοήτευση αυτές τις μέρες, όλοι κάτι παν να πουν και τελικά όλοι φτιάχνουν κι από μια ετικέτα να βολεύει την άποψη τους,
ωραίος διάλογος!!!!
Δεν είμαι γκει δεν είμαι στρειτ, διαλέγω ανθρώπους να συνεννοούμε, να τους ακούω και να με ακούν.
Hallo! Is there anybody out there???????
Ο διάλογος, εκτός από ψυχραιμία και καλή διάθεση, χρειάζεται λιγότερα επίθετα και περισσότερα ουσιαστικά, από όλους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς είναι. Θα εξηγήσω πώς εγώ βλέπω αυτό το ποστ, ένα από πιο δύσκολα στα 3 χρόνια του Α.Π.
Τα 4 ποστ κάτω από τον τίτλο ΟΜΟΦΥΛΟΦΟΒΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, προσπαθούν να διερευνήσουν τις δικαιολογίες, και πίσω από αυτές τους μηχανισμούς, που χρησιμοποιούνται για την έκφραση της λεκτικής βίας σε βάρος των ομοφυλοφίλων.
Με αυτή τη λογική το Νο 4 εστιάζεται στο τρόπο που οι ενστάσεις ή οι διαφοροποιήσεις από τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους χρησιμοποιούνται από τους ομοφυλοφοβικούς/αντιομοφυλόφιλους απαξιωτικά για όλους τους γκέι που δεν συμφωνούν μαζί τους, ενώ παραλείπονται βολικά οι διαφωνίες των ετεροφυλόφιλων αναγνωστών.
Οι αντιρρήσεις που εκφράζει ο LeNonce στην πρώτη παρέμβαση του θα μπορούσαν να είναι έως και κατανοητές. Χρησιμοποιούνται όμως από τον old boy για να αξιολογήσουν τους συνομιλητές του από άποψη γενναιότητας. Κι ενώ ο LeNonce αντιλαμβάνεται τη διαστροφή που επιχειρείται στα λόγια του, επανέρχεται ενώ η συζήτηση μοιάζει να έχει εξαντληθεί και τα συμπεράσματα να έχουν βγει, για να ενισχύσει τη βολική αντίληψη περί ομαδοποίησης των γκέι, που επιδίδονται στο κυνήγι μαγισσών, που επινοούν ομοφυλοφοβικές εκδηλώσεις ώστε να γίνεται πιο ενδιαφέρον το κυνήγι σε καιρούς ή τόπους χαλεπούς, που δημιουργούν κλίμα τρόμου σε αυτούς που δεν συμμερίζονται τις απόψεις τους. Κι όλα αυτά τα ανυπόστατα χωρίς να κατονομάζονται οι υπεύθυνοι, αλλά να φωτογραφίζονται με ευκρίνεια.
Επιπλέον δηλώνει πως αντιλαμβάνεται τα περί στερεοτύπων και ομαδοποιήσεων που αναφέρονται, δεν συμφωνεί ότι τα κείμενα και τα σχόλιά του old boy υποκρύπτουν ομοφυλοφοβία και δεν αισθάνθηκe ποτέ να τon προσβάλλουν ως ομοφυλόφιλο η ως οτιδήποτε άλλο, κατανοεί επίσης την πολιτική ως προς τα σχόλια, επικυρώνοντας την αντικειμενικότητά του με τον αυτοπροσιορισμό του ως ένας δεδηλωμένα και, με τον προσωπικό του τρόπο, υπερήφανα πούστης.
Και όχι, όλες αυτές οι ομολογίες δεν είναι προϊόν βασανιστηρίων, αλλά οικειοθελής κι αυθόρμητη κατάθεση της αλήθειας, που ως γνωστό λάμπει από μόνη της χωρίς να έχει ανάγκη αποδείξεων.
Το περίεργο είναι ότι πριν δυο χρόνια - να πού υπεισέρχεται η Ιστορία - σε ανάλογο ιντερνετικό καυγά με αφορμή δηλώσεις του J95 για το ολοκαύτωμα των ομοφυλοφίλων, δεν έμοιαζε να έχει τέτοιου είδους αναστολές, ούτε τέτοιες απόψεις.
Όμως με δυο μέτρα και δυο σταθμά, κάποιοι θα συνεχίσουν να κερδίζουν κλέβοντας στο ζύγι.
Ο LeNonce με τη στάση του τους το επιτρέπει. Είτε από αφέλεια, το πιθανότερο, είτε από ματαιοδοξία, κάτι που δεν θέλω να πιστέψω.
Είπα και νωρίτερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα σχόλια σου τα θεωρώ απ τα λίγα αξιόλογα.
Αυτό δεν αλλάζει.
Αλλού εστίασα όμως και
σ αυτό που εστίασα δεν απαντάς -φυσικά και δεν είσαι υποχρεωμένος-η (δεν γνωρίζω το φύλο σου) να το κάνεις-
Ξαναλέω: το να αποκρίνεσαι απαξιωτικά σε έναν τρίτο που λέει καλοπροαίρετα τη γνώμη του χαρακτηρίζοντας τον "νέο",
που διαφέρει εμπράκτως από άλλα στερεότυπα; γιατί δεν μπορεί ο "νέος" να εκφράσει άποψη;
Καταλαβαίνεις ελπίζω..
γιατί είμαι εδώ για να συζητήσω, όχι για να κραυγάσω μια γνώμη..
Ομολογώ πως ελπίζω σε μια απάντηση.
Καλη νύχτα
Erva: Αν είσαι νέος στη μπλογκόσφαιρα κι αγνοείς την ιστορία της, φρόντισε να ρωτήσεις και να μάθεις. Χρησιμοποίησε έστω το google για βοήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήGSH: Δεν με ενδιαφέρει ούτε τι έγινε στο παρελθόν μεταξύ σας, ούτε τα κίνητρά του.
Erva: Όπως όλοι οι νέοι προφανώς νομίζεις ότι η Ιστορία ξεκινάει με σένα.
Εγώ πάλι δεν έχω κανένα λόγο να τη βλέπω να επαναλαμβάνεται μονότονα στο διηνεκές, και μάλιστα στις χειρότερες και πιο άγονες στιγμές της.
Γνωρίζεις, φαντάζομαι, ότι πολλές φορές το βιογραφικό του συγγραφέα - η Ιστορία της μπλογκόσφαιρας που γράφω - μπορεί να συνεισφέρει πολύτιμα ερμηνευτικά κλειδιά στην κατανόηση ενός κειμένου. Και με το σχόλιό Νο 9 προσπαθώ με ένα παράδειγμα να εξηγήσω τι εννοώ.
Ο GSH, παρ’ όλο που αγνοεί αυτή τη δυνατότητα που διευρύνει την αναγνωστική προσέγγιση στο σχόλιο του LeNonce, με την αλαζονεία την τόσο χαρακτηριστική στους νέους που όλα νομίζουν ότι τα ξέρουν, επιμένει στα όσα περί Ριζοσπάστη έχει πει, και που - τι περίεργο!- θυμίζουν τα όσα περί γκέι κνιτισμού τού απέδωσαν εκείνου στο μπλoγκ του old boy.
Από εκεί και ύστερα, πολλά μπορούμε να συζητήσουμε για το πώς ερμηνεύεται ένα κείμενο, αρκεί βέβαια να θέλουμε να το κάνουμε και να μην καταφεύγουμε σε «πόζες γραφής» και δημιουργία ανέξοδων εντυπώσεων.
Ευχαριστώ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκατανόησα!
Νομίζω πως αυτό που απουσιάζει εντελώς αυτές τις μέρες είναι η ψυχραιμία, όλοι γράφουν εν βρασμώ
και δυστυχώς οι περισσότεροι, χωρίς να καταλαβαίνουν καν ποια είναι η ουσία του ζητήματος, στους τελευταίους συμπεριλαμβάνω και τον Γιάννη Χάρη, τον οποίο παρακολουθώ και εκτιμώ.. όμως από τα σχολια του μου φάνηκε μακριά, πολύ μακριά νυχτωμένος..
Κι όλα τα κοκοράκια που φωνάζουνε για να ψηλώσει δυο πόντους ο λαιμός τους μπρος στον καθρέφτη,..
θλιβερά πολύ όλα αυτά
τι να κάνουμε;
Και ως δείγμα αυτοκριτικής να αποσύρω τον σαφή υπαινιγμό που διατύπωσα για ενοχοποιητικά ποστ που σβήστηκαν, αφού ακριβώς η απουσία τους, κυρίως η απουσία των σχολίων που τα συνόδευαν, καθιστά πλέον αδύνατη την αξιολόγησή τους και η αναφορά μου δημιουργεί αναπόδεικτες εντυπώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ειλικρινά μεγάλη ανακούφιση
ΑπάντησηΔιαγραφήνα γίνεται διάλογος..
καλό απόγευμα