22.1.08

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ HIV/AIDS

Image Hosted by ImageShack.us
Ισπανία
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Γαλλία.......................................Μεξικό
Image Hosted by ImageShack.us
ΗΠΑ

11 σχόλια:

  1. Το ζήτημα δεν είναι μόνο οι ομοφυλόφιλοι, αλλά ουσιαστικά το σύνολο του πληθυσμού,. Ξεχνάμε το AIDS και τις άλλες αφροδίδιες ασθένειες και ιδιαίτερα οι σημερινοί μαθητές-φοιτητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμβαίνει όμως οι ενημερωτικές εκστρατείες για HIV/AIDS κατά έναν περίεργο τρόπο να "ξεχνούν" τους ομοφυλόφιλους. Κι αυτό είναι ένα ζήτημα.
    Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σας ότι στις νεώτερες ηλικίες υπάρχει ανησυχητική άγνοια για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, με αποτέλεσμα όπως διάβαζα σε χθεσινή εφημερίδα την αύξηση των κρουσμάτων σύφιλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tελικώς όλα ζήτημα κακής μνήμης είναι.

    Όπως, π.χ., ξέχασες κι εσύ, Δ. του Πολίτη, να πεις στον σχολιαστή σου ότι δεν πρέπει να συνδέει την παιδοφιλία και τον μέχρι θανάτου βιασμό ενός παιδιού, με τους ομοφυλόφιλους.

    "Είμαι εκπαιδευτικός και παινεύομαι ότι παράγω παιδεία" έγραψες αμέσως μετά από αυτό το σχόλιο αναγνώστη σου:

    "Θέλω επίσης να προσθέσω στο αντεπιχείρημά μου σχετικά με τους προγόνους μας, πως εκτός από τον 45αρη που παντρεύεται μια δεκαπεντάχρονη το 1940, υπάρχει και ο 45αρης που ΒΙΑΖΕΙ ενα ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΑΚΙ το 2007. Και μην τολμήσει κανείς να μου πεί πως είμαι και ρατσίστρια με τους ομοφυλόφυλους τώρα. Γιατί άλλο ο προοδευτισμός και άλλο η υποστήριξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου που θέλει να ορίζει ο ίδιος τη σεξουαλική του ζωή και σαν παιδάκι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ από τους ΠΟΝΟΥΣ όταν κάποιος το βιάσει, το ξέρουμε όλοι αυτό."

    Περίμενα να σε δω κατά την άσκηση της "παιδευτικής διαδικασίας" για την οποία λες ότι είσαι περήφανος, αλλά δεν είδα τίποτα. Δεκάδες σχόλια ακολούθησαν, αλλά όλοι οι αυτοαχαρακτηριζόμενοι ως προοδευτικοί ""ξέχασαν"" να αποκαταστήσουν την αλήθεια.

    Η τύχη, όμως, τά 'φερε έτσι, που δόθηκε σ' εμένα η ευκαιρία να "παιδεύσω" τον σχολιαστή σου, παρόλο που δεν "περηφανεύομαι ότι παράγω παιδεία".

    Ρίξε μια ματιά στο τελευταίο σχόλιο ΕΔΩ και δες το ως μια πιθανή απάντηση που μπορείς να δώσεις στο μέλλον σε παρόμοια σχόλια, όταν αποφασίσεις να παράξεις παιδεία στην πράξη και όχι με ... έρευνες και ερωτηματολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μετανιώνω που ο τίτλος αυτού του ποστ, που είδα στο google reader, κίνησε το ενδιαφέρον μου και επισκέφθηκα μετά από καιρό το Α.Π. Παρά το ότι έχω κόψει την "κακή" συνήθεια να το επισκέπτομαι, αποπειρώμαι να κάνω ένα ακόμα αδιάφορο σχόλιο, erva_cidreira, και είναι στη διακριτική σας ευχέρεια να το δημοσιεύσετε ή όχι.

    Σκοπός μου δεν είναι να σας ενοχλήσω, αλλά να σημειώσω ότι δεν αρκούν οι περιοδικές εμφανίσεις κάποιων στα gay θεματικής μπλογκς, προκειμένου να επιδείξουν την "ευαισθησία" τους στα gay ζητήματα. Ας "θυμούνται" να την επιδεικνύουν στα δικά τους.

    Συγγνώμην για την ενόχληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Δείμε, δεν πρόσεχες ότι κυκλοφορεί και ΛΟΑΤ Ιεροεξεταστής ονόματι Αρτουά;
    Άντε να ΠΑΡΑΞΕΙΣ δάκρυα τώρα που σου την είπε ο αρτουά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αλλά να σημειώσω ότι δεν αρκούν οι περιοδικές εμφανίσεις κάποιων στα gay θεματικής μπλογκς, προκειμένου να επιδείξουν την "ευαισθησία" τους στα gay ζητήματα
    Θα απαντήσω, όπως απάντησε κι ο Αρτουάς σε κάποιον άλλον: Είναι απλό Πασκάλ
    μείνε στα γεγονότα και άφησε τα σενάρια για τους επαγγελματίες.

    http://manifestogr.blogspot.com/2007/10/blog-post_8718.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κ.κ. Αρτουάς είναι λαλίστατος αλλού, μόνο εδώ σωπαίνει. Γιατί προβαίνει αλλού σε σχολιασμούς για σχόλια που γίνονται εδώ; Υπάρχει επικοινωνία των εστέτ Έρβα - Αρτουά προκειμένου να είναι "ευπρόσωπο" το μπλογκ; Προφανώς. Μάλλον σας χάλασα την αισθητική.
    Τι καταπίεση και τι αυτοπειθαρχία επέδειξε ο κ.κ. Αρτουάς ώστε να μην απαντήσει! (Αλήθεια, Έρβα, πώς τον πείσατε;) Πάλι καλά που του δόθηκε ευκαιρία αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε από πάνω, απαντώ μόνον γιατί εμπλέκεις τον μπλόγκερ του Απέναντι Πεζοδρόμιου ο οποίος, πιθανότατα, δεν έχει ιδέα σε ποιο σχόλιο αναφέρομαι.

    Αναφέρομαι, λοιπόν, σε σχόλιο που έγινε στο μπλογκ του Δείμου του Π. σε ένα ποστ που ανέβασε στις 12 Δεκεμβρίου. Το ποστ αυτό το είδα μέσω ενός λινκ που έδωσε ο Δ.του Π. σε νεότερο ποστ του, στις 3 Ιανουαρίου. Πράγμα που σημαίνει ότι την "κρίσιμη" άποψη την είδα όταν η συζήτηση είχε λήξει, μετά από 130 σχόλια . Αυτός ήταν ο λόγος που δεν απάντησα εκεί.

    Στο νεότερο όμως ποστ του Δ.του Π. έλαβα μέρος στα σχόλια, και, ναι, ήμουν "λαλίστατος" όπως λες. Και ήμουν "λαλίστατος" γιατί είχα ανατριχιάσει με τις εξόφθαλμα επιχειρούμενες εξομοιώσεις διαφορετικών και διακριτών "εγκλημάτων".

    Μέσω αυτών των σχολίων μου, επισκέφθηκε το δικό μου μπλογκ, καλοπροαίρετα, για να αφήσει μια ευχή για "καλή χρονιά" η σχολιάστρια που θυμόμουν από το παλαιότερο ποστ.

    Εκεί είναι το "αλλού" όπου μου δόθηκε η ευκαρία. Kαι μου δόθηκε πριν ξεκινήσει η "συζήτηση" εδώ. 12 Ιανουαρίου απάντησα εκεί, 14 Ιανουαρίου επισκέφθηκε ο Δ. του Π. το παρόν ποστ. Αν γράφεις υπό την επήρεια νύστας δικαιολογείσαι. Δεν είδες το link που έδωσα εγώ; Γιατί το επαναλαμβάνεις δύο φορές; Αναφέρομαι ακριβώς στο 17ο και στο 18ο σχόλιο που όταν έγραφα προχθές ήταν ακόμα τελευταίο.

    Ήθελα να της εξηγήσω για ποιους λόγους δεν γίνεται να κρατάει τον ρόλο του καλού παιδόφιλου για τον ετεροφυλόφιλο που απλώς "παντρεύεται μια δεκαπεντάχρονη" και να αφήνει για τον ομοφυλόφιλο το ρόλο του κακού-βιαστή ενός πεντάχρονου "που μπορεί να πεθάνει από τους πόνους". Γιατί δεν είναι μόνον τα στοιχεία που είναι συντριπτικά εις βάρος των ετεροφυλοφίλων.

    Έτσι, εκμεταλλεύθηκα την ευκαιρία για να κάνω αυτό που δεν έκανε ο Δ. του Π. ο οποίος, παρά τις αυτοσυστάσεις του "Είμαι εκπαιδευτικός και παινεύομαι ότι παράγω παιδεία" άφησε να περάσει στο ντούκου μέσα από το μπλογκ του το σχόλιο που έγραψα παραπάνω. Γύρευε τώρα τι είδους παιδεία παράγεται μ' αυτόν τον τρόπο. Μια απ' τα ίδια, κι ακόμα χειρότερα λέω εγώ.

    Το ίδιο έκανε και έτερος αυτοδιαφημιζόμενος "ευαίσθητος" μπλόγκερ που περιοδεύει από καιρού εις καιρόν σε gay θεματικής μπλογκς για να κολλάει ένσημα "προοδευτικότητας" στο μπλογκοδελτίο του. Το μόνο που βρήκε να γράψει κάτω από αυτό το σχόλιο είναι ότι "υπάρχουν πολλά παράλογα κρυμμένα στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής" (όλη η φιλοσοφία συμπυκνωμένη - σημείωσέ το να το θυμάσαι).

    Από κάπου μπάζει, όπως βλέπεις, αυτή η πολυδιαφημισμένη προοδευτικότητά τους.

    Επομένως, σου συνιστώ να ξεδιπλώσεις αλλού το αστυνομικό σου δαιμόνιο: ψάξε να βρεις ποιος είναι ο λόγος που κάτι τέτοιοι "ευαίσθητοι" από τη μια κάνουν τουμπεκί στα μπλογκς τους όπου γράφονται ομοφυλοφοβικά τέρατα και από την άλλη περιοδεύουν για να εκφράσουν την "ευαισθησία" τους σε gay ζητήματα.

    Και πάψε να φαντασιώνεσαι ανύπαρκτες επικοινωνίες – φαντασιώσου κάτι που θα έχει και χρηστική αξία για σένα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε άλλε, αυτό που έγραψα στον Πασκάλ τον Οκτώβριο, ισχύει και σ' αυτή την περίπτωση. Δίκιο έχεις, το γεγονός είναι ότι ο Δείμος του Πολίτη έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο στο μπλογκ του.

    Αν και δεν χρειαζόταν να το επιβεβαιώσεις κι εσύ, σ' ευχαριστώ που απομνημονεύεις τις ατάκες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν και δεν χρειαζόταν να το επιβεβαιώσεις κι εσύ, σ' ευχαριστώ που απομνημονεύεις τις ατάκες μου
    Αλίμονο! Δεν ξεχνιούνται οι ατάκες που ισχύουν όταν τις λες για τους άλλους, όμως δεν ισχύουν για τον εαυτούλη σου!

    Αν γράφεις υπό την επήρεια νύστας δικαιολογείσαι.
    Θα σου απαντήσω με την αγαπημένη σου ατάκα: Είναι απλό Πασκάλ
    μείνε στα γεγονότα και άφησε τα σενάρια για τους επαγγελματίες.


    Κι όσο για την γραφομανία που σε έπιασε ας την εκτόνωνες σε καμιά "αυτομπλογκοφία".

    Πάντως θέλω κλείνοντας να σε συγχαρώ που μόλις έκανε το σχόλιό του ο Δείμος έτρεξες να επισημάνεις ότι δεν αρκούν οι περιοδικές εμφανίσεις κάποιων στα gay θεματικής μπλογκς, προκειμένου να επιδείξουν την "ευαισθησία" τους στα gay ζητήματα
    Είσαι μούρλια ακτιβιστής, η ΛΟΑΤ φωνή της συνείδησης του κάθε μπλόγκερ. Μόλις θα κάνει κάποιος ένα σχόλιο θετικό για τους ομοφυλόφιλους ΤΣΟΥΠ! ο Ντ'Αρτούα-νιαν θα θυμίζει ότι ο εν λόγω κ.κ. ,μπλογκεράς δεν ήταν πολίτκλι κορέκτ!
    Οι ΦΑΚΕΛΟΙ του Ντ'Αρτούα-νιαν!: προσέξτε τι θα πείτε, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας κι έπειτα όποτε θα σχολιάζετε σε γκέι μπλογκζ θα πετάγεται ο Ντ'Αρτούα-νιαν! να σας καταδίδει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "προσέξτε τι θα πείτε"

    Μήπως ήθελες να γράψεις "προσέξτε τι ΔΕΝ θα πείτε;"

    Αν μπορείς να διαβάζεις σωστά, η παρέμβασή μου, δεν ήταν ζήτημα political correctness, ούτε είχε να κάνει με το "τι είπε". Είχε να κάνει με το τι ΔΕΝ είπε, ο αυτοπροβαλλόμενος για "παραγωγή παιδείας". Και η πρόθεση αυτής της παρέμβασής μου ήταν ολοφάνερη και ομολογημένη: η ευαισθησία, το ενδιαφέρον και η παραγωγή παιδείας δεν δηλώνονται, αλλά αποδεικνύονται. Και η "ευαισθησία" που κάποιοι επιδεικνύουν στα gay ζητήματα (όπως και σε άλλα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα) είναι επίπλαστη για λόγους που ακόμα κι εσύ μπορείς να αντιληφθείς.

    Ένα ερώτημα που σου βάζω για να κάνεις homework είναι γιατί αυτή η "ευαισθησία" εκδηλώθηκε δια της σιωπής. Και άλλο ένα είναι γιατί δεν ενοχλήθηκε από αυτό το σχόλιο η δεδηλωμένη "προοδευτικότητά" τους.

    Αυτή, λοιπόν, ήταν η δική μου πρόθεση. Πέρα από το γελοίο της αντιφατικότητάς σου να με "συγχαίρεις" επειδή έγραψα για κάτι που συνέβη σχεδόν ταυτόχρονα με το παρόν ποστ, ενώ εσύ έχεις καταγράψει τι είπα πριν 4 μήνες [εσύ είσαι αυτός που τηρεί φάκελο αν το κατάλαβες], η δική σου πρόθεση ποια είναι;

    Nα ακολουθείς εμένα για να δείχνεις ότι έχω κάποιες εμμονές με όσους κάνουν επικοινωνιακή πολιτική πάνω σε ζητήματα που για άλλους είναι ζητήματα ζωής;

    οk, τις έχω... Και λοιπόν;

    Ακόμα κι έτσι, γεγονός παραμένει πως ό,τι γράφω (και που δεν αφορά πάντα σε gay ζητήματα, - σ' αυτά αναφέρομαι σύμφωνα με τη συχνότητα που τα συναντώ) δεν απορρέει από τη φαντασία μου. Δεν περιγράφω κατά τις εντυπώσεις μου, υπενθυμίζω μόνον όσα οι ίδιοι λένε ή ΔΕΝ λένε. Και εκνευρίζονται επειδή εκτίθενται μ' αυτά που έχουν γράψει οι ίδιοι [ή δεν έχουν γράψει εν προκειμένω], και όχι μ' αυτά που γράφω εγώ.

    Διάβασε και κάτι ακόμα που δεν το γράφω για σένα και, πολύ περισσότερο, δεν το γράφω για να "ξεφορτωθώ" μια ετικέτα για τους λόγους που φαντάζεσαι εξ αιτίας της ομοφυλοφοβικής παιδείας και αγωγής σου. Το γράφω, μόνον, για να μην φορτώνονται τα, οργανωμένα, ή μη, μέλη, μιας ολόκληρης κοινότητας την όποια "συμπεριφορά" που, κατά καιρούς μού χρεώνουν διάφοροι. Όπως έκανε πρόσφατα ένας άλλος αυτοδιαφημιζόμενος [και, για ευνόητους λόγους, επώνυμος] ως "προοδευτικός": σε σχόλια με θέμα την ονομασία των Σκοπίων, κατέληξε να "επιχειρηματολογεί" εναντίον μου, με ομοφυλοφοβικές ύβρεις.

    Ε, λοιπόν, σόρρυ που σου χαλάω τις φαντασιώσεις και σου γκρεμίζω το οικοδόμημα πάνω στο οποίο έστησες τα "επιχειρήματά" σου, αλλά δεν είμαι μέλος αυτής της κοινότητας. Eπομένως, ούτε "ακτιβιστής" είμαι. Το ότι το συμπέρανες, όμως, αποδεικνύει την αντικοινωνική και απολίτικη θέση πολλών από εσάς ότι όποιος καταγγέλει ανισονομίες και σημειώνει την υποκριτική συμπεριφορά αυτών που θυσιάζουν τον προσωπικό πόνο κάποιων ανθρώπων στο βωμό της επικοινωνιακής πολιτικής τους, πρέπει ντε και καλά να το κάνει για τους λόγους που φαντάζεσαι εσύ και οι όμοιοί σου.

    Για σένα κι αυτούς, θα κλείσω αφιερώνοντάς σας δύο ποιήματα: "Mια φορά και έναν καιρό ένας ομοφυλοφοβικός" και "Δώρο από έναν ομοφυλοφοβικό". Ψάξε να τα βρεις και θα καταλάβεις...

    υ.γ. Η ερώτηση "η δική σου πρόθεση ποια είναι" είναι ρητορική. Μην κάνεις τον κόπο να επανέλθεις - τελείωσα μαζί σου. Μου χρησίμευσες μόνο για να πω όσα ήθελα να πω για τους προοδευτικάριους.
    Σ' ευχαριστώ για την συνεργασία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή