27.10.07

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ ΙΡΑΝΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΟ ΙΡΑΝ 7

Έκκληση Ιρανού ομοφυλόφιλου να μην απελαθεί στην πατρίδα του
(ALPHA TV, 25-10-2007)
Εκστρατεία για τη σωτηρία ενός Ιρανού πρόσφυγα που κινδυνεύει με απέλαση, έχουν ξεκινήσει ομοφυλοφιλικές οργανώσεις. Όπως υποστηρίζουν, ο συγκεκριμένος άνθρωπος που είναι ομοφυλόφιλος, απειλείται ακόμη και με απαγχονισμό εάν επιστρέψει στη χώρα του. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ομοφυλοφιλικής Κοινότητας Ελλάδας Γρηγόρη Βαλιανάτο, ο άνθρωπος αυτός πριν βρει καταφύγιο στη χώρα μας, βασανίστηκε άγρια στο Ιράν.
Αν επιστρέψει στην πατρίδα του, τον περιμένει η σκληρότερη τιμωρία, ο απαγχονισμός. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Ομοφυλοφιλικής Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας Ευαγγελία Βλάμη, ο Ιρανός έχει υποβάλει δύο φορές στις Ελληνικές Αρχές αίτηση χορήγησης ασύλου λόγω βασανιστηρίων, η οποία δεν έγινε δεκτή. Η πρεσβεία του Ιράν στην Ελλάδα υποστηρίζει ότι «πολλές φορές μετανάστες-πρόσφυγες σε διάφορα μέρη του κόσμου, για να πείσουν τις αρμόδιες αρχές να δεχτούν το αίτημα τους, καταφεύγουν σε τέτοιου είδους ισχυρισμούς».
Η Ελληνική Ομοφυλοφιλική Κοινότητα κοινοποίησε την καταγγελία του-έκκληση για βοήθεια προς όλους τους αρμόδιους υπουργούς, ζητώντας να δοθεί πολιτικό άσυλο στον Ιρανό πρόσφυγα. Επόμενο βήμα θα είναι η ενημέρωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
.
Διαψεύδει η πρεσβεία του Ιράν
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/10/2007
Σχετικά με την καταγγελία της ομοφυλοφιλικής κοινότητας που ζητεί να μην απελαθεί Ιρανός ομοφυλόφιλος στο Ιράν γιατί κινδυνεύει η ζωή του και δημοσιεύτηκε στην «Ε», λάβαμε επιστολή από την πρεσβεία της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν που αναφέρει ότι «εκφράζοντας τη λύπη μας από δημοσίευση τέτοιων μη ρεαλιστικών ειδήσεων, διαψεύδουμε το περιεχόμενό της».
.
.
Και μια απορία μου:
Πώς βρέθηκε η ΟΛΚΕ να δίνει συνέντευξη στην τηλεόραση για τον ιρανό πρόσφυγα, όταν μολονότι γνωρίζει εδώ και μήνες την υπόθεσή του δεν έχει κάνει το παραμικρό για να τη δημοσιοποιήσει, ενώ τις δυο τελευταίες εβδομάδες που κάποιοι άλλοι ανακινούν το θέμα η ΟΛΚΕ δεν συμμετέχει, απασχολημένη προφανώς με τη βραδιά την αφιερωμένη στη Cher που διοργάνωνε;

20 σχόλια:

  1. Π΄ντως το να πετάμε καρφιά εναντίον της μίας ή της άλλης οργάνωσης δεν πρόκειται να βοηθήσει αυτό τον άνθρωπο να μην απελαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης δεν θα βοηθήσει αυτόν τον άνθρωπο να μην απελαθεί το να θέλει η κάθε οργάνωση να χρησιμοποιήσει τον κόπο άλλων οργανώσεων για δική της προβολή, και εμμέσως για πατρονάρισμα του κινήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσωπική άποψη: θα πρέπει επιτέλους και στην ελλάδα οι διάφορες οργανώσεις να διαχωριστούν σ'αυτές που έχουν πολιτική και ακτιβιτική δράση και σ'αυτές που έχουν καθαρά εμπορικούς σκοπούς και αναλώνονται σε διοργανώσεις καλλιστείων και διεξαγωγές φεστιβάλ πορνο για να τσεπώσουν κανα ευρουλάκι.
    Επειδή στην ελλάδα δεν υφίσταται πραγματικό ΛΟΑΤ κίνημα η γνώμη μου είναι πρώτα ας βάλουμε στη θέση τους όσους προσπαθούν να κερδίσουν λεφτά από τους gay. Μόνο τότε θα μπορέσει μια σοβαρή gay οργάνωση να κερδίσει τον κόσμο.
    Δεν μπορεί το κάθε ανθρωπάκι που θέλει να βγάλει λεφτά πουλώντας ετικέτες και συμβουλές για το πως να πηδάτε καλύτερα να ανακατεύεται με gay δικαιώματα γιατί μετά φτάνουμε σε καταστάσεις όπως αυτήν της κυρίας Cyber να βγαίνει στην τηλεόραση ως δ'ηθεν εκπρόσωπος των λεσβιών ενώ ουσιαστικά διευθύνει ένα αποτυχημένο μαγαζί και να δηλώνει πως καλύτερα το παιδί σου να είναι ομοφυλόφιλος παρά ναρκωμανής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Erva, δὲν εἶναι σωστὸ αὐτὸ ποὺ λές. Ὁ σκοπὸς εἶναι νὰ ἀλληλοβοηθῶνται οἱ ὀργανώσεις προκειμένου νὰ ἐπιτύχουν ἕναν σκοπό. Δὲν νομίζω ὅτι καμία ὀργάνωση κάνει πράγματα γιὰ τὴν ἴδια, ἀλλὰ τὰ κάνει γιὰ τὴν κοινότητα. Τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ ΕΟΚ ξεκίνησε νὰ ἀσχολεῖται μὲ τὸ θέμα δὲν σημαίνει ὅτι δὲν θὰ ἀσχοληθεῖ καὶ καμιὰ ἄλλη. Δὲν εἶναι λογικὸ αὐτό. Ἐκτὸς ἂν κι ἡ ΕΟΚ τὸ ἔκανε γιὰ τὴν αὐτοπροβολή της, πρᾶγμα ποὺ νομίζω πὼς συμφωνοῦμε ὅτι δὲν εἶναι ἔτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άκομψο προηγούμενε ανώνυμε. Δεν ξέρω αν το μαγαζί της Cyber είναι αποτυχημένο και δεν νομίζω ότι είναι κανείς στην τσέπη της για να γνωρίζει. Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι η Cyber έκανε ένα αρκετά πετυχημένο Φεστιβάλ Γκέι και Λεσβιακού Κινηματογράφου πριν από μερικούς μήνες - το πρώτο στην Αθήνα. Και μακάρι αυτό να επαναληφθεί και του χρόνου και να γίνει καλύτερο και καλύτερο. Και το γκέι κίνημα μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένο στην ελλάδα, σίγουρα όμως ενδυναμώνεται όταν υπάρχει ένα καλό φεστιβάλ γκέι & λεσβιακού κινηματογράφου για τον απλό λόγο ότι έτσι αρχίζει και υπάρχει μια αίσθηση κοινότητας. Για την δήλωση που αναφέρεις αν πράγματι ήταν έτσι όπως την γράφεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά μην τα κάνουμε όλα "σούπα"...

    Άνέφερες επίσης την περίπτωση καλλιστείων και όλοι καταλαβαίνουμε για πιο πρόσωπο μιλάς. Αφενός μεν το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν διεκδίκησε ακτιβιστικές δάφνες - δεν ισχυρίστηκε ότι είναι ακτιβιστής - αφετέρου θα σου πω ότι είναι πολύ πιο ύποπτος κάποιος που είναι-ισχυρίζεται ότι είναι ακτιβιστής και κάνει εντελώς στραβά την δουλειά του είτε με μεγαλοστομίες που δεν αναλογούν στο μπόι του είτε καιροσκοπικά είτε...ας μην πούμε περισσότερα... Πιστεύω ότι καταλαβαινόμαστε...ή όχι; Νομίζω ότι εκεί αναφέρθηκε ο έρβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κόσμος τό 'χει τούμπανο και κάποιοι το 'χουν κρυφό καμάρι.

    Μεταξύ κερδοσκοπίας, προσωπικών φιλοδοξιών και προσωπικών ανταγωνισμών τρεκλίζει ένα ακόμα κίνημα που, πολύ περισσότερο από τα άλλα, θα έπρεπε να είναι αρραγές και ενιαίο. Γι αυτό και η αδυναμία συντονισμένων και έγκαιρων δράσεων. Όσο το ομοφυλοφιλικό κίνημα είναι κατακερματισμένο και διασπασμένο δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό. Θυσιάζεται κι αυτό στο βωμό των διαφόρων μικροσκοπιμοτήτων και οι σκοποί του γίνονται ραντιστήρι για τα προσχηματικά "μύρα".

    Divide ut imperas, το όνειρο της κάθε εξουσίας. Όσο περισσότεροι εργατοπατέρες, αγροτοπατέρες και ομοφυλοφιλοπατέρες τόσο μεγαλύτερη η χαρά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε α’: Πράγματι κι εγώ, όπως κι εσύ, είμαι πολύ επιφυλακτικός απέναντι σ’ εκείνους που συνδυάζουν γκέι ακτιβισμό και επαγγελματική αποκατάσταση.
    Όμως παρακολουθώντας δυο χρόνια τώρα τα φεστιβάλ που διοργανώνει η Μ. Cyber οφείλω να ομολογήσω ότι τα θεωρώ μαζί με το Φεστιβάλ ομοφυλοφιλικών ταινιών της Σύμπραξης στη Θεσσαλονίκη και τις Λογοτεχνικές Βραδιές του Πολύχρωμου Πλανήτη τις ουσιαστικότερες προσπάθειες που γίνονται για την προβολή της ομοφυλοφιλικής κουλτούρας , την ανάπτυξη αισθήματος κοινότητας και την επίτευξη δημόσιας ορατότητας. Αρκεί μόνο να σου πω ότι στο Φεστιβάλ φέτος την Άνοιξη μπορούσε κανείς να δει πολλά «άγνωστα» πρόσωπα, και μάλιστα από όλες τις ηλικίες, ανθρώπους που βρήκαν το κουράγιο, ή το κίνητρο, να βγουν από τα σπίτιά τους και να «εκτεθούν» δημοσίως.
    Ωστόσο, ναι, το τοπίο θα πρέπει σιγά σιγά να ξεκαθαρίσει ως προς το ποιες οργανώσεις υπάρχουν, ποιες είναι μόνο σφραγίδες και ποιες χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για ιδιοτελείς σκοπούς. Να μάθουμε τι πρεσβεύει η κάθε μια στα βασικά ζητήματα, έτσι που να μπορούμε κι εμείς με βάση τις διαφορές να αποφασίσουμε ποια μας εκφράζει καλύτερα.

    Gordongr: Μήπως να μου πεις λοιπόν πού είδες εσύ τη βοήθεια της ΟΛΚΕ; Όχι μόνο δεν έπραξε τίποτα από τον Μάιο που γνωρίζει την υπόθεση, όχι δεν πληροφόρησε για τα όσα ίσως έπραξε αλλά δεν είχε μπει στον κόπο να δημοσιοποιήσει, αλλά ούτε συνεργάστηκε, ούτε πρόβαλε το ζήτημα, μέχρι βεβαίως που εμφανίστηκαν τα κανάλια. Και τότε βουρ στον φακό χωρίς καν να ζητήσει να ενημερωθεί για τις λεπτομέρειες της υπόθεσης ή για λόγους ηθικής τάξης να αναφέρει αυτούς που τώρα την χειρίζονται.
    Λυπάμαι αλλά εγώ δεν διακρίνω καμία αλληλο-βοήθεια, πέρα από μια και από άλλες φορές διαπιστωμένη λύσσα καπελώματος, που πιθανότατα να έχουν μόνο κάποια στελέχη της, αλλά καταλήγει να χαρακτηρίζει όλη την οργάνωση.

    Ανώνυμε β’: Επειδή είναι πιθανόν να μην καταλαβαινόμαστε, χρήσιμο είναι να μπορούμε τουλάχιστον να συζητάμε ώστε κάποια στιγμή ακόμη κι αν δεν συμφωνούμε τουλάχιστον να γνωρίζουμε πού ακριβώς διαφωνούμε.
    Με σοβαρό και καλοπροαίρετο διάλογο όλοι θα βγούμε τελικά κερδισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο ανώνυμος πρώτος είμαι: καταλαβαίνω το συλλογισμό σας και δεν εκπροσωπώ καμία οργάνωση. Μπαίνω εδώ μέσα καιρό γιατί μαζί με το 10% θεωρώ ότι είστε ό,τι πιο σοβαρό στο gay ελληνικό χώρο.
    Για την κ. Cyber είμαι στενοχωρημένος όχι για την ίδια. Η ίδια είναι επιχειρηματίας και καλά κάνει να βγάζει λεφτά με κάτι που έχει επιλέξει. Είμαι στενοχωρημένος γιατί δεν υπάρχει μια σοβαρή gay οργάνωση αυτή τη στιγμή να βγαίνει προς τα έξω. Έτσι η κυρία αυτή πολλές φορές βγαίνει στις συνεντέυξεις της ως εκπρόσωπος μιας κοινότητας την οποία όμως δεν εκπροσωπεί, αλλά με την οποία έχει απλά πελατειακές σχέσεις.
    Τα στοιχεία που ανέφερα δεν είχαν να κάνουν με το φεστιβαλ gay κινηματογράφου αλλά με το περσινό πολυδιαφημισμένο πορνό gay φεστιβαλ. Ένα φεστιβαλ που σε καμία περίπτωση δεν είχε σκοπό την προώθηση ή ενδυνάμωση αίσθησης ταυτότητας καμίας κοινότητας και με λυπεί που παρουσιάζεται έτσι κι από την ίδια. Η ατάκα της καλύτερα να σου βγεί το παιδί ομοφυλόφιλος παρά ναρκωμανής έγινε σε εκπομπή του alpha (tv tiglon), στην οποία επίσης αναφερόταν περήφανα για το πόσο καλό είναι που έγινε το πορνο-φεστιβαλ για τους gay, αλλά όταν ρωτήθηκε από τους παρουσιαστές πότε είναι το pride parade (παρεμπιπτόντως θα γινόταν σε λίγες μέρες) δεν γνώριζε να απαντήσει. Δεν με πειράζει η έλλειψη κουλτούρας ή παιδείας της κυρίας, με πειράζει που προκειμένου να διαφημίσει τα προϊόντα της παρουσιάζεται ως εκπρόσωπος των gay. Σε συνομιλία που είχα με συνεργάτη της όταν τον ρώτησα αν θα πάει στο pride parade μου είπε πως φυσικά και όχι, ενώ στο πόρνο φεστιβάλ ήταν πρώτη γραμμή κουβαλώντας και όλους τους straight φίλους του...(φυσικά για να γελάσουν...και κρυφά αλλά trendy να φτιαχτούν). Αυτό το κλίμα είναι που με έχει κουράσει.
    Η κυρία αυτή, και κάθε άλλος στη θέση της, θα κάνει τα πάντα για να πουλήσει. Και ίσως κάνει καλά. Αλλά θα πρέπει να μην της επιτρέπεται να βγαίνει προς τα έξω ως εκπρόσωπος οργάνωσης. Ένα (ή τρια πλασματικά) site έχει, με μηδαμινή επισκεψιμότητα, στα οποία αν μπείτε θα λυπηθείτε πραγματικά από το επίπεδο (ακόμα και από τα ελληνικά) της αρθρογραφίας τους. Ανορθόγραφες κριτικές για τον όσκαρ ουάιλντ, συμβουλές για να γαμήσουν καλύτερα οι top τους btm, ατάκες-σφηνες για υπεράσπιση των gay δικαιωμάτων ανακατεμένα φύρδην-μίγδην με διαφήμιση προϊόντων, για να δίνει την εντύπωση πως ασχολείται με τον ελληνικό gay χώρο. Και φυσικά δυσφημίζοντας την ελληνική gay κοινότητα, η οποία ουδεμία σχέση έχει με την εξαγορά προϊόντων και συναισθημάτων.
    Λυπάμαι, γράφω αγανακτισμένος, αλλά θέλω επιτέλους να γίνει κάτι σοβαρό σε ακτιβίστικο επίπεδο σ αυτη τη χώρα. Και θέλω να συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους πολλούς έλληνες gay που δεν θέλουν πια να εκπροσωπούνται από τις κυρίες cyber της επαρχιώτικης ελληνικής πραγματικότητας...
    Με πραγματικό σεβασμό για το χώρο σου (που τουλάχιστον η επισκεψιμότητα δείχνει πως έχει γίνει σημείο αναφοράς για πολλούς από εμάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε α’: Αν περισσότεροι ομοφυλόφιλοι αποφασίσουν να διεκδικήσουν τη δημόσια εικόνα τους, να ‘σαι σίγουρος ότι ούτε οι ετεροφυλόφιλοι ούτε οι αμφιλεγόμενοι ακτιβιστές θα μπορέσουν να συνεχίσουν να τη διαμορφώνουν κατά το δικό τους συμφέρον.
    Αντιλαμβάνομαι ότι παρά τις εκκλήσεις για συμμετοχή στο γκέι κίνημα υπάρχει, και από κάποιους ενδεχομένως καλλιεργείται, ένα κλίμα αποθάρρυνσης εισόδου νέων ανθρώπων με φρέσκιες ιδέες, που ίσως στο μάλλον ανατρέψουν τις υπάρχουσες ισορροπίες και αναδείξουν αδυναμίες και ανικανότητες.
    Όμως δες το σαν μια επιπλέον πρόκληση. Βρες τον τρόπο που σου ταιριάζει, σε εκφράζει και σε κάνει να νιώθεις αξιοπρεπής και πάλεψε γι’ αυτά που πιστεύεις. Σίγουρα στην πορεία θα βρεις κι άλλους συνοδοιπόρους.
    Αν, όπως γενναιόδωρα λες, ένα μικρό ιστολόγιο όπως το Α.Π. έχει καταφέρει να γίνει σημείο αναφοράς για κάποιους, τότε είμαι βέβαιος ότι ο κόπος που απαιτείται τελικά δεν είναι και τόσο μεγάλος. Αν όμως οι φιλοδοξίες σου φθάνουν μέχρι το "10%", ε, τότε μάλλον θα πρέπει να προσπαθήσεις πολύ πιο σκληρά. Δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις.

    Artois: Κανείς δεν περιμένει στη σημερινή Ελλάδα του έντονου ατομικισμού να υπάρξει ένα κίνημα αρραγές κι ενιαίο, αλλά σίγουρα συντονισμός, συνεργασία και αλληλοβοήθεια μέσα στο γκέι κίνημα μπορούν και πρέπει να υπάρξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dyo pragmata mono (kai siggnomi gia ta Greeklish, alla mou einai praktika adynato ayti ti stigmi na grapso ellinika): (a) O host autou tou site prin 3 vdomathes peripou errixe tin idea mias syntonistikis organosis. I sisitisi prepei na synexistei. Oti kalo egine sto exwteriko, egine otan ta gay aitimata eixan koini synistameni. (b) Prepei na sugkentrwsoume oles mas tis prospatheies auton to kairo gia na min apelathei o Iranos. Na min to xehname auto. Telos, prepei na anagnwristei i terastia prosfora autou edw tou site sto thema tou Iranou. Gia logous deontologias i Olke eprepe na to anaferei. Na katalavoume kati: Enas logos pou pragmata den allazoyn stin ellatha einai i ellipsi euaisthisias kai tact pou exei rizwsei stin elliniki koultoura. Kai auto mas diaperna oloys . Gays & straights.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ συνάδελφε,

    Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ασχολία σου με την ΟΛΚΕ. Πραγματικά αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την οργάνωση και η κριτική είναι απαιτητή ώστε να γίνουν οι οργανώσεις καλύτερες από κάθε άποψη.
    Στο σημείο αυτό θα ήθελα να θέσω τις εξης απορίες:
    1. Εφόσον γνωρίζεις πως η ΟΛΚΕ γνώριζε το συγκεκριμένο θέμα πως ξέρεις ότι δεν έχει κάτι επ αυτού;
    2. Σας υπενθυμίζω ότι πολλές φορές για να πετύχεις κάτι σαν οργάνωση αναγκάζεσαι πιθανόν να δρας μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
    3. Το να βγαίνει κανείς με τυμπανοκρουσίες και να λέει εγώ ανακαίνισα το θέμα πολλές φορές δεν βοηθάει. έκτος βέβαια αν δεν τον ενδιαφέρει πρωτίστως η έκβαση της υπόθεσης αλλά η προσωπική προβολή.
    4. Μήπως τώρα με τον ντόρο που έγινε ο άνθρωπος αυτός κινδυνεύει περισσότερο; Μέχρι και στην πρεσβεία του Ιραν έφτασε το θέμα και σίγουρα θα έχουν ήδη αποκαλυφθεί τα στοιχεία του.

    Ας σκεφτούμε όλοι με ψυχραιμία και ας ρίξουμε μια ποιο αντικειμενική ματιά στο συγκεκριμένο θέμα.

    Εγώ θέτω την εξής ερώτηση: Γιατί δεν βγήκε η κ. Γαλανού που εξέδωσε το δελτίο τύπου στα κανάλια; Μήπως δεν την αναζήτησαν οι δημοσιογράφοι;
    Αυτό εμένα μου φαίνεται πολύ παράξενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. UnΚnownx: Αν και δεν έχω καταλάβει αν ρωτάς εκπροσωπώντας την ΟΛΚΕ ή εκφράζεις προσωπικές σου απορίες, να σου απαντήσω:
    Το ζήτημα του Ιρανού πρόσφυγα, φαντάζομαι να συμφωνείς, αποτελεί μια πολύ σοβαρή περίπτωση για να την χειριστεί κανείς παρασκηνιακά, ανεξέλεγκτα και χωρίς υποχρέωση να δώσει λογαριασμό.
    Αντιλαμβάνομαι την ανάγκη κάποια πράγματα να κρατηθούν κρυφά για λόγους ασφαλείας, αλλά το να μου λες ότι κινδυνεύει η ζωή του Ιρανού επί ελληνικού εδάφους διότι τώρα έμαθε η ιρανική πρεσβεία τα στοιχεία του, τα οποία παρεμπιπτόντως πουθενά δεν έχουν αναφερθεί, ειλικρινά μού φαίνεται φαιδρό.
    Αντιθέτως για πρώτη φορά βλέπω την ιρανική πρεσβεία να νιώθει την ανάγκη να τοποθετηθεί δημοσίως επί του θέματος των ιρανών ομοφυλόφιλων προσφύγων, έστω και μέσω διαψεύσεων.
    Αλλά ακόμη και στα πλαίσια αυτής της λογικής σου να το δούμε το θέμα δείχνει ακόμη πιο επείγουσα η ανάγκη συντονισμού και αλληλοενημέρωσης των εμπλεκομένων ούτως ώστε να αποφευχθούν μοιραία ολισθήματα, να κατανεμηθούν ρόλοι, να οργανωθούν αποτελεσματικά οι όποιες δράσεις.
    Οπότε για να απαντήσω στην τελευταία ερώτησή σου το βρίσκω μάλλον φυσικό με βάση τα ανωτέρω, ή την έλλειψή τους, να μην βιάζονται να βγουν στα κανάλια οι εκπρόσωποι της ΕΟΚ, αλλά η οργάνωση να σχεδιάζει προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις, που ελπίζω όπως έκανε μέχρι σήμερα θα φροντίσει με αίσθημα ευθύνης να τις δημοσιοποιήσει, να μας ενημερώσει και τελικά να μας επιτρέψει να την κρίνουμε, αλλά ανάλογα και με τη δική μας συνεισφορά να κριθούμε κι εμείς.

    Thomas Xomeritis: Έχω την εντύπωση ότι αναφέρεσαι στην πρόταση για συστέγαση σε κάποιον κοινό, κατάλληλο χώρο όλων των λοατ οργανώσεων, που έγινε πριν λίγες εβδομάδες στα πλαίσια του «δημόσιου διαλόγου, μέσω επιστολών, για τη νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών σχέσεων». Η ιδέα δεν ήταν δική μου, εγώ απλώς αναδημοσίευσα τις επιστολές, αλλά της Μ. Γαλανού, και, ναι, έχεις δίκιο, τότε μόνον η ΛΟΑ μπήκε στον κόπο να απαντήσει.
    Κατά τα άλλα το παρόν ιστολόγιο κανένα εύσημο, ή ρόλο, δεν διεκδικεί στο θέμα του ιρανού πρόσφυγα, πώς θα μπορούσε άλλωστε. Το σημαντικό είναι να καταφέρουμε να έχει η υπόθεση αίσια έκβαση, κάτι που θα είναι χαρά και τιμή για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. erva_cidreira, αφού δέχεστε ότι ο κατακερματισμός βλάπτει, γιατί δεν κάνετε μέσα από αυτό το μπλογκ, που όπως λέγεται έχει γίνει σημείο αναφοράς, μια πρόταση ενοποίησης των ελληνικών λοατ οργανώσεων; Από την προθυμία για ανταπόκριση των εμπλεκομένων συνδικαλιστών του χώρου, θα αποκαλυφθούν οι προθέσεις τους κι έτσι θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι.

    Ποιο το νόημα των επισημάνσεών σας και των συζητήσεων που προκαλείτε όταν καταλήγουν, απλώς, σε ένα κοινότοπο και ανούσιο ευχολόγιο; Μου έχετε δώσει την εντύπωση ότι οι προθέσεις σας ξεπερνούν το "κουβέντα να γίνεται".

    Ανώνυμε πρώτε, η cyber δεν θεωρεί τον εαυτό της μόνον "εκπρόσωπο μιας κοινότητας που δεν εκπροσωπεί", όπως λέτε, αλλά τον θεωρεί και καλλιτέχνη (!!!).

    Δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο, γεγονός πάντως είναι ότι βλάπτει και το ομοφυλοφιλικό κίνημα με τους δημόσιους παραλληλισμούς της [γκέι/ή/ναρκομανής] που οδηγούν σε επικίνδυνους συνειρμούς, αλλά και τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους με τα μηνύματα για σεξ χωρίς προφύλαξη που περνάει μέσα από τις ταινίες του λεγόμενου φεστιβάλ της. Όσο για την τέχνη, ας μην το συζητάμε... Με τα έργα της φιλοδοξεί, λέει, να δώσει περήφανες εικόνες της γυναικείας πορνογραφίας και όχι εικόνες που τέρπουν το ετεροφυλόφιλο ανδρικό κοινό. Γι αυτό φωτογραφίζει γυναικείους κώλους με σφηνωμένα μπουκάλια μπύρας. Για τέτοιας μοναδικής και πρωτότυπης σύλληψης έργα μιλάμε. Η "καλλιτεχνική της αντίδρασή στα κοινωνικά στερεότυπα" εκφράζεται μέσα από σφηνωμένα ανατρεπτικά μπυρομπούκαλα, που κανένας """καλλιτέχνης""" δεν είχε σκεφτεί ως τώρα.

    ...και μην σας εκπλήσσει το γεγονός ότι τα gay blogs διαφημίζουν μεν το """φεστιβάλ""" της, αλλά αφήνουν ασχολίαστα τα αρνητικά του μηνύματα. Για ποιο λόγο να το κάνουν άλλωστε; Στην Ελλάδα το ποσοστό των κρουσμάτων AIDS αυξάνεται μόνον κατά 20% κάθε χρόνο.

    Αν βάζει και η σάιμπερ το χεράκι της –μαζί με τους διαφημιστές της- τι πειράζει; Πόσο παραπάνω μπορεί να αυξηθεί, στο τέλος τέλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους:-)
    Επειδή βλέπω με χαρά πως παρόλες τις διαφορετικές απόψεις, το ζήτημα του πού πάμε αρχίζει να απασχολεί όλο και περισσότερα άτομα, απλά θαθελα να επαναφέρω το ζήτημα της συστέγασης των λοατ οργανώσεων ή της δημιουργίας ενός συντονιστικού τους και σε περίπτωση που κάτι τέτοιο προσκρούει σε μικρομεγαλισμούς ή όποια συμφέροντα να επιλεγεί ο δρόμος της δημιουργίας μιας νέας κίνησης με σκοπό αποκλειστικά και μόνο τη δημιουργία προυποθέσεων για την ενότητα δράσης (σε πρώτη φάση) του κινήματος. Πρβλ το σχετικό διάλογο και τα όσα ειπώθηκαν από μένα στην ετικέτα "γάμος ομοφύλων 3/10/07".
    Κατά τα άλλα και για να μην μακρηγορώ, με βρίσκουν σύμφωνο τα όσα λένε οι artois kai thomas xomeritis.
    Erva απλά ένα διαδικαστικό: Επειδή πράγματι το blog σου αρχίζει να εξελίσσεται σε σημείο αναφοράς για το δημόσιο διάλογο του κινήματος και μπράβο σου για την προσπάθεια (ανεξάρτητα αν συμφωνούμε ή οχι σε διάφορα θέματα,άλλωστε γιαυτό γίνεται ο διάλογος) θαθελα να δούμε μήπως είναι δυνατόν αυτός να διεξάγεται μέσα σε ένα πιο συνεκτικό πλαίσιο μέσα στο blog. Έχω την αίσθηση ότι η δημοσίευση σχολίων ξεχωριστά σε κάθε ένα ζήτημα που ανεβάζεις μάλλον κάνουν τον διάλογο αποσπασματικό και ασυνεχή με αποτέλεσμα πολλές απόψεις να χάνονται μέσα στο πλήθος των ετικετών κλπ. Μήπως θα πρέπει να δούμε αν είναι δυνατή η δημιουργία ενός forum ή κάτι τέλος πάντων ώστε τουλάχιστον εδώ μέσα να μην υποφέρουμε από κατακερματισμό κ πολυδιάσπαση;-)
    Καλημέρα σε όλους!
    Στέλιος Κ. (stelioskam@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή αρκετά ελέχθησαν, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:

    1)Η υπόθεση του Ιρανού γκέι μετανάστη, ήρθε σε γνώση μας, λίγες μέρες μετά το δημοσίευμα στο «Έθνος» της Μαρίας Ψαρά (7.10.07). Μετά απ’ αυτό θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να κινητοποιηθούμε άμεσα.

    2)Όλες μας οι κινήσεις που έγιναν και όσες πρόκειται να γίνουν στο μέλλον είναι σε άμεση συνεννόηση με τους ενδιαφερόμενους. Χωρίς την έγκρισή τους δεν γίνεται τίποτα.

    3)Είναι επιθυμία των ενδιαφερόμενων (αλλά και δική μας θέση) να μην γίνει καμία δική τους, ούτε δική μας τηλεοπτική εμφάνιση.

    4)Έχει υπάρξει ενδιαφέρον εκτός από τον Άλφα και από άλλα κανάλια να εμφανιστούν είτε οι ενδιαφερόμενοι είτε εκπρόσωπος της ΕΟΚ. Ακολουθώντας πιστά την επιθυμία των ενδιαφερόμενων, ευγενικά απορρίπτουμε κάθε κρούση και ζητούμε να γίνει μια απλή δημοσιογραφική αναφορά στο θέμα προς γνώση όλων. Αν αλλάξει η επιθυμία των ενδιαφερομένων τότε θα επανεξετάσουμε και τη δική μας στάση.

    Φιλικά
    Για την ΕΟΚ
    Μαρίνα Γαλανού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Artois: Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω αλλά λέγοντας ενότητα δεν εννοώ ενοποίηση. Άλλωστε μετά την πολιτική εμπειρία του ΄89-΄90 όλοι γνωρίζουμε τι τύχη έχουν τα «οικουμενικά» σχήματα. Θα κινδυνέψουμε δηλαδή, αντί για ένα κατακερματισμένο σε διαφορετικές οργανώσεις κίνημα να έχουμε μια κατακερματισμένη οργάνωση και χωρίς άλλες έτοιμες εφεδρείες. Αφήστε που οι «εμφύλιες» αντιπαραθέσεις είναι οι χειρότερες όσον αφορά στις ζημιές σε βάθος χρόνου.
    Ενότητα όμως θα μπορούσε να σημαίνει συνεργασία, κατανομή αρμοδιοτήτων, αλληλοϋποστήριξη. Δεν είναι αναγκαίο όλες οι οργανώσεις να ασχολούνται με τα πάντα. Μπορεί να υπάρξει εξειδίκευση και οι υπόλοιπες να στηρίζουν, ενώ θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να μειωθεί η γενικευμένη δυσανεξία στην κριτική.

    Στέλιο: Έτσι βλέποντας τα πράγματα δεν ξέρω πόσο φρόνιμο είναι να μπει κανείς τώρα, ή ακόμη, στην περιπέτεια μιας νέας οργάνωσης ή ενός «διευθυντηρίου» που θα ασκεί εποπτεία στις υπάρχουσες. Το ζήτημα είναι να μπουν στο παιχνίδι περισσότεροι παίκτες, από όλες τις ηλικίες και από όλους τους τόπους και να υπάρξει πραγματική διακίνηση ιδεών. Κάποια πολύ ουσιαστικά πράγματα, π.χ. η μετάφραση βασικών κειμένων, μπορεί να γίνει κι από το γραφείο. Φαντάσου ότι μας λείπουν στα ελληνικά θεμελιώδη κείμενα, για να μην μιλήσω για τη δουλειά αρχείου που κανείς δεν επιθυμεί να αναλάβει.
    Σχετικά με το φόρουμ που προτείνεις, φοβάμαι ότι και εκεί μετά από το άνοιγμα πολλών θεμάτων ή τις πολυάριθμες απαντήσεις σε ένα θέμα δημιουργείται το ίδιο πρόβλημα. Άσε που με την μέχρι τώρα εμπειρία μου σου λέω ότι χρειάζεται ένας σε 24ωρη βάση μετριασμός σχολίων, αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί και να μην εκτεθούμε ή εκθέσουμε κόσμο. Αυτό, λογικά οφείλει να είναι δουλειά συλλογική, ομάδας. Αλλά αν αποφάσιζες να το ξεκινήσεις ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε.
    Πάντως για να συνοψίσω θα έλεγα αυτό που είναι κοινοτοπία στην κοινωνιολογία: μια κοινότητα για να είναι κοινότητα πρέπει τα μέλη της να επικοινωνούν. Το πείραμα των ιστολογίων δείχνει ότι ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς, αλλά έχει αρχίσει να διανοίγεται.
    Όμως, σαφέστατα θεωρώ ότι στο εντωμεταξύ θα μπορούσαν να υπάρξουν πρωτοβουλίες μικρού αριθμού ατόμων, τύπου homorebels, αλλά με σταθερή και, ίσως, εξειδικευμένη δημόσια παρέμβαση. Έτσι κι αλλιώς και ούτε οι οργανώσεις συγκεντρώνουν συνήθως τα μεγάλα πλήθη. Νομίζω ότι τα επιτυχή αποτελέσματα βάσει σαφούς πλάνου αποτελούν την καλύτερη νομιμοποίηση μιας πρωτοβουλίας.

    Μαρίνα: Πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι δεν ρωτούν για να μάθουν, αλλά για να «εκθέσουν». Τι κρίμα νέα παιδιά, που τόσες ελπίδες στηρίζουμε επάνω τους, να δέχονται να εξυπηρετήσουν τακτικές «μικρομάγαζων».

    Και κάτι ακόμη:
    Artois: Φοβάμαι ότι η ενημέρωσή σας σε κάποιες τάσεις lesbian art σε διεθνές επίπεδο είναι, πώς να το πω, κάπως ελλιπείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. erva_cidreira said:
    Artois: Φοβάμαι ότι η ενημέρωσή σας σε κάποιες τάσεις lesbian art σε διεθνές επίπεδο είναι, πώς να το πω, κάπως ελλιπείς.

    Aν και οι αναγνώστες του gay_art δεν σας συμμερίζονται, όπως και να το πείτε, θα σας επιβεβαιώσω: Σε ΚΑΝΕΝΑ θέμα δεν έχω την τέλεια ενημέρωση ή την απόλυτη γνώση.

    Σε ό,τι αφορά, πάντως, στην ενημέρωση ή τις γνώσεις μου ως προς την g/l art ή την g/l literature να είστε σίγουρος ότι υπερβαίνουν κατά πολύ αυτές μιας μέσης λεσβίας. Τόσο μάλιστα που κάποιοι λογοκλόποι σχολιαστές σας, -ενημερωμένοι άνευ τεκμηρίου-, τις αντιγράφουν κιόλας, όπως γνωρίζετε.
    (παρεμπιπτόντως, λάβατε απάντηση ή σας αγνόησαν;)

    Σε ό,τι αφορά, όμως, στη δική σας αντίληψη για την g/l art, επιτρέψτε μου να σας πω ότι είναι υπεραπλουστευμένη, διότι κάθε αυτοπροσδιοριζόμενος ως καλλιτέχνης δεν είναι απαραιτήτως καλλιτέχνης, κάθε φωτογραφία με κώλο δεν είναι απαραιτήτως τέχνη, και κάθε κώλος με σφηνωμένο μπυρομπούκαλο δεν είναι απαραιτήτως gay ή lesbian art. Διότι, σ' αυτή την περίπτωση, πρέπει να αναγνωρίσετε ως τέχνη τις φωτογραφίες και τα κείμενα που ανεβάζει το πιο αρρωστημένα ομοφυλοφοβικό μπλογκ του babis skylos και το αδελφικό του, του αρχαιόπληκτου. Το ότι η cyber συνοδεύει τις φωτογραφίες της με θεωρητική μπουρδολογία – και μάλιστα ανορθόγραφη σε σχέση με τον babis -, δεν την καθιστά μεγαλύτερη "καλλιτέχνιδα".

    Αλλά αφού είστε τόσο ενήμερος και θεωρείτε αυτή τη φωτογραφία ως δείγμα lesbian art, γιατί δεν την έχετε ανεβάσει στο μπλογκ σας; Μέσα στις 83, όπως διαβάζω στις ετικέτες, σχετικές καταχωρήσεις σας, δεν βρέθηκε μια θέση για μια ελληνίδα ...δημιουργό lesbian art;;;

    Θα σας ήμουν ευγνώμων αν με βοηθούσατε να συμπληρώσω τις γνώσεις μου εξηγώντας μου τι είναι αυτό που ορίζει αυτή τη φωτογραφία ως lesbian art. Επειδή το πλάνο δεν μου επιτρέπει να διακρίνω την μάρκα του μπουκαλιού, ώστε να διαπιστώσω αν είναι μπύρα "διεθνούς επιπέδου" ή αν είναι ντόπια, δεν θα επιμείνω επί των διεθνών τάσεων της "lesbian art". Διότι, πέραν της μάρκας, δεν βρίσκω κανένα άλλο στοιχείο που να την εντάσσει σε "διεθνείς τάσεις", όταν παρόμοια ""τέχνη"" κυκλοφορεί στα περίπτερα της Ομόνοιας από τον καιρό που ανακαλύφθηκε η φωτογραφία - (τα μπουκάλια, βέβαια, και οι διάφορες χρήσεις τους είχαν ανακαλυφθεί νωρίτερα – πολύ πριν την μοναδική και πρωτοποριακή σύλληψη της m cyber).

    Με αυτές, λοιπόν, τις διαφορές αντίληψης μεταξύ μας δεν μου κάνει εντύπωση που δεν εννοείτε την ενοποίηση. Και η διαφορά, εν προκειμένω, είναι ότι η πρόταση ενοποίησης είναι πράξη, ενώ η ενότητα που οραματίζεσθε είναι ευχολόγιο. Σαν την ενότητα της αριστεράς ένα πράγμα. Το "τι ΘΑ μπορούσε να σημαίνει" που λέτε τώρα αντιφάσκει με το "να θέλει η κάθε οργάνωση να χρησιμοποιήσει τον κόπο άλλων οργανώσεων για δική της προβολή, και εμμέσως για πατρονάρισμα του κινήματος" που καταγγείλατε στο πρώτο σχόλιό σας.

    Αλλά αφού δεν πιστεύετε στην ρήση "η ισχύς εν τη ενώσει", οι πρόεδροι και οι αντιπρόεδροι των ομοφυλοφιλικών οργανώσεων μπορούν να ησυχάσουν που δεν θα τους φέρετε στη δύσκολη θέση να απαντήσουν. Ενώ για το ευχολόγιό σας μπορεί να σας ευχαριστήσουν κιόλας...

    Κλείνω, συνοψίζοντας τις ερωτήσεις που προκύπτουν και ελπίζω να μην αποφύγετε να απαντήσετε.

    - Γνωρίζετε κάποιον που να κατέχει την απόλυτη γνώση και να έχει την απόλυτη ενημέρωση για ένα θέμα ώστε δικαίως να με εγκαλείτε για τη λειψή μου;

    - Θα βάλετε το συγκεκριμένο έργο τέχνης στην ετικέτα σας ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ αφού το αναγνωρίζετε ως lesbian art και θα μας εκθέσετε την άποψή σας ως προς το τι είναι αυτό που την ορίζει ως lesbian art αφού εσείς είστε ενημερωμένος;

    Κι επειδή σε ό,τι αφορά στις δραστηριότητες της m.cyber επιλέξατε να την υπερασπιστείστε μόνον ως προς την "ανώδυνη" περί ""τέχνης"" και παραλείψατε τους υπόλοιπους προβληματισμούς μου, τι πιστεύετε για τους δημόσιους παραλληλισμούς της "γκέι/ή/ναρκομανής" και για τα μηνύματα "σεξ χωρίς προφύλαξη" που περνάει μέσω του λεγόμενου φεστιβάλ της;

    Ή ισχύει αυτό που γράψατε παραπάνω ότι το θεωρείτε "από τις ουσιαστικότερες προσπάθειες που γίνονται για την προβολή της ομοφυλοφιλικής κουλτούρας". Αν εννοώ καλώς, η ομοφυλοφιλική κουλτούρα λέει και "σεξ χωρίς προφύλαξη;"

    Οι ερωτήσεις είναι απλές, σαφείς και, νομίζω, ουσιώδεις.

    (μπορεί να σας κουράζω λίγο, αλλά είναι καλό όταν διαπιστώνετε ελλιπή ενημέρωση να μας βοηθάτε και να μην δημιουργείτε απορίες στους αναγνώστες σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σε όλους
    Erva καταρχήν συμφωνώ εν πολλοίς με την αντίληψη περί ενότητας=συνεργασία και αλληλουποστήριξη, μιας και δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται όλοι με όλα, αλλά ο καθένας στον τομέα όπου νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει καλύτερα (ακτιβισμός,επαφή με φορείς, κόμματα, ΜΜΕ, διοργάνωση εκδηλώσεων, internet, περιοδικά, διεθνείς επαφές και ό,τι άλλο).
    Βέβαια πολλοί θα δυσκολεύονταν να κατανοήσουν πως είναι δυνατόν να συνεργάζονται ομάδες που έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα του τί αιτήματα και στόχους θέτουμε ως κίνημα και πώς τους διεκδικούμε. Π.χ. σύνήθης είναι η σύγκρουση που προκύπτει από την αντίθεση ακτιβισμού - θεσμικού ρόλου, ζήτημα που δεν αφορά μόνο το λοατ κίνημα και ούτε βέβαια μόνο τον ελληνικό χώρο. Από την εμπειρία μου ωστόσο στη Θεσσαλονίκη νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι ακατόρθωτο να συμβεί και μπορεί να φέρει αρκετά καλά αποτελέσματα (πρβλ τη συνεργασία σε επιμέρους δράσεις της Σύμπραξης κατά της Ομοφυλοφοβίας και της Πρωτοβουλίας Ομοφυλόφιλων Ενάντια στην Καταπίεση στη Θεσσαλονίκη). Η μοναδική σοβαρή προυπόθεση που απαιτείται κατά τη γνώμη μου είναι καλή πίστη και κουλτούρα διαλόγου από όλες τις πλευρές, τα δε υπόλοιπα (τρόπος επικοινωνίας, κοινής δράσης, διακριτότητα ρόλων κλπ) έρχονται, αρκεί να πληρούνται οι παραπάνω όροι. Συνεπώς, περιθώρια για προσωπικές κόντρες, αντιπαραθέσεις, πικρίες και μικρομεγαλισμούς δεν υπάρχουν.
    Και αν υφίσταται εδώ στην Αθήνα μια τέτοια δυσάρεστη κατάσταση που εμποδίζει την ενότητα με όποια μορφή κι αν την οραματίζεται κανείς, τότε πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να ξεπεραστεί.
    Μαυτήν την έννοια πιστεύω στη δημιουργία ομάδας που να προσπαθήσει να προωθήσει την ενότητα και θα λειτουργεί αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Ασφαλώς και δεν μιλάω για διευθυντήριο ή εποπτεύοντα ρόλο (erva καμιά φορά η επικοινωνία μέσω διαδικτύου φανερώνει τις εγγενείς αδυναμίες και τους περιορισμούς που το ίδιο το μέσο επιβάλλει σε σύγκριση με την άμεση αδιαμεσολάβητη επαφή, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος, άλλωστε η δουλειά σου είναι καταπληκτική όπως και ναχει:-)
    Το ζήτημα όπως λες δεν είναι μια ακόμα οργάνωση σε ρόλο διευθυντηρίου (μακριά από μένα οι εξουσιαστικές/ηγεμονικές διαθέσεις..), αλλά να μπουν στο παιχνίδι ακόμα περισσότεροι παίκτες που να συμβάλλουν στη διακίνηση ιδεών. Να λοιπόν ένα πεδίο δόξης λαμπρόν για παιδιά με φρέσκιες ιδέες που δεν έχουν προσωπικές ή άλλες κόντρες με την παλιά φρουρά και που να προσπάθήσουν να πιέσουν για την αναδιάταξη του σκηνικού στην κατεύθυνση της ενότητας.
    Δεν είμαι τόσο ρομαντικός ώστε να πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι απλό, ούτε όμως πως είναι και μάταιος κόπος, αρκεί να υπάρχει ξεκάθαρη στόχευση και αρχές, από όσους θα αποφάσιζαν να λάβουν μέρος σε ένα τέτοιο εγχείρημα.
    Γιατί λοιπόν -απογοητευμένοι από το υπάρχον σκηνικό- να περιορίσουμε τρόπον τινά την εμβέλεια δράσης μας έχοντας ως στόχο τη συγκρότηση ολιγομελών πυρήνων? Ναι αυτές οι ομάδες -με τις οποίες δεν είμαι αντίθετος,όλοι θέλουν να προσφέρουν, ο καθένας με τον τρόπο που αντιναμβάνεται σωστό- έχουν το πλεονέκτημα της καθαρότητας στους στόχους και τη δράση, πλεονέκτημα όμως που εύκολα μετατρέπεται σε εμπόδιο για τη συνέχιση της δράσης σε μια προοπτική, όταν κάποια στιγμή έρχεται η ώρα του απολογισμού του τί πετύχαμε ως κλειστή ομάδα και πόσο έχει νόημα να συνεχίζουμε μόνοι. Εκτός κι αν φτιάχνουμε πυρήνες μόνο για να αισθανόμαστε εμείς καλά σε ένα κλειστό φιλικό περιβάλλον, πράγμα το οποίο πίστεψε με δεν υποτιμώ καθόλου, αλλά εδώ μιλάμε για κίνημα.
    Πάντως, επειδή πιθανότατα δεν έχεις κάτι τέτοιο στο μυαλό σου, θαθελα να το συζητήσουμε περισσότερο και αυτό το ζήτημα των ολιγομελών ομάδων, για να μη βγάζω αυθαίρετα συμπεράσματα από μια απλή σου αναφορά.
    Από κει και πέρα το ζήτημα του forum το έριξα σαν ιδέα για ευρύτερη συζήτηση μπροστά στο πρόβλημα επικοινωνίας μέσω στου διαδικτύου, φυσικά και δεν μπορώ να αναλάβω κάτι τέτοιο ούτε εγώ, ούτε εσύ μόνο, ούτε κανείς, μακάρι κάποια στιγμή να είμαστε αρκετοί ώστε να μπορούμε να λειτουργήσουμε κάτι τέτοιο. Για να είμαι ειλικρινής και τώρα που γράφω αναρωτιέμαι, αν μετά από τόσα νέα θέματα στο blog θα μπορέσει κανείς να διαβάσει αυτά που γράφω:-)
    Κλείνω erva και artois με μια μικρή απογοήτευση για το δρόμο που πήρε και αυτός ο διάλογος στο τέλος, αυτά είναι που ελπίζω κάποια στιγμή να ξεπεράσουμε και να μπορούμε να συζητάμε χωρίς παρεξηγήσεις κλπ..Ίσως φταίει το μέσον, δεν ξέρω. Και σε καμία περίπτωση δεν κάνω κήρυγμα για το πώς κανείς να εκφράζει τις ιδέες του, απλά μια σκέψη γράφω.
    Γειά χαρα:-)
    Στέλιος Κ.(stelioskam@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στέλιο Κ. αν γράφοντας "τροπή" εννοείς τις κάπως "στενόχωρες" ερωτήσεις μου προς τον erva_cidreira, νομίζεις ότι πρέπει να αποφεύγονται στο όνομα της καλής εικόνας που πρέπει να δίνεται προς τα έξω για τις "καλλιτεχνικές" και λοιπές δραστηριότητες διαφόρων, έστω κι αν είναι πλαστή; Προτείνεις, ακόμα, να αποσιωπώνται τα αρνητικά μηνύματα που εκπέμπονται από φεστιβάλ που φέρουν την σφραγίδα gay;

    Ή νομίζεις ότι δεν πρέπει ο erva_cidreira να μας βοηθήσει με τις γνώσεις του στις διεθνείς τάσεις της lesbian art ώστε να μάθουμε κι εμείς; Προσωπικώς, πιστεύω ότι στο ίντερνετ, το μοίρασμα της γνώσης είναι πιο σπουδαίο από την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση.


    Αγαπητέ erva_cidreira, το να απαξιοί ένας blogger να απαντήσει σε ερωτήματα, που ο ίδιος δημιουργεί στους αναγνώστες του, δεν περιποιεί τιμή στον διάλογο στον οποίο σεις ο ίδιος τους προσκαλείτε διατηρώντας ανοιχτά σχόλια.

    Ωστόσο αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σας να απαντήσετε στις συγκεκριμένες και σαφείς ερωτήσεις μου και σας κατανοώ. Να θυμάστε, όμως, την παροιμία που λέει ότι όταν οι δημόσιες σχέσεις μπαίνουν από την πόρτα, ο ακτιβισμός βγαίνει από το παράθυρο.

    (...ή κάπως έτσι - δεν ξέρω αν την θυμάμαι σωστά.)

    Ευτυχείτε και υγιαίνετε άπαντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Artois

    Απλά εννοώ ότι μπορεί κανείς να ασκεί την πιο σκληρή κριτική σε απόψεις ή δραστηριότητες, χωρίς να κάνει ταυτόχρονα δίκη προθέσεων, γιατί οι υπόλοιποι που δεν έχουν ιδέα από τις όποιες προσωπικές αντιπαλότητες υπάρχουν στο χώρο χάνουν την ουσία της συζήτησης και αποστασιοποιούνται τελικά από την όποια καλή προσπάθεια εκδηλώνεται.
    Κατά τα άλλα, κι εγώ βρίσκω από ανούσια μέχρι και αρνητική για το κίνημα τη διοργάνωση πορνοφεστιβαλ και δεν με ενοχλεί καθόλου η ουσία των ερωτήσεών σου. Άλλο ήταν το νόημα της παρέμβασής μου που προκύπτει από το σύνολο του mail και όχι μόνο από το τελευταίο σχόλιο. Αυτό απλά έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της λογικής που διέπει όλο το κείμενο αλλά και τα προηγούμενα που έχω στείλει (πρβλ γάμος ομοφύλων).

    Γεια χαρά

    Στέλιος Κ. (stelioskam@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή