22.12.17

ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ

Χαράς ευαγγέλια για τους ομοφυλόφιλους αφού, όπως λέει η επιστήμη, έχουν καλύτερες επιδόσεις στο κρεβάτι, συγκριτικά με τους ετεροφυλόφιλους.
Σύμφωνα με την επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε νωρίτερα φέτος, οι εραστές ίδιου φύλου είναι καλύτεροι στο να οδηγούν τον/την σύντροφό τους στην κορύφωση.
Η έρευνα, η οποία βασίζεται – όχι άδικα – στην ιδέα ότι η το καλό σεξ καθορίζεται από τη συχνότητα των οργασμών, διεξήχθη από ομάδα ερευνητών με επικεφαλής τον ειδικό στην ανθρώπινη σεξουαλικότητα, David Frederick, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Τσάπμαν.
Όπως επισημαίνεται στην έκθεση με τα πορίσματα της έρευνας, τα ποσοστά των γκέι και στρέιτ ανδρών που δήλωσαν ότι κορυφώνουν κάθε φορά που το «κάνουν» ήταν εξίσου υψηλά (άνω του 87%) με ένα μικρό προβάδισμα των γκέι ανδρών.
Στην περίπτωση των γυναικών ωστόσο, η διαφορά ήταν τεράστια: 86% των γκέι γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι φτάνουν σε οργασμό κάθε φορά που κάνουν έρωτα με το αντίστοιχο ποσοστό στις μπάι και στρέιτ γυναίκες να πέφτει στο 65%.
Φυσικά, η έρευνα απέδειξε περίτρανα για μία ακόμη φορά, πόσο πιο συχνός και «εύκολος» είναι ο οργασμός για το ανδρικό φύλο, συγκριτικά με το γυναικείο, ανεξαρτήτως σεξουαλικότητας.
Κατέληξε επισης σε ορισμένα σημαντικά συμπεράσματα για το θέμα του γυναικείου οργασμού: Ειδικότερα, οι απαντήσεις των γκέι και στρέιτ γυναικών έδειξαν – όπως ήταν αναμενόμενο – ότι η κορύφωση γίνεται πολύ πιο προσιτή όταν στο ερωτικό παιχνίδι μπαίνει το στοματικό σεξ, τα προκαταρκτικά και τα αισθησιακά φιλιά.
Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει, τόσο για τις ομοφυλόφιλες όσο και για τις ετεροφυλόφιλες γυναίκες η συναισθηματική ασφάλεια αλλά και η δυνατότητα να πειραματίζονται με νέες στάσεις και τολμηρές φαντασιώσεις. (tribune.gr, 21/12/2017)

ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

Στα δικαστήρια φαίνεται πως θα λύσουν τις διαφορές τους ο Σπύρος Μπιμπίλας και ο Γιώργος Λιάγκας, με αφορμή ραδιοφωνική φάρσα του παρουσιαστή στην οποία υποδύθηκε τον gay χρησιμοποιώντας το όνομα του ηθοποιού.
Η φάρσα, που προκάλεσε αρκετά σχόλια και αντιδράσεις, έγινε στον αέρα του Λάμψη 92,3 με τον Γιώργο να εύχεται σε «ομοφοβικό φαναρτζή» για τα γενέθλιά του, λέγοντας πως είναι ομοφυλόφιλος και να συστήνεται ως Σπύρος Μπιμπίλας.
«Δυστυχώς, η συγκυρία το φέρνει να καταφύγω στα δικαστήρια γιατί συγκεκριμένος δημοσιογράφος μου φέρθηκε απρεπώς, δεν τήρησε τους ηθικούς νόμους της ευπρέπειας και γι’ αυτό νομίζω η Δικαιοσύνη πρέπει να βάζει ένα φρένο σε αυτούς που δεν το βάζουν από μόνοι τους», δήλωσε ο ηθοποιός και συνέχισε: «έγινε ένα θέμα με τη φάρσα που έκανε ο κ. Λιάγκας. Θεωρώ ότι το να χρησιμοποιεί κάποιος το όνομά μου με τέτοιο χυδαίο τρόπο είναι ανεπίτρεπτο και πρέπει δημόσια να βγει και να ζητήσει συγγνώμη, αλλά δεν θα το αφήσω έτσι». (protothema.gr, 20-12-2017)


20.12.17

ΦΘΕΙΡΙΑΣΗ

Τι είναι η ψείρα του εφηβαίου;
Η ψείρα του εφηβαίου είναι ένα παράσιτο – έντομο που εντοπίζεται στην τριχωτή περιοχή του εφηβαίου, του θώρακα, των μασχαλών, του προσώπου (γένια) και των βλεφαρίδων του άνω βλεφάρου.   
Πως μεταδίδεται η ψείρα του εφηβαίου ;
Η φθειρίαση του εφηβαίου ανήκει στα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα διότι οι ψείρες του εφηβαίου μεταδίδονται μετά  από σεξουαλική επαφή. Μπορούν επίσης να μεταδοθούν όταν κάποιος χρησιμοποιήσει το ίδιο κρεβάτι, τα ίδια κλινοσκεπάσματα, τις ίδιες πετσέτες με κάποιο άτομο που πάσχει από φθειρίαση (ψείρες) του εφηβαίου.
Ποια είναι τα συμπτώματα της φθειρίασης (ψείρες) του εφηβαίου;  
Οι ψείρες στην γεννητική περιοχή προκαλούν κνησμό (φαγούρα). Επίσης μπορεί να είναι ορατές στην γεννητική περιοχή.
Πως θεραπεύεται η φθειρίαση (ψείρες) του εφηβαίου;
Υπάρχουν πολλά αποτελεσματικά φάρμακα που φονεύουν τις ψείρες. Μετά από την εφαρμογή της θεραπεία τα αυγά – κόνιδες που είναι προσκολλημένα στις τρίχες πρέπει να απομακρυνθούν με τα δάκτυλα, μια λαβίδα ή το ειδικό χτενάκι. 
Μετά από κάθε θεραπεία ο ασθενής αλλάζει εσώρουχα και ρούχα.
Επειδή οι ψείρες ή οι κόνιδες – αυγά μπορεί να παραμένουν σε ρούχα, πετσέτες, κλινοσκεπάσματα, αυτά που χρησιμοποιήθηκαν 2-3 ημέρες πριν την θεραπεία, πλένονται σε πλυντήριο στο καυτό πρόγραμμα και σιδερώνονται ή στέλνονται για στεγνό καθάρισμα. Εναλλακτικά μπορούν  να κλειστούν σε μια πλαστική σακούλα για 2 εβδομάδες.
Η θεραπεία επαναλαμβάνεται μετά από 9-10 ημέρες.
(paschalidis.com.gr)

19.12.17

ΡΟΜΠΟΛΟΓΙΑ


Η επιστήμη των μέντιουμ που διαβάζουν οπίσθια ονομάζεται Ρομπολογία (Rumpology) (Rump = Οπίσθια). Η             Ρομπολογία λοιπόν είναι μια ψευδοεπιστήμη παρόμοια με τη χειρομαντεία, η οποία εξετάζει ρωγμές, κοιλότητες, κρεατοελίες, το μέγεθος και γλουτών και άλλα χαρακτηριστικά των οπισθίων και καταλήγει σε ένα πόρισμα για την προσωπικότητα και το μέλλον του ατόμου.
Οι Ρομπολόγοι έχουν διάφορες θεωρίες ως προς την έννοια των χαρακτηριστικών των οπίσθιων. Για παράδειγμα, ο αριστερός και ο δεξιός γλουτός μπορούν να αποκαλύψουν το παρελθόν και το μέλλον ενός ατόμου.
Σύμφωνα με την τυφλή Γερμανίδα Ρομπολόγο Ulf Beck τα άτομα με σχήμα οπισθίων που μοιάζουν με μήλο δείχνουν έναν άνθρωπο που είναι χαρισματικός, δυναμικός, έχει πολύ αυτοπεποίθηση και είναι και πολύ δημιουργικός. Επίσης, Ο βρετανός Ρομπολόγος Sam Amos υποστηρίζει ότι ένα άτομο με στρογγυλά, σφιχτά οπίσθια είναι πιο χαρούμενο και αισιόδοξο στην ζωή του σε αντίθεση με ένα άτομο που έχει πιο επίπεδα οπίσθια που είναι πιο λυπημένο και αρνητικό.
Η ρομπολογία μπορεί να γίνει είτε με οπτική επαφή είτε με άγγιγμα ή με χρήση ειδικών διαφανειών που εφάπτονται στην επιφάνεια των οπισθίων. Μάλιστα εκτός από ζωντανές προβλέψεις πολλά Μέντιουμ τέτοιου είδους πραγματοποιούν προβλέψεις μέσω email, skype ή με αποστολή φωτογραφιών μέσω ταχυδρομείου (24wro.com.gr)

Εγώ, πάλι, που είδα κάτι ανάλογο σε "τσόντα", το βρήκα όλο αυτό έναν πολύ ενδιαφέροντα τρόπο πρόβλεψης του μέλλοντος. Εσείς τι νομίζετε;


18.12.17

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑ


«έτσι στο τσάμπα;»
 με ρώτησε ο νεαρός
τόσο πολύ με σόκαρε το σίγμα
που τον παράτησα.

Πριν από χρόνια ένας λεβέντης
 «όχι και τζάμπα»
μου είπε γελαστός
το ζήτα του με μάγεψε
του τα' δωσα όλα.

Ντίνος Χριστιανόπουλος



18/12. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ


Ο Άγιος Σεβαστιανός (18/12)
Ο Άγιος Σεβαστιανός γεννήθηκε στα Μεδιόλανα (Μιλάνο) της Ιταλίας, το 250 με 256 μ.Χ. Οι γονείς του τον ανέθρεψαν με μεγάλη χριστιανική επιμέλεια.
Καθώς ήταν και από γενιά αρχοντική, είλκυσε την εύνοια του αυτοκράτορα, που γρήγορα τον ανέδειξε σαν στρατιωτικό. Μάλιστα, ο Διοκλητιανός τον έκανε αρχηγό του πρώτου συντάγματος των πραιτοριανών, το εκλεκτότερο σώμα των ρωμαίων λεγεωνάριων. Αργότερα διετέλεσε και συγκλητικός. Φιλάνθρωπη ψυχή ο Σεβαστιανός, από τη θέση αυτή πολλές φορές υπήρξε προστάτης των φτωχών και των πασχόντων χριστιανών. Πρόθυμα επίσης, βοηθούσε στις ανάγκες της Ρωμαϊκής Εκκλησίας. Γι' αυτό και ο επίσκοπος Ρώμης Γάιος του απένειμε τον τίτλο του υπερασπιστή της Εκκλησίας (defensor Ecclesiae).
Όταν όμως άρχισε ο διωγμός του Διοκλητιανού κατά των χριστιανών, συνελήφθη μια ομάδα χριστιανών και στη Ρώμη. Ο Σεβαστιανός, προκειμένου να τους εμψυχώσει την ώρα που αυτοί δικάζονταν, προς γενική κατάπληξη όλων, δήλωσε ότι είναι χριστιανός και ο ίδιος. Ο Διοκλητιανός διέταξε το θάνατό του. Και ο Σεβαστιανός δεν άργησε να πέσει κάτω, τρυπημένος στο στήθος από βέλη. Το σώμα του παρέλαβε κάποια ευσεβής χήρα, η Λουκίνα. 
Διαπίστωσε όμως, ότι ανέπνεε ακόμα. Αφού τον περιποιήθηκε, μετά από λίγες ήμερες ο Σεβαστιανός ανέκτησε την υγεία του. Αλλά και πάλι επεδίωξε και συνάντησε το Διοκλητιανό και τον ήλεγξε για τη σκληρότητά του. Τότε αυτός διέταξε και τον μαστίγωσαν μέχρι θανάτου. Έτσι, ο Σεβαστιανός έγινε παράδειγμα αγωνιστικότητας για την πίστη ἄχρι θανάτου (Αποκάλυψη Ιωάννου, θ' 10).
Λείψανα του Αγίου βρίσκονται σε αρκετές πόλεις της Δύσης, ενώ στη Ρώμη υπάρχει παλαιά Βασιλική προς τιμήν του πάνω από τη λεγόμενη κατακόμβη του Σεβαστιανού. Σώζονται δύο βιογραφίες του Αγίου, με γνωστότερη αυτή του Συμεών του Μεταφραστή 

17.12.17

Ο ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Αδριανός – Αντίνοος: Μια αθάνατη και τραγική ιστορία αγάπης στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Η ιστορία των δύο εραστών με αφορμή τη μεγάλη έκθεση-αφιέρωμα στον αυτοκράτορα Αδριανό
(elculture.gr)
O Ρωμαίος Αδριανός ήταν αυτοκράτορας από το 117 έως το 138 μ.Χ. και ευρύτερα γνωστός για τα ταξίδια του και το φιλελληνισμό του. Ο Αδριανός καταγόταν από την πόλη Ιτάλικα της Ισπανίας. Η οικογένειά του διατηρούσε συγγενικούς δεσμούς με τον αυτοκράτορα Τραϊανό, ο οποίος καταγόταν από την ίδια πόλη. Ο τελευταίος μάλιστα υιοθέτησε τον Αδριανό, με την προοπτική να τον διαδεχτεί στο θρόνο. Έλαβε σπουδαία μόρφωση και εκπαιδεύτηκε στα στρατιωτικά θέματα. Από νεαρή ηλικία κατέλαβε σημαντικά πολιτικά αξιώματα όπως ταμίας, δήμαρχος, πραίτορας, ύπατος και στρατηγός των λεγεώνων της Συρίας.
Αμέσως μετά το θάνατο του Τραϊανού, ο Αδριανός ανήλθε στο θρόνο της Ρώμης. Διέθετε καλλιεργημένη και ευγενική φύση και έτρεφε μεγάλη εκτίμηση για την ελληνική παιδεία. Αποδείχτηκε δραστήριος, εργατικός και κατόρθωσε να συνδυάσει επιτυχώς την ελληνική λεπτότητα με τη ρωμαϊκή σταθερότητα. Η απέχθειά του για τους πολέμους, τον οδήγησε να εγκαταλείψει τις κατακτήσεις του Τραϊανού στην Παρθία. Έτσι ο Ευφράτης έγινε το ανατολικότερο σύνορο του Ρωμαϊκού κράτους. Παρόλα αυτά, μερίμνησε για την ασφάλεια των συνόρων της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και ενίσχυσε τον στρατό. Το μοναδικό εξωτερικό γεγονός, το οποίο τάραξε την ηγεμονία του, ήταν η επανάσταση της Ιουδαίας. Στα θέματα εσωτερικής πολιτικής, ο Αδριανός διαβεβαίωσε ενόρκως τη Σύγκλητο ότι θα κυβερνούσε για το καλό του κράτους και θα σεβόταν τη ζωή των συγκλητικών. Βασικές του προτεραιότητες ήταν η ασφάλεια, η εσωτερική οργάνωση και η οικονομική και πολιτιστική άνοδος της αυτοκρατορίας.
Ο Αδριανός αγαπούσε πολύ τα ταξίδια. Τα δεκατέσσερα από τα εικοσιένα χρόνια της ηγεμονίας του τα πέρασε περιοδεύοντας και ευεργετώντας τα μέρη που τον φιλοξενούσαν. Ιδιαίτερη εύνοια έδειξε προς την Αθήνα, την οποία επισκέφθηκε τρεις φορές και την ευεργέτησε ποικιλοτρόπως: έχτισε τη νέα πόλη του Αδριανού (ή Αδριανούπολη) δίπλα στην παλαιά πόλη του Θησέα, κατασκεύασε το περίφημο Αδριάνειο υδραγωγείο, έχτισε βιβλιοθήκη στην αγορά της πόλης (Βιβλιοθήκη Αδριανού) και αποπεράτωσε τον ημιτελή από την εποχή του Πεισίστρατου ναό του Ολύμπιου Δία.
Σε αναγνώριση της προσφοράς του ανακηρύχθηκε «άρχων» (112 μ.Χ.), προτού ακόμη γίνει αυτοκράτορας. Εκτός από την Αθήνα ο Αδριανός επισκέφτηκε πολλές άλλες πόλεις στην Ελλάδα, τη Μικρά Ασία και την Αφρική (π.χ. την Αλεξάνδρεια και την Κυρήνη). Τα πολυάριθμα ψηφίσματα των ελληνικών πόλεων και οι επιστολές που έστειλε ο Αδριανός σε μερικές από αυτές (Πέργαμος, Αστυπάλαια, Δελφοί, Έφεσος, Σύρος) δείχνουν το ζωηρό ενδιαφέρον του για την οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη του ελληνισμού. Για το σκοπό αυτό ίδρυσε το «Πανελλήνιον», ένα σύνδεσμο που είχε ως κέντρο την Αθήνα και περιλάμβανε όλες σχεδόν τις ελληνικές πόλεις της αυτοκρατορίας. Συνεχίζοντας την παράδοση των βασιλέων της ελληνιστικής εποχής (323 -30 π.Χ.) ο Αδριανός ίδρυσε αρκετές πόλεις που έφεραν το όνομά του, σημαντικότερη από τις οποίες είναι η Αδριανούπολη της Θράκης.
Στο ταξίδι του το 128, στη βορειοδυτική Μικρά Ασία, ο αυτοκράτορας Αδριανός συναντά στην Κλαυδιούπολη, τον Αντίνοο. Απογοητευμένος από τον γάμο του με τη Σαβίνα και καταγοητευμένος από την ομορφιά του, τον ερωτεύτηκε σφόδρα. Ο έρωτάς τους πέρασε στην Ιστορία, μια σχέση ρομαντική, σφοδρή και τραγική. Ο ελληνικής καταγωγής Αντίνοος γεννήθηκε στις 27 Νοεμβρίου του 110 στην Κλαυδιούπολη της Βιθυνίας από ποιμενική οικογένεια. Δύο χρόνια αργότερα, στις 30 Οκτωβρίου του 130, καθώς οι δύο εραστές ταξίδευαν κατά μήκος του Νείλου, ο Αντίνοος έπεσε στο ποτάμι και πνίγηκε. Λέγεται μάλιστα ότι σύμφωνα με προφητεία των μάγων της Αιγύπτου, ο αυτοκράτορας θα πέθαινε, εκτός αν κάποιος από τους αφοσιωμένους φίλους του πρόσφερε τη δική του ζωή στους χθόνιους θεούς. Ο Αντίνοος έδειξε την αφοσίωσή του, βρίσκοντας το θάνατο στα νερά του Νείλου. Ο Αδριανός αρνήθηκε την εκδοχή αυτή, την οποία όμως επιβεβαίωσε ο σοβαρός ιστορικός του 3ου αιώνα Δίων ο Κάσσιος.
Ο Αδριανός ένιωσε βαθιά απελπισμένος κι έκλαψε ασυγκράτητα το χαμό του συντρόφου του. Προς τιμήν του έχτισε πόλη στο σημείο που πνίγηκε και την ονόμασε Αντινόου πόλιν ή Αντινούπολιν, ίδρυσε ναούς και καθιέρωσε αγώνες, τα Αντινόεια. Ακόμη, διέταξε να δοθεί το όνομά του σε κάποιο αστέρι, για το όποιο πίστευαν ότι εμφανίστηκε τότε για πρώτη φορά στον ουρανό. O Αντίνοος λατρευόταν σαν θεός από την Αίγυπτο ως τη Γαλατία και μία ιδιαίτερη τάξη ιερέων φρόντιζε για τη λατρεία του, που διατηρήθηκε μέχρι τον 5ο μ.Χ. αιώνα. Με την αναπαράσταση της μορφής του, που θεωρήθηκε πρότυπο νεανικού κάλλους, ασχολήθηκε επίμονα η γλυπτική. Η αντι-ηρωϊκή μορφή του εισήγαγε ένα καινούργιο και σημαντικό στοιχείο στη ρωμαϊκή τέχνη. Από τις καλύτερες καλλιτεχνικές παραστάσεις του Αντίνοου είναι το άγαλμά του στην αίθουσα του Ηρακλέους στο Καπιτώλιο, ο κολοσσιαίος ανδριάντας του στο Βατικανό, η παράσταση σε ανάγλυφο της Βίλα Αλμπάνι στη Ρώμη και ο λεγόμενος Αντίνοος του Φαρνέζε στη Νάπολη. Από τον ελληνικό χώρο, όπου είχε διαδοθεί αρκετά η λατρεία του, οι σημαντικότερες παραστάσεις του είναι μία μαρμάρινη προτομή από την Πάτρα, το γνωστό μαρμάρινο άγαλμά του στους Δελφούς κι ένα αιγυπτιόμορφο άγαλμά του στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας.
Όταν επέστρεψε στην Ιταλία, ο Αδριανός αποσύρθηκε στο ανάκτορό του στο Τίβολι, έξω από τη Ρώμη. Εκεί, κατασκεύασε μνημεία από τοπία που είχε θαυμάσει σε όλη την Αυτοκρατορία. Από την Ελλάδα αντέγραψε την Ποικίλη στοά, τους κήπους της Ακαδημίας, την κοιλάδα των Τεμπών κ.α. Πέθανε το 138 μ.Χ., αφού πρώτα υιοθέτησε τον Αντωνίνο.
Από τις 28 Νοεμβρίου μια μεγάλη έκθεση θα είναι αφιερωμένη στον Ρωμαίο αυτοκράτορα με ευκαιρία την επέτειο 1900 ετών από την ανάρρησή του στο θρόνο, ενώ το Αθέατο Μουσείο, στην αίθουσα του Βωμού υποδέχεται τον Αδριανό και τον Αντίνοο σε μια συνάντηση αιώνες μετά.
Το Αθέατο Μουσείο είναι η επιτυχημένη δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου που προβάλλει επιλεγμένες αρχαιότητες από τον κόσμο των αποθηκών. Μετά από 15 αντικείμενα που παρουσιάστηκαν έως τώρα, το Αθέατο Μουσείο φιλοξενεί την ενεπίγραφη βάση μνημείου προς τιμή του αυτοκράτορα Αδριανού και ένα αριστουργηματικό πορτρέτο του Αντίνοου, ακόλουθου και ευνοούμενού του. Τα έργα παρουσιάζονται για πρώτη φορά, 19 αιώνες μετά από την επίσκεψη του αυτοκράτορα Αδριανού στην Αθήνα.
Ο Κτίστης, Σωτήρας και Ολύμπιος Αδριανός κι ο έφηβος Αντίνοος αναδύθηκαν την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου στην «αίθουσα του βωμού» (αιθ.34) για να παραμείνουν εκεί ως την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018. Η έκθεσή τους στο Αθέατο Μουσείο πλαισιώνει την περιοδική έκθεση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, «Αδριανός και Αθήνα. Συνομιλώντας με έναν ιδεατό κόσμο», που ξεκινά στις 28 Νοεμβρίου 2017 και θα διαρκέσει για ένα έτος.

Ημερομηνίες παρουσιάσεων:
15 Δεκεμβρίου (2017), 12, 26 Ιανουαρίου, 9 και 23 Φεβρουαρίου (2018) ημέρα Παρασκευή και
17 Δεκεμβρίου (2017), 14, 28 Ιανουαρίου, 11 και 25 Φεβρουαρίου (2018) ημέρα Κυριακή,
Ώρα έναρξης: 13.00

Για την παρακολούθηση της παρουσίασης είναι απαραίτητη η προμήθεια εισιτηρίου και η δήλωση συμμετοχής κατά την προσέλευση. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

16.12.17

COCK & MASTERPIECE CAKESHOP. ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ


Μια παράσταση του ΘΟΚ, που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη, κατέστη τις τελευταίες ημέρες η πιο πολυσυζητημένη της χρονιάς, εξαιτίας της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σωτήρας να μην επιτρέψει την πραγματοποίησή της διότι καταπιάνεται με τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. «Η υπόθεση του έργου επικεντρώνεται γύρω από τα προβλήματα στη σχέση ενός ζευγαριού γκέι, την έλξη του ενός από μία γυναίκα, την ερωτική απιστία και την προσπάθεια να επιστρέψει στον αρσενικό ή να φύγει με τον θηλυκό του σύντροφο». Αυτά διάβασαν στους καφενέδες της Σωτήρας και τους ανέβηκε η πίεση, απειλώντας θεούς και δαίμονες… Κάπου εδώ χάθηκε το μέτρο της ορθής κρίσης και επικράτησαν οι απειλές, οι υπερβολές και οι ακρότητες. Η παράσταση έπρεπε να πραγματοποιηθεί όπως προγραμματίστηκε και όποιος επιθυμούσε –γκέι, στρέιτ ή τρανσέξουαλ– ας πήγαινε να την παρακολουθήσει. Εμάς γιατί να μας γνοιάζει και να μας ενοχλεί; 
Δεν ξέρω αν πρέπει να αισθανόμαστε καλύτερα ή να μας παρηγορεί, αλλά ναι, υπάρχουν και χειρότερα. Ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου, στην Ουάσινγκτον, έχει αχθεί η εκδίκαση της αγωγής που καταχώρησε ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων εναντίον ενός ζαχαροπλάστη, ο οποίος αρνήθηκε να τους φτιάξει τούρτα γάμου! Η υπόθεση έχει προσλάβει τεράστιες διαστάσεις, στρατιές από δικηγόρους και λομπίστες κάνουν εκστρατεία υπέρ του ζευγαριού ή υπέρ του ζαχαροπλάστη. Στην Αμερική οι συζητήσεις περιστρέφονται, πλέον, γύρω από το βασανιστικό ερώτημα: Μπορεί ένας ζαχαροπλάστης να αρνηθεί τούρτα γάμου σε γκέι ζευγάρι;
Οι συνήγοροι του ζαχαροπλάστη Τζακ Φίλιπς υποστηρίζουν πως η τούρτα αντιπροσωπεύει τον θεσμό του γάμου και είναι συνεπώς φορέας ενός μηνύματος, αντίθετα απ' ό,τι ένα απλό κρουασάν. «Κάποιος που δημιουργεί μπλουζάκια και είναι άθεος θα έπρεπε άραγε να υποχρεωθεί να φτιάξει μπλουζάκια που να διακηρύσσουν: "Ο Θεός υπάρχει"»; διερωτήθηκε ένας εκ των δικηγόρων του, μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Στον αντίποδα, οι παραπονούμενοι Ντέιβ Μάλινς και Τσάρλι Κρεγκ κατέθεσαν μήνυση βάσει ενός νόμου του Κολοράντο που απαγορεύει στα καταστήματα που εξυπηρετούν κοινό να κάνουν οποιεσδήποτε διακρίσεις. Το γκέι ζευγάρι πέρασε από το κατώφλι του «Masterpiece Cakeshop» για να παραγγείλει την τούρτα του γάμου του στις 19 Ιουλίου 2012. Σχεδόν έξι χρόνια μετά, η υπόθεση απασχολεί την κορυφή της δικαστικής εξουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών. Στη νομική αυτή διαμάχη, που αγγίζει θέματα θρησκευτικής ελευθερίας, σεξουαλικής ισότητας και ελευθερίας της έκφρασης, ενεπλάκη και η κυβέρνηση Τραμπ, η οποία, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, υποστηρίζει πως ο ζαχαροπλάστης Τζακ Φίλιπς δεν μπορεί να εξαναγκασθεί να χρησιμοποιήσει το ταλέντο του, παραβιάζοντας τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του. (philenews.com, 13/12/2017)

14.12.17

ΤΟ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΙΜΑ - 14


Δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας, από τον ΣΚΑΪ σε συνεργασία με την Π.Ο.Σ.Ε.Α (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών) και την υποστήριξη της ΒΙΚΟΣ Α.Ε

Φαίνεται ότι κάποιοι μάλλον δεν είναι τόσο φυσικό να πίνουν νερό, ε;


13.12.17

MANOS VACÍAS



Ισπανία. "Operación Triunfo 2017"

'Αντε, και στο "The Voice of Greece"!


12.12.17

"ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ" ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2018 - 1

Every year, the Arosa ski resort welcomes one of the biggest 
gay and lesbian winter events, hosting a fun-filled 
LGBT ski week of parties and winter activities. 
Two and a half hours from Zurich, 
the resort is easily accessible by train or car.
Jan 20 to 27, 2018