4.9.08

ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

Image Hosted by ImageShack.us
.
Μιας που θα πάω τώρα να δώσω τα μαθήματα που χρωστάω και θα ξαναδώ, θέλοντας και μη, τους συμφοιτητές μου (...σιχαίνομαι!), θυμήθηκα και θέλησα να γράψω, μια συζήτηση περί gay, που είχα με μια παρέα συμφοιτητών, την πρώτη εβδομάδα των σπουδών μου.
Περιέργως, είχα κάνει γνωριμίες από την 1η εβδομάδα και ήμουν αρκετά χαρούμενος. Βγήκαμε, λοιπόν για απογευματινό καφέ, εγώ, 3-4 κορίτσια και ένα ακόμη αγόρι. Εγώ δεν μιλούσα και πολύ, όπως κάνω πάντα. Όταν γνωρίζω κάποιον, προσπαθώ να κόψω κινήσεις και να ψυχολογήσω. Δεν ξέρω πως, η κουβέντα έφτασε στους gay.
Μεταξύ άλλων, που δεν τα θυμάμαι, ειπώθηκαν τα εξής:
ΣΤΕΛΛΑ: Παιδιά, πρέπει να αλλάξουμε λίγο το σκεπτικό μας. Εγώ είχα φίλο gay, στην Θεσσαλονίκη και ήταν και γαμώ τα παιδιά.
ΑΝΤΩΝΙΑ: Έλα ντε... Και τι με νοιάζει εμένα που ο K. είναι... Από τη στιγμή που γελάω, τι με ενδιαφέρει τι κάνει στο κρεβάτι του? Και δεν είναι τυχαίο, που λένε ότι αυτά τα άτομα είναι πανέξυπνα.
ΜΑΚΗΣ: Και ‘γω το 'χω ακούσει. Επειδή, συνδυάζουν και τις δύο φύσεις...
ΜΑΡΙΑ: Δεν ξέρω παιδιά, αλλά εγώ δεν θα ήθελα με τίποτα το παιδί μου να βγει gay.
ΒΙΚΗ: Καλά αυτό... Το να σου βγει ο άντρας gay...? Φαντάζεσαι..?
ΜΑΡΙΑ: Πω πω... Αμάν ρε παιδιά...
ΜΑΚΗΣ: Ναι, συμβαίνουν και αυτά...
ΜΑΡΙΑ: Καλά να είναι οι gay, αλλά ποτέ να μην τύχει στον γιο μου και στον άντρα μου!
ΜΑΚΗΣ: Εγώ βασικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με αυτούς, αλλά αυτά τα άτομα, αν τους δώσεις λίγο θάρρος, γίνονται θρασύτατα και ξεφεύγουν... Είχαμε συναντήσει και ένα τραβέλι, μια φορά, στην Αθήνα και μας έλεγε την ιστορία του...
Δεν έβγαλα άχνα, σε όλη την συζήτηση. Αφενός, γιατί απορροφούσα αυτά που έλεγαν, σαν σφουγγάρι και αφετέρου, γιατί φοβόμουν να μην πω κάτι και καρφωθώ... Βέβαια, τώρα τελευταία, μπορώ και ξεστομίζω διάφορα σχετικά με το θέμα. Το δουλεύω και νομίζω βρίσκομαι σε καλό δρόμο.
Το λοιπόν, αργότερα, αποφάσισα να ανοιχτώ σε αυτήν την Αντωνία, αλλά αυτή, μόλις της είπα για μένα, απομακρύνθηκε σταδιακά... Βέβαια, στην παρέα, σε όλους είναι εύκολο να το παίζουν άνετοι αλλά μετά, μόλις τους εμπιστευτείς και τους πεις τί είσαι, κάνουν την κορόιδα και αρνούνται να ξεκολλήσουν το κεφάλι τους από τον ''ονειρεμένο'' str8 κόσμο τους. Απογοητεύτηκα πολύ από αυτήν... Το έβαλα μέσα μου και κλείστηκα στον εαυτό μου. Σκεφτόμουν μήπως της το είπα με λάθος τρόπο, μήπως..., μήπως.... Της είπα να μην το πει σε κάποιον άλλο. Δεν ξέρω αν το έκανε και δεν με ενδιαφέρει πλέον... Άλλωστε δεν έχω παρτίδες με κανέναν από τους συμφοιτητές μου. Μόνο τα τυπικά. Αν και δε νομίζω πως το είπε. Ίσως να μην τόλμησε να το εκστομίσει.
Από την αρχή ήξερα ότι σε αυτή τη σκατοπόλη (ο Θεός να την κάνει), δεν θα μου πήγαινε τίποτα καλά...
Ξέρεις, αγαπητέ αναγνώστη, δεν είναι και ότι πιο εύκολο για ένα παιδάκι, που είναι εσωστρεφές περισσότερο και απ' το ΠΑΣΟΚ, και που μόλις έχει αποδεχτεί το μέσα του, να πηγαίνει σε ένα ξένο μέρος, που δεν γνωρίζει κανέναν και φοβάται, να αποφασίζει να μοιραστεί κάτι και να του γυρνάνε την πλάτη...
Υ.Γ Το παιδάκι εγώ είμαι...

Gay κλαψομούνης από κούνια…

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tha prepei na xsereis oti opws ais8anese etsi tha se andimetwpisoun oi alloi.
An ais8anese valomeno paidaki etsi tha se andimetwpizoun.
Tha prepei me magia na or8oseis to anasthmasou kai na andimetwpiseis prwta esy ton eayto sou san syni8ismeno an8rwpo me diaforetikes sexoualikes protimiseis gia na akolou8isoun kai oi alloi.
Zw kai egw sth 8essalonikh Einai mia para poly syndiritikh koinwnia kai 8elei magia apo olous emas.
Oi syndetimones ths pareas sou eprepe na dreponde gia ayta pou elegan. Egw exw kanei pollous tetious na drapoun kai pistepse me me ektimisan poly..

Unknown είπε...

θα συμφωνήσω με τον homo-gr. στην καθημερινότητά τα όρια της κανονικότητας και του αποδεκτού στήνονται με μικρούς αφορισμούς κ δυσφορίες για οτιδήποτε ορίζει μια κοινότητα ως μη-αποδεκτό. Αν εμείς εξωτερικεύσουμε τα δικά μας πιστεύω με ανάλογο τρόπο/ύφος θα επαναπροσδιορίσουμε με το χρόνο αυτά τα όρια. π.χ. μια φευγαλαία ατάκα με ύφος απαξίωσης "αυτος; έλα μωρέ, αυτός τραβάει κολλήματα με τους gay" ή με την απόλυτη φυσικότητα που της ταιριάζει τη φράση "ο γκόμενος ενός φίλος μου..."

Στη Θεσσαλονίκη πέρασα πολύ πιο καλά ως gay απ' ότι στην ΑΘήνα. (σνιφ... μου λείπει...)