31.8.14

Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΪ

Θεια Λουκια ο αδερφος μου (17 χρονων) μου αποκαλυψε πριν λιγο καιρο οτι ειναι γκέι. Στην αρχη το πηρα χαλαρα και δεν του ειπα κατι γιατι δεν ηθελα να χαλασω την σχεση μας και ηθελα να με βλεπει σαν καποιον που μπορει να εμπιστευτει. Σιγουρα ειχε συνεβρεθει με καποια αγορια στο παρελθον αλλα δεν γνωριζω αν εχει ολοκληρωσει με καποιο απο αυτα. Το θεμα ειναι οτι με τον καιρο παρατηρω οτι βρισκεται με διαφορα αγορια και πολλα. Εγω φοβαμαι για την υγεια του, την εικονα του αλλα και την ψυχολογια του. Σε παρακαλω πες μου γιατι συμβαινει αυτο και τι μπορω να κανω για να τον βοηθησω.

Αγαπητέ μου, μου γράφεις λες κι ο αδελφός σου έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Όμως ο αδελφός σου δεν έχει κανένα σοβαρό πρόβλημα, εκτός του ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που θεωρούν ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί του.
Αν θέλεις λοιπόν να τον "βοηθήσεις", καλύτερα να μην ανακατεύεσαι στην προσωπική του ζωή, όπως δεν θα ανακατευόσουν αν είχε προτίμηση στις κοπέλες αντί για τα αγόρια. Να είσαι σίγουρος ότι ο ίδιος μπορεί να προφυλάξει τον εαυτό του εξίσου καλά και ίσως καλύτερα και δεν χρειάζεται ν' ανησυχείς.
Τώρα το γιατί συμβαίνει αυτό, δεν είμαι σίγουρη τι εννοείς. Αν εννοείς το γιατί ανησυχείς τόσο πολύ, προφανώς κατά βάθος ανησυχείς για το πώς θα επηρεάσει τη δική σου εικόνα ο σεξουαλικός του προσανατολισμός, ίσως και τη τη δική σου ανδρική ταυτότητα.
Όμως, το τι κάνει εκείνος είναι ένας λογαριασμός και το τι κάνεις εσύ ένας άλλος, αφού κανείς από τους δυο σας δεν απειλεί κανέναν. Άσε τον στην ησυχία του λοιπόν και σταμάτα να βασανίζεσαι με αναπάντητα ερωτήματα: αν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος απλά έτσι είναι κι οφείλεις να το σεβαστείς, όπως θα σεβόσουν αν του άρεσαν τα κορίτσια και είχε προτίμηση στις μελαχρινές αντί για τις ξανθές, ή στις μικροκαμωμένες αντί για τις δίμετρες. Γούστα είναι αυτά και ως γνωστόν, "για γούστα και για χρώματα δεν υπάρχει συζήτηση".
Πέρα απ' αυτά, αν σε ανακουφίζει, να θυμάσαι ότι στην ηλικία του μπορεί απλά να πειραματίζεται κι αργότερα να αλλάξει γνώμη. Αλλά και πάλι αδελφός του θα είσαι και οφείλεις να του σταθείς και να τον στηρίξεις, όπως κι αν αποφασίσει να ζήσει, αφού δεν βλάπτει κάποιον.

(womenonly.gr, 9.2014)

30.8.14

ΑΠΟΨΕΙΣ

Φαρισαίος γίνεσαι, δεν γεννιέσαι...
Κωνσταντίνος Ζούλιας (kathimerini.gr, 30-8-2014)
Θ​​α είχε μεγάλο ενδιαφέρον να γίνει μια έρευνα η οποία να βολιδοσκοπήσει τις απόψεις των Ελλήνων για την ομοφυλοφιλία. Διότι εκτιμώ ότι αυτές έχουν διαφοροποιηθεί παρασάγγας τα τελευταία χρόνια. Δεν εννοώ μόνο εν συγκρίσει με τα χρόνια του ’60 όπου οι ομοφυλόφιλοι παρουσιάζονταν στις ελληνικές ταινίες ως γραφικοί τζιτζιφιόγκοι. Αλλά ακόμη και σε σχέση με τη δεκαετία του ’90 ή και τις αρχές του 2000 που ήταν σαφώς πιο δύσκολο σε έναν ομοφυλόφιλο να το δηλώσει στον περίγυρό του και να πάψει να κρύβεται.
Η αλλαγή αυτή προφανώς οφείλεται και στον τρόπο που αντιμετωπίζεται πλέον η ομοφυλοφιλία από την πλειονότητα των ετεροφυλόφιλων. Οσοι έχουμε σώας τα φρένας έχουμε πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι ομοφυλόφιλοι όχι μόνον δεν πάσχουν από κάποια ασθένεια (όπως πίστευαν ή ήθελαν να πιστεύουν οι παλαιότεροι), αλλά απολαμβάνουμε την παρέα μαζί τους. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που αποφασίσουν να μας εκμυστηρευτούν το «μυστικό» τους (που τις περισσότερες φορές ήταν ούτως ή άλλως κοινό «μυστικό») και δεν αισθάνονται πια καμία ενοχή για την «ιδιαιτερότητά» τους.
Θα έχετε καταλάβει την αφορμή του σημερινού σημειώματος. Θεωρώ όχι απλώς αναχρονιστικό, αλλά δηλωτικό της γενικότερης αδυναμίας της κυβέρνησης να αντιληφθεί τη νέα εποχή, την άρνησή της να θεσμοθετήσει το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. Του αυτονόητου, δηλαδή, δικαιώματος δύο ανθρώπων –των όποιων δύο ανθρώπων– να νομιμοποιήσουν τη σχέση τους και να έχουν, π.χ., τη δυνατότητα να κληρονομήσει ο ένας τον άλλον.
Και πραγματικά απορώ με δηλώσεις όπως αυτές του –κατά τεκμήριο εκσυγχρονιστή– Αδ. Γεωργιάδη (είπε έμπλεος υπερηφάνειας ότι «δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει το σύμφωνο στον αντιρατσιστικό νόμο»). Δεν αντιλαμβάνεται ο κ. Γεωργιάδης ότι με δηλώσεις όπως αυτές δεν διαφέρει σε τίποτα από τον ανεκδιήγητο Νίκο Νικολόπουλο που χαρακτήρισε που...ριά τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου και τον σύντροφό του; Αλλα και γενικότερα δεν συνειδητοποιεί η κυβέρνηση ότι με την άρνησή της να νομοθετήσει κάτι που αποτελεί πλέον ρητή υποχρέωσή της από την Ε.Ε. ταυτίζεται με τους 4-5 αχαρακτήριστους μητροπολιτάδες, οι οποίοι, ξεχνώντας το «αγαπάτε αλλήλους», θέλουν να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι και στους κόλπους της Εκκλησίας; Εδώ πραγματικά ταιριάζει ένα τραγούδι που έλεγε «Shame to you, γραμματείς και φαρισαίοι, you are hypocrites».
Είναι σαν να ακούω ήδη την κεντρική μομφή στις σκέψεις μου με τη μορφή ερωτήματος: Δηλαδή τάσσεσαι και υπέρ της δυνατότητας υιοθεσίας ενός παιδιού από δύο ομοφυλόφιλους; Θα είμαι απολύτως ειλικρινής. Προσωπικά δεν έχω καταλήξει αν είναι ορθό να μεγαλώνει ένα παιδί από δύο ανθρώπους που η ίδια η φύση δεν θα τους επέτρεπε να το δημιουργήσουν. Η αυθόρμητη απάντησή μου θα ήταν «όχι». Αλλά ακούω με μεγάλο ενδιαφέρον και σεβασμό τον αντίλογο. Αν δηλαδή η σύγχρονη κοινωνία υποκρίνεται τελικά προτιμώντας να μεγαλώνουν κάποια παιδιά σε ορφανοτροφεία ή και σε χώρες που δεν μπορούν να τους προσφέρουν τα στοιχειώδη αντί να υιοθετούνται ακόμη και από δύο ομοφυλόφιλους. Ή και το πόσο υποκριτικό είναι να θεωρούμε ότι ακόμη και τα παιδιά ενός διαλυμένου γάμου ετεροφυλόφιλων μεγαλώνουν καλύτερα από το λάθος «υπόδειγμα» που θα είχαν στην αντίθετη περίπτωση.
Για την «τρέχουσα ηθική» είχε γράψει κάποτε ο Καβάφης υπαινισσόμενος τη μη αποδοχή του «κουσουριού» του από την κοινωνία και ευχόμενος τούτο να αλλάξει στο μέλλον. Αν δεν απατώμαι, η τελευταία έρευνα στην Ελλάδα για την ομοφυλοφιλία έγινε το 2005 από τη VPRC (δημοσιεύθηκε στην «Κ»). Τότε, το 63% των Ελλήνων διαφωνούσε με τον «γάμο των ομοφυλοφίλων» (δεν υπήρχε η έννοια του συμφώνου συμβίωσης), ενώ στην υιοθεσία έλεγε όχι το 75%. Σημειώνω, δε, ότι «όχι» στην υιοθεσία έλεγε τότε και το 56% όσων αυτοπροσδιορίζονταν «αριστεροί».
Νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνείτε ότι τα ποσοστά αυτά έχουν μεταβληθεί άρδην την τελευταία δεκαετία, κυρίως ως προς το πρώτο ερώτημα που αφορά το σύμφωνο συμβίωσης. Γι’ αυτό και προλογικά υποστήριξα πόσο ενδιαφέρον θα ήταν να επαναληφθεί μια τέτοια έρευνα για να τεθούν και οι εκπρόσωποί μας (κόμματα και Εκκλησία) προ των ευθυνών τους. Γιατί όχι να γινόταν και ένα δημοψήφισμα για το ίδιο θέμα. Οταν στο σύνολο του πληθυσμού οι περισσότερες διεθνείς έρευνες συμφωνούν πλέον ότι το ποσοστό των ομοφυλόφιλων είναι άνω του 10% (κάποιες το εκτιμούν έως 20%), θεωρώ ότι είναι ένα από
τα σημαντικότερα θέματα που θα οφείλαμε να καταλήξουμε (μέσα μας, αλλά και ως κοινωνία).



Μπορεί η Αριστερά να εκφράζει ομοφοβικές αντιλήψεις;
γράφει ο Ειρηναίος Μαράκης  (aristeros-sxoliasmos.blogspot.gr, 29/8/2014)

"Πάντως, να σου πω κάτι, και μη σε παραξενέψει. Πολλές φορές, περισσότερο λεβέντες και παλικάρια θεωρώ τους ομοφυλόφιλους, τους πούστηδες, μωρέ, που έχουν την παλικαριά να λένε στα ίσα στην κωλοκοινωνία, στην κωλοοικογένεια και στην κωλοεργοδοσία, ναι, ρε μαλάκες, είμαστε διαφορετικοί από σας, δε μας αρέσει να γαμούμε, μας αρέσει να γαμιόμαστε, διότι εκεί τη βρίσκουμε... Τους φαντάζεσαι μόνους, ενάντια σ' ολόκληρο το κωλοσύστημα, χωρίς καμιά επαγγελία πανανθρώπινων σκοπών και στόχων, χωρίς τη δικαιολογία του καλού Σαμαρείτη, να διαφοροποιούνται απλά και σκέτα, χωρίς φιοριτούρες, από την ανάγκη να χαρούν στη σύντομη ζωή τους αυτό που λέγεται έρωτας, δηλαδή την ανάγκη να ζήσουν."
(Χρόνης Μίσσιος, "...καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς")

   Μπορεί η Αριστερά να εκφράζει ομοφοβικές αντιλήψεις; ιδέες; Ναι, όταν αυτή είναι η Αριστερά που στο όνομα των ταξικών αγώνων αντιμετωπίζει ως αντεπαναστατική δύναμη τους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι δεν υπηρετούν το πρότυπο Άνδρας και Γυναίκα ίσον Οικογένεια. Ναι, τέτοιες αντιλήψεις μπορούν να εκφραστούν όταν η συγκεκριμένη Αριστερά δεν βλέπει ότι οι διαχωρισμοί του τύπου Έλληνες-μετανάστες, στρέιτ-ομοφυλόφιλοι κτλ είναι όργανο στα χέρια των αστών για την διάσπαση της ενότητας της τάξης μας ή αναγνωρίζει αυτό τον διαχωρισμό και τον χρησιμοποιεί επιλεκτικά και εργαλειακά - ακόμα και αντιδιαλεκτικά,  ανάλογα με την περίπτωση. Όμως ο αγώνας για την απελευθέρωση των ομοφυλόφιλων δεν είναι ασύνδετος από την πάλη ενάντια στον καπιταλισμό, τον φασισμό, τον ρατσισμό και τον σεξισμό!  Πώς όμως οι εκφραστές των ριζοσπαστικών ιδεών του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού που απαιτούν να ανατραπεί το καπιταλιστικό σύστημα και η εκμετάλλευση άνθρωπο σε άνθρωπο, η καταπίεση μιας μειοψηφικής τάξης απέναντι στο σύνολο του ανθρώπινου πληθυσμού, χρησιμοποιούν εκείνα ακριβώς τα επιχειρήματα που έχουν αξιοποιήσει οι εκμεταλλευτές μας για να μας διαχωρίσουν; Πως μπορείς να είσαι ανατρεπτικός, όταν με τη πολιτική σου δίνεις επιχειρήματα σε αυτούς που, υποτίθεται διεκδικείς να ανατρέψεις; Αλλά με μια τέτοια βαθύτατα συντηρητική Αριστερά, πως να πάμε μπροστά;
   Ναι, καλά καταλάβατε, αναφέρομαι στο ΚΚΕ και στις πρόσφατες δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα του κ. Δημήτρη Κουτσούμπα, για τα ομόφυλα ζευγάρια και το σύμφωνο συμβίωσης και με αφορμή την ψήφιση του Αντιρατσιστικού Νομοσχεδίου. Για το Σύμφωνο Συμβίωσης δήλωσε ότι: "εμείς συμφωνούμε στο να μην υπάρχει ρατσιστική συμπεριφορά απέναντι σ'αυτούς τους ανθρώπους, τους ενήλικες που έχουν επιλέξει να ζήσουν μαζί είτε να έχουν ένα συγκεκριμένο προσανατολισμό... αυτό είναι δική τους, προσωπική υπόθεση, θεωρούμε. Δεν είναι δημόσια, κοινωνική υπόθεση, ούτε πρέπει να γίνει και με τέτοια νομοθετική ρύθμιση, όπως είναι το σύμφωνο συμβίωσης. Είναι άλλο ζήτημα, η οικογένεια, τα ετερόφυλα ζευγάρια που μπορούν να κάνουν την οικογένεια, γιατί μετά ανοίγει ένας δρόμος... αφορά το παιδί, αφορά την οικογένεια, το πως μεγαλώνει, τα πρότυπα που δημιουργεί κλπ. Αυτό είναι διαφορετικό πράγμα." ενώ για την υιοθεσία παιδιών πέταξε ένα απλό δε συμφωνούμε. Δηλαδή, ο Δημήτρης Κουτσούμπας παραχωρεί, αναγνωρίζει έστω, τη δυνατότητα στους ομοφυλόφιλους να συνάπτουν σχέσεις αλλά αρνείται να αναγνωρίσει και να παλέψει για τα αιτήματά τους, που εκφράζουν τις ανάγκες τους και τα οποία αν δεν ικανοποιηθούν, θα εμποδίζουν τα ζευγάρια να ζήσουν ελέυθερα και χωρίς κοινωνικά εμπόδια. Αυτό αποτελεί ένα μεγάλο πρόβλημα. Αναγνωρίζοντας στους ομοφυλόφιλους να ζούνε μαζί αλλά εμποδίζοντάς τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, αυτομάτα τους βάζεις απέναντι από την εργατική τάξη που κάνει παιδιά και έχει εξασφαλισμένα δικαιώματα, αυτόματα στηρίζεις την ρατσιστική κυβέρνηση Σαμαροβενιζέλου που προωθεί ακριβώς αυτές τις αντιλήψεις! Οι ομοφυλόφιλοι είναι πρόβλημα για την κοινωνία, δεν κάνουν παιδιά, δεν αναπαράγουν την εργατική τάξη, είναι άχρηστοι, ας τους κυνηγήσουμε λοιπόν, μήπως να τους στείλουμε και στην Αμυγδαλέζα; Ναι, δίνεις ευκαιρία και υποστήριξη στην κυβέρνηση να συνεχίσει την ρατσιστική πολιτική της. Άρα τα σχόλια σου "εμείς συμφωνούμε στο να μην υπάρχει ρατσιστική συμπεριφορά απέναντι σ'αυτούς τους ανθρώπους, τους ενήλικες που έχουν επιλέξει να ζήσουν μαζί είτε να έχουν ένα συγκεκριμένο προσανατολισμό...", είναι υποκριτικά και αποσκοπούν, γιατί όχι, στο να θολώσουν τα νερά. σεξισμός και η ομοφοβία αποτελούν μορφές κοινωνικού ρατσισμού.
    Μην ξεχνάμε ότι μερικές ημέρες πριν είχαμε ένα μπαράζ ομοφοβικών επιθέσεων με αποκορύφωμα την ρατσιστική επίθεση ζευγάρι ομοφυλόφιλων στην πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι, την ώρα που κάθονταν σε ένα παγκάκι. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ "στην αρχή από ένα μηχανάκι που περνούσε, τους πέταξαν νερά μπουγάδας, ενώ στη συνέχεια εμφανίστηκε μια ομάδα δέκα- δεκαπέντε ατόμων, μαυροντυμένοι με ξυρισμένα κεφάλια που τους επιτέθηκε με βρισιές, ξυλοκοπώντας τους. Το αποτέλεσμα ήταν ο ένας από τους δύο να νοσηλεύεται με σπασμένο τον αστράγαλό του σε τρία σημεία και να χρειάζεται χειρουργική επέμβαση." Οι φασιστικές προκλήσεις και επιθέσεις που αφορούν στις σεξουαλικές προτιμήσεις έρχονται να προστεθούν στο πλάι των ρατσιστικών επιθέσεων σε μετανάστες, αλλά και τη στοχοποίηση κοινωνικών χώρων και στεκιών της αριστεράς και της αυτονομίας. Λίγες μέρες πριν είχε προηγηθεί η επίθεση στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά. Δεν είναι κάτι το διαφορετικό, κάτι το ξεχωριστό. H στοχοποίηση των ομοφυλόφιλων από ακροδεξιούς και φασιστοειδή, ειδικά αυτή την περίοδο όπου με αφορμή το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και τη συζήτηση για το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων στο σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης έχει ανοίξει μια ολόκληρη επίθεση από υπουργούς και παπάδες στα σεξουαλικά δικαιώματα. Αυτά τα θέματα ανοίγουν από παντού, ακόμα κι αν εμείς δεν το θέλουμε. Τρανταχτό παράδειγμα οι ομοφοβικές δηλώσεις του Ν. Νικολόπουλου, στελέχους των ΑΝΕΛ, στο twitter του οποίου την παραίτηση ζητούν ακόμα και τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των ΑΝΕΛ! Όχι, βέβαια γιατί οι ΑΝΕΛ, είναι ένα απόλυτα δημοκρατικό και αντισεξιστικό κόμμα, αντίθετα είναι κομμάτι από τα ακροδεξιά πλευρά της ΕΡΕ, συγγνώμη της Νέας Δημοκρατίας, όμως η κοινωνική πίεση βοήθησε ακόμα και αυτοί να πιεστούν και βγάλουν αυτή την ανακοίνωση. Η Αριστερά, λοιπόν, δεν μπορεί να βρίσκεται πίσω από αυτές τις εξελίξεις!
   
 Ας είμαστε ξεκάθαροι, τα ζητήματα του σεξισμού είναι πολύ κεντρικά, ιδιαίτερα όταν κυβέρνηση, φασίστες και ρατσιστές κάθε λογής στοχοποιούν τους ομοφυλόφιλους. Δεν επιτρέπεται να εθελοτυφλούμε ή ακόμα χειρότερα, με τις δηλώσεις μας να δίνουμε, έστω και ακούσια, νομιμοποίηση σε αυτές τις ιδέες και τακτικές. Γιατί οι ομοφυλόφιλοι, οι τρανς δεν είναι ανώμαλοι, δεν είναι όργανα των αστών και δεν αποσκοπούν στο να υποστηρίξουν τους αστούς στα αιμοβόρικα σχέδιά τους. Ανώμαλο είναι το σύστημα που υποτιμά τις αγαπητικές διαθέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους, που δεν κοιτούν ούτε σύνορα, ούτε χρώμα, ούτε θρησκεία και βέβαια ούτε φύλλο και που διεκδικούν την συνολική απελευθέρωση του ανθρώπου. Και ας θυμηθούν αυτό στο ΚΚΕ: "ο παλιός ποινικός κώδικας - μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση -, οι αντι-ομοφυλοφιλικές διατάξεις έπαψαν να ισχύουν. Ο ρωσικοί ομοσπονδιακοί ποινικοί κώδικες του 1922 και του 1926 δεν ανέφεραν καν την ομοφυλοφυλία, αν και αντίστοιχοι νόμοι παρέμειναν σε ισχύ όπου η ομοφυλοφυλία ήταν πιό διαδεδομένη - στις ισλαμικές δημοκρατίες του Αζερμπαϊτζάν, του Τουρκμενιστάν, και του Ουζμπεκιστάν, καθώς επίσης και στη χριστιανική Γεωργία. Οι σοβιετικοί γιατροί και νομικοί ήταν πολύ υπερήφανοι για την προοδευτική φύση της νομοθεσίας τους. Λοιπόν, όχι η Αριστερά δεν μπορεί να εκφράζει ομοφοβικές απόψεις αλλιώς πάμε καλιά μας...

ΙΤΑΛΙΑ. Η ΠΡΩΤΗ ΝΟΜΙΜΗ ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΦΟΥ ΤΗΣ

Ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων γυναικών στην Ιταλία έγινε πριν λίγες μέρες το πρώτο gay ζευγάρι στη χώρα, που υιοθέτησε παιδί, μετά από απόφαση του Δικαστηρίου Ρώμης. Σύμφωνα με την εφημερίδα «La Repubblica» το πεντάχρονο κοριτσάκι είχε γεννηθεί από τη μία εκ των δύο γυναικών, όταν η μητέρα του παιδιού υποβλήθηκε σε θεραπεία τεχνητής γονιμοποίησης στο εξωτερικό. Το πεντάχρονο κοριτσάκι ζούσε ήδη με τις δύο γυναίκες στο σπίτι τους στη Ρώμη.
Να σημειωθεί ότι η Ιταλία (όπως και η Ελλάδα), υστερεί σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε ό,τι αφορά τους νόμους για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών καθώς δεν έχουν καμία νομική αναγνώριση.
Τον επόμενο μήνα όμως, η κυβέρνηση Ρέντσι σχεδιάζει την προωθήση νομοσχεδίου, για την αναγνώριση των σχέσεων ομόφυλων ζευγαριών. Οταν εγκριθεί αυτή η πρόταση νόμου του κεντροαριστερού Δημοκρατικού Κόμματος, τα gay ζευγάρια θα έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με τα ετερόφυλα που έχουν παντρευτεί. Η μόνη διαφορά, θα είναι το δικαίωμα στην υιοθεσία, το οποίο, σύμφωνα με την εφημερίδα «L’Unità», δεν πρόκειται να αναγνωρισθεί προς το παρόν. Ο ένας από τους δυο συντρόφους, όμως, θα μπορεί να υιοθετεί το παιδί που το άλλο μέλος του ζευγαριού έχει ενδεχομένως αποκτήσει από προηγούμενο γάμο ή δεσμό. (thetoc.gr, 29/8/2014)


Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ


Ο  Νίκος Νικολόπουλος μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό έδωσε συνέχεια στη δήλωση του που προκάλεσε σάλο αναφορικά με τον  πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου.
Μιλώντας στον Max Fm ο κ. Νικολόπουλος  σημείωσε πως «Ότι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του δεν μας ενδιαφέρει. Όταν όμως βγαίνει δημοσίως και λέει ότι εγώ παντρεύομαι με έναν άνδρα, πως να τον πω; Λέγεται ομοφυλόφιλος, λέγεται και κίναιδος, λέγεται και τοιούτος. Εγώ δεν είμαι υποκριτής. Εγώ το είπα, όπως το λέει όλος ο κόσμος. Πουσταριό. Ο κ. πρωθυπουργός επέλεξε να σπουδάσει εκκλησιαστικό δίκαιο στην Θεσσαλονίκη. Γιατί το επέλεξε; Δεν ξέρει ότι η θρησκεία μας απαγορεύει τους γάμους ομοφυλοφίλων».
Σε ότι αφορά στην ανάρτηση του στο Twitter παραδέχθηκε πως δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσει το χαρακτηρισμό «πουσταριό».
«Ωραία ας μην το έλεγα πουσταριό. θα έλεγα “η Ευρώπη των τοιούτων”. Εχει πολύ μεγάλη δύναμη αυτό το κλαμπ των ομοφυλοφίλων. Αυτό κυβερνά. Αυτό διοικεί. Εχει δεσποτάδες, έχει βουλευτές, έχει υπουργούς, έχει νταβταζήδες και έχει πολλούς χαζοχαρούμενους που χειροκροτάνε» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τον υφυπουργό κ. Κούρκουλα είπε: «Ο κ.  Κούρκουλας ειναι ο γιος του Κωνσταντίνου Κούρκουλα, μαθητή του αειμνήστου π. Γερβασιου Παρασκευόπουλου. Ας ρωτούσε λοιπόν τον θεολόγο πατέρα του, αν επιτρέπει η ορθοδοξία μας γάμους ομοφυλοφίλων. Θα καλέσει στην Βουλή τον κ. Κούρκουλα να έρθει να μας πει “αν ειναι ψεκασμένοι οι Ελληνες που πιστεύουν πως ένας γάμος υπάρχει”. Να έρθει να μας πει ο κ. Κούρκουλας, σε ποιο Ζάππειο είπε ο κ. Σαμαράς ότι θα φέρει στη Βουλή να ψηφίσουμε γάμο ομοφυλοφίλων. Γιατί πάνε να μας περάσουν ως πρότυπα τους ομοφυλόφιλους, τους παιδεραστές και τους κτηνοβάτες. Που έχουν ανοίξει 2500 οίκοι ανοχής στην Γερμανία για κτηνοβάτες».

(paraskhnio.gr, 29-8-2014)

29.8.14

"ΕΙΝΑΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ". ΜΙΑ "ΣΟΒΑΡΗ" ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

Με επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος δίνει συνέχεια στο θέμα των δύο ομοφοβικών tweet που ανήρτησε την Πέμπτη εναντίον του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Σαβιέ Μπετέλ.
Ο βουλευτής έστειλε επιστολή στον Μπετέλ, στην οποία του θέτει διάφορα ερωτήματα, τον καλεί σε δημόσιο διάλογο και τον προσκαλεί στην Αθήνα σε... ημερίδα της Χριστιανοδημοκρατικής Νεολαίας για τα συγκεκριμένα ζητήματα.
Παράλληλα κατέθεσε ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών.
Ο κ. Νικολόπουλος σχολίασε και το tweet - απάντηση του υφυπουργού Εξωτερικών κ. Κούρκουλα, στο οποίο κατέληγε με τη φράση «είναι ψεκασμένοι», αναφερόμενος στον Νικολόπουλο, λέγοντας:
«Ο κ. Κούρκουλας δεν αυτοδιορίσθηκε υφυπουργός Εξωτερικών. Διορίστηκε από τον Πρωθυπουργό και, μέσω του κ. Κούρκουλα θα μας απαντήσει και ο κ. Σαμαράς, εάν παραμένει προσηλωμένος στο τρίπτυχο του έθνους. Και επίσης εάν θεωρεί ότι τα εκατοντάδες εκατομμύρια των χριστιανών σε όλο τον κόσμο, μαζί και όλα τα χριστιανοδημοκρατικά κόμματα της Ευρώπης, που πιστεύουν σε αυτό, και δεν θέλουν να γίνει νόμος του κράτους ο γάμος των ομοφύλων, η παιδοφιλία, η κτηνοβασία και όσα ακόμη διαστροφικά νομοθετούνται σε κράτη Ευρώπης, είμαστε "ψεκασμένοι"».
Οι αντιδράσεις πάντως συνεχίζονται και σήμερα, με τους Ανεξάρτητους Δημοκρατικούς βουλευτές να καταδικάζουν απερίφραστα «τις απαράδεκτες, προκλητικές, ρατσιστικές δηλώσεις» του μέλους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας τους Νίκου Νικολόπουλου, σε βάρος του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου, και να δηλώνουν ότι τόσο το περιεχόμενο όσο και το ύφος αυτού του λόγου βρίσκονται στον αντίποδα της δικής τους ιδεολογικής και πολιτικής αντίληψης.

Μάλιστα, καλούν τον βουλευτή, έστω και τώρα, να ανακαλέσει αλλά και να υποβάλει την παραίτησή του στην Κοινοβουλευτική τους Ομάδα, στην οποία θεωρούν ότι πλέον δεν έχει καμία θέση.
 (tanea.gr, 29-8-2014)




«Έλληνας βουλευτής εκτοξεύει ομοφοβικές ύβρεις κατά του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου», είναι ο τίτλος σημερινού δημοσιεύματος στη διαδικτυακή πύλη Euobserver, όπου γίνεται αναφορά στην αναστάτωση που προκάλεσε στο Twitter μήνυμα του βουλευτή Αχαϊας Νίκου Νικολόπουλου, το οποίο περιείχε σχόλιο για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Ξαβιέ Μπετέλ. Ειδικότερα αναφέρεται ότι ο κ.Νικολόπουλος δέχτηκε σφοδρή κριτική στο Twitter για το επίμαχο μήνυμα, ότι ο κ. Μπετέλ του απάντησε: «Χαίρετε, άκουσα ότι θέλετε να μου πείτε κάτι, αλλά εγώ δε μιλώ ελληνικά. Συγγνώμη» και ότι ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Κούρκουλας έγραψε στονΛουξεμβούργιο πρωθυπουργό: «Αγαπητέ Ξαβιέ Μπετέλ, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας να αποκαλύψουμε το βρόμικο πρόσωπο κάποιων «πολιτικών» μας.
Αναφέρεται, επίσης, ότι ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου δήλωσε: «Οι σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Λουξεμβούργου και με τον Έλληνα πρωθυπουργό είναι τέλειες και δεν θα επηρεαστούν από τα σχόλια ενός απομονωμένου πολιτικού». Ο Euobserver αναφέρει ακόμη ότι ο κ. Νικολόπουλος είναι πρώην υφυπουργός Εργασίας και θεωρήθηκε στενός σύμμαχος του Έλληνα πρωθυπουργού, πριν παραιτηθεί λόγω ασυμφωνίας με τους όρους του προγράμματος οικονομικής διάσωσης της Ελλάδας. Στην Ελλάδα έχει παρατηρηθεί αύξηση των ομοφοβικώνεπιθέσεων κατά το παρελθόν έτος, με την αύξηση να οφείλεται, εν μέρει, στην άνοδο του φασιστικού κόμματος της Χρυσής Αυγής, εκτιμά ακόμη ο EuobserverΤέλος επισημαίνεται ότι ο κ. Μπετέλ μαζί με το Βέλγο πρωθυπουργό Έλιοτ Ντι Ρούπο είναι δύο ηγέτες στην ΕΕ που έχουν παραδεχτεί δημόσια τον προσανατολισμό τους. (avgi.gr, 29-8-2014)


ΚΚΕ. "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ

Τις θέσεις του ΚΚΕ για το λεγόμενο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και άλλα ζητήματα ανέπτυξε ο γγ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας σε τηλεοπτική του συνέντευξη στο πρωϊνό ANT1. Σε σχετική ερώτηση για το σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια χαρακτήρισε προσωπική απόφαση το να αποφασίσουν δύο γκέι να μείνουν μαζί αλλά… » δεν είναι δημόσια και δεν μπορεί να γίνει με νομοθετική ρύθμιση όπως το σύμφωνο συμβίωσης».  Ο Δημήτρης Κουτσούμπας θέτει επίσης το ζήτημα του παιδιού, το πως μεγαλώνει και τα πρότυπα που έχει σε μια οικογένεια κάτι που δίνει και μια πρώτη εξήγηση  για την αρνητική απάντηση του στην ερώτηση για το αν θα πρέπει τα ομόφυλα ζευγάρια να μπορούν να υιοθετήσουν παιδί.
-«Εμείς συμφωνούμε να μην υπάρχει ρατσιστική συμπεριφορά απέναντι σ’ αυτούς τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει να ζήσουν μαζί, αυτό θεωρούμε ότι είναι προσωπική υπόθεση. Δεν είναι δημόσια και ούτε πρέπει να γίνει και με τέτοια νομοθετική ρύθμιση όπως είναι το σύμφωνο συμβίωσης. Είναι άλλο ζήτημα η οικογένεια, τα ετερόφυλα ζευγάρια που μπορεί να κάνουν οικογένεια, γιατί μετά ανοίγει ένας δρόμος που αφορά το παιδί, το πώς μεγαλώνει, τα πρότυπα που έχει. Αυτό είναι διαφορετικό πράγμα. Όμως θα πρέπει να διώκονται όσοι συμπεριφέρονται ρατσιστικά όχι μόνο στα ομόφυλα ζευγάρια αλλά σε οποιονδήποτε ανήμπορο ή που έχει μια ιδιαιτερότητα».
-Θα συμφωνήσετε σ’ αυτό που ακούγεται για τα ομόφυλα ζευγάρια να μπορούν να υιοθετήσουν ένα παιδί;
-«Δε συμφωνούμε μ’ αυτήν τη θέση.»

(mao.gr, 28/8/2014)